Додаткові відомості
Освіта
Національний педагогічний університет імені
М.П.Драгоманова
Перелік місць роботи
не встановлено
Теми дисертацій (захищених)
Формування виконавської культури майбутніх учителів музики
засобами українського фортепіанного мистецтва.
Громадська активність
Соціальний проект "З Києвом і для Києва" Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 9 | 1 | 2025.10.27 06:05:24 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 623 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | ABA-7237-2022 | 1 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/ABA-7237-2022 |
| 448 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | ABA-7237-2022 | 1 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/ABA-7237-2022 |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 120 | 5 | 3 | 2025.10.31 10:07:19 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 102 | 5 | 3 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 175 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 15.40000 | 2 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Alla_Mykhaliuk |
Конференції (22)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11632 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція \ | Креативність та інновація: сучасний науковий дискурс | Тернопіль |
|
|
| 11014 | Змішане навчання в закладах вищої освіти України та зарубіжжя | - | Київ |
|
|
| 10193 | Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти | Дидактичний супровід використання сервісів для створення віртуальних дошок в освітньому процесі | Київ |
|
|
| 9379 | Як ChatGPT може асистувати під час створення навчальної програми або освітньої траєкторії | _ | Київ | document.pdf | |
| 9328 | Innovating Education: взаємодія держави та ІТ-бізнесу | _ | Київ |
|
|
| 9343 | Освіта у воєнний і післявоєнний час | _ | EducationUSA, Київ |
|
|
| 9342 | Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття | Формування виконавської культури майбутніх учителів музичного мистецтва: інноваційний контекст | Київ |
|
|
| 9038 | Особистість, університет, суспільство: взаємодія в умовах змін | _ | Київ |
|
|
| 9148 | Педагог ХХІ століття : дослідження та освітні інновації в умовах воєнного стану в Україні | Роль імерсивних технологій у професійній підготовці здобувачів вищої освіти | Київ | document.pdf | |
| 8999 | Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти | Формування цифрової компетентності здобувачів вищої освіти в середовищі сучасного університету | Київ |
|
|
| 8792 | Актуальні питання сучасної науки: історія, теорія, практика | Особливості використання інноваційних технологій в освітньому процесі університету | м. Харків | document.pdf | |
| 8626 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти | Ед'ютейнмент як педагогічна інновація. | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 7040 | Вплив пандемії COVID-19 на розвиток сучасного світу: загрози та можливості | Інноваційний розвиток вищої освіти в Україні | Дніпро, Україна |
|
|
| 6517 | EUROPEAN SCIENTIFIC DISCUSSIONS | Науковий дискурс поняття \ | м. Рим, Італія |
|
|
| 5933 | Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін | Компонентна структура формування професійної культури майбутнього педагога | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 5814 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти | Розвиток творчого потенціалу майбутніх педагогів в умовах дистанційного навчання | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 5371 | Всеукраїнський науковий онлайн-форум "Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри" | Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 5353 | Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття. VІ Міжнародна науково-практична конференція | Специфіка змістового наповнення виконавської культури майбутніх учителів музичного мистецтва | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 5288 | INNOVATIVE DEVELOPMENT OF SCIENCE AND EDUCATION | Роль українського фортепіанного мистецтва в інструментальній підготовці майбутніх педагогів-музикантів | Греція, м. Афіни |
|
|
| 5192 | Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищі: зимові диспути | Педагогічні умови формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів у процесі вивчення фортепіанних творів українських композиторів | Дніпро |
|
|
| 4597 | Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття | Українське фортепіанне мистецтво як культурно-історичне явище | Київський університет умені Бориса Грінченка |
|
|
| 4759 | Актуальні проблеми вищої освіти: теоретико-методологічні та прикладні аспекти | Просторове середовище та акустика приміщення у формуванні професійної культури майбутнього викладача музичного мистецтва | Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського |
|
Монографії (колективні) (6)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52100 | Роль самоосвіти педагога у підвищенні професійної майстерності | |
| 49010 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти: від теорії до практики | |
| 49225 | Використання сучасних інноваційних технологій в освітньому процесі закладів вищої освіти | |
