Додаткові відомості
Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012 р. (диплом кандидата наук, 2013 р.)
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова (диплом магістра з відзнакою, 2006 р., кваліфікація: "Викладач дошкільної педагогіки та психології").
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова (диплом спеціаліста, 2001 р., кваліфікація: "Організатор-методист дошкільного виховання; вихователь дітей дошкільного віку).
Київський педагогічний коледж ім.К.Д. Ушинського (диплом бакалавра, 1999 р., кваліфікація: "Вихователь дітей дошкільного віку, організатор образотворчої діяльності").
З вересня 2025 р. - доцент кафедри дошкільної освіти та початкової освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка
Старший викладач кафедри дошкільної освіти Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка (2013-2025 рр.)
Вересень 2024 р.- червень 2025 р. - доцент кафедри дошкільної освіти та початкової освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка (Суміщення).
З 2013 н.р. старший викладач кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
2008-2013 рр. – викладач кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
2000-2008 рр. викладач Київського педагогічного коледжу імені К.Д.Ушинського.
1999-2000 рр. – вихователь дошкільного навчального закладу № 620 Дарницького району м. Києва.
Участь у Всеуніверситетському конкурсі "Словник Бориса Грінченка та сучасність"
Член ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» (з 2018 р. – донині, членський квиток № 003 083).
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
1 | 3 | 1 | 2025.09.25 06:05:21 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 235 | 9 | 9 | 2025.09.18 10:03:35 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 180 | 8 | 4 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
147 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра дошкільної освіти | 19.7 | 2 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Ulia_Volinec |
Конференції (69)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
12173 | Науково-методична конференція “Партнерство в закладі дошкільної освіти: від діалогу до дії в умовах особливих обставин” | «Співпраця заради розвитку: організація партнерської взаємодії в сучасному ЗДО в умовах особливих обставин» | Інституті післядипломної освіти, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
11916 | Інновації в дошкільній освіті: теорія, досвід, перспективи. ІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнародною участю | Педагогічний супровід розвитку дітей раннього віку в процесі конструктивної діяльності | Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»Волинської обласної ради | document.pdf | |
11763 | ІІІ Міжнародний науково-практичний онлайн-форум «Педагог ХХІ століття: вплив історичної та громадянської освіти на розвиток освітнього лідерства в Україні» | - | Інституті післядипломної освіти, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
11374 | PEDAGOGY IN AN INTERDISCIPLINARY DIMENSION: THE REALITIES OF HIGHER EDUCATION IN THE CONTEXT OF TODAY’S CHALLENGES | Мотивація як важливий чинник безперервного професійного розвитку фахівців з дошкільної освіти | Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University | document.pdf | |
10840 | Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ТА ЗАРУБІЖЖЯ" | ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України | ![]() | |
10841 | V Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «ОБДАРОВАНІ ДІТИ – СКАРБ НАЦІЇ!» | - | Національна академія педагогічних наук України, Інститут обдарованої дитини НАПН України | document.pdf | |
11402 | Міжнародній науково-практичнf онлайн-конференціz | - | Інститут обдарованої дитини НАПН України | document.pdf | |
10790 | VIII Міжнародна науково-практична конференція «Formation of professional culture of specialists in the field of education» | РОЛЬ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ ЕЛЕМЕНТАРНИХ КОНСТРУКТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ | Plovdiv, Bulgaria | ![]() | |
10896 | ХVІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА: АКТУАЛЬНІ ДИСКУРСИ» | Формування професійної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти: сучасні виклики та досвід | Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти, Ужгород | document.pdf | |
10997 | Освітній процес у закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації | Формування професійних умінь майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці | м. Київ ІПВ НАПН України | document.pdf | |
9803 | The XI International Scientific and Practical Conference "The latest information and communication technologies in education" | МОНІТОРИНГ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ | Florence, Italy. | ![]() | |
9804 | The IX International Scientific and Practical Conference \ | РОЗВИТОК КОНСТРУКТИВНИХ УМІНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ | Bilbao, Spain. | ![]() | |
