Додаткові відомості

Освіта

Київський університет імені Бориса Грінченка 2012-2016. Бакалавр реклами та зв'язків з громадськістю.

Київський університет імені Бориса Грінченка 2016-2018. Магістр спеціальності журналістики, освітньої програми реклама і зв'язки з громадськістю, професійна кваліфікація Рекламіст, фахівець зі зв'язків з громадськістю та пресою.

Перелік місць роботи

Травень 2014 - Червень 2015

Маркетолог 

Грузино-Українська вища школа бізнесу 

серпень 2017 - лютий 2018

Account manager

BCS Vending 

Жовтень 2018-по теперішній час

Викладач кафедри реклами та зв'язків з громадськістю

Київський університет імені Бориса Грінченка

Грудень 2018-Липень 2019 

Digital-маркетолог

Alden group

Вересень 2019-по теперішній час

Провідний фахівець з інформаційних технологій, служба інтернет маркетингу 

ТОВ "НВК" "Екофарм"

Теми дисертацій (захищених)
не встановлено
Громадська активність
не встановлено

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекси цитування Google Академії

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
За весь період 0 0 0 2023.03.21 09:34:18 Перейти на сторінку link
За останні 5 років 0 0 0

Індекс цитування в Research Gate (1)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Research Interest Score h-індекс (без самоцитування) Рік Покликання
966 Факультет журналістики Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 0 0 2024 https://www.researchgate.net/profile/Yevhen-Seliukh

Конференції (9)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
12491 Регіональна журналістика в Україні: історія, реалії, виклики, перспективи Інтернет-реклама як джерело фінансової стійкості регіональних медіа України Полтава, Україна document
12489 Креативні індустрії: сучасні тренди Використання ШІ в креативній промоції фармацевтичного бренду Київ, Україна document
12487 Innovative technologies of marketing and management in the conditions of transformational changes: abstracts of reports of the ІІІ International Scientific and Practical Conference Просування противірусних препаратів в епоху ШІ: нові горизонти цифрового контент-маркетингу Хмельницький, Україна document
12490 Новітні тенденції в медіагалузі Монетизація нативного контенту у нових медіа України Київ, Україна document
12488 Коворкінг 3.0: мовознавство, літературознавство, журналістикознавство Статистичні методи оцінки ефективності інтернет-реклами як інструмент оптимізації традиційних і цифрових медіаплатформ в Україні Харків, Україна document
12486 Стратегії, інновації, проблеми підприємництва, торгівлі та маркетингу Вплив інструментів ШІ на трансформацію стратегій інтернет-реклами в українських онлайн-медіа Ірпінь, Україна document
11184 WORKING PECULIARITIES OF JOURNALISTS AND PR AND MEDIA PROFESSIONALS DURING MARTIAL LAW IN UKRAINE EVOLUTION OF ADVERTISING STRATEGIES IN UKRAINIAN MEDIA: CHALLENGES OF WARTIME Рига, Латвія document
11182 Міжнародна науково-практична конференція «СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ: ІНСТРУМЕНТИ, ТЕХНОЛОГІЯ І ПРАКТИКА» Трансформація комунікаційних стратегій телеграм-каналів в період нових викликів на прикладі повномасштабного вторгнення рф в Україну Запоріжжя, Україна document
11181 XVIII МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ INNOVATIONS IN SCIENTIFIC RESEARCH: WORLD EXPERIENCE AND REALITIES Медіакіт онлайн-медіа як ефективний інструмент залучення рекламодавців Рига, Латвія document

Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)

ID Назва організації Назва проєкту Період реалізації Спосіб реалізації Координатор проєкту Роль учасника Документ, що засвідчує
903 Латвійський університет (Латвія) Continuing Education programme European Union Studies - Foreign Affairs 04.09.2024-30.11.2024 Дистанційна Prof. Iveta Reinholde, Program Director Учасник програми document

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (8)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
12517 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (в Україні) document 23.05.2025
12413 Сертифікація ЕНК Цифровий модуль Наказ 213 ЕНК.pdf 02.04.2025
11780 LMS Moodle як засіб реалізації диференційованого навчання Цифровий модуль document 27.03.2025
11315 Медіаосвіта: європейські практики Дидактичний модуль document 19.03.2025
11256 Інноваційні інструменти для дослідницької та публікаційної діяльності науковця. БР Дослідницький модуль document 18.03.2025
10960 Canva як засіб візуалізації навчальних матеріалів та результатів наукових досліджень Цифровий модуль document 19.12.2024
10692 International experience of using artificial intelligence in the educational process (part I) Інший модуль document 24.05.2024
8768 Цифровий модуль Інший модуль nakaz_786_.pdf 04.12.2023

Викладацька діяльність

Сертифіковані ЕНК (3)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу Термін пролонгації
2097 Сучасні digital-технології у рекламі та PR (4 курс, 1р ВО, РЗГ, очна) Факультет журналістики Бакалавр Очна (Денна) 2025 213 02.04.2025 03:00
2059 Digital стратегії та інструментарій (2 курс, 1р ВО, КВД, очна) Факультет журналістики Бакалавр Очна (Денна) 2025 213 02.04.2025 03:00
1589 Технології виробництва та розміщення рекламного продукту (3 курс, РЗГ, денна) Факультет журналістики Бакалавр Очна (Денна) 2023 786 04.12.2023 00:00 24/25 н.р.

Використання ЕНК (4)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
14265 Факультет журналістики Технології виробництва та розміщення рекламного продукту (3 курс, РЗГ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 14 не враховується не враховується 31.12.2024
13268 Факультет журналістики Технології виробництва та розміщення рекламного продукту (3 курс, РЗГ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується 15 31.12.2023
10223 Інститут журналістики Рекламні та PR технології у Digital просторі (2-4 курс, РЗГ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 8 не враховується не враховується 30.11.2021
8753 Інститут журналістики Рекламні та PR технології у Digital просторі (3 курс, РЗГ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 9 не враховується не враховується 31.12.2020

Рейтинг викладачів серед студентів (7)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
7142 Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 4,78 31.12.2024
6256 Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 4,83 30.12.2023
5371 Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 4,72 30.12.2022
4293 Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 4,71 28.12.2021
4032 Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 4,36 28.12.2020
2857 Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 4,32 28.12.2019
2250 Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 4,58 27.12.2018