Додаткові відомості
2013-2016 рр.
Інститут демографії та соціальних досліджень імені М. В. Птухи НАН України, м. Київ.
Докторантура. Спеціальність – 08.09.07 – Демографія, економіка праці, соціальна економіка і політика.
2007-2011 рр.
Британська Рада в Україні. Київська школа англійської мови. General English. Level C1 (Advanced)
2001-2004 рр.
Державна академія статистики, обліку та аудиту Державного комітету статистики України, м. Київ. Аспірантура. Спеціальність – 08.09.01 – Демографія, економіка праці, соціальна економіка і політика.
1999-2001 рр.
Інститут статистики, обліку та аудиту Державного комітету статистики України, м. Київ.
Спеціальність – облік і аудит. Кваліфікація – економіст.
1994–1997 рр.
Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Б. Грінченка
2022 р. по нині
Київський університет імені Бориса Грінченка.
Посада – професор кафедри управління
2019 - 2022 рр.
Київський університет імені Бориса Грінченка.
Посада – завідувач кафедри управління
2018-2019 рр.
Інститут демографії та соціальних досліджень імені М. В. Птухи НАН України.
Посада – провідний науковий співробітник відділу досліджень ризиків у сфері зайнятості населення.
2013-2018 рр.
Інститут демографії та соціальних досліджень імені М. В. Птухи НАН України.
Посада – старший науковий співробітник відділу соціальних проблем ринку праці
2007-2013 рр.
Національна академія статистики, обліку та аудиту, м. Київ.
Посада – доцент кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності.
2007-2010 рр.
Національна академія статистики, обліку та аудиту, м. Київ.
Посада – доцент кафедри економіки підприємств.
2003-2007рр.
Державна академія статистики, обліку та аудиту, м. Київ.
Посада – старший викладач кафедри економіки підприємств.
1993-2003 рр.
Димерська гімназія, Київська обл., с.м.т. Димер. Посада – вчитель.
15 березня 2007 року рішенням ВАК України присвоєно науковий ступінь кандидата економічних наук за спеціальністю 08.09.01 – Демографія, економіка праці, соціальна економіка і політика.
Тема дисертації: «Трудовий потенціал України та ефективність його використання».
Місце захисту: Інститут демографії та соціальних досліджень НАН України, м. Київ.
23 грудня 2008 року рішенням Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України присвоєне вчене звання доцента кафедри економіки підприємств. (атестат 12ДЦ № 020563).
5 березня 2019 року рішенням Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України присвоєно науковий ступінь доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.07 – Демографія, економіка праці, соціальна економіка і політика.
Тема дисертації: «Структурні трансформації транзитивного ринку праці: теорія та методологія регулювання».
Місце захисту: Інститут демографії та соціальних досліджень імені М.В. Птухи НАН України, м. Київ.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 7 | 16 | 1 | 2025.10.27 06:02:54 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 761 | Кафедра управління | ABA-4753-2020 | 4 | 2 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2087856 |
| 359 | Кафедра управління | ABA-4753-2020 | 4 | 2 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2087856 |
| 233 | Кафедра управління | ABA-4753-2020 | 4 | 2 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2087856 |
| 122 | Кафедра управління | ABA-4753-2020 | 2 | 0 | 2021 | https://publons.com/researcher/3214701/liudmyla-ilich/ |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 1541 | 16 | 22 | 2025.10.31 10:08:45 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 670 | 11 | 14 |
Індекс цитування в Research Gate (2)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 806 | Факультет економіки та управління | Кафедра управління | 101.30000 | 3 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Liudmyla-Ilich |
| 268 | Факультет інформаційних технологій та управління | Кафедра управління | 48.30000 | 1 | 2021 | https://www.researchgate.net/profile/Liudmyla_Ilich |
Конференції (27)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 9824 | IV International scientific conference | Modern educational space: the transformation of national models in terms of integration | Leipzig, Germany |
|
|
| 9825 | ICF Ukraine charter | Професійний коучинг в Україні: зростання попиту, стандарти професії та нові перспективи | Київ, Україна |
|
|
| 9848 | Міжнародна науково-практична онлайн-конференція | Цифрова трансформація в економіці, фінансах, менеджменті та підприємництві | Київ, Україна | document.pdf | |
| 9847 | Форсайт-сесія у рамках Огнев'юковських читань "Освіта - сутність часу" | Актуальні проблеми управління сучасним закладом освіти | Київ, Україна | document.pdf | |
