Додаткові відомості
Освіта
2020 року захистила дисертацію "Українська мандрівна проза ХХІ століття: тематика, проблематика, поетика" та здобула науковий ступінь кандидата філологічних наук (доктора філософії).
Перелік місць роботи
2012- 2023 – викладач циклової комісії видавничої справи, культури та української філології Фахового коледжу "Універсум"
2023 – доцент кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти
Теми дисертацій (захищених)
"Українська мандрівна проза початку ХХІ століття: тематика, проблематика, поетика" Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
3 | 0 | 0 | 2024.11.30 06:03:20 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 26 | 2 | 0 | 2024.12.19 12:41:16 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 26 | 2 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (3)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
303 | Фаховий коледж «Універсум» | ЦК з видавничої справи, культури та української філології | 9.7 | 0 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Nataliia_Rozinkevych |
1023 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра мовно-літературної освіти | 67.8 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Nataliia-Rozinkevych |
1094 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра мовно-літературної освіти | 103.4 | 1 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Nataliia-Rozinkevych |
Конференції (5)
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49514 | The role of interactive platforms in enhancing self-motivation during distance postgraduate studies | |
45567 | The nuclear threat is a timely issue. Ecocritical reading of the book-warning (review on: Serhiy Plokhiy. Nuclear Madness. History of the Caribbean Crisis. Kharkiv: KSD, 2022. 368 p.) | |
43944 | Strategies for Describing Ecological Issues and Elements of Ecocriticism in Contemporary Ukrainian Literature | |
43525 | Фольклорні мотиви українського романтизму Олекси Стороженка (на прикладі твору «Марко Проклятий») | |
37045 | Gender in Ukrainian Romances | |
31947 | Імагологічне дослідження етнообразу у травелозі «Краями Крузії. У пошуках скарбу країни вовків» Олексія Бобровникова. |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49982 | Чи написав Микола Вороний «Маніфест українського модернізму»? Аналіз та узагальнення | |
45567 | The nuclear threat is a timely issue. Ecocritical reading of the book-warning (review on: Serhiy Plokhiy. Nuclear Madness. History of the Caribbean Crisis. Kharkiv: KSD, 2022. 368 p.) | |
43445 | Reprezentatywność cech gatunkowych trawelogu w porównaniu z innymi gatunkami literackimi | |
43944 | Strategies for Describing Ecological Issues and Elements of Ecocriticism in Contemporary Ukrainian Literature | |
43525 | Фольклорні мотиви українського романтизму Олекси Стороженка (на прикладі твору «Марко Проклятий») | |
37045 | Gender in Ukrainian Romances | |
40050 | Семантика часу, простору, місця й героя у творі "Бігуни" Ольги Токарчук | |
21333 | Reprezentacja historii we współczesnej literaturze ukraińskiej (na przykładzie Księgi zmian Andrija Caplienko |
Фахові видання, що затверджені МОН (10)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49982 | Чи написав Микола Вороний «Маніфест українського модернізму»? Аналіз та узагальнення | |
49905 | Розвиток читацької компетентності під час опрацювання поезії Миколи Вороного «Інфанта» в 10 класі | |
45567 | The nuclear threat is a timely issue. Ecocritical reading of the book-warning (review on: Serhiy Plokhiy. Nuclear Madness. History of the Caribbean Crisis. Kharkiv: KSD, 2022. 368 p.) | |
46227 | Формування інформаційно-цифрової та екологічної компетентностей на уроках української мови та літератури | |
31055 | Літературний театр у навчальному процесі: досвід роботи Університетського коледжу та підготовки фахівців на нефілологічних спеціальностях | |
26795 | Засоби психологізму в творі інтернованого вояка Гриця Божка «Українці в Єгипті» | |
31948 | Літературний театр у навчальному процесі: досвід роботи Університетського коледжу та підготовки фахівців на нефілологічних спеціальностях. | |
25927 | Сучасна українська прочанська проза (на прикладі твору «Подорож на Афон: подорожні нотатки та роздуми паломника» Богдана Панкевича) | |
21335 | Феномен Великої французької революції у художньому вимірі сучасної української мандрівної прози (на прикладі нарису О. Дробахи «Українські таємниці Франції») | |
17665 | Подорожні записки Марини Гримич «Бранзолія» як приклад української наративної літератури «belles non-fiction» |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (3)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
278 | Strategies for Describing Ecological Issues and Elements of Ecocriticism in Contemporary Ukrainian Literature | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43944/ | 2023 |
306 | Gender in Ukrainian Romances | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/37045/ | 2023 |
316 | Imagologiczne badanie etnoobrazu w dzienniku podróży Przez zakątki Gruzji. W poszukiwaniu skarbu krainy wilków1 Ołeksija Bobrownikowa | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31947/ | 2024 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
500 | Гданський університет (Польща) | Міжнародне стажування Еразмус+ | 14.11.22-18.11.22 | Professor Arthur Bracki | Учасник програми | Natalia_Rozinkevych_Erasmus+.pdf |
683 | Zustricz Foundation | Міжнародне стажування | 06.04-12.05.2024 | Management expert Oleksandra Zapolska | Учасник програми | SZFL-003317 Rozinkevych Nataliia (3).pdf |
Рекрутинг іноземних педагогів (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Залучення | Рік |
---|---|---|---|
3 | Кафедра мовно-літературної освіти | 1-5 педагогів | 2023 |
14 | Кафедра мовно-літературної освіти | 1-5 педагогів | 2024 |
Міжнародні, всеукраїнські, регіональні освітні проєкти, програми, педагогічні експерименти (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень | Роль | Рік |
