Додаткові відомості

Освіта

1983 - 1988 – навчання у Херсонському державному педагогічному інституті, на фізико-математичному факультеті; отримання диплому (закінчення з відзнакою), спеціальність: математика, кваліфікація: викладач математики, інформатики та обчислювальної техніки

1991 - 1994 - навчання в аспiрантурi Одеського педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського

28.05.1997 - Успiшний захист кандидатської дисертацiї в галузі педагогічних наук на Вченій Раді Національного Педагогічного університету імені М.П. Драгоманова (Київ), 13.00.02: теорія та методика навчання (інформатика) 

26.02.2008 – Успiшний захист докторської дисертацiї з педагогічних наук в Науковій раді Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова (Київ), спеціалізація: теорія та методика навчання (інформатика); 









Перелік місць роботи

Кіївський університет ім. Бориса Грінченка

Силезьський университет

Херсонський економічно-правовий інститут

Херсонський державний педагогічний інститут

Теми дисертацій (захищених)

Тема кандидатської дисертації:  Розвиток найважливіших компонентів інтелекту на основі комплексного використання НІТ при навчанні математики в старшій школі

Тема докторської дисертації: Теоретико-методичні основи формування інформатичних компетентностей вчителів природничих дисциплін у галузі дистанційного навчання

Громадська активність
не встановлено

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)

Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv University

К-сть публікацій К-сть цитувань h-index Дата оновлення
21 139 7 2024.03.24 06:02:51 Перейти до Scopus link

Індекси цитування Google Академії

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
За весь період 192 3 3 2023.03.16 15:04:50 Перейти на сторінку link
За останні 5 років 111 3 3

Конференції (2)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
7504 Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning EDUCATIONAL AND INFORMATIONAL ELECTRONIC ENVIRONMENT ORGANIZATION FOR APPLICANTS OF PROFESSIONAL MA PROGRAM “MANAGEMENT OF E-LEARNING IN THE INTERCULTURAL SPACE” Katowice-Cieszyn document.pdf
7505 ICon-MaSTEd2020 Implementation of adaptive learning at higher education institutions by means of moodle LMS Kryvyi Rih document.pdf

Монографії (колективні) (2)

ID Назва Рік
38542 Модернізація освіти в цифровому вимірі: монографія
31943 Selected aspects of IBL in STEM-education

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (4)

ID Назва Рік
47080 Development of advanced digital ecosystems at universities: A study comparing experiences from Ukraine, Poland and Slovakia
36299 Implementation of adaptive learning at higher education institutions by means of Moodle LMS
39621 Web-based community-supported online education during the Covid-19 pandemic
31943 Selected aspects of IBL in STEM-education

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (2)

ID Назва Рік
47913 Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи
47080 Development of advanced digital ecosystems at universities: A study comparing experiences from Ukraine, Poland and Slovakia

Фахові видання, що затверджені МОН (3)

ID Назва Рік
47913 Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи
32750 Самооцінювання рівня цифровізації освітнього закладу за умов трансформації середньої освіти
32751 Шляхи розвитку Smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка)

Професійний розвиток

Викладацька діяльність

Підручники, навчальні посібники (колективні) (2)

ID Назва Рік
35888 Інноваційні педагогічні методи в цифрову епоху
32856 Iнновацiйнi педагогiчнi методики в цифрову епоху

Сертифіковані ЕНК (2)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу Термін пролонгації
805 Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання в міжкультурному просторі (5 курс, УЕН, заочна) Факультет інформаційних технологій та математики Магістр Заочна 2020 706 11.11.2020 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р.
1003 Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) Факультет інформаційних технологій та математики Магістр Заочна 2021 301 05.05.2021 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р.

Використання ЕНК (8)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
8814 Факультет інформаційних технологій та управління Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання в міжкультурному просторі (5 курс, УЕН, заочна) Магістр Заочна 9 5 10 31.12.2020
9096 Факультет інформаційних технологій та управління Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання в міжкультурному просторі (5 курс, УЕН, заочна) Магістр Заочна 9 не враховується 3 30.11.2021
11035 Факультет інформаційних технологій та управління Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) Магістр Заочна 10 не враховується 10 30.11.2021
12086 Факультет інформаційних технологій та математики Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання в міжкультурному просторі (5 курс, УЕН, заочна) Магістр Заочна 10 не враховується 3 31.12.2022
12663 Факультет інформаційних технологій та математики Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) Магістр Заочна 10 не враховується 3 31.12.2022
12864 Факультет інформаційних технологій та математики Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання в міжкультурному просторі (5 курс, УЕН, заочна) Магістр Заочна 10 не враховується 5 31.12.2023
13192 Факультет інформаційних технологій та математики Менеджмент електронного навчання в корпоративному просторі (6 курс, УЕН, заочна) Магістр Заочна 10 не враховується не враховується 31.12.2023
13477 Факультет інформаційних технологій та математики Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) Магістр Заочна 10 не враховується 5 31.12.2023

Рейтинг викладачів серед студентів (2)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
5464 Кафедра комп'ютерних наук 4,46 30.12.2022
6349 Кафедра комп'ютерних наук 4,15 30.12.2023