Додаткові відомості
Освіта
2009 р. - закінчила з відзнакою Київський міський педагогічний університет імені Б.Д. Грінченка (спеціальність «Дошкільне виховання», кваліфікація «Викладач дошкільної педагогіки і психології»). Перелік місць роботи
Під час навчання в університеті працювала на посаді вихователя в ДНЗ № 61(м. Києва) та ДНЗ № 601 (м. Києва).Після навчання в університеті працювала на посаді практичного психолога в ДНЗ № 467 (м. Києва).
З 01 листопада 2009 –2011 рр. – методист навчального відділу Педагогічного інституту Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка.
2011–2012рр. – керівник відділу педагогічної практики Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 01 вересня 2013 року – викладач кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
Теми дисертацій (захищених)
«Організаційно-змістові засади методичної роботи в дошкільних навчальних закладах (20-30-ті роки XX століття)» зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
4 | 2 | 1 | 2025.03.10 06:06:37 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 60 | 4 | 1 | 2024.12.20 15:54:13 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 63 | 4 | 1 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
153 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра дошкільної освіти | 49.5 | 3 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Tana_Synkar |
Конференції (18)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11280 | VIIICorrespondence International Scientific and Practical ConferenceGLOBALIZATION OF SCIENTIFIC KNOWLEDGE: INTERNATIONAL COOPERATION AND INTEGRATION OF SCIENCES | THE USE OF NEUROGAMES IN INTERACTION WITH PRESCHOOL CHILDREN: A THEORETICAL ASPECT | NGO European Scientific Platform (Vinnytsia, Ukraine)LLC International Centre Corporative Management (Vienna, Austria) | document.pdf | |
11467 | V Міжнародна наукова онлайн-конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: реалії вищої освіти у контексті викликів сьогодення» | Реалізація принципів травма-інформованого підходу у процесі вивчення освітнього компоненту «Практикум з ігрової діяльності» для студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» | м.Київ | document.pdf | |
11466 | Всеукраїнський науково-методичний семінар «Українське дошкілля в умовах війни: виклики і завдання» | Підготовка майбутніх вихователів до супроводу ігрової діяльності | м.Луцьк | ![]() | |
10777 | 19th International Conference ICTERI 2024 ICT in Education, Research, and Industrial Applications | The Program and Organizing Committees of the Nineteenth International Conference on ICT in Education, Research, and Industrial Applications gratefully acknowledge the contribution to the conference program by | Lviv - Ukraine | document.pdf | |
9576 | Всеукраїнський круглий стіл «Сучасний заклад дошкільної освіти: лідерство, диджиталізація, майбутній капітал» | учасник | м.Київ | ![]() | |
9577 | Preschool and primary education in European integration and national dimensions | Психолого-педагогічний супровід розвитку дитини раннього віку: принципи підготовки фахівців | Riga, Latvia | document.pdf | |
8788 | V Correspondence International Scientific and Practical Conference AN INTEGRATED APPROACH TO SCIENCE MODERNIZATION: METHODS, MODELS AND MULTIDISCIPLINARITY | АКТУАЛІЗАЦІЯПРОБЛЕМИРОЗВИТКУМЕТОДИЧНОЇРОБОТИВ ДОШКІЛЬНИХЗАКЛАДАХУКРАЇНИ(1920–1923) | Vienna, Austria | document.pdf | |
8721 | ІV Міжнародна наукова онлайн-конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти» | Підготовка майбутніх вихователів до формування ігрової компетентності дітей дошкільного віку в умовах дистанційного навчання | м.Київ | document.pdf | |
8289 | Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації | Використання цифрових технологій під час методичного супроводу вихователів груп раннього віку у закладі дошкільної освіти. | м.Київ | ![]() | |
8128 | Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція з міжнародною участю «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА У СУЧАСНОМУ СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ» | Використання ІКТ у освітньому процесі закладу дошкільної освіти: на матеріалі курсу «Практикум з ігрової діяльності» | м.Полтава | ![]() | |
8127 | Міжнародна науково-практична конференція | Підготовка магістрів дошкільної освіти до здійснення методичного супроводу освітньої діяльності в закладах дошкільної освіти | м.Одеса | ![]() | |
5619 | «Дослідницькі підходи до історико-педагогічних розвідок: від традицій до новацій» | Джерельна база дослідження організаційно-змістових засад методичної роботи в дошкільних навчальних закладах України в 20 – 30-ті роки ХХ століття | м.Київ | document.pdf | |