| 44151 | Інноваційні практики у загальнопедагогічній підготовці здобувачів вищої освіти | |
| 47209 | Ретроспектива генезису освітніх технологій | |
| 40969 | Викладання курсу "Педагогіка" у форматі змішаного навчання |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (4)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49921 | Проєктне навчання як засіб формування дослідницьких навичок здобувачів освіти | |
| 48177 | Критеріально-рівнева характеристика сформованості виконавської культури майбутніх викладачів фортепіано | |
| 46316 | Edutainment як сучасна інноваційна технологія | |
| 31701 | Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів |
Фахові видання, що затверджені МОН (13)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52083 | Застосування штучного інтелекту для персоналізації освітніх траєкторій здобувачів середньої освіти в Україні | |
| 52285 | Формування готовності здобувачів вищої освіти до інноваційної педагогічної діяльності | |
| 51470 | Основні етапи експериментального впровадження методики формування виконавської культури майбутніх магістрів музичного мистецтва засобами українського фортепіанного мистецтва | |
| 49891 | Інноваційні підходи до професійного розвитку викладачів у цифрову епоху | |
| 49921 | Проєктне навчання як засіб формування дослідницьких навичок здобувачів освіти | |
| 48177 | Критеріально-рівнева характеристика сформованості виконавської культури майбутніх викладачів фортепіано | |
| 44262 | Розвиток цифрових компетентностей здобувачів вищої освіти в Україні в сучасних реаліях | |
| 37391 | Творчість та інновація: сучасний контент | |
| 37046 | Модернізація інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва | |
| 31700 | Conceptual provisions of the formation of the executive culture of future music teachers with the means of the Ukrainian fortopian | |
| 31701 | Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів | |
| 27602 | Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів | |
| 30605 | Методика формування виконавської культури майбутніх учителів музичного мистецтва |
Реєстр наукових публікацій (2)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 614 | Основні етапи експериментального впровадження методики формування виконавської культури майбутніх магістрів музичного мистецтва засобами українського фортепіанного мистецтва | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/51470/ | 2025 |
| 174 | Методика формування виконавської культури майбутніх учителів музичного мистецтва | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/30605/ | 2020 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 909 | Ignatianum University in Cracow (Republic of Poland) | Let's Care - Building safe educational environments for all | 09.06.2025-21.06.2025 | Дистанційна | Prof. Maria Marta Urlinska, supervisor of the scientific internship | Учасник програми | mykhaliuk-alla-raport.pdf |
Завершені наукові дослідження (2)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 385 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти у міждисциплінарному вимірі | Етап дослідження | 03.12.2024 00:00 | |
| 63 | Зміст і технології забезпечення якості неперевної педагогічної освіти в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 25.02.2021 00:00 | https://pi.kubg.edu.ua/images/Звіт.pdf |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (2)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
|---|---|---|---|---|
| 353 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Інтегратор | 30.11.2024 00:00 |
| 51 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Аналітик-дослідник | 03.01.2023 00:00 |
Підвищення кваліфікації (24)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12763 | Methodological and Conducting International Cooperation | Дослідницький модуль | mykhaliuk-alla-certyfikal-udzialu-w-stazu-naukowym.pdf | 21.06.2025 00:00 |
| 12757 | Формування безпечного середовища: європейські практики | Дидактичний модуль | vitiag-mikhaliuk-a-m.pdf | 21.06.2025 00:00 |
| 11044 | СРЦК | Цифровий модуль | наказ №1008.pdf | 31.12.2024 00:00 |
| 10050 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 330.pdf | 02.04.2024 00:00 |
| 9679 | Застосування травма-інформованого підходу в навчанні здобувачів освіти | Дидактичний модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 9497 | Якість і сталість вищої освіти: світовий досвід та сучасні тенденції | Інший модуль | Витяг Михалюк А._ПК.pdf | 18.04.2024 00:00 |
| 8438 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_699_02.11.2023_compressed.pdf | 02.11.2023 00:00 |
| 7879 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
12.05.2023 00:00 |
| 7627 | LANGUAGE EXAM OBTAINED OVERALL GRADE EQUALS FCE B2 | Інший модуль |
|
21.02.2023 00:00 |
| 7626 | Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою | Інший модуль |
|
07.04.2023 00:00 |
| 7625 | Interactive technologies of blended learning in the bachelor's and mastes's traning in the European union countries and Ukraine | Інший модуль |
|
13.03.2023 00:00 |
| 7366 | ІКТ (енк) | Інший модуль | nakaz_162_08.04.2022.pdf | 08.04.2022 00:00 |
