Додаткові відомості
Полтавський кооперативний технікум (1999-2001); ОКР молодший спеціаліст; спеціальність "Бухгалтер".
Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (2000-2004): ОКР бакалавр; спеціальність "Дошкільне виховання. Мова і література (англійська)"; кваліфікація: вихователь дітей дошкільного віку з правом проведення занять англійською мовою.
Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (2004-2005): ОКР спеціаліст; спеціальність "Дошкільне виховання. Мова і література (англійська)" кваліфікація: вихователь дітей дошкільного віку з правом проведення занять англійською мовою.
Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (2005-2006); ОКР магістр; спеціальність "Дошкільна освіта"; кваліфікація: магістр дошкільної освіти, викладач дошкільної педагогіки та методик дошкільного виховання.
Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (2006-2009); аспірантура, кафедра дошкільної і початкової освіти (денна форма навчання),
Київський університет імені Бориса Грінченка (2013-2015): ОКР магістр; спеціальність "Мова і література (англійська)"; кваліфікація: магістр англійської мови і літератури, філолог, викладач англійської мови та зарубіжної літератури.
асистент, старший викладач кафедри філологічних дисциплін Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка (2006-2011рр.);
заступник декана з виховної роботи психолого-педагогічного факультету Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка (2006-2008рр.)
старший викладач, доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (2011-2015рр.);
заступник директора з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (2012-2018рр.);
заступник директора з науково-методичної та навчальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (2018-2022);
доцент кафедри англійської мови Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (2015 - 2016);
доцент кафедри іноземних мов факультету права та міжнародних відносин (2016 - 2022);
заступник декана з науково-методичної та навчальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка (2022-донині);
доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка (2022 - донині).
Член ГО "Українська асоціація оцінювання" (з 2021 року)
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
3 | 8 | 2 | 2024.11.25 06:00:47 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
23 | Інститут людини | C-2079-2014 | 3 | 1 | 2021 | https://publons.com/researcher/1275998/roman-pavliuk/ |
295 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | C-2079-2014 | 3 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/1270167 |
466 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | C-2079-2014 | 3 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/1270167 |
673 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | C-2079-2014 | 4 | 2 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/1270167 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 352 | 9 | 9 | 2024.12.20 06:39:40 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 231 | 8 | 8 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
75 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 81.2 | 3 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Roman_Pavliuk |
Конференції (16)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
9991 | Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі | рганізація психолого-педагогічного супроводу молодших школярів в умовах навчання в закладах спеціальної освіти | м. Суми | document.pdf | |
9992 | Innovations and prospects in modern science | Формування соціальної компетентності молодших школярів з порушенням мовлення в умовах інклюзивного освітнього середовища | Stockholm, Sweden | ||
2616 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики | Дослідницький компонент навчання у підготовці сучасного фахівця соціальної сфери | Інститут людини, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
598 | Вища освіта України в контексті інтеграції до європейського освітнього простору | Інтердисциплінарність науково-предметної іншомовної підготовки магістрів гуманітарного профілю | Міжнародний конгрес центр 'Український Дім' | ||
610 | Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю [«Навчально-дослідницька діяльність дітей: досвід організації, дидактичні напрацювання, особливості формування навчально-дослідницьких умінь»] | Розвиток емоційної сфери учнів початкової школи засобами творення віртуально-навчального іншомовного середовища | м. Кіровоград, Національний центр 'Мала академія наук України' | ||
608 | І Міжнар. наук.-практ. конф. [«Інформаційно-освітній простір: технологічні концепти формування»] | Інформаційна компетентність та інформаційна культура сучасного фахівця | м. Київ, Національний центр 'Мала академія наук України' | ||
607 | Всеукр. наук.-практ. конф. [«Комунікація і глобалізація: лінгводидактичний та лінгвокультурний аспекти»] | Теоретичні основи розвитку освітнього е-середовища у сучасному глобалізованому суспільстві | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
606 | ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. [«Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки»] | Сутність поняття інформаційне суспільство | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
605 | II Всеукр. наук.-практ. конф. [«Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованих дошкільників»] | Мистецькі педагогічні технології у структурі навчально-виховної діяльності вчителя початкової школи з обдарованими дітьми | м. Алупка, АР Крим | ||
