Додаткові відомості
1983 - 1988 – навчання у Херсонському державному педагогічному інституті, на фізико-математичному факультеті; отримання диплому (закінчення з відзнакою), спеціальність: математика, кваліфікація: викладач математики, інформатики та обчислювальної техніки
1991 - 1994 - навчання в аспiрантурi Одеського педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського
28.05.1997 - Успiшний захист кандидатської дисертацiї в галузі педагогічних наук на Вченій Раді Національного Педагогічного університету імені М.П. Драгоманова (Київ), 13.00.02: теорія та методика навчання (інформатика)
26.02.2008 – Успiшний захист докторської дисертацiї з педагогічних наук в Науковій раді Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова (Київ), спеціалізація: теорія та методика навчання (інформатика);
Кіївський університет ім. Бориса Грінченка
Силезьський университет
Херсонський економічно-правовий інститут
Херсонський державний педагогічний інститут
Тема кандидатської дисертації: Розвиток найважливіших компонентів інтелекту на основі комплексного використання НІТ при навчанні математики в старшій школі
Тема докторської дисертації: Теоретико-методичні основи формування інформатичних компетентностей вчителів природничих дисциплін у галузі дистанційного навчання
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 22 | 235 | 8 | 2025.10.27 06:01:55 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 964 | 15 | 15 | 2025.10.27 11:47:07 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 651 | 13 | 13 |
Конференції (3)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11441 | DLCC2024 | Participation in Round table debate on AI in education | US, Poland |
|
|
| 7504 | Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning | EDUCATIONAL AND INFORMATIONAL ELECTRONIC ENVIRONMENT ORGANIZATION FOR APPLICANTS OF PROFESSIONAL MA PROGRAM “MANAGEMENT OF E-LEARNING IN THE INTERCULTURAL SPACE” | Katowice-Cieszyn | document.pdf | |
| 7505 | ICon-MaSTEd2020 | Implementation of adaptive learning at higher education institutions by means of moodle LMS | Kryvyi Rih | document.pdf |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (4)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 47080 | Development of advanced digital ecosystems at universities: A study comparing experiences from Ukraine, Poland and Slovakia | |
| 36299 | Implementation of adaptive learning at higher education institutions by means of Moodle LMS | |
| 39621 | Web-based community-supported online education during the Covid-19 pandemic | |
| 31943 | Selected aspects of IBL in STEM-education |
Фахові видання, що затверджені МОН (5)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51976 | Розвиток компетентностей освітян у галузі використання штучного інтелекту в цифровому суспільстві | |
| 50704 | Якою має бути цифрова компетентність вчителів у галузі використання штучного інтелекту? | |
| 47913 | Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи | |
| 32750 | Самооцінювання рівня цифровізації освітнього закладу за умов трансформації середньої освіти | |
| 32751 | Шляхи розвитку Smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка) |
Завершені наукові дослідження (1)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 396 | Математичні методи та цифрові технології в освіті, науці, техніці | Етап дослідження | 03.12.2024 00:00 | http://surl.li/sqsirl |
Професійний розвиток
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (2)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1003 | Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Заочна | 2021 | 301 | 05.05.2021 00:00 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 805 | Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання в міжкультурному просторі (5 курс, УЕН, заочна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Заочна | 2020 | 706 | 11.11.2020 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
Використання ЕНК (10)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14431 | Факультет інформаційних технологій та математики | Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 13 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14201 | Факультет інформаційних технологій та математики | Менеджмент електронного навчання в корпоративному просторі (6 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 13 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13477 | Факультет інформаційних технологій та математики | Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13192 | Факультет інформаційних технологій та математики | Менеджмент електронного навчання в корпоративному просторі (6 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 12864 | Факультет інформаційних технологій та математики | Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання в міжкультурному просторі (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12663 | Факультет інформаційних технологій та математики | Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12086 | Факультет інформаційних технологій та математики | Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання в міжкультурному просторі (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 11035 | Факультет інформаційних технологій та управління | Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 10 | 30.11.2021 02:00 |
| 9096 | Факультет інформаційних технологій та управління | Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання в міжкультурному просторі (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 8814 | Факультет інформаційних технологій та управління | Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання в міжкультурному просторі (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 10 | 31.12.2020 02:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (3)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7262 | Кафедра комп'ютерних наук | 5,00 | 31.12.2024 00:00 |
| 6349 | Кафедра комп'ютерних наук | 4,15 | 30.12.2023 00:00 |
| 5464 | Кафедра комп'ютерних наук | 4,46 | 30.12.2022 00:00 |