Додаткові відомості
Освіта
Тернопільський державний педагогічний університет, 1994 спеціальність «практична психологія», кваліфікація: «практичний психолог в закладах освіти» (диплом з відзнакою). Перелік місць роботи
Стаж роботи у ВНЗ (ІІІ-ІV рівень акредитації): - асистент кафедри практичної психології та соціальної педагогіки Тернопільського державного педагогічного університету;
- завідувач науково-дослідної лабораторії розвитку дитини Київського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка;
- доцент кафедри психології особистості та соціальних практик Київського університету імені Бориса Грінченка.
Теми дисертацій (захищених)
«Формування культури життєвого самовизначення старшокласників засобами освітнього тренінгу». Громадська активність
Голова Правління Всеукраїнської благодійної організації "Український фонд "Благополуччя дітей" Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 499 | 10 | 10 | 2024.11.05 08:05:45 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 336 | 9 | 8 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
85 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 5.7 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Tsiuman_Tetiana |
Конференції (10)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
9841 | Аксіопсихологічні вектори розвитку сучасної освіти | Психологія безпеки та захищеності освітян: практики стійкості | м. Тернопіль, 19 – 20 жовтня 2023 р. | document.pdf | |
7299 | Міжнародна науково-практична онлайн-конференція “Психологія кризових станів: наука і практика” | - | онлайн-конференція, м. Київ | document.pdf | |
6047 | ІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики» | - | м. Київ | document.pdf | |
6438 | "8 крокова програма по роботі з втратою дорослих, дітей та підлітків" | - | м. Київ | document.pdf | |
854 | Попередження торгівлі дітьми: виклики та завдання сучасності | Досвід впровадження системи виховних заходів для ранньої превенції торгівлі людьми сере дітей та молоді | м. Київ | ||
853 | «Сучасна сім’я. Профілактика ризикованої поведінки» | Розвиток навичок безпечної поведінки у дітей 4–6 років | м. Київ | ||
855 | Проблеми соціалізації та ресоціалізації дитини | Особливості впливу медіасередовища на процес соціалізації особистості дитини | м.Луцьк | ||
856 | Партнерство навчальних, культурно-освітніх закладів, соціальних служб і родин: стан, проблеми, перспективи розвитку | Сучасні технології освітньо-профілактичної роботи з підлітками та їх батьками у громаді | м. Тернопіль | ||
2964 | Боротьба з насильством щодо вразливих груп населення (жінки та діти) в Україні | Ефективне представництво прав та інтересів дітей та жінок | м. Одеса | ||
2966 | «Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики». | Безпека інформаційного простору особистості | м. Київ |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43120 | Socio-psychological barriers of individual regarding Covid-19 vaccine acceptance |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
44938 | Психологічні умови резильєнтності педагогав період воєнного стану | |
39563 | Psychological and pedagogical support of the formation of safe behavior skills in children (on the example of the online course for work with children «I know how to protect myself») | |
37144 | Психологічна формула безпеки як концептуальна основа формування навичок безпеки особистості |
Фахові видання, що затверджені МОН (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
44938 | Психологічні умови резильєнтності педагогав період воєнного стану | |
39563 | Psychological and pedagogical support of the formation of safe behavior skills in children (on the example of the online course for work with children «I know how to protect myself») | |
37144 | Психологічна формула безпеки як концептуальна основа формування навичок безпеки особистості |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
176 | Учасник проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Розвиток кар’єрного радництва для України CARE | Carita Cruz, Career Guidance Counsellor , HAMK | наказ №667.pdf | 01.08.2023-31.12.2025 |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
453 | Психологічні умови резильєнтності педагога в період воєнного стану | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44938/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
523 | Університет прикладних наук, Хяме (Фінляндія) | «Розвиток кар’єрного радництва для України CARE» | 08-14.10.2023 | Carita Cruz, EDU Research Unit, HAMK, carita.cruz@hamk.fi | Учасник проєкту |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
158 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
286 | Разова участь | 2017 | 1 |
Підвищення кваліфікації (11)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
154 | Фаховий модуль (стажування) | - | 07.06.2015 | |
273 | Модуль з ІКТ | - | 24.03.2016 | |
475 | Дидактичний модуль | - | 16.02.2016 | |
490 | Лідерський модуль | - | 22.01.2016 | |
4906 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_812_23.12.20.pdf | 23.12.2020 |
5128 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 29.04.2021 | |
5448 | модуль ІКТ(ЕНК) | Інший модуль | nakaz_385_04.06.21.pdf | 04.06.2021 |
5601 | інше | Інший модуль | 29.03.2021 | |
6504 | Лідерський модуль | Інший модуль | 07.06.2022 | |
7060 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_212_02.05.2022.pdf | 02.05.2022 |
8028 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_137_21.03.2023.pdf | 21.03.2023 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (4)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
214 | Документальний проект "Звичайні зомбі. Як працює брехня" | Психологічний відеолекторій | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 12.04.2016 | 2 |
219 | «Навчіть дитину захищатися” | Майстер-клас | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 16.05.2016 | 2 |
1000 | “Навчання, засноване на дослідженнях в системі забезпечення якості освіти” | Інститутський форум | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 03.11.2016 | 2 |
1184 | Формування навичок безпечної поведінки дітей: теорія та практика | Наукова цукерня, майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.05.2017 | 2 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
21246 | Попередження насильства в сім’ї та жорстокого поводження з дітьми | |
10717 | Методичні рекомендації щодо опитування дітей, що стали свідками та/або жертвами насильства, а також вчинили насильство | |
36833 | Упровадження програми виховної роботи з учнями щодо питань протидії торгівлі людьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» навч.-метод. посіб. (для інститутів післядипломної пед. освіти) | |
7628 | Творимо майбутнє відповідально й ощадливо : програма соціально-фінан- сової освіти й виховання для учнів загальноосвітніх навчальних закладів: метод. посіб. | |
5543 | Соціальна педагогіка | |
3491 | Енциклопедія для фахівців соціальної сфери | |
36054 | Соціальна робота. Стислий таджицько-російський словник | |
3599 | Активні методи просвітницької діяльності у профілактиці ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки : посібник для спеціалістів приймальників-розподільників, притулків для неповнолітніх та виховних колоній |
Навчальні та методичні матеріали (13)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43121 | Як вчити та навчатись в умовах війни | |
38336 | Методичні рекомендації щодо опитування дітей у межах розслідування | |
44936 | Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція. Методичний посібник для виховної роботи з учнями 1—4 класів з питань попередження торгівлі людьми | |