| 9826 | I international multidisciplinary scientific and practical internet conference | Innovative projects and paradigms of international education | Tbilisi, Georgia |
|
|
| 8785 | XXI international scientific and practical conference | Actual priorities of modern science, education and practice | Paris, France |
|
|
| 8783 | International scientific conference | Information technologies and management in higher education and sciences | Fergana,Uzbekistan |
|
|
| 8779 | VI Всеукраїнська науково - практична Інтернет-конференція | Перспективи розвитку управлінських систем у соціальній та економічній сферах України: теорія і практика | Київ, Університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 8782 | International scientific conference | Mechanisms for ensuring economic development in the conditions of global change:international experience | Riga, Latvia |
|
|
| 8784 | Всеукраїнська міжгалузева науково-практична онлайн конференція | Проблеми цивілізаційної суб‘єктності України: місія науки і освіти | Київ, Україна |
|
|
| 7253 | 36th IBIMA International Conference | Modernization of Social Management System at Consolidated District Level in a Climate of Decentralization Reform in Ukraine | Seville, Spaine | document.pdf | |
| 6148 | 36st IBIMA Conference | PRACTICE OF INSTITUTIONAL AUDITING WITHIN THE EDUCATION QUALITY MANAGEMENT SYSTEM | Granada, Spaine | document.pdf | |
| 5456 | 35st IBIMA Conference | Peculiarities of Implementation of Peace Education in Ukraine | Seville, Spaine | document.pdf | |
| 4525 | Forum "New Economics - 2019" | Старіння компетенцій та освітньо-кваліфікаційний дисбаланс як об’єктивна реальність сучасного ринку праці | Kyiv |
|
|
| 4526 | Інституційні трансформації ринку праці в умовах євроінтеграції | Соціально-економічні ризики в контексті трансформацій ринку праці та асинхронності його кон’юнктури | Київ | document.pdf | |
| 4530 | Sustainable Development as a Platform for Ukraine's European Integration | Professional qualification asymmetry in the labor market in the context of sustainable development challenges | Kyiv | document.pdf | |
| 4343 | Макроекономічні умови забезпечення розвитку ринку праці та зайнятості | Активізація підприємницької ініціативи та самозайнятість як драйвери сталого соціально-економічного розвитку | Київ | document.pdf | |
| 4342 | III International scientific and practical conference "Open educational e-environment of Modern University" | Impact of ICT on labor market development: main trends and prospectives | Kyiv | document.pdf | |
| 4329 | 17th lnternational Scientific Conference on «lnternational Relations 2016: Current issues of world economy and politics» | Evaluation of matching skills to job | Smolenice, Slovak Republic | document.pdf | |
| 4332 | International and practical seminar "Cross-cultural and economic asspects of development of european integration processes" | Methodological approaches to forecasting skills: EU and Ukraine experience | Кosice, Slovak Republic |
|
|
| 4330 | 15th International Scientific Conference «Economic, Political and Legal Issues of Intemational Relations 2016» | Европейская практика согласования компетенций рабочей силы с потребностями рынка труда | Virt, Slovak Republic |
|
|
| 4334 | ІІ International scientific and practical forum “New Economics” | Employment structure in the context of globalization and economic integration | Krakow, Poland |
|
|
| 4335 | International Scientific Conference «Economics of sustainable development: theoretical approaches and practical recommendations» | The practical approaches to overcome skills mismatch: international practice and Ukraine experience | Kosice, Slovak Republic |
|
|
| 4331 | Забезпечення якості у системі професійної освіти і навчання | Європейські стандарти розвитку освіти та їнструменти їх реалізації в Україні | Київ |
|
|
| 4333 | 15th International Scientific Conference 'Sustainable Development. Summer 2014' | Development of human capital asserts for agriculture: main trends, challenges and prospects to increase the competitiveness | Varna, Bulgaria |
|
|
| 4337 | International scientific conference «Educational systems in the European Union: perspectives for cooperation and development» | «Youth labor market in Ukraine: main trends, reasons of unemployment and possibilities to be employed» | Prague, Czech Republic |
|
|
| 4336 | International scientific conference «Marketing, management and organization of production in the field of education and publication in Central and Eastern Europe» | Education market and educational services in the context of modern society development | Prague, Czech Republic |
|
