Додаткові відомості
Освіта
У 2000 році закінчила Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. Перелік місць роботи
Загальний стаж роботи становить 26 років, із них: педагогічний – 11 років, науково-педагогічний – 15 років.З 1997 по 2003 роки працювала на посаді вихователя та вихователя-методиста ДНЗ № 274 Дніпровського району м. Києва.
З 2003 р. і по теперішній час працює в Київському університеті імені Бориса Грінченка. За цей час працювала на посадах: методиста науково-методичного центру педагогічної майстерності, що був реорганізований у НМЦ управління освітою і методичною роботою (2003-2008); викладача кафедри теорії та методики дошкільної освіти; педагогіки і психології дошкільної освіти та родинного виховання (2008-2011); викладача кафедри педагогіки (2011 - 2014); старшого викладача кафедри педагогіки та психології (2014-2018), з 2018 року доцента цієї ж кафедри; з вересня 2022 року - доцент кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти.
Теми дисертацій (захищених)
Розвиток дошкільної освіти на Київщині (друга половина ХХ - початок ХХІ століття) (спеціальність 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки) Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
436 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | AAI-3426-2021 | 3 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/AAI-3426-2021 |
654 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | AAI-3426-2021 | 3 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/AAI-3426-2021 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 82 | 5 | 2 | 2024.11.21 10:03:56 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 56 | 4 | 2 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
109 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 48.2 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Olena_Venhlovska |
Конференції (53)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10838 | Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ТА ЗАРУБІЖЖЯ" | ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСТОСОВУВАТИ ТЕХНОЛОГІЇ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ | Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України | ||
10478 | ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ "Історія та філософія освіти в незалежній Україні: виміри історичної пам’яті (український і зарубіжний дискурси)" | Національно-патріотичне виховання дітей та молоді в умовах Нової української школи | Інститут педагогіки НАПН України | ||
10363 | ІХ ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ З ІСТОРІЇ ОСВІТИ З МІЖНАРОДНОЮ УЧАСТЮ «Педагогічна біографіка про національно-патріотичне виховання дітей і молоді: ідеї, концепції, практики» | Біографічні ресурси як засіб формування пошуково-дослідницьких умінь майбутніх педагогів | ДНПБ імені В.О. Сухомлинського | ||
9198 | VІІІ ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ З ІСТОРІЇ ОСВІТИ З МІЖНАРОДНОЮ УЧАСТЮ «Педагогічна біографіка в освітньо-науковому просторі в умовах воєнної доби: нові виклики і завдання» | Історико-педагогічні студії – дослідницький майданчик з вивчення історико-освітніх феноменів для майбутніх педагогів | Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського | document.pdf | |
9141 | ПЕДАГОГ ХХІ СТОЛІТТЯ: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОСВІТНІ ІННОВАЦІЇ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ | ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНИХ І ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАЛЬНИХ ПРАКТИК | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
8930 | ВИДАТНИЙ СИН УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ (До 200-річчя від дня народження вчителя вчителів К. Д. Ушинського) | Особистісно-професійні вимоги до підготовки педагогів у теоретико-практичній спадщині К.Д. Ушинського | Національна академія педагогічних наук України | ||
8637 | ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: ФЕНОМЕН ІННОВАЦІЙНОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ | Технології активного навчання у фаховій підготовці педагогів | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
8005 | VІІ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ СЕМІНАР З ІСТОРІЇ ОСВІТИ «Педагогічна біографіка та біографістика в сучасному науково-інформаційному просторі» | Педагогічна періодика першої третини ХХ століття як джерело дослідницьких студій внеску педагогічних персоналій у розвиток освіти України | Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського | ||
7961 | V Міжнародна науково-практична конференція «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ» | АКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | Переяслав | ||
7209 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнародною участю "НОВА СТРАТЕГІЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ: СУСПІЛЬНІ ЗАПИТИ ТА НОВІ ВИКЛИКИ" | Технології активного навчання як засіб особистісно-професійного розвитку студентів педагогічних спеціальностей | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
