Додаткові відомості
Освіта
Національний педагогічний університет імені
М.П.Драгоманова
Перелік місць роботи
не встановлено Теми дисертацій (захищених)
Формування виконавської культури майбутніх учителів музики
засобами українського фортепіанного мистецтва.
Громадська активність
Соціальний проект "З Києвом і для Києва" Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
1 | 4 | 1 | 2024.11.30 06:03:49 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
448 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | ABA-7237-2022 | 1 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/ABA-7237-2022 |
623 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | ABA-7237-2022 | 1 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/ABA-7237-2022 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 63 | 4 | 1 | 2024.12.19 09:39:43 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 47 | 4 | 1 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
175 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 10 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Alla_Mykhaliuk |
Конференції (21)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11014 | Змішане навчання в закладах вищої освіти України та зарубіжжя | - | Київ | ||
10193 | Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти | Дидактичний супровід використання сервісів для створення віртуальних дошок в освітньому процесі | Київ | ||
9379 | Як ChatGPT може асистувати під час створення навчальної програми або освітньої траєкторії | _ | Київ | document.pdf | |
9328 | Innovating Education: взаємодія держави та ІТ-бізнесу | _ | Київ | ||
9343 | Освіта у воєнний і післявоєнний час | _ | EducationUSA, Київ | ||
9342 | Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття | Формування виконавської культури майбутніх учителів музичного мистецтва: інноваційний контекст | Київ | ||
9038 | Особистість, університет, суспільство: взаємодія в умовах змін | _ | Київ | ||
9148 | Педагог ХХІ століття : дослідження та освітні інновації в умовах воєнного стану в Україні | Роль імерсивних технологій у професійній підготовці здобувачів вищої освіти | Київ | document.pdf | |
8999 | Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти | Формування цифрової компетентності здобувачів вищої освіти в середовищі сучасного університету | Київ | ||
8792 | Актуальні питання сучасної науки: історія, теорія, практика | Особливості використання інноваційних технологій в освітньому процесі університету | м. Харків | document.pdf | |
8626 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти | Ед'ютейнмент як педагогічна інновація. | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
7040 | Вплив пандемії COVID-19 на розвиток сучасного світу: загрози та можливості | Інноваційний розвиток вищої освіти в Україні | Дніпро, Україна | ||
6517 | EUROPEAN SCIENTIFIC DISCUSSIONS | Науковий дискурс поняття \ | м. Рим, Італія | ||
5933 | Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін | Компонентна структура формування професійної культури майбутнього педагога | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5814 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти | Розвиток творчого потенціалу майбутніх педагогів в умовах дистанційного навчання | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5371 | Всеукраїнський науковий онлайн-форум "Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри" | Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5353 | Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття. VІ Міжнародна науково-практична конференція | Специфіка змістового наповнення виконавської культури майбутніх учителів музичного мистецтва | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5288 | INNOVATIVE DEVELOPMENT OF SCIENCE AND EDUCATION | Роль українського фортепіанного мистецтва в інструментальній підготовці майбутніх педагогів-музикантів | Греція, м. Афіни | ||
5192 | Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищі: зимові диспути | Педагогічні умови формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів у процесі вивчення фортепіанних творів українських композиторів | Дніпро | ||
4597 | Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття | Українське фортепіанне мистецтво як культурно-історичне явище | Київський університет умені Бориса Грінченка | ||
4759 | Актуальні проблеми вищої освіти: теоретико-методологічні та прикладні аспекти | Просторове середовище та акустика приміщення у формуванні професійної культури майбутнього викладача музичного мистецтва | Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського |
Монографії (колективні) (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49010 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти: від теорії до практики | |
49225 | Використання сучасних інноваційних технологій в освітньому процесі закладів вищої освіти | |
44151 | Інноваційні практики у загальнопедагогічній підготовці здобувачів вищої освіти | |
47209 | Ретроспектива генезису освітніх технологій | |
40969 | Викладання курсу "Педагогіка" у форматі змішаного навчання |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49921 | Проєктне навчання як засіб формування дослідницьких навичок здобувачів освіти | |
48177 | Критеріально-рівнева характеристика сформованості виконавської культури майбутніх викладачів фортепіано | |
46316 | Edutainment як сучасна інноваційна технологія | |
31701 | Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів |
Фахові видання, що затверджені МОН (10)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49891 | Інноваційні підходи до професійного розвитку викладачів у цифрову епоху | |
49921 | Проєктне навчання як засіб формування дослідницьких навичок здобувачів освіти | |
48177 | Критеріально-рівнева характеристика сформованості виконавської культури майбутніх викладачів фортепіано | |
44262 | Розвиток цифрових компетентностей здобувачів вищої освіти в Україні в сучасних реаліях | |
37391 | Творчість та інновація: сучасний контент | |
37046 | Модернізація інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва | |
31700 | Conceptual provisions of the formation of the executive culture of future music teachers with the means of the Ukrainian fortopian | |
31701 | Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів | |
27602 | Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів | |
30605 | Методика формування виконавської культури майбутніх учителів музичного мистецтва |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
174 | Методика формування виконавської культури майбутніх учителів музичного мистецтва | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/30605/ | 2020 |
Завершені наукові дослідження (2)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
63 | Зміст і технології забезпечення якості неперевної педагогічної освіти в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 02.2021 | https://pi.kubg.edu.ua/images/Звіт.pdf |
385 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти у міждисциплінарному вимірі | Етап дослідження | 12.2024 |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (2)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
51 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Аналітик-дослідник | 03.01.2023 |
353 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Інтегратор | 30.11.2024 |
Підвищення кваліфікації (21)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
3250 | ІКТ | Інший модуль | nakaz_446_27.06.2019.pdf | 27.06.2019 |
3551 | Лідерський | Інший модуль | 13.11.2019 | |
4320 | інше | Інший модуль | 29.05.2020 | |
4413 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 16.11.2020 | |
5073 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 25.03.2021 | |
5708 | інше | Інший модуль | 20.11.2021 | |
5910 | Цифровий модуль | Інший модуль | 30.11.2021 | |
5982 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 30.11.2021 | |
6068 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 28.pdf | 15.12.2021 |
6367 | інше | Інший модуль | 17.06.2022 | |
6478 | Лідерський модуль | Інший модуль | 07.06.2022 | |
6718 | інше | Інший модуль | 22.07.2022 | |
7366 | ІКТ (енк) | Інший модуль | nakaz_162_08.04.2022.pdf | 08.04.2022 |
7625 | Interactive technologies of blended learning in the bachelor's and mastes's traning in the European union countries and Ukraine | Інший модуль | 13.03.2023 | |
7626 | Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою | Інший модуль | 07.04.2023 | |
7627 | LANGUAGE EXAM OBTAINED OVERALL GRADE EQUALS FCE B2 | Інший модуль | 21.02.2023 | |
7879 | Лідерський модуль | Інший модуль | 12.05.2023 | |
8438 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_699_02.11.2023_compressed.pdf | 02.11.2023 |
9497 | Якість і сталість вищої освіти: світовий досвід та сучасні тенденції | Інший модуль | Витяг Михалюк А._ПК.pdf | 18.04.2024 |
9679 | Застосування травма-інформованого підходу в навчанні здобувачів освіти | Дидактичний модуль | 01.04.2024 | |
10050 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 330.pdf | 02.04.2024 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (3)
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (8)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
496 | Педагогіка (5 курс, ПСО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2019 | 446 | 27.06.2019 | |
1196 | Педагогіка і психологія (1 курс, ОМ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 162 | 08.04.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1340 | Педагогіка (2 курс, ФВ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
1580 | Педагогіка (2-3 курс, ІСТ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 699 | 02.11.2023 | − |
1757 | Практика навчальна (психолого-педагогічна) (3 курс, ІСТ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 330 | 02.04.2024 | – |
1790 | Навчальна (психолого-педагогічна) практика (2 курс, ФВ) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 | – |
1914 | Педагогіка (1 курс, 1р ВО, ТД, ФР, очна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 861 | 05.11.2024 | – |
1980 | Педагогіка (2 курс, 1р ВО, ФВ, заочна). Копія: id 11522 | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 | 24/25 н.р. |
Використання ЕНК (16)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6863 | Педагогічний інститут | Практика (3 курс, ІС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7851 | Педагогічний інститут | Психолого-педагогічна практика (3 курс, ФІН, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7852 | Педагогічний інститут | Психолого-педагогічні студії: Педагогіка (2 курс, ФІЯ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7853 | Педагогічний інститут | Психолого-педагогічні студії: Педагогіка (2 курс, ФК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8590 | Педагогічний інститут | Педагогіка (3 курс, ІСТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8591 | Педагогічний інститут | Педагогіка (3 курс, ММ, заочна) | Бакалавр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8598 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія (1 курс, ОМ*, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8600 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи: Педагогіка (5 курс, ФІН, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8643 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
11166 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11173 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (асистентська) (5-6 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11290 | Педагогічний інститут | Педагогіка (2-3 курс, ІСТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12064 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія (1 курс, ОМ*, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12887 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (2 курс, ФВ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 5 | 31.12.2023 |
13512 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (2-3 курс, ІСТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13826 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія (1 курс, ОМ*, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (5)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
2641 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,72 | 28.12.2019 |
3895 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,63 | 28.12.2020 |
4299 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,62 | 28.12.2021 |
5713 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,92 | 30.12.2022 |
6591 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,96 | 30.12.2023 |