Додаткові відомості
2005—2009
рр. —
Ужгородське державне музичне училище ім. Д. Є. Задора, спеціальність «Музичне
мистецтво» (викладач з класу фортепіано, концертмейстер, артист ансамблю); АК
37235557 (з відзнакою)
2006—2012
рр. —Ужгородський
національний університет (спеціальність «Філологія», кваліфікація «Викладач англійської
мови та літератури (англійська)», освітньо-кваліфікаційний рівень — спеціаліст);
АК 43644090
2009—2011рр.
– Мукачівський державний університет («Музичне мистецтво», кваліфікація
бакалавра музичного мистецтва, вчителя музичного мистецтва); АК 41715317 (з
відзнакою)
2012
рр. —
Мукачівський державний університет, (спеціальність «Музичне мистецтво»,
кваліфікація магістра музичного мистецтва, викладача фортепіано).
2012—2015
рр. —
аспірантура при НПУ ім.М.П.Драгоманова, спеціальність 13.00.02 – теорія та
методика музичного навчання.
28 грудня 2017 року дисертація захищена в
Національному педагогічному університеті ім.М.П.Драгоманова на спеціалізованій
вченій раді Д 26.053.08 на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних
наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання.
З вересня 2009 р. по листопад 2012 р. працювала викладачем фортепіано в Білківській ДШМ (Закарпатська обл.).
З 2013 р. по 2019 р – вчителем музичного мистецтва та художньої культури в СЗШ ім. Є. Коновальця міста Києва.
З 2019 року працює старшим викладачем кафедри початкової освіти в Київському університеті імені Бориса Грінченка.
Стаж робогти у ЗВО ІІІ –
ІV рівнів акредитації – 2 роки.
Формування мистецьких знань учнів 7-8 класів на інтегрованих уроках музики
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
1 | 5 | 1 | 2024.11.30 06:01:04 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (3)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
173 | Кафедра початкової освіти | - | 2 | 0 | 2021 | 1 |
348 | Кафедра початкової освіти | FXJ-5790-2022 | 3 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/28346185 |
460 | Кафедра початкової освіти | FXJ-5790-2022 | 4 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/28346185 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 31 | 3 | 0 | 2024.12.14 12:02:23 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 23 | 3 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
403 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра початкової освіти | 22.5 | 0 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Roksolana_Shpitsa |
Конференції (19)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11238 | IV Міжнародна наукова конференція "Актуальні питання розвитку галузей науки" | Розвиток креативності учнів засобами веб-квестів | Київ | document.pdf | |
11237 | Perspectives of contemporary science: theory and practice Х International Scientific and Practical Conference | РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ УЧНІВ 1-4 КЛАСІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ВЕБ-КВЕСТІВ | львів | ||
11236 | Perspectives of contemporary science: theory and practice Х International Scientific and Practical Conference | ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ УЧНІВ 1-4 КЛАСІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ВЕБ-КВЕСТІВ | Lviv | ||
11235 | Modern research in science and education: Proceedings of VII International Scientific and Practical Conference Chicago, (7-9 March 2024). USA, 2024 | КАТЕГОРІЯ «КРЕАТИВНІСТЬ» У СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ | USA, Chicago | ||
7713 | Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації | Розвиток творчих здібностей молодших школярів на уроках мистецтва за допомогою ІКТ в умовах пандемії | м. Переяслав | ||
7289 | Сучасна початкова освіта в умовах її реформування:проблеми та перспективи | "Розвиток образного мислення майбутніх вчителів початкової школи засобами флюїд-арту" | м. Дрогобич | ||
7129 | "Освіта, виховання та навчання: вітчизняний та міжнародний досвід" | "Розвиток образного мислення засобами флюїд-арту" | м. Київ | ||
7130 | "Легкий старт навчального року. Актуальні питання та нові можливості" | "Інтерактивні заняття навчання та перевірки знань. Онлайн-сервіси" | м. Київ | ||
7131 | "Легкий старт навчального року. Актуальні питання та нові можливості " | Розвиток емоційно-етичної компетентності педагога" | м. Київ | ||
5984 | Всеукраїнська науково-практична онлайн конференція "Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін" | Діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5985 | Всеукраїнська наукова конференція: "Перспективи та способи впровадження STEAM-освіти в навчальну діяльність" | Способи впровадження STEAM-освіти в навчальну діяльність | м.Київ | ||
6022 | VI Міжнародна науково-практична онлайн-конференція "Професійна мистецька освіта і художня культура : виклики ХХІ століття | Європейський досвід: мистецька освіта Німеччини | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
6023 | Міжнародна педагогічна інтернет-конференція розвитку інклюзивної освіти "Art for hearts" | Розвиток інклюзивної мистецької освіти в Україні | м.Київ | ||
6024 | Annual Conference Webinar 3 Making a difference through partnerships | Making a difference through partnerships | м.Київ | ||
4806 | Професійно-компетентнісна самореалізація музиканта у виконавській та педагогічній діяльності | Арт-інструментарій розвитку емоційного інтелекту учнів початкових класів на уроках музичного мистецтва | Мелітополь | ||