9805 | The VIII International Scientific and Practical Conference "Modern technologies of human development" | ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ | Bordeaux, France | ![]() | |
9806 | Всеукраїнський круглий стіл «Сучасний заклад дошкільної освіти: лідерство, диджиталізація, майбутній капітал» | - | Київський університет імені Бориса Грінченка | ![]() | |
9236 | Всеукраїнська міжгалузева науково-практична онлайн-конференція | - | Національна академія наук України, Інститут обдарованої дитини | document.pdf | |
9160 | Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція | Наступність дошкільної та початкової освіти: теорія та практика | Комунальний заклад Київської обласної ради «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж» | document.pdf | |
8725 | VII Міжнародна науково-практична конференція «Theoretical methods and improvement of science» | Методичний супровід впровадження інновацій у закладах дошкільної освіти | Бордо, Франція | ![]() | |
8288 | The III International scientific and practical conference “Development of modern science, experience and trends” | Підготовка вихователя до формування технологічних умінь дітей дошкільного віку засобом конструювання з будівельним матеріалом: теоретичний аспект | Boston, USA | ![]() | |
8281 | The ХХXVI International Scientific and Practical Conference «The main prospects for the development of science in modern life» | СУЧАСНІ ПІДХОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ГРУПАХ РАННЬОГО ВІКУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | Warsaw, Poland | ![]() | |
8287 | Всеукраїнська інтернет конференція "Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації" | Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей раннього віку в процесі конструювання | Інститут проблем виховання НАПН України | ![]() | |
8137 | ВСЕУКРАЇНСЬКА ІНТЕРНЕТ КОНФЕРЕНЦІЯ «ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ІННОВАЦІЇ» | Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей раннього віку в процесі конструювання | ЦЕНТР РАННЬОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ ТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ІНСТИТУТУ ПРОБЛЕМ ВИХОВАННЯ НАПН УКРАЇНИ | document.pdf | |
8135 | Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі" | Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до психологопедагогічного супроводу розвитку дітей дошкільного віку в процесі дослідницької діяльності | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка | ![]() | |
8136 | "Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти" | - | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського" | ![]() | |
8048 | Всеукраїнський науково-практичний онлайн-семінар «ОБДАРОВАНІСТЬ: МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ТА СПЕЦИФІКА МОНІТОРИНГУ» | -- | ІНСТИТУТ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ НАПН УКРАЇНИ | document.pdf | |
7271 | VII Міжнародна наукова конференція «MODERN TRENDS IN DEVELOPMENT SCIENCE AND PRACTICE» | ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ДЕРЖАВНИХ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | Варна, Болгарія | ![]() | |
7270 | VII Міжнародна наукова конференція «MODERN TRENDS IN DEVELOPMENT SCIENCE AND PRACTICE» | РОЗВИТОК УЯВЛЕНЬ ПРО ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ ТА ФОРМУ ПРЕДМЕТІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ | Варна, Болгарія | ![]() | |
7166 | ІІІ Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції з міжнародною участю "НОВА СТРАТЕГІЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ: СУСПІЛЬНІ ЗАПИТИ ТА НОВІ ВИКЛИКИ" | Становлення і розвиток дошкільного педагога в умовах професійної діяльності | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
7167 | ХХХІІІ Міжнародна науково-практична конференція "Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи" | "Дидактичні ігри як засіб навчання рахунку дітей старшого дошкільного віку" | м. Переяслав, Україна | ![]() | |
7095 | V Міжнародна науково-практична конференція «Science, theory and practice» | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО МАСУ ПРЕДМЕТІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | Токіо, Японія | ![]() | |
6930 | CON ACTAS DE LA CONFERENCIA INTERNACIONAL CIENTÍFICA Y PRÁCTICA «PROBLEMAS Y PERSPECTIVAS DE LA APLICACIÓN DE LA INVESTIGACIÓN CIENTÍFICA INNOVADORA» | Дослідницькі уміння майбутніх дошкільних педагогів: сутність та класифікація | PANAMÁ | document.pdf | |
6854 | XXVI Міжнародна науково-практична конференція «Topical issues of practice and science» | Ігри як засіб розвитку уявлень про кількість у дітей третього року життя | Лондон, Великобританія | ![]() | |
6719 | XXV Міжнародна науково-практична конференція "Implementation of modern science and practice" | LEGO-КОНСТРУКТОР ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | Варна, Болгарія | ![]() | |
6718 | X Міжнародна науково-практична конференція «THE WORLD OF SCIENCE AND INNOVATION» | PEDAGOGICAL CONDITIONS OF CREATIVITY DEVELOPMENT OF FUTURE PRESCHOOL TEACHERS IN THE PROCESS OF PEDAGOGICAL PRACTICE | Лондон, Великобританія | ![]() | |