20356 | Формування навичок безпечної поведінки дітей. Частина 1 | |
20357 | Формування навичок безпечної поведінки дітей. Частина 2 | |
13125 | Навчіть дитину захищатися | |
4458 | Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція : методичний посібник для виховної роботи з учнями з питань протидії торгівлі людьми (10 клас) | |
3654 | Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція : методичний посібник для виховної роботи з учнями з питань протидії торгівлі людьми (9 клас) | |
3482 | Професія. Кар`єра. Успіх | |
1854 | Громадська служба соціальної адаптації | |
1853 | Мобільно-консультаційні групи | |
3531 | Усвідомлене батьківство як умова повноцінного розвитку дитини | |
8919 | Усвідомлене батьківство як умова повноцінного розвитку дитини |
Сертифіковані ЕНК (9)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
866 | Психотехніки допомоги в ситуації втрати та горя (5 курс, ЕКПС, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 | − |
1054 | Психологія насильства (5 курс, ЕКПС, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2021 | 385 | 04.06.2021 | 21/22 н.р. |
1224 | Психологічне консультування та психокорекція (3 курс, ПБ, денна) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 212 | 02.05.2022 | − |
1413 | Психологія насильства (5 курс, ЕКП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 137 | 21.03.2023 | 23/24 н.р. |
1414 | Психотехніки допомоги в ситуації втрати та горя (5 курс, ЕКПС, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 137 | 21.03.2023 | − |
1436 | Психологія реклами та PR (2 курс, ПБ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 178 | 04.04.2023 | − |
1485 | Іміджелогія (3 курс, ПБ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 244 | 08.05.2023 | − |
1526 | Мистецтво самопрезентації в професійній діяльності (3 курс, ПБ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 308 | 06.06.2023 | − |
1553 | Стрес-менеджмент в організації (4 курс, ПБ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 398 | 03.07.2023 | − |
Використання ЕНК (35)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
206 | Інститут людини | Психологія вищої школи (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
208 | Інститут людини | Психологія вищої школи (6 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
396 | Інститут людини | Психологія вищої школи (5 курс, ІС, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
3828 | Інститут людини | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 15 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
3888 | Інститут людини | Психологія вищої школи (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 15 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
5461 | Інститут людини | Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія (5 курс, ІНФ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5465 | Інститут людини | Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія (5 курс, УМ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
5466 | Інститут людини | Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія (5 курс, ФА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
5468 | Інститут людини | Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія (5 курс, ФІЛОС, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
5469 | Інститут людини | Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія (5 курс, ФІН, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
5470 | Інститут людини | Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія (5 курс, ФП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
5605 | Інститут людини | Психологія вищої школи (5 курс, ПВШ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
6463 | Інститут людини | Інформаційно-психологічна безпека особистості (3 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7035 | Інститут людини | Психотехніки допомоги в ситуації втрати та горя (5 курс, ЕКПС, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 10.12.2020 |
7689 | Інститут людини | Практика (3 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7824 | Інститут людини | Психологічні практики комунікації в медіапросторі (3 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7842 | Інститут людини | Психологія вищої школи (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8601 | Інститут людини | Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія (5 курс, ФП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8604 | Інститут людини | Педагогіка та психологія вищої школи (5 курс, ЗЛ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8888 | Інститут людини | Психологія насильства (5 курс, ЕКПС, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8975 | Інститут людини | Психологія насильства (5 курс, ЕКПС, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9753 | Інститут людини | Інформаційно-психологічна безпека особистості (3 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10212 | Інститут людини | Психотехніки допомоги в ситуації втрати та горя (5 курс, ЕКПС, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10428 | Інститут людини | Педагогіка та психологія вищої школи (5 курс, ЕКП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11040 | Інститут людини | Практикум з психологічного консультування (3 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11455 | Інститут людини | Психологічне консультування та психокорекція (3 курс, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12071 | Інститут людини | Психологія вищої школи (5 курс, ПВШ). | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12320 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кризова психологія з практикумом (5 курс, ЕКПС, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 31.12.2022 |
12738 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологічне консультування та психокорекція (3 курс, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 31.12.2022 |
13220 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія насильства (5 курс, ЕКП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 15 | 31.12.2023 |
13221 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психотехніки допомоги в ситуації втрати та горя (5 курс, ЕКПС, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13418 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія реклами та PR (2 курс, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 15 | 31.12.2023 |
13494 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Іміджелогія (3 курс, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
13497 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Мистецтво самопрезентації в професійній діяльності (3 курс, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
13716 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Стрес-менеджмент в організації (4 курс, ПБУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
642 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,22 | 30.12.2016 |
1521 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,65 | 12.01.2017 |
2360 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,84 | 27.12.2018 |
3262 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,68 | 28.12.2019 |
4145 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,45 | 28.12.2020 |
4798 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,70 | 28.12.2021 |
5742 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,76 | 30.12.2022 |
6619 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,92 | 30.12.2023 |