4404 | Модернізація педагогічної освіти як основа інтенсифікації професійної та світоглядно-методологічної підготовки вчителя сучасної початкової школи | Формування мистецьких компетентностей майбутніх учителів початкових класів у процесі творчої співдії | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка | ||
4804 | Початкова освіта: історія, проблеми, перспективи | Ретроспектива феномену "ліворукості учня" як наукова проблема | Ніжин | ||
4758 | Актуальні проблеми теорії і практики художньої освіти та музичного виконавства | Використання логоритміки на музичних заняттях з дітьми дошкільного віку в умовах впровадження інклюзивної освіти | Мелітополь | ||
4757 | Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття | Етапи формування мистецьких знань учнів 7-8 класів на інтегрованих уроках музики | м.Київ |
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
33810 | Вплив організації музичної освіти в початковій школі німеччини на організацію е-навчання у закладах вищої педагогічної освіти в україні |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48564 | Factors influencing the process of organizing distance learning of students in the conditions of military operations on the territory of Ukraine | |
48563 | Involvement of future teachers in the learning process as a determinant of influence on the orientation of their professional thinking in pedagogical activities | |
49232 | The essence of e-learning: didactic aspect, potential, effects, transformational changes, aspects for improvement in war conditions | |
49233 | The organization of e-learning in the context of the leading ideas of constructivism, cognitivism and the realization of independence, self-regulated and self-efficacy | |
44472 | E-learning in the conditions of the information economy as a factor in the development of future teachers for the sustainable development of society | |
41660 | The phenomenon "Nature" in social and individual culture, in socio-cultural reality and in socio-cultural experience of mankind and man | |
36636 | ІКТ як засіб реалізації тематичного ФІН-моделювання в організації навчання у закладах вищої педагогічної та освіти дорослих | |
35562 | Роль інтерактивних методів у формуванні професійної ідентичності майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах он-лайн навчання | |
28182 | Хмарні технології в мистецтві навчальне підприємство |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (15)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48564 | Factors influencing the process of organizing distance learning of students in the conditions of military operations on the territory of Ukraine | |
48563 | Involvement of future teachers in the learning process as a determinant of influence on the orientation of their professional thinking in pedagogical activities | |
49232 | The essence of e-learning: didactic aspect, potential, effects, transformational changes, aspects for improvement in war conditions | |
49233 | The organization of e-learning in the context of the leading ideas of constructivism, cognitivism and the realization of independence, self-regulated and self-efficacy | |
44472 | E-learning in the conditions of the information economy as a factor in the development of future teachers for the sustainable development of society | |
47840 | Методичні особливості застосування імерсивних технологій під час підготовки вчителя початкової школи | |
48533 | Розвиток креативності першокласників на уроках мистецтва як педагогічна проблема | |
48025 | Розвиток творчості учнів 4 класу на уроках мистецтва в умовах онлайн-навчання | |
43718 | Збагачення емоційно-чуттєвого досвіду молодших школярів під час вивчення інтегрованого курсу ""Мистецтво" | |
41017 | Категорія «музична компетентність учителя початкових класів» у сучасній педагогічній науці | |
40371 | Особливості використання ІКТ на уроках мистецтва | |
40308 | Педагогічний потенціал інтегрованих уроків мистецтва у форматі нової української школи | |
40373 | Рoзвитoк емоційного інтелекту учнів пoчaткoвoї школи в контексті мистецької освіти | |
31294 | Формування ІКТ-компетентності майбутніх вчителів початкової школи за допомогою веб-квестів | |
31293 | Формування мистецьких знань підлітка відповідно до їх вікових особливостей та потреб |
Фахові видання, що затверджені МОН (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47840 | Методичні особливості застосування імерсивних технологій під час підготовки вчителя початкової школи | |
48620 | Особливості процесу формування виконавської компетентності студентів‐струнників у процесі музично‐комунікативної діяльності | |
48533 | Розвиток креативності першокласників на уроках мистецтва як педагогічна проблема | |
48025 | Розвиток творчості учнів 4 класу на уроках мистецтва в умовах онлайн-навчання | |
43718 | Збагачення емоційно-чуттєвого досвіду молодших школярів під час вивчення інтегрованого курсу ""Мистецтво" | |
41017 | Категорія «музична компетентність учителя початкових класів» у сучасній педагогічній науці | |
40308 | Педагогічний потенціал інтегрованих уроків мистецтва у форматі нової української школи | |
40017 | Структура мистецької компетентності майбутнього вчителя початкових класів | |
31293 | Формування мистецьких знань підлітка відповідно до їх вікових особливостей та потреб |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
31 | Хмарні технології в мистецтві навчальне підприємство | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/28182/ | 2020 |
Реєстр наукових публікацій (4)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
326 | Категорія «музична компетентність учителя початкових класів» у сучасній педагогічній науці | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41017/ | 2022 |