6695 | VIII Міжнародна науково-практична конференція «SCIENCE AND EDUCATION: PROBLEMS, PROSPECTS AND INNOVATIONS» | Monitoring system for formation of self-assessment of children of senior preschool | Kyoto, Japan | ![]() | |
6553 | Actual problems of Science and Education | Empirical study of professional priorities of the future preschool teacher | Будапешт | ![]() | |
6010 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція "Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін" | без доповіді | Київський університет імені Бориса Грінченка | ![]() | |
5859 | ІІI Міжнародна наукова онлайн-конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти» | “Технології освіти майбутніх дошкільних педагогів в умовах змішаного навчання” | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
5688 | "Нові вектори програми "Дитина" | "Дитяче експериментування та винахідництво"; "Шахи" | Київський університет імені Бориса Грінченка | ![]() | |
5262 | ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ У КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ За підсумками реалізації Модуля «Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення: рух України до Європейського Союзу» програми «Еразмус +: Жан Моне» | Формування готовності майбутніх дошкільних педагогів до професійної діяльності в умовах євроінтеграції | Київський університет імені Бориса Грінченка (система онлайн-вебінарів і вебконференцій Cisco Webex Meetings) | document.pdf | |
5216 | Actual problems of Science and Education | Теоретичне обґрунтування моделі партнерської взаємодії фахівців дошкільної освіти і батьків вихованців | Будапешт | ![]() | |
5036 | Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації | Виховний потенціал творів Бориса Грінченка | Переяслав-Хмельницький | ![]() | |
4912 | Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації | Організація експериментально-дослідницької діяльності дітей дошкільного віку | Переяслав-Хмельницький | ![]() | |
4917 | Зростаюча особистість у смислоціннісних обрисах | Підготовка майбутнього вихователя дітей старшого дошкільного віку на засадах дослідження як запит сучасності | Київ | ![]() | |
4911 | Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації | Дидактичні ігри математичного змісту як засіб формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку | Переяслав-Хмельницький | ![]() | |
4913 | Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації | Педагогічні умови формування творчих умінь дітей старшого дошкільного віку в процесі театралізованої діяльності | Переяслав-Хмельницький | ![]() | |
4918 | Підготовка фахівців дошкільної та початкової освіти у контексті ідей Нової української школи | Розвиток креативності майбутніх дошкільних педагогів у процесі проходження педагогічної практики | Старобільськ | ![]() | |
4915 | Ціннісні засади реалізації ідей Нової української школи | Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до організації експериментально-дослідницької діяльності в ЗДО | Біла Церква | ![]() | |
4914 | Actual problems of Science and Education | Study of the problem of education of responsibility in children of previouspreschool age in family inter-mediation and post office of preschool education | Будапешт | ![]() | |
4919 | Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації | Формування ігрових умінь як профілактика конфліктів у дітей старшого дошкільного віку: теоретичний аспект | Переяслав-Хмельницький | ![]() | |
4920 | Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації | Розвиток пізнавальної дітей старшого дошкільного віку в процесі експериментальної діяльності: теоретичний аспект | Переяслав-Хмельницький | ![]() | |
4921 | Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації | Використання інтелектуальних ігор як засіб оптимізації навчання дітей старшого дошкільного віку | Переяслав-Хмельницький | ![]() | |
3880 | Особистість у просторі виховних інновацій | Особливості формування пріоритетних педагогічних цінностей майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти | Інститут проблем виховання НАПН України | ![]() | |
3872 | Actual problems of Science and Education | 1. Практичні аспекти проблеми підготовленості батьків до виховання відповідальності у дітей старшого дошкільного віку | Будапешт | ![]() | |
2019 | "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи" | Формування лідерських якостей майбутнього дошкільного педагога в умовах євроінтеграції: теоретичний аспект | Київський університет імені Бориса Грінченка | ![]() | |
2121 | ХХІХ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації" | "Аплікація як засіб художньо-естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку: теоретичний аспект" | Переяслав-Хмельницький | ![]() | |
2119 | ХХІХ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації" | Вплив продуктивної та ігрової діяльності на розвиток дрібної моторики у дітей молодшого дошкільного віку | Переяслав-Хмельницький | ![]() | |