5569 | ICTERI-2020: 16TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON ICT IN RESEARCH, EDUCATION AND INDUSTRIAL APPLICATIONS | ICT as a tool for improving the quality of methodical work in the first link of the system of education (спільно з Бєлєнькою Г.В. та Коваленко О.В.) | Харків (online) | ![]() | |
5484 | Всеукраїнський педагогічний онлайн-форум НОВІ ВЕКТОРИ ПРОГРАМИ «ДИТИНА» | Особливості методичного супроводу реалізації Програми "Дитина 2020"в ЗДО | Київ | ![]() | |
5337 | VI Міжнародна науково-практична конференція "Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи" | Методичний супровід дошкільної освіти. | Запоріжжя | ![]() | |
5283 | Вебінар "Annual Conference Webinar #3: Making a difference through partnerships" | - | Брюсель | ![]() | |
5229 | Вебінар "Онлайн ресурси видавництва Wiley в допомогу дослідникам" | - | Київ | ![]() | |
4428 | Зростаюча особистість у смислоціннісних обрисах | Оптимізація методичного супроводу освітнього процесу в сучасних ЗДО | Київ | ![]() |
Монографії (колективні) (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49456 | Становлення готовності майбутніх вихователів до формування соціально-громадянської компетентності дітей раннього та дошкільного віку | |
49835 | Використання структурно-функціональної схеми як умова ефективного формування пізнавальної активності старших дошкільників засобами медіа | |
48292 | Formation of professional skills of future educators of preschool education institutions for the formation of the foundations of social and civic competence of young children | |
46759 | Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до супроводу сюжетно-рольових ігор дітей третього року життя | |
46380 | Психолого-педагогічний супровід розвитку дитини раннього віку: принципи підготовки фахівців | |
46750 | Становлення готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до формування основ соціально-громадянської компетентності дітей раннього віку | |
41597 | Формування соціально схвалюваних стосунків дітей старшого дошкільного віку як показника їх соціально-громадянської компетентності | |
39438 | Methodical support for the development of critical thinking of preschool children | |
32271 | The study amd development of educational programmes as a way of effectiveness of moral education of preschool children |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
51216 | Use of Media in Preschool Education: A Case Study From Ukraine | |
47914 | Формування професійної компетентності бакалаврів дошкільної освіти в умовах дистанційної взаємодії | |
38563 | The Use of ICT for Training Future Teachers: An Example of the Course on «Art Education of Preschool Children» | |
32832 | ІКТ як інструмент підвищення якості методичної роботи в першій ланці системи освіти |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (19)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50680 | Використання нейроігор у роботі з дітьми дошкільного віку: теоретичний аспект | |
49708 | Теоретичні основи здійснення педагогічного супроводу адаптації дітей раннього віку до умов ЗДО | |
50226 | Фахова підготовка майбутніх вихователів до організації здоров’язбереження дітей раннього віку: методичні аспекти | |
47010 | Формування міжособистісних стосунків дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності | |
46032 | Стан процесу організації фізичного виховання дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти | |
43471 | Актуалізація проблеми розвитку методичної роботи в дошкільних закладах України (1920 – 1923) | |
43427 | Здійснення методичного супроводу освітнього процесу в групах дітей раннього віку засобом ІКТ | |
43568 | Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики | |
43249 | Стан використання ІКТ в організації методичного супроводу освітнього процесу в групах раннього віку ЗДО | |
42641 | Формування професійної компетентності бакалаврів дошкільної освіти в умовах дистанційної взаємодії | |
43425 | Напрями вдосконалення дистанційного формату підготовки бакалаврів дошкільної освіти | |
38562 | Straight thoroughly methodical robots in the pledges of preschool education | |
38926 | Retrospective analysis of forms of methodological work in preschool education institutions | |
35438 | Методичне забезпечення фізичного виховання та здоров`язбереження в закладі дошкільної освіти | |
32647 | Organization of preschool education in Ukraine: methodical support | |
32657 | Керівництво методичною роботою в дитячих садках України у 30-тих роках ХХ століття | |
32984 | Методичний супровід здійснення трудового виховання дітей дошкільного віку: історичний аспект | |