7743 | Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Історія та філософія освіти в незалежній Україні: контроверзи сучасного наукового пізнання" | Підготовка майбутніх педагогів до роботи в умовах освітніх змін | Інститут педагогіки НАПН України | ||
6880 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «ФІЛОСОФІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ: СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ» | - | Інститут обдарованої дитини НАПН України | document.pdf | |
7005 | VІ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ СЕМІНАР З ІСТОРІЇ ОСВІТИ «Понятійно-термінологічний апарат історико-педагогічних досліджень: історія і сучасні підходи» у рамках Всеукраїнського фестивалю науки – 2021 (до 30-ї річниці Незалежності України) | Багатоаспектність відображення педагогічних понять в історико-педагогічних дослідженнях України (1991–2021) | Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського | ||
5908 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА В УМОВАХ ПАРАДИГМАЛЬНИХ ЗМІН» | - | Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка | ||
6344 | Relevant trends of scienttiffic research in the countries of central and easttern Europe | PERSONAL PEDAGOGY AS AN ANSWER TO MODERN CHALLENGES OF SOCIETY AND THE WORLD | Riga, Latvia | ||
5882 | ІІІ Міжнародна онлайн-конференція "Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти" | Акмеологічний концепт навчання людини впродовж життя | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5470 | Міжнародна науково-практична конференція"СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ ҐЕНДЕРНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ" | Підготовка вчителя Нової української школи до реалізації ґендерного підходу в освіті | Тернопіль | ||
5372 | Всеукраїнський науковий онлайн-форум "Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри" | Технології дистанційного навчання як засіб особистісно-професійного розвитку майбутніх педагогів | Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
5284 | Вебінар Annual Conference Webinar #3: Making a difference through partnerships | - | - | ||
5505 | VI Міжнародна науково-практична конференція "Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін" | Інноваційні технології професійної підготовки вчителя НУШ | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка | ||
5269 | Дистанційна міждисциплінарна міжнародна науково-практична конференція “PROBLEMS OF IMPLEMENTATION OF SCIENCE INTO PRACTICE” | Змістово-технологічне забезпечення формування здоров’язбережувальної поведінки дітей старшого дошкільного віку | Осло, Норвегія | ||
5268 | Міжнародна науково-практична онлайн-конференція "Забезпечення якості вищої освіти у країнах Європейського Союзу" | Self-Book особистісно-професійного зростання в підготовці педагога: від ідеї до практики | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5245 | Міждисциплінарна міжнародна науково-практична конференція "IMPACT OF MODERNITY ON SCIENCE AND PRACTICE" | Педагогічні умови співпраці закладу дошкільної освіти з батьками щодо патріотичного виховання дітей | Едмонтон, Канада | ||
4512 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції" | Особистісно-професійне становлення майбутніх педагогів у процесі пошуково-дослідницької діяльності | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4455 | І Міжнародна науково-практична конференція "Освіта ХХІ століття: виклики, проблеми, перспективи" | Технології формування пошуково-дослідницької компетентності майбутніх педагогів | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка | ||
4434 | Науково-методологічний семінар з історії освіти "Регіональні виміри розвитку освітнього простору в Україні" | Дослідження генези дошкільної освіти: регіональний вимір | Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського | ||
4399 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Велет українського слова" | Внесок Пантелеймона Куліша у підручникотворення | Інститут педагогіки НАПН України | ||
4185 | Всеукраїнський науково-практичний семінар "Форми репрезентації джерел з історії освіти" | Значення бібліографічних покажчиків у формуванні джерельної бази магістерських досліджень з історії освіти | Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського | ||
4179 | Інновації у професійній підготовці педагога в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків | Застосування технології "Self-book" в особистісно-професійному розвитку | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4300 | V Міжнародна науково-практична конференція "Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін" | Використання Інтернет-ресурсів в особистісно-професійному розвитку майбутніх педагогів | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка | ||