Монографії (одноосібні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 27863 | Структурні трансформації транзитивного ринку праці України |
Монографії (колективні) (6)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 48791 | Developing Peacemaking Soft Skills of Managers as a Method of Preventing Professional Burnout and Restoring Work-Life Balance: A Ukrainian Case Study | |
| 48789 | Prospects for the Implementation of Practice-Based Learning for Students of Managerial Profile | |
| 38255 | Impact of COVID-19 on Business Processes and HR Management in Ukraine | |
| 36136 | Соціально-економічний розвиток міст в умовах децентралізації: колективна монографія | |
| 37595 | Теоретичні та практичні аспекти використання математичних методів та інформаційних технологій в освіті й науці | |
| 31739 | Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину: аналітична записка |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (9)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51807 | Digital Competence for E-Governance in Ukraine | |
| 49913 | Navigating The Digital Frontier: Ukraine's E-Governance Curriculum Amidst Crisis and EU Integration | |
| 48791 | Developing Peacemaking Soft Skills of Managers as a Method of Preventing Professional Burnout and Restoring Work-Life Balance: A Ukrainian Case Study | |
| 48789 | Prospects for the Implementation of Practice-Based Learning for Students of Managerial Profile | |
| 47046 | Моделювання структурних змін у зайнятості як напрямок управління ризиками економічної безпеки | |
| 38257 | The Productivity Forecasting in the Sector of Non-Market Services (Education and Health Care sec-tors): a Case Study of Ukraine | |
| 31738 | Economic assessment of the relationship between housing and communal infrastructure development factors and population quality of life in Ukraine | |
| 31316 | Modeling of employment structural transformations | |
| 36943 | Peculiarities of Implementation of Peace Education in Ukraine |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (21)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53262 | Коучинговий підхід у розвитку стратегічного бачення лідерів змін | |
| 51409 | Peace education in management: soft skills development for efficient administration | |
| 51592 | Емоційний інтелект у remote-командах: як будувати довіру та продуктивну взаємодію | |
| 51880 | Коучинг у розвитку ефективної міжособистісної комунікації управлінців | |
| 51849 | Коучинговий підхід у розвитку емоційної компетентності agile-команд | |
| 51249 | Розробка концепції миротворчої освіти в Україні в умовах військово-політичних реалій | |
| 51696 | Освітньо-кваліфікаційні дисбаланси на молодіжному ринку праці міста Києва: виклики і перспективи | |
| 50407 | Розвиток системи професійно-технічної освіти міста Києва: виклики, можливості та перспективи | |
| 47560 | Audit as a technology for assessing the quality of education in a general secondary education institution in the context of change | |
| 43416 | Аdministration of experimental activities at the secondary educational institutions in the context of educational changes | |
| 42293 | Впровадження нових механізмів управління роботою закладів соціальної сфери у зв’язку із наслідками вторгнення російської федерації | |
| 38261 | Modernization of Social Management System at Consolidated District Level in a Climate of Decentralization Reform in Ukraine | |
| 39395 | Впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти: аудит доступності | |
| 37684 | Модернізація системи управління соціальною сферою в умовах децентралізації | |
| 31316 | Modeling of employment structural transformations | |
| 31307 | Управління соціальною сферою в умовах прискорення реформи децентралізації | |
| 27855 | Методика оцінювання конкурентоспроможності робочої сили | |
| 30541 | Statistical modeling of skills mismatch in the labor market | |
| 27864 | Модернізація системи професійної орієнтації: досвід країн Скандинавії та Балтії | |
| 24222 | Конкурентоспроможність робочої сили ІТ-сфери через призму трансформацій ринку праці | |
| 20501 | Impact of ICT on labor market development: main trends and prospectives |
Фахові видання, що затверджені МОН (18)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53262 | Коучинговий підхід у розвитку стратегічного бачення лідерів змін | |
| 52641 | Інструменти адміністративного менеджменту у забезпеченні ментального здоров’я персоналу в умовах організаційної нестабільності: управлінський і hr-вимір | |
| 51592 | Емоційний інтелект у remote-командах: як будувати довіру та продуктивну взаємодію | |
| 51880 | Коучинг у розвитку ефективної міжособистісної комунікації управлінців | |