30238 | Особливості змісту методичної роботи в системі дошкільного виховання України (20-ті – 30-ті роки ХХ століття) | |
13494 | Методична робота в системі дошкільного виховання України в 20-30-ті роки ХХ століття |
Фахові видання, що затверджені МОН (15)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50226 | Фахова підготовка майбутніх вихователів до організації здоров’язбереження дітей раннього віку: методичні аспекти | |
46032 | Стан процесу організації фізичного виховання дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти | |
48383 | Підготовка майбутніх вихователів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку | |
43427 | Здійснення методичного супроводу освітнього процесу в групах дітей раннього віку засобом ІКТ | |
43568 | Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики | |
42641 | Формування професійної компетентності бакалаврів дошкільної освіти в умовах дистанційної взаємодії | |
43425 | Напрями вдосконалення дистанційного формату підготовки бакалаврів дошкільної освіти | |
38131 | Формування професійної компетентності магістрів дошкільної освіти: орієнтир на сучасність | |
35438 | Методичне забезпечення фізичного виховання та здоров`язбереження в закладі дошкільної освіти | |
32651 | Дефінітивний аналіз організаційно-змістових засад методичної роботи в дошкільних навчальних закладах України (20–30-ті роки хх століття) | |
32657 | Керівництво методичною роботою в дитячих садках України у 30-тих роках ХХ століття | |
32650 | Методична робота в закладах дошкільної освіти: нормативно-правові аспекти | |
32668 | Якість дошкільної освіти в Україні та країнах ЄС: параметри виміру та методичний супровід | |
29475 | Дошкільна освіта України в 30-ті роки ХХ століття: зразкова дошкільна установа як центр методичної роботи | |
13494 | Методична робота в системі дошкільного виховання України в 20-30-ті роки ХХ століття |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
858 | Міністерство освіти і науки України та the LEGO Foundation | Гра у закладах дошкільної освіти: цілісний погляд, системний підхід | 27.08 - 28.08.2024 | Фізична | Оксана Рома, керівниця освітніх ініціатив the LEGO Foundation в Україні | Учасник програми | Лист_30887(Семеній, Шинкар)-1.pdf |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
326 | Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до педагогічного супроводу формування основ соціально-громадянської компетентності дітей раннього віку | Етап дослідження | 10.2023 | https://fpo.kubg.edu.ua/struktura/kafedry-fakultetu/kafedra-doshkilnoi-osvity/naukova-robota/naukovi-doslidzhennia.html#naukova-tema-kafedry-zvity |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
317 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра дошкільної освіти | Аналітик-дослідник | 14.11.2023 |
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)
Підвищення кваліфікації (10)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
960 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_08_04_15.pdf | 08.04.2015 |
4228 | інше | Інший модуль | Сертифікат Шинкар Тетяна.pdf | 29.05.2020 |
5259 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_252_05.04.21.pdf | 05.04.2021 |
7226 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_335_30.06.2022.pdf | 30.06.2022 |
7301 | інше | Інший модуль | ![]() | 23.12.2022 |
7671 | «БЛАГОПОЛУЧЧЯ ДІТЕЙ ТА ПЕДАГОГІВ: ДІЄВІ ІНСТРУМЕНТИ І ПРАКТИКИ ПСИХОСОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ» | Інший модуль | ![]() | 31.03.2023 |
8061 | Основні принципи лідерства служіння | Інший модуль | ![]() | 10.05.2023 |
8267 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_398_03.07.2023_compressed.pdf | 03.07.2023 |
8850 | Дидактичний модуль | Інший модуль | ![]() | 21.12.2023 |
9789 | Лепбук професійного успіху 2024 | Інший модуль | ![]() | 20.04.2024 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (6)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
152 | Організація дослідницько-експериментальної діяльності дітей в природі (5 курс, ДО, з.ф.н.) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2015 | 168 | 08.04.2015 | |
955 | Методика викладання фахових дисциплін (5-6 курс, ДО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 252 | 05.04.2021 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1170 | Практикум з ігрової діяльності (3-4 курс, ДО, денна) (пролонгація) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 397 | 03.06.2019 | 21/22 н.р. |
