Додаткові відомості
Освіта
Київський університет імені Бориса Грінченка:
1. Ступінь вищої освіти: магістр
Спеціальність: 012 Дошкільна освіта
Освітня програма: Дошкільна освіта
Професійна кваліфікація: Організатор дошкільної освіти, менеджер електронного навчання
2. Ступінь вищої освіти: магістр
Спеціальність: 073 Менеджмент
Освітня програма: Управління закладом освіти (за рівнями)
Галузь знань: Управління та адміністрування
Перелік місць роботи
вересень 2019 – донині – викладач кафедри дошкільної освіти Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
Теми дисертацій (захищених)
не встановлено Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
В значенні "Динаміка цитування" зазначено кількість цитувань за поточний період (на основі фіксованих показників за рейтингом прозорості від 15.03.2023 р.)
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Динаміка цитування | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 64 | 5 | 3 | 13 | 2023.12.08 11:58:27 | Перейти на сторінку link |
За останні 5 років | 62 | 4 | 3 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Посилання |
---|---|---|---|---|---|---|
393 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра дошкільної освіти | 28.4 | 3 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Maryna_Naumenko2 |
Конференції (21)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
9896 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція (з міжнародною участю) ФЕНОМЕН РАННЬОГО ДИТИНСТВА: ВИТОКИ, ВИКЛИКИ, ВИМІРИ | Передумови формування комунікативної компетентності дітей раннього віку: соціологічний вимір | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
9605 | Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми дошкільної освіти: виклики та пріоритети» | Формування комунікативної компетентності дітей шостого року життя у проєктній діяльності | м. Глухів | document.pdf | |
9606 | Всеукраїнський круглий стіл «Сучасний заклад дошкільної освіти: лідерство, диджиталізація, майбутній капітал» | - | м. Київ |
![]() |
|
9607 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «ДОСЛІДЖЕННЯ МОЛОДИХ ВЧЕНИХ: ВІД ІДЕЇ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ». | - | м. Київ | document.pdf | |
8634 | ІV Міжнародна наукова конференція "ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: ФЕНОМЕН ІННОВАЦІЙНОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ" | Впровадження універсального дизайну в закладах освіти: нормативно-правове забезпечення | м. Київ |
![]() |
|
8301 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція Дослідження молодих вчених: від ідеї до реалізації | - | Київ | document.pdf | |
7778 | V Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція “ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ УПРАВЛІНСЬКИХ СИСТЕМ У СОЦІАЛЬНІЙ ТА ЕКОНОМІЧНІЙ СФЕРАХ УКРАЇНИ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА” | УПРАВЛІННЯ ВПРОВАДЖЕННЯМ УНІВЕРСАЛЬНОГО ДИЗАЙНУ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
6678 | Active Citizens Local Training | - | British Council Україна | document.pdf | |
6237 | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЕКТИ: оформлення, просування, захист прав | - | Sport Tech Innovation Center | document.pdf | |
6198 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція "Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін" | - | Київський університет імені Бориса Грінченка |
![]() |
|
6199 | III International Scientific Congress SOCIETY OF AMBIENT INTELLIGENCE 2020 | Health-Saving Competence of Future Primary School Teachers: Indicators of Development | Ukraine – Uzbekistan – Latvia – Poland | document.pdf | |
5702 | Всеукраїнський форум "Нові вектори програми "Дитина"" | - | Київський університет імені Бориса Грінченка |
![]() |
|
5705 | 1st International Conference on Language Teaching and Learning in the 21st Century: From theory to pedagogical practice | The Language Situation In Ukraine: Bilingualism Or Diglossia? | Larissa of Greece | document.pdf | |
5704 | 1st International Conference on Language Teaching and Learning | Primary School Teacher Training To Working In Multilingual Environment | Larissa of Greece | document.pdf | |
5703 | Всеукраїнський науковий онлайн-форум «Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри» | - | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
5329 | Освітологічні дебати-2020 "Дистанційне навчання в системі забезпечення якості вищої освіти: переваги та ризики" | Теоретичний аналіз поняття «дистанційне навчання» в контексті забезпечення якості вищої освіти | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
5279 | Annual Conference Webinar #3: Making a difference through partnerships | - | EUA Host | document.pdf | |
5278 | "Забезпечення якості вищої освіти у країнах Європейського Союзу" | Підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в контексті сучасних освітніх парадигм | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
4566 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції» | Практика підготовки вихователів закладів дошкільної освіти: Німеччина і Україна | Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка (Адреса: м. Київ, бул. Ігоря Шамо, 18/2.) |
![]() |
|
4568 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Інновації у професійній підготовці педагога в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків» | Сучасні освітні інструменти у формуванні професійної компетентності майбутнього дошкільного педагога | Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка (Адреса: м. Київ, бул. Ігоря Шамо, 18/2.) |
![]() |
|
4567 | Перша міжнародна науково-практична інтернет-конференція: "Освіта ХХІ століття: теорія, практика, перспективи" | Сучасні освітні інструменти у формуванні конкурентоспроможного фахівця дошкільної освіти | м. Київ |