609 | ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. [«Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі»], (м. Кривий Ріг, 11-12 квітня 2013 року). | Структура дистанційного курсу «Ділова іноземна мова» для студентів спеціальностей «Дошкільна освіта», «Початкова освіта» | м. Кривий Ріг, Криворізький національний університет | ||
599 | Міжнар. наук.-практ. конф. [«Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства»] | Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
600 | ІІ Всеукр. наук.-метод. конф. [«Психолого-педагогічні засади діяльності вчителя: історія, теорія, практика»] | Артпедагогіка як наука: зміст, суть, значення та форми впровадження | м. Херсон, КВНЗ 'Херсонська академія неперервної освіти' | ||
601 | VI Міжнар. наук.-практ. конф. [«Управління процесом кадрового забезпечення інноваційного розвитку вищих навчальних закладів України»] | Формування мовленнєвої компетенції педагога у віртуально-навчальному іншомовному середовищі | смт Буча, Київська обл., Інститут вищої освіти НАПН України | ||
604 | Міжнар. наук.-практ. конф. [«Самоосвіта та розвиток емоційного інтелекту як фактор удосконалення педагогічної майстерності вчителя»] | Емоційно-почуттєвий компонент творення віртуальної педагогічної взаємодії на уроках іноземних мов | м. Миргород | ||
603 | Міжнародна науково-практична конференція «Суб’єктно-особистісні виміри психологічної освіти» | Соціально-психологічні тренінгові системи творення віртуально-навчального іншомовного середовища | м. Полтава, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка | ||
602 | ХІ Міжнародний «Тиждень освіти дорослих» в Україні: «Освіта дорослих для розуміння і соціального партнерства» | Критерії сформованості умінь майбутніх учителів іноземних мов до творення віртуальної педагогічної взаємодії | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка |
Монографії (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
6300 | Віртуально-навчальне іншомовне середовище освітніх систем сучасного інформаційного суспільства |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
44005 | Education in the Conditions of Pandemic and War: Ukrainian Students' Representative Opinions | |
37181 | Increasing the Competence of Teachers in the Formation of Socio-Emotional Skills of Inclusive Classes Pupils | |
41989 | Acknowledgement to Reviewers of Social Sciences in 2019 | |
32522 | The quality of providing educational services in the higher education system in Ukraine: Students’ opinion | |
29220 | Approaches to the Development of the ICT Competence Standard in the System of Research-Based Training for the Future Specialist of Social Sphere in Ukraine | |
22259 | Research-Based Training: Methodological Characteristics and Results of the Analysis of Educational Programs | |
21079 | Современные подходы к информатизации учебного процесса в высших учебных заведениях в Украине | |
18294 | Criteria and indicators of university education quality: the results of expert interview |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (14)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48472 | Restoration of Resources for Teachers and Students of Borys Grinchenko Kyiv University during the First Year of the War in Ukraine | |
48175 | Особливості адаптування навчальних завдань з української мови для учнів середнього шкільного віку з порушенням мовлення | |
37181 | Increasing the Competence of Teachers in the Formation of Socio-Emotional Skills of Inclusive Classes Pupils | |
32522 | The quality of providing educational services in the higher education system in Ukraine: Students’ opinion | |
31478 | Research-based training for preparation of professionals of the social sphere in Germany | |
26098 | Розвиток дослідницької компетентності магістрантів спеціальності «Соціальна робота» у процесі роботи з електронним навчальним курсом «Професійне спілкування іноземною мовою» | |
22259 | Research-Based Training: Methodological Characteristics and Results of the Analysis of Educational Programs | |
19352 | Современные интернет-методы научной и научно-исследовательской деятельности | |
15315 | Історичний бекграунд розвитку навчання на дослідницькій основі у вітчизняній системі вищої освіти | |
18294 | Criteria and indicators of university education quality: the results of expert interview | |
10175 | Розвиток іншомовного професійного мовлення у контексті науково-дослідної діяльності магістрів гуманітарного профілю | |
36776 | Сучасні підходи до іншомовної підготовки магістрів не філологічних спеціальностей | |
7647 | Генезис понятия «информационная компетентность» в контексте непрерывного педагогического образования | |
7649 | Структура дистанційного курсу «Ділова іноземна мова» для студентів спеціальностей «Дошкільна освіта», «Початкова освіта» |
Фахові видання, що затверджені МОН (19)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48175 | Особливості адаптування навчальних завдань з української мови для учнів середнього шкільного віку з порушенням мовлення | |
48378 | Особливості просвітницької роботи в територіальній громаді щодо надання логопедичних послуг | |
48377 | Психолого-педагогічний супровід молодших школярів з порушеннями мовлення в умовах спеціального закладу освіти | |
31478 | Research-based training for preparation of professionals of the social sphere in Germany | |
