Додаткові відомості
1983 - 1988 – навчання у Херсонському державному педагогічному інституті, на фізико-математичному факультеті; отримання диплому (закінчення з відзнакою), спеціальність: математика, кваліфікація: викладач математики, інформатики та обчислювальної техніки
1991 - 1994 - навчання в аспiрантурi Одеського педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського
28.05.1997 - Успiшний захист кандидатської дисертацiї в галузі педагогічних наук на Вченій Раді Національного Педагогічного університету імені М.П. Драгоманова (Київ), 13.00.02: теорія та методика навчання (інформатика)
26.02.2008 – Успiшний захист докторської дисертацiї з педагогічних наук в Науковій раді Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова (Київ), спеціалізація: теорія та методика навчання (інформатика);
Кіївський університет ім. Бориса Грінченка
Силезьський университет
Херсонський економічно-правовий інститут
Херсонський державний педагогічний інститут
Тема кандидатської дисертації: Розвиток найважливіших компонентів інтелекту на основі комплексного використання НІТ при навчанні математики в старшій школі
Тема докторської дисертації: Теоретико-методичні основи формування інформатичних компетентностей вчителів природничих дисциплін у галузі дистанційного навчання
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
21 | 176 | 7 | 2024.11.25 06:02:23 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 321 | 5 | 3 | 2024.12.18 14:17:00 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 217 | 5 | 3 |
Конференції (3)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11441 | DLCC2024 | Participation in Round table debate on AI in education | US, Poland | ||
7504 | Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning | EDUCATIONAL AND INFORMATIONAL ELECTRONIC ENVIRONMENT ORGANIZATION FOR APPLICANTS OF PROFESSIONAL MA PROGRAM “MANAGEMENT OF E-LEARNING IN THE INTERCULTURAL SPACE” | Katowice-Cieszyn | document.pdf | |
7505 | ICon-MaSTEd2020 | Implementation of adaptive learning at higher education institutions by means of moodle LMS | Kryvyi Rih | document.pdf |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47080 | Development of advanced digital ecosystems at universities: A study comparing experiences from Ukraine, Poland and Slovakia | |
36299 | Implementation of adaptive learning at higher education institutions by means of Moodle LMS | |
39621 | Web-based community-supported online education during the Covid-19 pandemic | |
31943 | Selected aspects of IBL in STEM-education |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
396 | Математичні методи та цифрові технології в освіті, науці, техніці | Етап дослідження | 12.2024 | http://surl.li/sqsirl |
Професійний розвиток
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (2)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
805 | Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання в міжкультурному просторі (5 курс, УЕН, заочна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Заочна | 2020 | 706 | 11.11.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1003 | Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Заочна | 2021 | 301 | 05.05.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
Використання ЕНК (8)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
8814 | Факультет інформаційних технологій та управління | Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання в міжкультурному просторі (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 10 | 31.12.2020 |
9096 | Факультет інформаційних технологій та управління | Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання в міжкультурному просторі (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 3 | 30.11.2021 |
11035 | Факультет інформаційних технологій та управління | Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
12086 | Факультет інформаційних технологій та математики | Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання в міжкультурному просторі (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12663 | Факультет інформаційних технологій та математики | Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12864 | Факультет інформаційних технологій та математики | Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання в міжкультурному просторі (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13192 | Факультет інформаційних технологій та математики | Менеджмент електронного навчання в корпоративному просторі (6 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13477 | Факультет інформаційних технологій та математики | Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (2)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
5464 | Кафедра комп'ютерних наук | 4,46 | 30.12.2022 |
6349 | Кафедра комп'ютерних наук | 4,15 | 30.12.2023 |