1862 | "Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи" | Формування дослідницької компетентності дошкільних педагогів в умовах євроінтеграції | Київський університет імені Бориса Грінченка | ![]() | |
1840 | Оновлення системи і змісту дошкільної освіти: нові підходи, нова якість" | Формування дослідницьких умінь майбутніх вихователів | Інститут проблем виховання НАПН України | ![]() | |
1841 | Гуманітарна парадигма як стратегія інноваційного розвитку освіти | Формування професійно-дослідницької компетентності майбутніх педагогів дошкільної освіти | Рівненський державний гуманітарний університет | ![]() | |
1795 | Сутність та інноваційний потенціал превентивної педагогіки і інклюзивної освіти дітей та молоді в умовах соціальної згуртованості | Дослідницька діяльність педагогів як умова професійного зростання | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини | ![]() | |
1230 | ХVIII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» | Педагогічна практика як основа розвитку творчого потенціалу майбутніх вихователів | м. Переяслав-Хмельницький, Україна | ![]() | |
1236 | Science and Education a New Dimension | Наступність дошкільної та початкової освіти як умова успішної самореалізації особистості | Budapest | ![]() | |
1232 | Х Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» | Формування готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до екологічного виховання дітей: теоретичний аспект | м. Переяслав-Хмельницький, Україна | ![]() | |
1231 | Х Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» | Метод проекту як освітній і розвивальний потенціал у роботі з дітьми старшого дошкільного віку | м. Переяслав-Хмельницький, Україна | ![]() | |
1237 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасне довкілля: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку» | Формування дослідницької компетентності студентів-майбутніх вихователів | Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, м. Ніжин | ![]() | |
1233 | Miedzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji Pedagogika. Najnowsze badania naukowe. Teoria, praktyka. | Формування дослідницької компетентності майбутніх вихователів дошкільних навальних закладів | Warszawa | ![]() | |
1239 | Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін : ІІ Міжнародна науково-практична конференція | Модель змістово-технологічного забезпечення формування дослідницьких умінь майбутніх вихователів ДНЗ | м. Суми, СумДПУ імені А.С. Макаренка | ![]() | |
129 | Формування компетентностей обдарованої особистості в системі освіти | Дослідницькі компетентності у системі підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів | Севастопольський центр професійно-технічної освіти імені маршала інженерних військ А.В.Геловані | ![]() | |
128 | 'Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: дошкілля - початкова школа' | Розвиток творчого потенціалу майбутнього вихователя дошкільної освіти у процесі дослідницької діяльності | Хмельницька обласна рада | ![]() |
Монографії (колективні) (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
51809 | Підготовка майбутніх вихователів до взаємодії з дітьми раннього і дошкільного віку в конструктивній діяльності | |
48597 | Особливості формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку в конструктивній діяльності | |
40119 | Development of fine motor skills of children of young preschool age in educational activities in preschool educational institution | |
31895 | Теоретичні засади та модель формування готовності майбутніх дошкільних педагогів до роботи з батьками дітей раннього віку | |
31199 | Формування готовності майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення професійної діяльності в умовах євроінтеграції. | |
27683 | Pedagogical conditions of forming leadership qualities of the future pedagogue in the conditions of euro integration | |
27247 | Formation of research skills of teachers of preschool education in vocational training as one of the directions of a new strategy of higher education institutions | |
10180 | Підготовка майбутніх вихователей до роботи з дітьми дошкільного віку: компетентнісний підхід |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (27)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48998 | Особливості педагогічного супроводу дітей раннього віку з конструктивної діяльності | |
47806 | Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку в процесі конструктивної діяльності | |
45251 | Методичний супровід впровадження інновацій у заклад дошкільної освіти | |
41115 | Розвиток уявлень про кількість у дітей раннього віку життя | |
37882 | Pedagogical conditions for the formation of leadership qualities of future heads of preschool education institutions | |
36296 | Monitoring system for formation of self-assessment of children of senior preschool | |
36658 | Інноваційні технології навчання в державних закладах дошкільної освіти: теоретичний аспект | |
