Додаткові відомості
Освіта
2009 р. Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» за спеціальністю «Переклад (англійська та німецька мови)» (магістр, диплом з відзнакою)
2020 р. Київський університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю «Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі» (магістр, диплом з відзнакою)
Перелік місць роботи
- Викладач англійської мови у корпоративному секторі (Denis’ School, Accord Language Center, Golden Staff, Business Teaching Center)
- Перекладач («Профпереклад», ТОВ «Знання», «Британські обрії»), секретар-перекладач (ТОВ «ВСВ ЛТД»)
- Менеджер-методист іноземних видавництв (Cornelsen, Cambridge University Press в ТОВ «Лінгвіст»)
- Фахівець/Провідний фахівець з навчання та розвитку персоналу (група компаній «Автологістика»)
Теми дисертацій (захищених)
не встановлено
Громадська активність
не встановлено
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 4 | 94 | 2 | 2025.10.27 06:01:47 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 743 | НДЛ цифровізації освіти | GWZ-4759-2022 | 1 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/GWZ-4759-2022 |
| 505 | НДЛ цифровізації освіти | GWZ-4759-2022 | 1 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/GWZ-4759-2022 |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 318 | 6 | 5 | 2025.10.27 11:23:22 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 317 | 6 | 5 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 7 | НДЛ цифровізації освіти | НДЛ цифровізації освіти | 158.50000 | 3 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Tetiana_Terletska |
Конференції (5)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11296 | ICTERI 2024: 19th International Conference on ICT in Education, Research, and Industrial Application | Artificial Intelligence in Open University Ecosystem Context | Львів, Україна | document.pdf | |
| 10725 | XVI International Conference on Mathematics, Science and Technology Education | Theoretical Exploration of University Ecosystem Design under Conditions of Digital Transformation | Кривий Ріг | document.pdf | |
| 9619 | ICTERI 2023: ICT IN EDUCATION, RESEARCH, AND INDUSTRIAL APPLICATIONS | Theoretical exploration of university ecosystem design under conditions of digital transformation | online | document.pdf | |
| 9623 | ICTERI 2023: ICT IN EDUCATION, RESEARCH, AND INDUSTRIAL APPLICATIONS | LMS Moodle as Means of Asynchronous Learning for Innovative Teaching Methods Implementation in Time of War | online | document.pdf | |
| 6375 | XII International Conference on Mathematics, Science and Technology Education ICon-MaSTEd2020 | Implementation of adaptive learning at higher education institutions by means of moodle LMS | Кривий Ріг | document.pdf |
Монографії (колективні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 38542 | Модернізація освіти в цифровому вимірі: монографія |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (5)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51288 | Artificial intelligence in open university ecosystem context | |
| 48899 | Implementing innovative teaching methods for asynchronous learning using Moodle LMS | |
| 50306 | Theoretical exploration of the design of the open university ecosystem and its security challenges within the realm of digital transformation | |
| 42466 | Utilization of E-Learning System for Innovative Methods Implementation in Humanities Pedagogy | |
| 36299 | Implementation of adaptive learning at higher education institutions by means of Moodle LMS |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (9)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 50956 | Differentiated instruction at higher education institutions: bibliometric analysis | |
| 48830 | Використання чат-ботів на основі великих мовних моделей у науково-педагогічній діяльності викладачів | |
| 47913 | Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи | |
| 46275 | Organisation of level-based differentiated instruction for heterogeneous groups in Moodle | |
| 39393 | Персоналізовані траєкторії професійного розвитку викладачів університету за цифровим напрямом | |
| 33742 | Модернізація системи електронного навчання університету до потреб учасників освітнього процесу | |
| 34242 | Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності «дошкільна освіта» | |
| 30029 | Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions. | |
| 29872 | Using video materials in electronic learning courses |
Фахові видання, що затверджені МОН (10)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51288 | Artificial intelligence in open university ecosystem context | |
| 50956 | Differentiated instruction at higher education institutions: bibliometric analysis | |
| 48830 | Використання чат-ботів на основі великих мовних моделей у науково-педагогічній діяльності викладачів | |
| 47913 | Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи | |
| 46275 | Organisation of level-based differentiated instruction for heterogeneous groups in Moodle | |
| 39393 | Персоналізовані траєкторії професійного розвитку викладачів університету за цифровим напрямом | |
| 33742 | Модернізація системи електронного навчання університету до потреб учасників освітнього процесу | |
| 34242 | Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності «дошкільна освіта» | |
| 30029 | Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions. | |
| 29872 | Using video materials in electronic learning courses |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 213 | Utilization of E-Learning System for Innovative Methods Implementation in Humanities Pedagogy | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/42466/ | 2022 |
Забезпечення виходу періодичного наукового видання Університету, що входить до категорії Б Переліку наукових видань, затвердженого МОН України (4)