30389 | Засоби наукової комунікації у формуванні дослідницької компетентності майбутнього психолога | |
26293 | Discovering of research-based training system effectiveness in Ukraine | |
23724 | Система підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі в Болонському університеті (Італія) | |
19223 | Навчання на дослідницькій основі: європейські підходи до його характеристики | |
22662 | Підходи до розроблення стандарту ІКТ-компететності у системі підготовки майбутнього фахівця соціальної сфери на дослідницькій основі в Україні | |
14539 | Стратегічні напрямки переходу до навчання на дослідницькій основі | |
14044 | Компоненти та наукові підходи до проектування системи науково-предметної іншомовної підготовки магістрів | |
14056 | Організація науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки | |
11658 | Інтердисциплінарність науково-предметної іншомовної підготовки магістрів гуманітарного профілю | |
9224 | Науково-дослідна діяльність магістрів педагогічної освіти у контексті іншомовної підготовки | |
3659 | Теоретичні основи творчої педагогічної взаємодії у сучасному освітньому середовищі | |
943 | Артпедагогіка як наука: зміст, суть, значення та форми впровадження | |
978 | Теоретичні основи розвитку освітьного е-середовища у сучасному глобалізованому інформаційному суспільстві | |
36055 | Формирование языковой компетенции педагога в виртуально-обучаемой иноязычной среде | |
1594 | Критерії сформованості умінь майбутніх учителів іноземних мов до творення віртуальної педагогічної взаємодії |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (5)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
93 | Член робочої групи | Посольство США в Україні | «Навколишнє середовище для кожного: уявлення та роздуми» | Шарі Вільсон, США shari@projcentral.co | - | 01.09.2017-30.05.2018 |
122 | Учасник програми | Британська Рада в Україні | Студентська академічна мобільність в Україні (САМ) | голова Британської Ради в Україні Саймон Вільямс | САМ.pdf | 31.05.2020-11.05.2021 |
173 | Учасник проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Розвиток кар’єрного радництва для України CARE | Carita Cruz, Career Guidance Counsellor , HAMK | наказ №667.pdf | 01.08.2023-31.12.2025 |
178 | Учасник проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Розвиток кар’єрного радництва для України CARE | Carita Cruz, Career Guidance Counsellor , HAMK | наказ №667.pdf | 01.08.2023-31.12.2025 |
183 | Співкоординатор проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Міст до інклюзії: розвиток цінностей інклюзивної освіти для осіб з особливими освітніми проблемами (BRAVE) | Carita Cruz, EDU Research Unit , HAMK | наказ №688.pdf | 01.09. 2024 р. - 31.12. 2025 р. |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (2)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
121 | Increasing the Competence of Teachers in the Formation of Socio-Emotional Skills of Inclusive Classes Pupils | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/37181/ | 2022 |
349 | Education in the Conditions of Pandemic and War: Ukrainian Students' Representative Opinions | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44005/ | 2024 |
Реєстр наукових публікацій (3)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
53 | Discovering of research-based training system еfectiveness in Ukraine | фахове | службова | 2018 |
475 | Education in the Conditions of Pandemic and War: Ukrainian Students' Representative Opinions | монографія | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44005/ | 2023 |
499 | Restoration of Resources for Teachers and Students of Borys Grinchenko Kyiv University during the First Year of the War in Ukraine | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/48472/ | 2024 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (5)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
47 | Програма Еразмус+ з Університетом Кадису (Іспанія) | Підвищення кваліфікації | 15.05.-19.05.2017 р. | Juan Carlos García Galindo
gestion.ka107@gm.uca.es | Учасник проекту | |
162 | Університет Кельн (м.Кельн, Федеративна Республіка Німеччина) | Соціальна робота у порівнянні | лютий 2019 – жовтень 2019 | Dr. Emmerich, Michaela Klosterstr. 79b | Координатор | |
292 | Остравський університет (Чехія) | Міжнародне стажування Еразмус+ | 06-10.12.2021 | Pavla Nemethova | Учасник програми | |
521 | Університет прикладних наук, Хяме (Фінляндія) | «Розвиток кар’єрного радництва для України CARE» | 08-14.10.2023 | Carita Cruz, EDU Research Unit, HAMK, carita.cruz@hamk.fi | Учасник проєкту | |
760 | Університет прикладних наук, Хяме (Фінляндія) | Міст до інклюзії: розвиток цінностей інклюзивної освіти для осіб з особливими освітніми проблемами (BRAVE) | 19.10 - 27.10.2024 | Carita Cruz, EDU Research Unit, HAMK, carita.cruz@hamk.fi | Співкоординатор проєкту | BRAVE Invitation Letter signed-3.pdf |
Заявки на колективні гранти (12)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
24 | Incubator of Scientific Researches: Integration into European Scientific Space | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | - | - | 2017 |
39 | Психологічна платформа “Суспільство рівних” | Посольство Австралії в Україні | - | - | 2017 |
123 | Інкубатор наукових досліджень: інтеграція в європейський науковий простір | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2018 |