35615 | Empirical study of professional priorities of the future preschool teacher | |
39487 | Мотивація професійного розвитку дошкільних педагогів, як умова підвищення якості дошкільної освіти в умовах євроінтеграції | |
37465 | Педагогічні умови формування готовності майбутніх дошкільних педагогів до роботи з батьками дітей раннього віку | |
31203 | Формування творчої самостійності у дітей старшого дошкільного віку в процесі пізнавальної діяльності | |
31126 | Теоретичне обґрунтування моделі партнерської взаємодії фахівців дошкільної освіти і батьків вихованців | |
31119 | Роль педагогічної практики у професійному становленні майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти | |
26747 | Study of the problem of education of responsibility in children of senior pre-school age in interaction of family and of preschool education institution | |
30141 | Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до художньо-естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку в умовах євроінтеграції | |
25835 | Розвиток емпатії у старших дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти | |
24486 | Проблема відповідальності як складової професійної готовності майбутнього дошкільного педагога в позаурочній діяльності | |
25016 | Проблема відповідальності як складової професійної готовності майбутнього дошкільного педагога в позааудиторній діяльності | |
23780 | Формування готовності майбутніх дошкільних педагогів до екологічного виховання дітей дошкільного віку | |
23649 | Практичні аспекти проблеми підготовленості батьків до виховання відповідальності у дітей старшого дошкільного віку | |
21275 | Формування лідерських якостей майбутнього дошкільного педагога в умовах євроінтеграції: теоретичний аспект | |
19985 | Дослідницькі уміння як професійна компетентність дошкільного педагога | |
19449 | Навчання на засадах дослідження як запит соціуму і ознака сучасності професійної підготовки педагога | |
14467 | Наступність дошкільної та початкової освіти як умова успішної самореалізації особистості | |
14754 | Роль і місце дослідницької діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у структурі професійної діяльності | |
10180 | Підготовка майбутніх вихователей до роботи з дітьми дошкільного віку: компетентнісний підхід | |
9866 | Формування дослідницької компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів |
Фахові видання, що затверджені МОН (28)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
52068 | Формування готовності майбутніх вихователів до взаємодії з дітьми 5-го року життя у конструктивній діяльності | |
49830 | Теоретичні засади підготовки майбутніх вихователів до взаємодії з дітьми середнього дошкільного віку в процесі конструктивної діяльності | |
48998 | Особливості педагогічного супроводу дітей раннього віку з конструктивної діяльності | |
48088 | Організація партнерської взаємодії учасників освітнього процесу у групах раннього віку закладу дошкільної освіти | |
45251 | Методичний супровід впровадження інновацій у заклад дошкільної освіти | |
46997 | Формування дослідницької компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти в умовах дистанційної взаємодії | |
41115 | Розвиток уявлень про кількість у дітей раннього віку життя | |
39487 | Мотивація професійного розвитку дошкільних педагогів, як умова підвищення якості дошкільної освіти в умовах євроінтеграції | |
37465 | Педагогічні умови формування готовності майбутніх дошкільних педагогів до роботи з батьками дітей раннього віку | |
31523 | Формування професійних здібностей майбутніх педагогів дошкільної освіти в умовах євроінтеграції | |
31527 | Сучасні підходи до формування ціннісного ставлення до природи в дітей старшого дошкільного віку | |
31525 | Упровадження інформаційних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх дошкільних педагогів | |
27639 | Організація експериментально-дослідницької діяльності дітей дошкільного віку на основі взаємодії фахівців закладів дошкільної освіти з батьками | |
29478 | Особливості проявів конфліктів у дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності | |
27589 | Теоретичні засади наступності дошкільної і початкової освіти як проблема сучасної освіти | |
25018 | Realization of the Training Program "Organization of Cooperation with Parents" in the Process of Preparing Future Faculty of Preschool Education | |
24159 | Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до партнерської взаємодії з батьками вихованців | |
23655 | Етапи формування готовності майбутніх дошкільних педагогів до дослідницької діяльності | |
20536 | Формування професійно-дослідницької компетентності майбутніх педагогів дошкільної освіти | |
14755 | Організація та проведення експерементальної роботи щодо формування дослідницьких умінь майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів | |
14085 | Організація та проведення експерементальної роботи щодо формування дослідницьких умінь майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів | |
250 | Psychological and pedagogical aspects of the research activities of future educators CCA | |
452 | Psychological and pedagogical aspects research activities maybutnihvyhovateliv PEI | |
764 | Дослідницька діяльність майбутніх вихователів ДНЗ: теоретичні основи і методика | |
8089 | Теоретичні основи формування готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до дослідницької діяльності | |
763 | Формування дослідницьких умінь у студентів - майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів | |
29437 | Особливості підготовки майбутніх вихователів до забезпечення наступності дошкільної й початкової освіти | |
8064 | Становлення культури мислення майбутнього педагога в процесі професійної підготовки |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
222 | Future Preschool Teachers’ Search and Research Skills Formation During Professional Training | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40615/ | 2022 |
Заявки на колективні гранти (2)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
234 | Інновації у педагогічній освіті та підготовці лідера нової школи: досвід країн Європейського Союзу | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
447 | Інновації у підготовці вчителя-лідера для нової Європейської школи | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
165 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (2)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
48 | Модератор соціального проекту від кафедри дошкільної освіти | 2016 | 3 |
210 | Системна робота впродовж півріччя | 2017 | 10 |
Підвищення кваліфікації (27)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
826 | Лідерський модуль | - | ![]() | 16.11.2016 |
1054 | Фаховий модуль (стажування) | - | ![]() | 10.10.2013 |
1310 | Модуль з ІКТ | - | ![]() | 19.02.2015 |
2457 | Дидактичний модуль | Інший модуль | ![]() | 03.10.2018 |
2854 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | Сертифікат_юлія-волинець.pdf | 11.01.2018 |
2857 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | ![]() | 12.12.2018 |
3627 | ІКТ | Інший модуль | ЕНК_735_31.10.2019.pdf | 31.10.2019 |
4104 | Модуль ІКТ | Інший модуль | ![]() | 04.05.2020 |
5062 | Інше | Інший модуль | ![]() | 24.04.2021 |
5090 | Лідерський модуль | Інший модуль | ![]() | 29.03.2021 |
5167 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_58_01.02.21.pdf | 01.02.2021 |
5453 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | ![]() | 27.06.2021 |
6380 | Дослідницький модуль | Інший модуль | ![]() | 01.06.2022 |
6454 | Лідерський модуль | Інший модуль | ![]() | 07.06.2022 |
7298 | інше | Інший модуль | ![]() | 23.12.2022 |
7980 | Лідерський модуль | Інший модуль | nakaz_675_27.10.2023 (1).pdf | 27.10.2023 |
8427 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_699_02.11.2023_compressed.pdf | 02.11.2023 |
9651 | Методика створення тестів для організації онлайн-тестування | Дидактичний модуль | ![]() | 15.04.2024 |
9787 | Лепбук професійного успіху 2024 | Інший модуль | ![]() | 20.04.2024 |
10418 | Український правопис у дії:основні зміни та нововведення | Дидактичний модуль | ![]() | 14.11.2024 |
10423 | Canva як засіб візуалізації навчальних матеріалів та результатів наукових досліджень | Цифровий модуль | ![]() | 14.11.2024 |
10488 | Обдаровані діти скарби нації | Інший модуль | Витяг з протоколу _9_Волинець Ю.О.pdf | 21.11.2024 |
10511 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_sertyfikatsiia_10_2024.pdf | 05.11.2024 |
11331 | Медіаосвіта: європейські практики | Дидактичний модуль | ![]() | 19.03.2025 |
11736 | Розвиток компетентностей взаємодії та вирішення конфліктів у професійній діяльності викладача ЗВО | Лідерський модуль | ![]() | 07.04.2025 |
11799 | LMS Moodle як засіб реалізації диференційованого навчання | Цифровий модуль | ![]() | 27.03.2025 |
12252 | Цифровий відеобренд викладача | Цифровий модуль | ![]() | 30.04.2025 |
Керівництво науковим гуртком (2)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
46 | Дослідницько-пошукова студія | Упродовж 2016 року (1 раз на місяць) | 20 | Не зазначено | 12.10.2016 |
87 | Наукова студія «Пошуково-дослідницька діяльність» | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 15 | Не зазначено | 22.05.2017 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (5)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
562 | Комплексна дисципліна "Організація і управління в дошкільній освіті" (5 курс, ДО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2019 | 735 | 31.10.2019 | |
918 | Основи природничо-математичних наук з методикою (2-3 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 58 | 01.02.2021 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
987 | Конструювання та експериментування в ЗДО (2 курс, спп, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 301 | 05.05.2021 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1578 | Методика пізнавального розвитку дітей дошкільного віку (1-2 курс, ДО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 699 | 02.11.2023 | - |