3722 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти | Змістово-технологічне забезпечення особистісно-професійного розвитку майбутніх педагогів у центрі компетентностей | Київський університет імені БОриса Грінченка | ||
3138 | Всеукраїнський науково-практичний семінар "Джерела та історіографія про трансформаційні процеси в освітньому просторі України (1991-2017)" | Регіональні аспекти студіювання розвитку дошкільної освіти в Україні (1991-2017): джерела та історіографія | Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського | ||
2001 | Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи" | Стратегія навчання на дослідженнях майбутніх педагогів у вищих навчальних закладах | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2002 | Міжнародна науково-практична конференція" Якісна освіта в Україні : тенденції, проблеми, перспективи" | Особистісно-професійний розвиток студентів педагогічних спеціальностей у центрах компетентностей | Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича | ||
1893 | Науково-методологічний семінар з історії освіти \ | Історико-педагогічні дослідження в освітніх програмах другого (магістерського рівня) підготовки фахівців із педагогічної освіти | Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського | ||
2000 | Міжнародна науково-практична конференція \ | Становлення і розвиток педагогічної освіти в Україні в історико-педагогічній ретроспективі ХХ століття | Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя | ||
1999 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи" | Навчання на дослідженнях у процесі фахової підготовки майбутніх педагогів | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2184 | ІІІ Міжнародна науково-практична конференція "Роль освіти у сталому розвитку гірського регіону" | Формування дослідницької компетентності молодших школярів за умов розбудови нової української школи | ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | ||
1653 | Всеукраїнський науково-практичний семінар "Розвиток освіти в добу Української революції (1917-1921)" | Особливості вивчення освіти доби Української революції в змісті підготовки майбутніх педагогів | Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського | ||
1647 | Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи | Особистісно-професійний розвиток майбутнього фахівця засобами пошукової діяльності | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини | ||
1566 | Наукова спадщина академіка Івана Зязюна у вимірах сучасності й майбутнього | Формування професійної компетентності майбутнього педагога в музейному середовищі | Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова | ||
1565 | Науково-методологічний семінар з історії освіти | Сучасні вимоги до організації та проведення історико-педагогічних досліджень | Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського | ||
1500 | Theoretical and applied researches in the field of pedagogy, psychology and social sciences | Розвиток ідей дитиноцентризму в педагогічній думці України (кінець ХІХ - 20-ті рр. ХХ століття) | Holy cross university Humanitarian pedagogical faculty | ||
107 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми практичної психології» | Навчання на дослідженнях як засіб формування психологічної готовності студентів педагогічних спеціальностей до професійної діяльності | Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка | ||
105 | Ідея університету у європейському і національному вимірах: традиції, сьогодення, перспективи | Підготовка фахівців дошкільної освіти в Україні: історико-педагогічна ретроспектива другої половини ХХ століття | Львівський національний університет імені Івана Франка | ||
108 | Conferinta internationala de Stiinte ale Educftiei | Development of variant models of pre-school in Ukraine (end of XX - beginning of XXI centery) | Universitate Stefan cel Mare Suceava | ||
104 | Актуальні проблеми та перспективи розвитку дошкільної освіти і професійної підготовки педагогічних кадрів у контексті євроінтеграційних процесів | Розвиток дошкільної освіти в Незалежній Україні (кінець ХХ - початок ХХІ століття) | Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича | ||
106 | І Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика» | Внесок Софії Русової у розбудову українських дитячих садків | ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» | ||
102 | Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін | Розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя в історико-педагогічних студіях | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка | ||
103 | Малокомплектная школа: современные проблемы и пути модернизации | Особенности развития малокомплектных школ в Киевской области | Казахский национальный педагогический университет имени Абая | ||