379 | Збагачення емоційно-чуттєвого досвіду молодших школярів під час вивчення інтегрованого курсу ""Мистецтво" | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43718/ | 2023 |
509 | Особливості процесу формування виконавської компетентності студентів‐струнників у процесі музично‐комунікативної діяльності | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/48620/ | 2024 |
554 | Розвиток креативності першокласників на уроках мистецтва як педагогічна проблема | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/48533/ | 2024 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
184 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (19)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
3448 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 08.11.2019 | |
3552 | Лідерський | Інший модуль | 13.11.2019 | |
3709 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 20.03.2018 | |
3710 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 29.03.2019 | |
4027 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 12.05.2020 | |
4575 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_706_11.11.20.pdf | 11.11.2020 |
5085 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 25.03.2021 | |
5088 | Лідерський модуль | Інший модуль | 29.03.2021 | |
5450 | модуль ІКТ(ЕНК) | Інший модуль | nakaz_385_04.06.21.pdf | 04.06.2021 |
5734 | Інше | Фаховий модуль (за кордоном) | 12.10.2021 | |
6269 | інше | Інший модуль | 14.02.2022 | |
6796 | інше | Інший модуль | 08.08.2022 | |
7339 | Дослідницький (базовий) | Інший модуль | 22.12.2022 | |
7840 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 19.05.2023 | |
8620 | Лідерський модуль | Інший модуль | наказ №751.pdf | 29.11.2023 |
8707 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ №782_.pdf | 04.12.2023 |
9625 | Інноваційні інструменти для дослідницької та публікаційної діяльності науковця. ПК | Дослідницький модуль | 01.04.2024 | |
9759 | Упровадження ДСБСО | Інший модуль | 01.08.2024 | |
10584 | STRTAM2024 - Досвід ЄС для підготовки вчителів | Інший модуль | 26.09.2024 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (3)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
828 | Методика навчання освітньої галузі «Мистецька освіта» (1 курс, ПО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 706 | 11.11.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
914 | Методика навчання освітньої галузі ”Мистецтво” (2 курс, КО, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 | − |
1056 | Мистецька освіта: методика навчання освітньої галузі "Мистецька освіта" (3 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 385 | 04.06.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
Використання ЕНК (16)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6649 | Педагогічний інститут | Методика навчання освітньої галузі ”Мистецтво” (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 10.12.2020 |
6655 | Педагогічний інститут | Методика навчання освітньої галузі «Мистецька освіта» (1 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 4 | 10 | 10.12.2020 |
6671 | Педагогічний інститут | Мистецька освіта: методика навчання освітньої галузі "Мистецька освіта" (3 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8220 | Педагогічний інститут | Основи природознавства і суспільствознавства з методикою навчання: Основи суспільствознавства ... | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
9034 | Педагогічний інститут | Мистецька освіта: методика навчання освітньої галузі "Мистецька освіта" (3 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 30.11.2021 |
9305 | Педагогічний інститут | Методика викладання фахових дисциплін (5-6 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9968 | Педагогічний інститут | Методика навчання освітньої галузі «Мистецька освіта» (1 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9974 | Педагогічний інститут | Методика навчання освітньої галузі ”Мистецтво” (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
10644 | Педагогічний інститут | Ігрове навчання (3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12344 | Факультет педагогічної освіти | Методика навчання освітньої галузі «Мистецька освіта» (1 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12645 | Факультет педагогічної освіти | Мистецька освіта: методика навчання освітньої галузі "Мистецька освіта" (3 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
13074 | Факультет педагогічної освіти | Інформатична та технологічна освіта (2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13157 | Факультет педагогічної освіти | Методика навчання освітньої галузі «Мистецька освіта» (1 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13278 | Факультет педагогічної освіти | Інформатична та технологічна освіта (2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13360 | Факультет педагогічної освіти | Соціальна і здоров'язбережувальна освіта з методикою навчання (2-3 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13463 | Факультет педагогічної освіти | Мистецька освіта: методика навчання освітньої галузі "Мистецька освіта" (3 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (5)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
3142 | Кафедра початкової освіти | 4,95 | 28.12.2019 |
4174 | Кафедра початкової освіти | 4,78 | 28.12.2020 |
4947 | Кафедра початкової освіти | 4,82 | 28.12.2021 |
5717 | Кафедра початкової освіти | 3,76 | 30.12.2022 |
6596 | Кафедра початкової освіти | 4,73 | 30.12.2023 |