| ID | Підрозділ | Назва видання | Тип відповідальності | Роль у виданні | Випуск | Дотримання графіка виходу випуску та принципів академічної доброчесності | Рік |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 176 | НДЛ цифровізації освіти | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Технічний супровід | Випусковий редактор | № 17 | Дотримано | 2024 |
| 175 | НДЛ цифровізації освіти | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Технічний супровід | Випусковий редактор | № 16 | Дотримано | 2024 |
| 97 | НДЛ цифровізації освіти | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Технічний супровід | Випусковий редактор | № 13 | Дотримано | 2022 |
| 96 | НДЛ цифровізації освіти | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Технічний супровід | Випусковий редактор | № 12 | Дотримано | 2022 |
Заявки на колективні гранти (4)
| ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 959 | AI for teaching and research: best European Practices for Ukrainian Higher Education (AI-TEACH) | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2025 |
| 725 | DIGITAL GREEN UNIVERSITY MANAGEMENT BASED ON BEST EUROPEAN PRACTICES (DiGreU) | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2022 |
| 481 | DIGITAL GREEN UNIVERSITY MANAGEMENT BASED ON BEST EUROPEAN PRACTICES (DiGreU) | Програма Еразмус+КА2 | Коллективний | - | 2020 |
| 411 | Multimedia Educational Content Design Based on European Experience | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
Завершені наукові дослідження (3)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 394 | Математичні методи та цифрові технології в освіті, науці, техніці | Етап дослідження | 03.12.2024 00:00 | http://surl.li/sqsirl |
| 390 | Математичні методи та цифрові технології в освіті, науці, техніці | Етап дослідження | 03.12.2024 00:00 | http://surl.li/sqsirl |
| 244 | Розвиток відкритого освітнього інформаційного середовища університету для забезпечення якості освіти | Повноцінне дослідження | 19.05.2022 00:00 | https://kubg.edu.ua/struktura/pidrozdili/ndl-informatizatsiji-osviti/doslidzhennia-ndl-informatyzatsii-osvity/rozvytok-vidkrytoho-osvitnoho-informatsiinoho-seredovyshcha-universytetu-dlia-zabezpechennia-iakosti-osvity.html |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (11)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12547 | Тактична домедична допомога для цивільних | Інший модуль |
|
23.05.2025 00:00 |
| 11045 | Інший | Цифровий модуль | наказ №1006-дод3.pdf | 31.12.2024 00:00 |
| 10825 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль |
|
16.12.2024 00:00 |
| 10452 | Український правопис у дії:основні зміни та нововведення | Дидактичний модуль |
|
14.11.2024 00:00 |
| 9125 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №843-Дод2_4.pdf | 25.12.2023 00:00 |
| 8913 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_819_20.12.2023.pdf | 20.12.2023 00:00 |
| 7544 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_756_29.12.2022.pdf | 29.12.2022 00:00 |
| 6205 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ № 856.pdf | 30.12.2021 00:00 |
| 5441 | модуль ІКТ(ЕНК) | Інший модуль | nakaz_385_04.06.21.pdf | 04.06.2021 00:00 |
| 4856 | ІКТ(енк) | Інший модуль | Наказ 821 від 31.12.2020.pdf | 31.12.2020 00:00 |
| 3434 | ІКТ | Інший модуль | Сертифікат Терлецька .pdf | 25.06.2019 00:00 |
Оригінальні заходи (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рік | Назва | Дата затвердження на засіданні ректорату Університету |
|---|---|---|---|---|---|
| 28 | Загальноуніверситетські підрозділи | НДЛ цифровізації освіти | 2024 | Організація та проведення іміджевих заходів у «Цифровому хабі інноваційних рішень» | 23.12.2024 00:00 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (3)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1028 | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, КОРП, заочна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 385 | 04.06.2021 00:00 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 1027 | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, ПВШ) | Факультет інформаційних технологій та управління | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 385 | 04.06.2021 00:00 | 21/22 н.р. |
| 874 | Інтернетика та прикладні інформаційні технології (5 курс, УЕН, заочна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 00:00 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
Використання ЕНК (9)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 11698 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інтернетика та прикладні інформаційні технології (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | 5 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 10614 | Інститут філології | Сучасна лінгвістика (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 9046 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 02:00 |
| 9039 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | 5 | 10 | 30.11.2021 02:00 |
| 8939 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, MoPED, ПО, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 8885 | Факультет інформаційних технологій та управління | Теорія та практика ефективного використання ІКТ інструментів у електронному навчанні (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 7 | 5 | не враховується | 31.12.2020 00:00 |
| 8883 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, ПО, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2020 00:00 |
| 8463 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8459 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інтернетика та прикладні інформаційні технології (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 10 | 31.12.2020 02:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (1)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 4094 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,91 | 30.12.2020 00:00 |