109 | Джерельна та історіографічна основа сучасних історико-педагогічних досліджень | Джерельна база дослідження розвитку дошкільної освіти на Київщині в другій половині ХХ - на початку ХХІ століття | Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія (м. Хмельницький) | ||
110 | Українська педагогіка 1920-х років - сучасні оцінки і виміри | Розвиток ідей суспільного дошкільного виховання в теоретико-практичній спадщині О. Дорошенко (20-ті роки ХХ століття) | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини | ||
111 | Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності молодшого школяра | Особливості підготовки вихователів до реалізації особистісного підходу | Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка |
Монографії (колективні) (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49337 | Формування готовності майбутніх вихователів до організації освітньої взаємодії з дітьми раннього віку у процесі навчальної та виробничої практик | |
46908 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | |
40045 | Формування пошуково-дослідницьких умінь майбутніх педагогів: практичний аспект | |
33746 | Ґенеза професійних вимог до вихователів у процесі підготовки на зламі ХІХ–ХХ століть | |
25498 | Розвиток дошкільного виховання в Україні у контексті новаторської педагогіки (друга половина ХХ століття) |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46274 | Practices of psychological and pedagogical support of future teachers’ personal and professional development in the conditions of distance learning | |
41756 | The use of digital tools in interdisciplinary projects of students’ personal and professional self-development | |
34121 | Self-Development as a Factor in the Professional Growth of Future Teachers |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (14)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48262 | Психолого-педагогічний супровід дітей із порушеннями слуху в інклюзивному середовищі закладу загальної середньої освіти | |
46274 | Practices of psychological and pedagogical support of future teachers’ personal and professional development in the conditions of distance learning | |
41756 | The use of digital tools in interdisciplinary projects of students’ personal and professional self-development | |
40960 | Актуалізація ідей діяльнісного підходу педагогів різних історичних періодів у вітчизняній педагогічній думці (кінець XIX – початок 20-х років XX століття) | |
40085 | Формування пошуково-дослідницьких умінь майбутніх педагогів у перебігу вивчення педагогічних дисциплін | |
31576 | Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів у процесі навчальних практик | |
33942 | Personal pedagogy as an answer to modern challenges of society and the world | |
32760 | Ретроспективний погляд щодо реалізації ідей дитиноцентризму Василя Сухомлинського в Новій українській школі | |
27732 | Використання інтернет-ресурсів в особистісно-професійному розвитку майбутніх педагогів | |
23803 | Особливості формування базових якостей дітей у теоретико-практичній спадщині Бориса Грінченка та Софії Русової | |
22676 | Особистісно-професійний розвиток студентів педагогічних спеціальностей у центрах компетентностей | |
15171 | Ідеї С. Русової про виховання дітей дошкільного віку на сторінках часопису «Світло» (1910–1914) | |
11110 | Перспективний досвід педагогів-практиків як фактор розвитку дошкільної освіти в м. Києві (1973-1991) | |
9773 | Формування дослідницької компетентності вчителя початкової школи у процесі функціонування історико-педагогічних студій |
Фахові видання, що затверджені МОН (18)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48939 | Підготовка вихователів ЗДО до здійснення психолого-педагогічного супроводу обдарованої дитини | |
48262 | Психолого-педагогічний супровід дітей із порушеннями слуху в інклюзивному середовищі закладу загальної середньої освіти | |
45423 | Змістово-технологічне забезпечення психолого-педагогічного супроводу особистісного та професійного розвитку майбутніх педагогів | |
40935 | Підготовка майбутніх вихователів до вимірювання якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти | |
40960 | Актуалізація ідей діяльнісного підходу педагогів різних історичних періодів у вітчизняній педагогічній думці (кінець XIX – початок 20-х років XX століття) | |
40085 | Формування пошуково-дослідницьких умінь майбутніх педагогів у перебігу вивчення педагогічних дисциплін | |
31576 | Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів у процесі навчальних практик | |
32760 | Ретроспективний погляд щодо реалізації ідей дитиноцентризму Василя Сухомлинського в Новій українській школі | |
27732 | Використання інтернет-ресурсів в особистісно-професійному розвитку майбутніх педагогів | |
20422 | Підготовка фахівців із дошкільної освіти в України: історико-педагогічна ретроспектива другої половини ХХ ст. | |