| 53555 | Коучингові компетенції в управлінні персоналом: інноваційні підходи до розвитку керівників закладів освіти | |
| 51849 | Коучинговий підхід у розвитку емоційної компетентності agile-команд | |
| 51249 | Розробка концепції миротворчої освіти в Україні в умовах військово-політичних реалій | |
| 50407 | Розвиток системи професійно-технічної освіти міста Києва: виклики, можливості та перспективи | |
| 47560 | Audit as a technology for assessing the quality of education in a general secondary education institution in the context of change | |
| 42293 | Впровадження нових механізмів управління роботою закладів соціальної сфери у зв’язку із наслідками вторгнення російської федерації | |
| 39395 | Впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти: аудит доступності | |
| 37684 | Модернізація системи управління соціальною сферою в умовах децентралізації | |
| 31316 | Modeling of employment structural transformations | |
| 31307 | Управління соціальною сферою в умовах прискорення реформи децентралізації | |
| 27855 | Методика оцінювання конкурентоспроможності робочої сили | |
| 30541 | Statistical modeling of skills mismatch in the labor market | |
| 27864 | Модернізація системи професійної орієнтації: досвід країн Скандинавії та Балтії | |
| 24222 | Конкурентоспроможність робочої сили ІТ-сфери через призму трансформацій ринку праці |
Міжнародні публікації у співавторстві з іноземними ЗВО у виданнях, що входять до Scopus/WoS (1)
| ID | Назва статті | Покликання на статтю в репозиторії | Рік публікації | Рік внесення до реєстру | Перелік іноземних ЗВО |
|---|---|---|---|---|---|
| 14 | Prospects for the implementation of practice-based learning for students of managerial profile | Покликання | 2024 | 2024 | Wyzsza Szkola Gospodarki (Poland) |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
| ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 134 | Учасник проекту | Міжнародний фонд Відродження | Ініціативи з розвитку аналітичних центрів в Україні | “Ініціатива з розвитку аналітичних центрів” міжнародного фонду «Відродження» у партнерстві з Ініціативою |
наказ №742 (1).pdf | 01.07.2020-30.10.2021 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 94 | Peculiarities of Implementation of Peace Education in Ukraine | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36943/ | 2021 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (6)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 689 | Національний дослідницький університет Стокгольму (Швеція) | Міжнародне стажування | 18.04-15.06.2024 | Дистанційна | Dean Duro Njarvo | Учасник програми |
|
| 665 | Загребська школа економіки та менеджменту, Хорватія | Міжнародне стажування | 10.01-16.02.2024 | Дистанційна | Dr. Duro Njarvo | Учасник програми |
|
| 612 | Загребська школа економіки та менеджменту, Хорватія | Міжнародне стажування | 04.09-02.10.2023 | Не зазначено | Duro Njarvo, Dean | Учасник програми |
|
| 425 | Академія туризму в Анталії | Міжнародне стажування | 20.06-20.08.2022 | Не зазначено | Ректор Академії Зафер Біккеноглу | Учасник програми |
|
| 422 | ISMA | Міжнародне стажування | 07.11-09.12.2022 | Не зазначено | Prof. Dennis Djakons | Учасник програми |
|
| 415 | Таллінський технолгічний університет | Міжнародне стажування | 20-22.09.2022 | Не зазначено | Ingrid Pappel, Vice-Dean of Master's Studies, Department of Software Scince |
Учасник програми | Certificate_study visit_Ilich.pdf |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (3)
| ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 120 | Jean Monnet | №101127007— e-DEBUT— ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH-UA-IBA | Erasmus+ | Європейський досвід цифрового управління для України: інструменти та наслідки e-DEBUT | 01.10.2023-01.10.2026 | Учасник проєкту | |
| 102 | Jean Monnet | 101094420 — PeaECH — ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH-UA-IBA | Erasmus+ | Миротворча освіта заради консолідованої та людино-центрованої Європи | 01.10.2022-30.09.2025 | Координатор проєкту | |
| 89 | МЗС Естонії | УС-282/20 | Таллінський технологічний університет (Естонія) | Консультування українських університетів щодо розробки навчальних планів магістерської роботи в електронному уряді | 01.09.2019-01.03.2022 | Учасник проекту |
Заявки на колективні гранти (8)
| ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 963 | Resilience, E-competence, Sustainability, Information Literacy, Teaching, Soft Skills (RESISTsoft) | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2025 |
| 863 | Seniors and Pre-Retirees Adapting to Modern Changes with Resilience and Knowledge (SPARK) | EDUQ Association /Erasmus+ KA2 | Коллективний | 1111.pdf | 2024 |