![]() |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43276 | Психолого-педагогічний супровід майбутніх вихователів з розвитку мовлення дітей раннього віку | |
43278 | Реалізація принципів академічної доброчесності як дієвий інструмент забезпечення якості вищої освіти | |
43574 | Універсальний дизайн закладів освіти україни: доступність інформаційного простору | |
39545 | Augmented Reality in the Literary Education of Primary School Children: Specifics, Creation, Application | |
39395 | Впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти: аудит доступності | |
31234 | Health-Saving Competence of Future Primary School Teachers: Indicators of Development | |
30042 | Сторітелінг у професійній підготовці майбутніх педагогів: сучасні інструменти | |
25054 | Особливості емоційно-ціннісного спілкування в сучасній українській сім’ї | |
28983 | Формування конкурентноспроможного фахівця дошкільної освіти в умовах євроінтеграції |
Фахові видання, що затверджені МОН (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
45590 | Формування комунікативної компетентності в дітей шостого року життя у проєктній діяльності | |
43276 | Психолого-педагогічний супровід майбутніх вихователів з розвитку мовлення дітей раннього віку | |
43278 | Реалізація принципів академічної доброчесності як дієвий інструмент забезпечення якості вищої освіти | |
43574 | Універсальний дизайн закладів освіти україни: доступність інформаційного простору | |
39395 | Впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти: аудит доступності | |
31547 | Підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в контексті сучасних освітніх парадигм |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
130 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра дошкільної освіти | Аналітик-дослідник | 23.05.2023 |
Підвищення кваліфікації (10)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
3452 | Модуль з ІКТ | Інший модуль |
![]() |
08.11.2019 |
4275 | інше | Інший модуль | НауменкоМ.pdf | 25.09.2020 |
5061 | Інше | Інший модуль |
![]() |
24.04.2021 |
5247 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_252_05.04.21.pdf | 05.04.2021 |
6416 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
![]() |
01.06.2022 |
6685 | інше | Інший модуль |
![]() |
18.09.2022 |
6686 | інше | Інший модуль |
![]() |
02.10.2022 |
7313 | інше | Інший модуль |
![]() |
23.12.2022 |
7446 | ІКТ(енк) | Інший модуль | наказ № 749.pdf | 27.12.2022 |
7641 | Лідерський модуль | Інший модуль |
![]() |
12.04.2023 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (3)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
963 | Дитяча література та розвиток мовлення дітей дошкільного віку (2-3 курс, ДО) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Денна | 2021 | 252 | 05.04.2021 | 21/22 н.р. |
1341 | Дитяча література та розвиток мовлення дітей дошкільного віку з методикою (1 курс, спп, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Денна | 2022 | 749 | 27.12.2022 | − |
1371 | Дитяча література та розвиток мовлення дітей дошкільного віку (2 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Денна | 2022 | 756 | 29.12.2022 | − |
Використання ЕНК (13)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6225 | Педагогічний інститут | Дитяча література та розвиток мовлення дітей дошкільного віку (2 курс, ПО) | Бакалавр | Денна | 7 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
6228 | Педагогічний інститут | Дитяча література та розвиток мовлення дітей дошкільного віку (2-3 курс, ДО) | Бакалавр | Денна | 8 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
6229 | Педагогічний інститут | Дитяча література та розвиток мовлення дітей дошкільного віку з методикою (1 курс, спп, ДО, денна) | Бакалавр | Денна | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8635 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (без відриву) (3 курс, ДО) | Бакалавр | Денна | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8654 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (педагогічна, без відриву) (1-2 курс, спп, ДО, денна) | Бакалавр | Денна | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8954 | Педагогічний інститут | Дитяча література та розвиток мовлення дітей дошкільного віку (2-3 курс, ДО) | Бакалавр | Денна | 8 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9828 | Педагогічний інститут | Дитяча література та розвиток мовлення дітей дошкільного віку з методикою (1 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11057 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (без відриву) (2-4 курс, ДО) | Бакалавр | Денна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11153 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична з додаткової спеціалізації) (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Денна | 6 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11968 | Педагогічний інститут | Практика (Навчальна/ Пропедевтична) (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Денна | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
11999 | Педагогічний інститут | Практика навчальна (психолого-педагогічна, пропедевтична) (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12301 | Факультет педагогічної освіти | Дитяча література та розвиток мовлення дітей дошкільного віку (2 курс, ПО) | Бакалавр | Денна | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12303 | Факультет педагогічної освіти | Дитяча література та розвиток мовлення дітей дошкільного віку з методикою (1 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Денна | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
Рейтинг викладачів серед студентів (4)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
2736 | Кафедра дошкільної освіти | 4,75 | 28.12.2019 |
3919 | Кафедра дошкільної освіти | 4,78 | 28.12.2020 |
4374 | Кафедра дошкільної освіти | 4,80 | 28.12.2021 |
5676 | Кафедра дошкільної освіти | 4,89 | 30.12.2022 |