14900 | Організаційно-педагогічна діяльність Софії Русової- громадського діяча, просвітителя, педагога | |
9791 | Педагогічне просвітництво Тимофія Лубенця (кінець ХІХ – перша третина ХХ століття) | |
9773 | Формування дослідницької компетентності вчителя початкової школи у процесі функціонування історико-педагогічних студій | |
6498 | ВНЕСОК ПЕДАГОГІВ-ПРАКТИКІВ У РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ КИЇВЩИНИ (1958–1972 рр. ХХ ст.) | |
2741 | Джерельна база дослідження розвитку дошкільної освіти на Київщині в другій половині ХХ - на початку ХХІ століття | |
2752 | Нормативне забезпечення розвитку дошкільної освіти в Україні (друго половина ХХ - початок ХХІ століття) | |
2761 | РОЗВИТОК ІДЕЙ СУСПІЛЬНОГО ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ В ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІЙ СПАДЩИНІ О. ДОРОШЕНКО (20-ті РОКИ ХХ-го СТОЛІТТЯ) | |
2760 | ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ КИЇВЩИНИ (1958-1984 р.р. ХХ СТОЛІТТЯ) |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
21 | Учасник проекту | Британська Рада в Україні | Формування готовності викладачів до здійснення навчання, заснованого на дослідженні | - | Брит.Рада.pdf | 20.01.2016-20.02.2017 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
80 | Self-Development as a Factor in the Professional Growth of Future Teachers | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34121/ | 2021 |
Заявки на колективні гранти (3)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
468 | Розвиток громадсько-активної школи освітніх реформ | Konrad-Adenauer-Stiftung | Коллективний | - | 2020 |
531 | Сучасні стратегії педагогічної освіти: відповіді на глобальні виклики | GlobalLogic Education | Коллективний | - | 2021 |
666 | Критичне мислення в дії | Академія української преси | Коллективний | - | 2022 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
162 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
11 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Аналітик-дослідник | 12.04.2023 |
Підвищення кваліфікації (29)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
88 | Фаховий модуль (стажування) | - | 04.05.2016 | |
483 | Лідерський модуль | - | 22.01.2016 | |
981 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_30_12_17.pdf | 30.12.2016 |
1579 | Інше | - | 01.03.2017 | |
2133 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 13.04.2018 | |
2500 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 05-06_18_sert_kurs.pdf | 04.09.2018 |
3087 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 25.04.2019 | |
3772 | ІКТ | Інший модуль | Наказ_серт_ЕНК_27_12_19-1.docx | 27.12.2019 |
3879 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_176_04.03.20.pdf | 04.03.2020 |
3981 | інше | Інший модуль | 31.05.2020 | |
4155 | Лідерський модуль | Інший модуль | 04.05.2020 | |
4227 | інше | Інший модуль | 29.05.2020 | |
4639 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.12.2020 | |
5164 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 11.05.2021 | |
5190 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_181_05.03.21.pdf | 05.03.2021 |
5490 | інше | Інший модуль | 24.09.2021 | |
5668 | інше | Інший модуль | 21.05.2021 | |
6270 | інше | Інший модуль | 03.05.2022 | |
6375 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.06.2022 | |
7035 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_212_02.05.2022.pdf | 02.05.2022 |
7243 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | Venhlovska Olena.docx.pdf | 14.03.2022 |
7677 | Цифрові інструменти Google для освіти | Інший модуль | 12.02.2023 | |
8075 | Вчителі 2.0: онлайн курс із професійного розвитку та наставництва | Інший модуль | 04.07.2023 | |
8348 | Інструменти виявлення та подолання навчальних втрат | Інший модуль | 26.10.2023 | |
8349 | Цифрові інструменти Google для освіти | Інший модуль | Венгловська_сертифікат_програма цифрові інструменти_compressed.pdf | 19.02.2023 |
9550 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль | 01.04.2024 | |
9669 | Застосування травма-інформованого підходу в навчанні здобувачів освіти | Дидактичний модуль | 01.04.2024 | |
10087 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 420.pdf | 02.05.2024 |
10251 | Програма підготовки надавачів послуг з професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам (здійснення супервізії) | Інший модуль | 04.10.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (4)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
652 | Аукціон студентських наукових проектів | Науковий проект | Педагогічний інститут | 27.05.2016 | 2 |
1234 | «Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції Нової української школи | Міжнародна науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 02.11.2017 | 10 |
1264 | «Класно-урочна система навчання в контексті розбудови нової української школи» | Київський освітній форум | Київський університет імені Бориса Грінченка | 22.08.2017 | 5 |