| 856 | RESISTsoft | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2024 |
| 783 | e-Debut | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2023 |
| 684 | Миротворча освіта заради консолідованої та людино-центрованої Європи | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2022 |
| 656 | Peace education for consolidated and human-centered Europe | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2022 |
| 585 | Peace education as a part of human development in EU and neighboring countries (PEHD) | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
| 391 | EU human development for democracy and peace in neighboring countries | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
Завершені наукові дослідження (3)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 403 | Математичні методи та цифрові технології в освіті, науці, техніці | Етап дослідження | 03.12.2024 00:00 | http://surl.li/sqsirl |
| 390 | Математичні методи та цифрові технології в освіті, науці, техніці | Етап дослідження | 03.12.2024 00:00 | http://surl.li/sqsirl |
| 91 | Удосконалення механізмів управління в економічній та соціальній сферах міста Києва | Повноцінне дослідження | 29.04.2021 00:00 | https://fitu.kubg.edu.ua/images/stories/Departments/ku/2021/5/2016_2021___compressed.pdf |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету докторської дисертації (1)
Підвищення кваліфікації (33)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12376 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_04_2025.pdf | 01.05.2025 00:00 |
| 11421 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль |
|
19.03.2025 00:00 |
| 11214 | Фінанси для нефінансистів | Інший модуль | Certificate (5).pdf | 11.03.2025 00:00 |
| 11213 | Основи програмування для бізнес-професіоналів | Цифровий модуль |
|
10.03.2025 00:00 |
| 10485 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_sertyfikatsiia_09_2024.pdf | 30.09.2024 00:00 |
| 9058 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №843-Дод2_4.pdf | 25.12.2023 00:00 |
| 8737 | ШІ та майбутнє освіти | Інший модуль |
|
23.11.2023 00:00 |
| 8642 | Emotional quotient | Інший модуль |
|
05.06.2023 00:00 |
| 8578 | IT for Uni: Bootcamp | Інший модуль |
|
21.11.2023 00:00 |
| 8577 | Лідерство | Інший модуль |
|
02.11.2023 00:00 |
| 8316 | Небайдужі: базові емоційні потреби та соціальна взаємодія | Інший модуль | IMG_0234.pdf | 05.11.2023 00:00 |
| 8315 | Проєктний менеджмент | Інший модуль | IMG_0241.pdf | 29.10.2023 00:00 |
| 8314 | Emotional intelligence | Інший модуль |
|
17.02.2023 00:00 |
| 8313 | Медіаграмотність: як не піддаватися маніпуляціям? | Інший модуль |
|
25.04.2023 00:00 |
| 7771 | Digital teaching | Інший модуль |
|
26.02.2023 00:00 |
| 7770 | Use of informal education in the training of bacheios and masters | Інший модуль |
|
26.01.2023 00:00 |
| 7769 | Цивільна оборона та захист у надзвичайних ситуаціях | Інший модуль |
|
26.03.2023 00:00 |
| 7396 | ІКТ (енк) | Інший модуль | наказ № 756.pdf | 29.12.2022 00:00 |
| 7264 | інше | Інший модуль |
|
21.12.2022 00:00 |
| 7186 | інше | Інший модуль |
|
22.11.2022 00:00 |
| 7185 | інше | Інший модуль |
|
14.12.2022 00:00 |
| 7184 | інше | Інший модуль |
|
15.12.2022 00:00 |
| 7168 | інше | Інший модуль |
|
06.12.2022 00:00 |
| 7101 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
09.12.2022 00:00 |
| 6983 | інше | Інший модуль |
|
28.11.2022 00:00 |
| 6956 | інше | Інший модуль |
|
01.12.2022 00:00 |
| 6711 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) |
|
20.08.2022 00:00 |
| 6628 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
05.03.2019 00:00 |
| 5507 | інше | Інший модуль |
|
03.03.2021 00:00 |
| 5231 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_252_05.04.21.pdf | 05.04.2021 00:00 |
| 4183 | інше | Інший модуль | ЛІльїч.pdf | 25.08.2020 00:00 |
| 3687 | Дослідницький модуль | Інший модуль | nakaz_807_25.11.2019.pdf | 25.11.2019 00:00 |
| 3568 | Лідерський | Інший модуль |
|
08.11.2019 00:00 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (3)
Зимові та літні школи (1)
| ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 86 | Факультет економіки та управління | Літня | Миротворча освіта заради консолідованої та людино-центричної Європи | Київський університет імені Бориса Грінченка | Керівник робочої групи | 2024 | наказ ЛШ2024 №398.pdf |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 50619 | Методичні рекомендації до підготовки кваліфікаційної бакалаврської роботи спеціальності 073 «Менеджмент» для здобувачів вищої освіти денної форми навчання |