202 | Проекти Жана Моне «Інтеграція в Європейський науковий простір (IESS)» | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
342 | Academic mobility of students of 016 Special Education specialty | House of Europe | Коллективний | - | 2020 |
449 | Integration into European Scientific Space | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
506 | Digitalization of social work “Barriers-free Social Services” (BarFree) | Erasmus+KA2 | Коллективний | - | 2020 |
748 | Developing Guidance Career Education in Ukraine | Team Finland Knowledge (TFK) | Коллективний | - | 2023 |
749 | Ukrainian Universities Initiative for Online Networking (UNION) | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2023 |
753 | Supporting Well-being of Mothers and Children Affected by War in Ukraine (NADIIA) | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2023 |
837 | CREATE | Erasmus CBHE | Коллективний | - | 2024 |
849 | BRAVE | TFK program | Коллективний | - | 2024 |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (2)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
13 | Координація заходів соціального проекту в Інституті людини | 2016 | 5 |
294 | Системна робота впродовж відповідного етапу | 2017 | 5 |
Підвищення кваліфікації (25)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
218 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_30_12_17.pdf | 30.12.2016 |
307 | Лідерський модуль | - | 20.10.2016 | |
1304 | Дидактичний модуль | - | 29.05.2016 | |
1548 | Фаховий модуль (стажування) | - | 19.05.2017 | |
1628 | Інше | - | 11.08.2017 | |
1906 | Інше | - | 06.12.2017 | |
1945 | Інше | - | 14.12.2017 | |
2491 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | sert_kurs_04_16_18.pdf | 16.04.2018 |
2662 | Лідерський модуль | Інший модуль | 09.11.2018 | |
2663 | Інше | Інший модуль | 23.03.2018 | |
2998 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 12.04.2019 | |
3336 | Інше | Інший модуль | 05.10.2019 | |
3643 | ІКТ | Інший модуль | ЕНК_735_31.10.2019.pdf | 31.10.2019 |
3671 | Дослідницький модуль | Інший модуль | nakaz_807_25.11.2019.pdf | 25.11.2019 |
4900 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_812_23.12.20.pdf | 23.12.2020 |
5077 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 25.03.2021 | |
6046 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_811_06.12.2021.pdf | 06.12.2021 |
6187 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ № 856.pdf | 30.12.2021 |
7525 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_756_29.12.2022.pdf | 29.12.2022 |
7869 | Лідерський модуль | Інший модуль | 27.06.2023 | |
8044 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_178_04.04.2023.pdf | 04.04.2023 |
9095 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №843-Дод2_4.pdf | 25.12.2023 |
10142 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 01.07.2024 | |
10178 | Інклюзивна та інтегративна освіта | Дидактичний модуль | Стажування-Павлюк_Р.pdf | 05.06.2024 |
10627 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_11-2024 (1).pdf | 03.12.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (6)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
458 | “Навчання, засноване на дослідженнях в системі забезпечення якості освіти” | Інститутський форум | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 03.11.2016 | 2 |
624 | «Відомий і невідомий Борис Грінченко» | Науково-просвітницький марафон | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 09.12.2016 | 2 |
660 | Вектори переходу переходу Інституту людини до нової якості освіти: аналіз та оцінювання | Інститутський семінар із елементами тренінгу | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 10.02.2016 | 2 |
1140 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій | Всеукраїнська науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.12.2017 | 5 |
1160 | Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення | ІІІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології | Київський університет імені Бориса Грінченка | 10.11.2017 | 10 |
1172 | Наукова цукерня | Наукова цукерня | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.05.2017 | 2 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
4181 | Методика навчання іноземних мов у початковій школі |
Навчальні та методичні матеріали (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
6299 | Віртуальна педагогічна взаємодія на уроках іноземних мов : програма спецкурсу з практикумом |
Сертифіковані ЕНК (17)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
23 | Ділова іноземна мова (5 курс) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2013 | 345 | 27.06.2013 | |
133 | Сучасна дитяча література англомовних країн (5 курс) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2015 | 168 | 08.04.2015 | |
147 | Психолого-педагогічні основи навчання англійської мови дітей дошкільного віку (5 курс, ДО) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2015 | 168 | 08.04.2015 | |
298 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, СР, СП) | Факультет права та міжнародних відносин | Магістр | Очна (Денна) | 2016 | 728 | 30.12.2016 | |
368 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПП, денна) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2018 | 264 | 16.04.2018 | |
369 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, КО, денна) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2018 | 264 | 16.04.2018 | |