1270 | «Ідеї Ф.Фребеля: від минулого до сьогодення» | Педагогічні читання для вихователів-методистів закладів дошкільної освіти Шевченківського району м. Києва | Національна бібліотека України для дітей | 14.11.2017 | 5 |
Керівництво науковим гуртком (2)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
38 | Історико-педагогічні студії | Упродовж 2016 року (1 раз на місяць) | 17 | Не зазначено | 08.12.2016 |
89 | Історико-педагогічні студії | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 25 | Не зазначено | 14.11.2017 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
38014 | Державний стандарт дошкільної освіти: особливості впровадження. Навчально-методичний посібник |
Навчальні та методичні матеріали (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
38014 | Державний стандарт дошкільної освіти: особливості впровадження. Навчально-методичний посібник | |
16025 | Методичні рекомендації до програми навчальної (психолого-педагогічної) практики для студентів 2-го курсу напряму підготовки 6.010101 «Дошкільна освіта» | |
16023 | Методичні рекомендації до програми навчальної (психолого-педагогічної) практики для студентів 2-го курсу напряму підготовки 6.010102 «Початкова освіта» |
Сертифіковані ЕНК (15)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
87 | Історія педагогіки | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2014 | 249 | 10.06.2014 | |
291 | Педагогіка (1 курс, ПО) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2016 | 728 | 30.12.2016 | |
385 | Технологія психолого-педагогічних досліджень (5 курс, ДО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2018 | 549 | 04.09.2018 | |
386 | Технологія психолого-педагогічних досліджень (5 курс, ПО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2018 | 549 | 04.09.2018 | |
642 | Педагогіка (1-2 курс, ДО, заочна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2019 | 902 | 28.12.2019 | |
674 | Педагогіка (1-2 курс, ПО, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Заочна | 2020 | 176 | 04.03.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
675 | Педагогіка (5 курс, ПМПО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2020 | 176 | 04.03.2020 | |
729 | Педагогіка (1-2 курс, ДО, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 251 | 12.05.2020 | - |
835 | Педагогічне партнерство (1 курс, спп, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
934 | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ПО) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 181 | 05.03.2021 | − |
985 | Педагогіка (1-2 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 301 | 05.05.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1206 | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 212 | 02.05.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1226 | Педагогіка (1-2 курс, ДО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 266 | 03.06.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1801 | Практика навчальна (психолого-педагогічна) (1 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 | – |
1833 | Коучинг обдарованої дитини (2 курс, ДО, спп, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 | – |
Використання ЕНК (49)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
50 | Педагогічний інститут | Історія педагогіки | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
306 | Педагогічний інститут | Історія педагогіки (1 курс, ДО, з.ф.н) | Бакалавр | Заочна | 2 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
308 | Педагогічний інститут | Історія педагогіки (1 курс, ОМ, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 2 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
309 | Педагогічний інститут | Історія педагогіки (1 курс, ПО, з.ф.н) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
3815 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 3 | 10 | 25 | 28.12.2018 |
3820 | Педагогічний інститут | Педагогіка (4 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
3823 | Педагогічний інститут | Педагогіка загальна (1 курс) | Бакалавр | Заочна | 10 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
3992 | Педагогічний інститут | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 28.12.2018 |
4001 | Педагогічний інститут | Технологія психолого-педагогічних досліджень (5 курс) | Магістр | Заочна | 9 | 9 | 25 | 28.12.2018 |
5429 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5445 | Педагогічний інститут | Педагогіка (4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5451 | Педагогічний інститут | Педагогіка (5 курс, ПМПО, заочна) | Магістр | Заочна | 7 | 4 | не враховується | 27.12.2019 |