Англомовні освітні програми (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Назва | Діяльність | Дата | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 9 | Факультет інформаційних технологій та управління | Кафедра управління | Учасник робочої групи | "Менеджмент організацій та адміністрування" | Створення програми | 28.10.2021 00:00 | Витяг_ОП_28.10.2021.PDF |
Сертифіковані ЕНК (7)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2124 | Медіація та емоційний інтелект як інструменти управління (2 курс, 1р ВО, МО, очна) | Факультет економіки та управління | Магістр | Очна (Денна) | 2025 | 284 | 01.05.2025 03:00 | – |
| 1950 | Миротворча освіта в публічному управлінні (1 курс, 2р ВО, ДУ, заочна) | Факультет економіки та управління | Магістр | Заочна | 2024 | 916 | 03.12.2024 02:00 | – |
| 1886 | Мистецтво управління емоціями та конфліктами (2 курс, КВД, денна) | Факультет економіки та управління | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 764 | 30.09.2024 03:00 | – |
| 1706 | Наставництво, коучінг та управління діловою кар`єрою (3 курс, МО, денна) | Факультет економіки та управління | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 843 | 25.12.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1359 | Наставництво, коучінг та управління діловою кар`єрою (3 курс, МЕН, денна) | Факультет економіки та управління | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 00:00 | − |
| 1036 | Управління персоналом та HR-брендінг (2 курс, МО, денна) | Факультет економіки та управління | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 385 | 04.06.2021 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 961 | HR-менеджмент та психологія управління (5 курс, УЕН, МО, заочна) | Факультет економіки та управління | Магістр | Заочна | 2021 | 252 | 05.04.2021 00:00 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
Використання ЕНК (13)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14804 | Факультет економіки та управління | Мистецтво управління емоціями та конфліктами (2 курс, 1р ВО, КВД, очна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 12 | 4 | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14785 | Факультет економіки та управління | Наставництво, коучінг та управління діловою кар`єрою (3 курс, МО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 12 | 4 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14271 | Факультет економіки та управління | Управління персоналом та HR-брендінг (2 курс, МО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13480 | Факультет економіки та управління | HR-менеджмент та психологія управління (5 курс, УЕН, МО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13271 | Факультет економіки та управління | Управління персоналом та HR-брендінг (2 курс, МО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13172 | Факультет економіки та управління | Наставництво, коучінг та управління діловою кар`єрою (3 курс, МО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 12666 | Факультет економіки та управління | HR-менеджмент та психологія управління (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12464 | Факультет економіки та управління | Управління персоналом та HR-брендінг (2 курс, МЕН, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12359 | Факультет економіки та управління | Наставництво, коучінг та управління діловою кар`єрою (3 курс, МЕН, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 10355 | Факультет інформаційних технологій та управління | Управління персоналом та HR-брендінг (2 курс, МЕН, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 30.11.2021 00:00 |
| 9044 | Факультет інформаційних технологій та управління | HR-менеджмент та психологія управління (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 6 | 4 | 10 | 30.11.2021 00:00 |
| 8358 | Факультет інформаційних технологій та управління | HR-менеджмент в публічному управлінні (6 курс, ДУ, заочна) | Магістр | Заочна | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 6052 | Факультет інформаційних технологій та управління | HR-менеджмент та психологія управління (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 02:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (6)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7049 | Кафедра управління | 4,85 | 31.12.2024 00:00 |
| 6183 | Кафедра управління | 4,95 | 30.12.2023 00:00 |
| 5287 | Кафедра управління | 4,75 | 30.12.2022 00:00 |
| 4439 | Кафедра управління | 4,67 | 28.12.2021 00:00 |
| 3727 | Кафедра управління | 4,84 | 28.12.2020 00:00 |
| 2960 | Кафедра управління | 5,00 | 28.12.2019 00:00 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
| ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 243 | Ярмошенко Марина Леонідівна | V | Управління у сфері економічної конкуренції | I | 2022 |