1906 | Конструювання та експериментування в ЗДО (4 курс, 1р ВО, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 861 | 05.11.2024 | – |
Використання ЕНК (26)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5224 | Педагогічний інститут | Комплексна дисципліна "Організація і управління в дошкільній освіті" (5 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
6322 | Педагогічний інститут | Здоров`язбережувальні технології в дошкільній освіті (6 курс, ПМДО, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6522 | Педагогічний інститут | Конструювання та експериментування в ЗДО (2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7598 | Педагогічний інститут | Основи природничо-математичних наук з методикою (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7599 | Педагогічний інститут | Основи природничо-математичних наук з методикою (2-3 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7601 | Педагогічний інститут | Основи природничо-математичних наук з методикою (3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8396 | Педагогічний інститут | Виробнича практика (особистісно-професійного становлення) (4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8622 | Педагогічний інститут | Практика (Навчальна/ Пропедевтична) (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8634 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (без відриву) (3 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
9033 | Педагогічний інститут | Конструювання та експериментування в ЗДО (2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9339 | Педагогічний інститут | Основи природничо-математичних наук з методикою (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9686 | Педагогічний інститут | Організація і управління в дошкільній освіті (5 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9693 | Педагогічний інститут | Комплексна дисципліна "Організація і управління в дошкільній освіті" (5 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10722 | Педагогічний інститут | Дитяче експериментування та винахідництво з методикою (6 курс, ПМДО, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10736 | Педагогічний інститут | Здоров`язбережувальні технології в дошкільній освіті (6 курс, ПМДО, заочна) | Магістр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10993 | Педагогічний інститут | Конструювання та експериментування в ЗДО (4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11053 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (без відриву) (2-4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11090 | Педагогічний інститут | Виробнича практика (особистісно-професійного становлення) (4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12643 | Факультет педагогічної освіти | Конструювання та експериментування в ЗДО (2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
13167 | Факультет педагогічної освіти | Мистецьке рукоділля (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 31.12.2023 |
13462 | Факультет педагогічної освіти | Конструювання та експериментування в ЗДО (2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13706 | Факультет педагогічної освіти | Методика пізнавального розвитку дітей дошкільного віку (1-2 курс, ДО, спп) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
14008 | Факультет педагогічної освіти | Основи природничо-математичних наук з методикою (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 15 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 |
14173 | Факультет педагогічної освіти | Мистецьке рукоділля (1-2 курс, 1р ВО, ДО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 13 | 4 | не враховується | 31.12.2024 |
14423 | Факультет педагогічної освіти | Конструювання та експериментування в ЗДО (4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 15 | 4 | 15 | 31.12.2024 |
14655 | Факультет педагогічної освіти | Методика пізнавального розвитку дітей дошкільного віку (1-2 курс, ДО, спп) | Бакалавр | Очна/Заочна | 13 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 |
Рейтинг викладачів серед студентів (9)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
625 | Кафедра дошкільної освіти | 4,39 | 30.12.2016 |
1016 | Кафедра дошкільної освіти | 4,68 | 12.01.2017 |
1878 | Кафедра дошкільної освіти | 4,50 | 26.12.2018 |
3237 | Кафедра дошкільної освіти | 4,74 | 28.12.2019 |
3604 | Кафедра дошкільної освіти | 4,92 | 28.12.2020 |
4604 | Кафедра дошкільної освіти | 4,92 | 28.12.2021 |
5675 | Кафедра дошкільної освіти | 4,89 | 30.12.2022 |
6559 | Кафедра дошкільної освіти | 4,95 | 30.12.2023 |
7460 | Кафедра дошкільної освіти | 4,64 | 31.12.2024 |
Заходи мистецького спрямування (1)
ID | Назва заходу | Вид участі / підготовки | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
515 | Щорічний конкурс "Словник Грінченка та сучасність" | Підготовка та проведення творчого вечора із залученням студентів під егідою Університету | Київський університет імені Бориса Грінченка | - | 05.12.2017 |