398 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, СП, денна) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2018 | 736 | 13.11.2018 | |
399 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПС, денна) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2018 | 736 | 13.11.2018 | |
400 | Іноземна мова за професійним спрямуванням: Англійська мова електронного спілкування (5 курс, УЕН, заочна) | Інститут людини | Магістр | Заочна | 2018 | 736 | 13.11.2018 | |
567 | Університетські студії (1 курс, СР, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 735 | 31.10.2019 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
568 | Університетські студії (1 курс, КО, денна) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 735 | 31.10.2019 | |
569 | Університетські студії (1 курс, ПП, КП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 735 | 31.10.2019 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
657 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, МОСП, ЕКП, ЛОГ, ВА) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2019 | 902 | 28.12.2019 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 20/21 н.р. |
854 | Університетські студії (1 курс, ПБУ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1131 | Університетські студії (1 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1431 | Основи педагогічних та психологічних досліджень у спеціальній освіті (2 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 178 | 04.04.2023 | 23/24 н.р. |
1973 | Університетські студії (1 курс, 1р ВО, КП, ПП, СП, ПБУ, очна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 | – |
Використання ЕНК (23)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
16 | Факультет права та міжнародних відносин | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ПП) | Бакалавр | Очна (Денна) | 2 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
202 | Факультет права та міжнародних відносин | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, СР, СП) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 25.11.2016 |
336 | Факультет права та міжнародних відносин | Ділова іноземна мова (5 курс) (з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 4 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
3686 | Факультет права та міжнародних відносин | Іноземна мова за професійним спрямуванням: Англійська мова електронного спілкування (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 4 | 9 | 25 | 28.12.2018 |
3873 | Факультет права та міжнародних відносин | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 9 | 25 | 28.12.2018 |
5582 | Факультет права та міжнародних відносин | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, СР, СП, МОСП, ПП, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5838 | Інститут людини | Університетські студії (1 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5841 | Інститут людини | Університетські студії (1 курс, ПБК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5845 | Інститут людини | Університетські студії (1 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | 10 | 27.12.2019 |
5849 | Інститут людини | Університетські студії (1 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
6983 | Факультет права та міжнародних відносин | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, МОСП, ПП, ЕКП, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
8026 | Інститут людини | Університетські студії (1 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
8028 | Інститут людини | Університетські студії (1 курс, КП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8029 | Інститут людини | Університетські студії (1 курс, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
8865 | Інститут людини | Університетські студії (1 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 4 | не враховується | 31.12.2020 |
8867 | Інститут людини | Університетські студії (1 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8990 | Факультет права та міжнародних відносин | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, МОСП, ПП, ЕКП, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
11460 | Інститут людини | Університетські студії (1 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
11468 | Факультет права та міжнародних відносин | Іноземна мова (1 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11731 | Інститут людини | Університетські студії (1 курс, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
12036 | Інститут людини | Університетські студії (1 курс, КО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12501 | Факультет романо-германської філології | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, МОСП, ПП, ЕКП, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
13610 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Основи педагогічних та психологічних досліджень у спеціальній освіті (2 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
494 | Кафедра іноземних мов | 4,63 | 30.12.2016 |
1336 | Кафедра іноземних мов | 4,82 | 12.01.2017 |
2164 | Кафедра іноземних мов | 4,96 | 27.12.2018 |
2945 | Кафедра іноземних мов | 4,90 | 28.12.2019 |
3951 | Кафедра іноземних мов | 4,91 | 28.12.2020 |
4469 | Кафедра іноземних мов | 4,75 | 28.12.2021 |
5774 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,87 | 30.12.2022 |
6662 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,96 | 30.12.2023 |