1283 | Практикум з ігрової діяльності (3-4 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 335 | 30.06.2022 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1545 | Практикум з ігрової діяльності (3-4 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 398 | 03.07.2023 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
1564 | Університетські студії (1 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 322 | 10.05.2019 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
Використання ЕНК (28)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
75 | Педагогічний інститут | Вступ до спеціальності (1 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 2 | 4 | не враховується | 25.11.2016 |
356 | Педагогічний інститут | Організація дослідницько-експериментальної діяльності дітей в природі (5 курс, ДО, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
6040 | Педагогічний інститут | Методика викладання фахових дисциплін (5 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
7523 | Педагогічний інститут | Методика викладання фахових дисциплін (5-6 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
7705 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (особистісно-професійне становлення) (4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7758 | Педагогічний інститут | Практикум з ігрової діяльності (1-2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7759 | Педагогічний інститут | Практикум з ігрової діяльності (4 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8630 | Педагогічний інститут | Практика (Навчальна/ Пропедевтична) (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8636 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (без відриву) (3 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8864 | Педагогічний інститут | Університетські студії (1 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8908 | Педагогічний інститут | Методика викладання фахових дисциплін (5-6 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9156 | Педагогічний інститут | Практикум з ігрової діяльності (3-4 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9393 | Педагогічний інститут | Практикум з ігрової діяльності (1-2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11059 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (без відриву) (2-4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11063 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (педагогічна, без відриву) (1-2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11101 | Педагогічний інститут | Виробнича практика (особистісно-професійного становлення) (4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11641 | Педагогічний інститут | Практикум з ігрової діяльності (3-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
11747 | Педагогічний інститут | Університетські студії (1 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11748 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (2-4 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11749 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (педагогічна) (1-2 курс, спп, ДО, заочна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12114 | Факультет педагогічної освіти | Практикум з ігрової діяльності (3-4 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12159 | Факультет педагогічної освіти | Методика викладання фахових дисциплін (5-6 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12238 | Факультет педагогічної освіти | Університетські студії (1 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12888 | Факультет педагогічної освіти | Практикум з ігрової діяльності (3-4 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 5 | 31.12.2023 |
13044 | Факультет педагогічної освіти | Університетські студії (1 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13828 | Факультет педагогічної освіти | Практикум з ігрової діяльності (3-4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13961 | Факультет педагогічної освіти | Практикум з ігрової діяльності (3-4 курс, ПО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 14 | 4 | не враховується | 31.12.2024 |
14868 | Факультет педагогічної освіти | Практикум з ігрової діяльності (3-4 курс, 1р ВО, ДО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 14 | 4 | не враховується | 31.12.2024 |
Рейтинг викладачів серед студентів (7)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
2413 | Кафедра дошкільної освіти | 4,79 | 31.12.2018 |
3291 | Кафедра дошкільної освіти | 4,80 | 28.12.2019 |
4165 | Кафедра дошкільної освіти | 4,81 | 28.12.2020 |
4930 | Кафедра дошкільної освіти | 4,78 | 28.12.2021 |
5668 | Кафедра дошкільної освіти | 4,65 | 30.12.2022 |
6552 | Кафедра дошкільної освіти | 4,79 | 30.12.2023 |
7459 | Кафедра дошкільної освіти | 4,63 | 31.12.2024 |