Додаткові відомості

Освіта

Київський університет імені Бориса Грінченка 2012-2016. Бакалавр реклами та зв'язків з громадськістю.

Київський університет імені Бориса Грінченка 2016-2018. Магістр спеціальності журналістики, освітньої програми реклама і зв'язки з громадськістю, професійна кваліфікація Рекламіст, фахівець зі зв'язків з громадськістю та пресою.

Перелік місць роботи

Травень 2014 - Червень 2015

Маркетолог 

Грузино-Українська вища школа бізнесу 

серпень 2017 - лютий 2018

Account manager

BCS Vending 

Жовтень 2018-по теперішній час

Викладач кафедри реклами та зв'язків з громадськістю

Київський університет імені Бориса Грінченка

Грудень 2018-Липень 2019 

Digital-маркетолог

Alden group

Вересень 2019-по теперішній час

Провідний фахівець з інформаційних технологій, служба інтернет маркетингу 

ТОВ "НВК" "Екофарм"

Теми дисертацій (захищених)
не встановлено
Громадська активність
не встановлено

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекси цитування Google Академії

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
За весь період 0 0 0 2023.03.21 09:34:18 Перейти на сторінку link
За останні 5 років 0 0 0

Індекс цитування в Research Gate (1)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Research Interest Score h-індекс (без самоцитування) Рік Покликання
966 Факультет журналістики Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 0 0 2024 https://www.researchgate.net/profile/Yevhen-Seliukh

Конференції (3)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
11184 WORKING PECULIARITIES OF JOURNALISTS AND PR AND MEDIA PROFESSIONALS DURING MARTIAL LAW IN UKRAINE EVOLUTION OF ADVERTISING STRATEGIES IN UKRAINIAN MEDIA: CHALLENGES OF WARTIME Рига, Латвія document
11182 Міжнародна науково-практична конференція «СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ: ІНСТРУМЕНТИ, ТЕХНОЛОГІЯ І ПРАКТИКА» Трансформація комунікаційних стратегій телеграм-каналів в період нових викликів на прикладі повномасштабного вторгнення рф в Україну Запоріжжя, Україна document
11181 XVIII МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ INNOVATIONS IN SCIENTIFIC RESEARCH: WORLD EXPERIENCE AND REALITIES Медіакіт онлайн-медіа як ефективний інструмент залучення рекламодавців Рига, Латвія document

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (2)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
8768 Цифровий модуль Інший модуль nakaz_786_.pdf 04.12.2023
10692 International experience of using artificial intelligence in the educational process (part I) Інший модуль document 24.05.2024

Викладацька діяльність

Сертифіковані ЕНК (1)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу Термін пролонгації
1589 Технології виробництва та розміщення рекламного продукту (3 курс, РЗГ, денна) Факультет журналістики Бакалавр Очна (Денна) 2023 786 04.12.2023

Використання ЕНК (3)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
8753 Інститут журналістики Рекламні та PR технології у Digital просторі (3 курс, РЗГ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 9 не враховується не враховується 31.12.2020
10223 Інститут журналістики Рекламні та PR технології у Digital просторі (2-4 курс, РЗГ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 8 не враховується не враховується 30.11.2021
13268 Факультет журналістики Технології виробництва та розміщення рекламного продукту (3 курс, РЗГ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується 15 31.12.2023

Рейтинг викладачів серед студентів (6)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
2250 Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 4,58 27.12.2018
2857 Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 4,32 28.12.2019
4032 Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 4,36 28.12.2020
4293 Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 4,71 28.12.2021
5371 Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 4,72 30.12.2022
6256 Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 4,83 30.12.2023