---|---|---|---|---|
9 | Кафедра мовно-літературної освіти | Міжнародний рівень | Тьютор, розробник змісту, вчитель-консультант | 2023 |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)
Підвищення кваліфікації (21)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
581 | Стажування | - | 28.12.2013 | |
993 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_16_12_13.pdf | 16.12.2013 |
4614 | інше | Інший модуль | 12.04.2020 | |
4615 | інше | Інший модуль | 24.09.2020 | |
4774 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 26.02.2020 | |
4981 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 26.02.2021 | |
5782 | інше | Інший модуль | 27.11.2021 | |
6300 | Лідерський модуль | Інший модуль | 16.02.2022 | |
6426 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.06.2022 | |
6517 | Медіаосвіта | Інший модуль | 24.06.2022 | |
6559 | інше | Інший модуль | 08.08.2022 | |
6880 | інше | Інший модуль | 18.11.2022 | |
8026 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_137_21.03.2023.pdf | 21.03.2023 |
8899 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_819_20.12.2023.pdf | 20.12.2023 |
10184 | Інший | Інший модуль | Розінкевич.pdf | 29.04.2024 |
10230 | Дистанційний практикум | Інший модуль | Розінкевич Н.pdf | 21.10.2024 |
10437 | Canva як засіб візуалізації навчальних матеріалів та результатів наукових досліджень | Цифровий модуль | Розінкевич Н..pdf | 14.11.2024 |
10537 | Методика навчання української мови, літератури та інтегрованого курсу літератур у 5-6 класах ЗСО | Дидактичний модуль | Витяг з протоколу_9_Розінкевич Н.В_2.pdf | 21.11.2024 |
10538 | Інноваційні виміри мовно-літературної галузі:методичний інструментарій викладача | Дидактичний модуль | Витяг з протоколу_9_Розінкевич Н.В_2.pdf | 21.11.2024 |
10781 | Інтегровані уроки української мови та літератури як засіб розвитку мовної особистості | Дидактичний модуль | Витяг із протоколу №9_Розінкевич Н.В_3.pdf | 21.11.2024 |
10845 | Український правопис у дії: основні зміни та нововведення | Дидактичний модуль | 16.12.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
1220 | Дистанційне навчання на прикладі курсу "Українська мова за професійним спрямуванням" | майстер-клас | Університетський коледж | 22.02.2017 | 2 |
Зимові та літні школи (2)
ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
24 | Інститут післядипломної освіти | Зимова | Школа професійного розвитку педагогів | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | - |
41 | Інститут післядипломної освіти | Зимова | "Школа професійного розвитку педагогів" | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | - |
Керівництво науковим гуртком (2)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
50 | Ірій | Упродовж 2016 року (1 раз на місяць) | 10 | Не зазначено | 17.03.2016 |
120 | Ірій | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 20 | Не зазначено | 21.10.2017 |
Освітні заходи (ІПО) (1)
ID | Підрозділ | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|
41 | Кафедра мовно-літературної освіти | Участь у заході | 2024 | - |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49906 | Особливості викладання української літератури в очному, дистанційному та змішаному форматах: методичні підказки |
Сертифіковані ЕНК (2)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
43 | Українська мова за професійним спрямуванням (3 курс) | Фаховий коледж «Універсум» | Молодший спеціаліст | Очна (Денна) | 2013 | 648 | 16.12.2013 | |
1411 | Українська мова (за професійним спрямуванням) (2 курс, ПО, денна) | Фаховий коледж «Універсум» | Фаховий молодший бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 137 | 21.03.2023 | − |
Використання ЕНК (4)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
267 | Фаховий коледж «Універсум» | Українська мова за професійним спрямуванням (3 курс) | Молодший спеціаліст | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 26.11.2016 |
634 | Фаховий коледж «Універсум» | Українська мова за професійним спрямуванням (3 курс, денна) | Молодший спеціаліст | Очна (Денна) | 4 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
4006 | Фаховий коледж «Універсум» | Українська мова за професійним спрямуванням (3 курс, денна) | Молодший спеціаліст | Очна (Денна) | 4 | 8 | 25 | 28.12.2018 |
13531 | Фаховий коледж «Універсум» | Українська мова (за професійним спрямуванням) (2 курс, ПО, денна) | Фаховий молодший бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (7)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
274 | Фаховий коледж «Універсум» | 4,27 | 23.12.2016 |
879 | ЦК з видавничої справи, культури та української філології | 4,67 | 29.12.2017 |
1740 | ЦК з видавничої справи, культури та української філології | 4,52 | 22.12.2018 |
3025 | ЦК з видавничої справи, культури та української філології | 4,75 | 28.12.2019 |
3562 | ЦК з видавничої справи, культури та української філології | 4,74 | 28.12.2020 |
4662 | ЦК з видавничої справи, культури та української філології | 4,49 | 28.12.2021 |
5162 | ЦК з видавничої справи, культури та української філології | 4,61 | 30.12.2022 |
Рейтинг викладачів серед педагогів (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Оцінка | Рік |
---|---|---|---|
47 | Кафедра мовно-літературної освіти | 45 | 2023 |
82 | Кафедра мовно-літературної освіти | 47 | 2024 |
Нові освітні програми (ІПО) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
---|---|---|---|
18 | Кафедра мовно-літературної освіти | Укладач | 2023 |
52 | Кафедра мовно-літературної освіти | Укладач | 2024 |
Заходи для учнів та педагогів (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
---|---|---|---|
30 | Кафедра мовно-літературної освіти | Член журі | 2023 |
46 | Кафедра мовно-літературної освіти | Член журі | 2024 |
Розробка медійного контенту (ІПО) (1)
ID | Підрозділ | Вид діяльності | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|
35 | Кафедра мовно-літературної освіти | Створення, розробка та наповнення | 2024 | Розінкевич Н.В. наповненя.docx |