5453 | Педагогічний інститут | Педагогіка (6 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 7 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5459 | Педагогічний інститут | Педагогіка з основами інклюзивної освіти: Педагогіка загальна (1 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5790 | Педагогічний інститут | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5797 | Педагогічний інститут | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ПМПО, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | 4 | не враховується | 27.12.2019 |
6805 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство (1 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 10 | 10.12.2020 |
7966 | Педагогічний інститут | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7968 | Педагогічний інститут | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8161 | Педагогічний інститут | Педагогіка (5 курс, ПМПО, заочна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 10 | 10.12.2020 |
8299 | Педагогічний інститут | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ПО, заочна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8350 | Педагогічний інститут | Педагогіка з основами інклюзивної освіти (1-2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 6 | не враховується | 10 | 10.12.2020 |
8585 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2020 |
8587 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8621 | Педагогічний інститут | Практика (Навчальна/ Пропедевтична) (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8924 | Педагогічний інститут | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
8927 | Педагогічний інститут | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
8986 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
10048 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство (1 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
10429 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10433 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11047 | Педагогічний інститут | Практика (Навчальна/ Пропедевтична) (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11103 | Педагогічний інститут | Практика навчальна (психолого-педагогічна) (1 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11107 | Педагогічний інститут | Практика навчальна (пропедевтична) (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11716 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
11975 | Педагогічний інститут | Практика переддипломна (6 курс, ДО) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12215 | Факультет педагогічної освіти | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12218 | Факультет педагогічної освіти | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
12296 | Факультет педагогічної освіти | Дидактика початкової школи (скорочений термін навчання) (1 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
12377 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічне партнерство (1 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12479 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 10 | 31.12.2022 |
12485 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12488 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (1-2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12922 | Факультет педагогічної освіти | Дидактика початкової школи (2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13001 | Факультет педагогічної освіти | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13107 | Факультет педагогічної освіти | Дидактика початкової школи (скорочений термін навчання) (1 курс, ПО, спп) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2023 |
13283 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13287 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (1-2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 5 | 31.12.2023 |
13291 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (1-2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
31 | Кафедра педагогіки та психології | 4,3 | 20.05.2016 |
997 | Кафедра педагогіки та психології | 4,50 | 12.01.2017 |
1859 | Кафедра педагогіки та психології | 4,82 | 26.12.2018 |
3161 | Кафедра педагогіки та психології | 4,88 | 28.12.2019 |
3543 | Кафедра педагогіки та психології | 4,86 | 28.12.2020 |
4529 | Кафедра педагогіки та психології | 4,75 | 28.12.2021 |
5701 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,81 | 30.12.2022 |
6588 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,93 | 30.12.2023 |
Заходи мистецького спрямування (1)
ID | Назва заходу | Вид участі / підготовки | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
518 | Майстер-клас "Професійне selfi" | особиста участь | Київський університет імені Бориса Грінченка | - | 07.12.2017 |
Вчений секретар спеціалізованої вченої ради Університету (1)
ID | Шифр ради | Назва спеціальностей | Рік |
---|---|---|---|
2 | К 26.133.01 | 13.00.01– загальна педагогіка та історія педагогіки та 13.00.05 – соціальна педагогіка | 2019 |