| 6718 | інше | Інший модуль |
|
22.07.2022 00:00 |
| 6478 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
07.06.2022 00:00 |
| 6367 | інше | Інший модуль |
|
17.06.2022 00:00 |
| 6068 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 28.pdf | 15.12.2021 00:00 |
| 5982 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
30.11.2021 00:00 |
| 5910 | Цифровий модуль | Інший модуль |
|
30.11.2021 00:00 |
| 5708 | інше | Інший модуль |
|
20.11.2021 00:00 |
| 5073 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
25.03.2021 00:00 |
| 4413 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
16.11.2020 00:00 |
| 4320 | інше | Інший модуль |
|
29.05.2020 00:00 |
| 3551 | Лідерський | Інший модуль |
|
13.11.2019 00:00 |
| 3250 | ІКТ | Інший модуль | nakaz_446_27.06.2019.pdf | 27.06.2019 00:00 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (5)
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (8)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1980 | Педагогіка (2 курс, 1р ВО, ФВ, заочна). Копія: id 11522 | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1914 | Педагогіка (1 курс, 1р ВО, ТД, ФР, очна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 861 | 05.11.2024 02:00 | – |
| 1790 | Навчальна (психолого-педагогічна) практика (2 курс, ФВ) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1757 | Практика навчальна (психолого-педагогічна) (3 курс, ІСТ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 330 | 02.04.2024 03:00 | – |
| 1580 | Педагогіка (2-3 курс, ІСТ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 699 | 02.11.2023 02:00 | − |
| 1340 | Педагогіка (2 курс, ФВ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1196 | Педагогіка і психологія (1 курс, ОМ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 162 | 08.04.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 496 | Педагогіка (5 курс, ПСО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2019 | 446 | 27.06.2019 00:00 |
Використання ЕНК (19)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14811 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (1 курс, 1р ВО, ТД, ФР, очна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 14 | 5 | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14469 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (2-3 курс, ІСТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 12 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13960 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (2 курс, ФВ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 12 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13826 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія (1 курс, ОМ*, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13512 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (2-3 курс, ІСТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 12887 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (2 курс, ФВ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12064 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія (1 курс, ОМ*, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 02:00 |
| 11290 | Педагогічний інститут | Педагогіка (2-3 курс, ІСТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 11173 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (асистентська) (5-6 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 11166 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 8643 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8600 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи: Педагогіка (5 курс, ФІН, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8598 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія (1 курс, ОМ*, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8591 | Педагогічний інститут | Педагогіка (3 курс, ММ, заочна) | Бакалавр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8590 | Педагогічний інститут | Педагогіка (3 курс, ІСТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 7853 | Педагогічний інститут | Психолого-педагогічні студії: Педагогіка (2 курс, ФК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 02:00 |
| 7852 | Педагогічний інститут | Психолого-педагогічні студії: Педагогіка (2 курс, ФІЯ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 02:00 |
| 7851 | Педагогічний інститут | Психолого-педагогічна практика (3 курс, ФІН, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 02:00 |
| 6863 | Педагогічний інститут | Практика (3 курс, ІС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 02:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (6)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7499 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,93 | 31.12.2024 00:00 |
| 6591 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,96 | 30.12.2023 00:00 |
| 5713 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,92 | 30.12.2022 00:00 |
| 4299 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,62 | 28.12.2021 00:00 |
| 3895 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,63 | 28.12.2020 00:00 |
| 2641 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,72 | 28.12.2019 00:00 |