Додаткові відомості
Горлівський педагогічний інститут іноземних мов ім.Н.К.Крупської, 1996
Київський лінгвістичний університет, навчання в аспірантурі, 2000-2003
Київський лінгвістичний університет, захист кандидатської дисертації, 2009
Київський університет імені Бориса Грінченка, координування теми докторської дисертації: "Тенденції взаємодії вищої освіти з ринком праці в Європейському Союзі", 2013
Київський університет імені Бориса Грінченка, захист докторської дисертації, 2019
2000-2003 аспірант Київського лінгвістичного університету
2000-2001 вчитель Александрійської гімназії
2001-2002 викладач Славястичного університету
2002-2003 викладач МАУП
2003-2010 ст.викладач Університету економіки та права «КРОК»
2010 і донині Київський університет імені Бориса Грінченка
«Навчання емоційно-модальної інтонації з використанням автентичних відеокурсів (англійська мова, ІІ курс мовного вищого навчального закладу)» (кандидатська дисертація - 13.00.02)
"Тенденції взаємодії вищої освіти з ринком праці в Європейському Союзі" (докторська дисертація - 13.00.04)
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
5 | 14 | 2 | 2024.11.30 06:01:11 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 195 | 8 | 5 | 2024.12.14 10:44:45 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 160 | 7 | 4 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
429 | Факультет романо-германської філології | Кафедра лінгвістики та перекладу | 154.8 | 8 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Natalia_Mospan |
Конференції (12)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
8036 | Актуальні дослідження в соціальній сфері | Linking Teaching and Research at University | Національний університет "Одеська політехніка" | ||
7963 | EDUCOLOGY — 2022. QUALITY OF UNIVERSITY EDUCATION: INTERDISCIPLINARY DISCOURSE | Quality Assurance in Higher Education and the Labour Market in Crisis: Case of Ukraine | Borys Grinchenko Kyiv University | document.pdf | |
7892 | Critical thinking in higher education and labour market | Critical thinking development fot higher education sustainable interaction with the labour market | Mykolo Romerio Universitetas, Lithuania | document.pdf | |
7454 | Мовна освіта: виклики сучасності | Трансформація національної вищої освіти під час пандемії COVID-19 щчима студентів і викладачів | Чернігів | ||
6632 | Проблеми професійної підготовки в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків | Взаємодія вищої освіти і ринку праці в Європейському Союзі | Київський міжнародний університет | ||
6348 | The 1st Virtual International Conference on Sustainable Education SEVIC 2020 | UKRIANE AS HIGHER MEDICAL EDUCATION DESTINATION FOR INTERNATIONAL STUDENTS | Vasyl Stefanyk Precarpathian National University | ||
5324 | ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ У КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ | Marketization of QA in the EU | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
4559 | «Лінгвокультурна освіта в інформаційному суспільстві» | Досвід ЄС щодо забезпечення працевлаштуванням випускників з вищою освітою | Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т.Г.Шевченка | ||
3683 | Актуальні дослідження в соціальній сфері | Автономія університету в ЄС | Одеса | ||
3682 | 23-rd Annual National IATEFL Ukraine Conference | Learn, Reflect, Develop | Kyiv | ||
2470 | Проблеми мовної освіти в епоху глобалізації | Глобалізація вищої освіти ЄС: наслідки та перспективи | ЧНПУ імені Т.Г.Шевченка Чернігів, Україна | ||
1265 | «АКТУАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ В СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ» | ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ В ЄС | Одеський національний політехнічний університет | document.pdf |
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
40794 | Quality of University Education: Educological Discourse |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (7)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50042 | Higher education for sustainable development during the COVID-19 pandemic in Ukraine | |
43986 | Digitalisation of writing in higher education: the COVID-19 pandemic impact | |
43998 | Trends in emergency higher education digital transformation during the COVID-19 pandemic | |
41498 | Emergency higher education digital transformation: Ukraine’s response to the Covid-19 pandemic | |
42353 | Trends in digital adaptation of schools during the Covid-19 pandemic | |
16914 | Teacher education graduates in Ukraine: Current state of play | |
13018 | New law on higher education in Ukraine: innovations and risks |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (21)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46787 | Trends in multilingual higher education in the pre-pandemic decade | |
45659 | Language patterns in english language teaching: virtual educational discourse | |
41498 | Emergency higher education digital transformation: Ukraine’s response to the Covid-19 pandemic | |
41641 | TEACHING EMOTIONAL ENGLISH INTONATION | |
42349 | Higher education and the labour market in Ukraine: trends and challenges | |
40269 | Assessment Model Of High School Students’ Performance: Experience Of Ukraine | |
34974 | Higher education and labour market in Ukraine: a decade of interaction | |
40268 | National higher education transformation during the Covid-19 pandemic in perceptions of students and teachers | |
35806 | Quality assurance system in higher education in France | |
34152 | COVID-19 Impact on Medical Education: Evidence of International Students | |
34136 | Innovative discourse of higher and professional education in the exponentional technologies and the new business environment | |
32435 | Іnternational students in higher education medical institutions in Ukraine: current state of play and prospects | |
31637 | Higher Education and Labour Market in Ukraine: Guidelines for Harmonisation of Interaction | |
30502 | THE EU ExPERIENCE OF PROVIDING GRADUATES WITH EMPLOYMENT: CONCLUSIONS FOR UKRAINE | |
31638 | Concept of competence in the international and national educational contexts | |
22465 | SKILLS DEMAND AND SUPLY IN THE EUROPEAN UNION | |
31384 | Legal regulation of higher education and labour market in the EU member states | |
13018 | New law on higher education in Ukraine: innovations and risks | |
31386 | Students training tendency in the EU and Ukraine: legal aspect | |
31385 | Styudents training tendency in the European Union: legal aspect | |
16923 | New law on higher education in Ukraine: innovations and risks |
Фахові видання, що затверджені МОН (36)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46787 | Trends in multilingual higher education in the pre-pandemic decade | |
45659 | Language patterns in english language teaching: virtual educational discourse | |
41641 | TEACHING EMOTIONAL ENGLISH INTONATION | |
42349 | Higher education and the labour market in Ukraine: trends and challenges | |
42353 | Trends in digital adaptation of schools during the Covid-19 pandemic | |
40269 | Assessment Model Of High School Students’ Performance: Experience Of Ukraine | |
34974 | Higher education and labour market in Ukraine: a decade of interaction | |
40268 | National higher education transformation during the Covid-19 pandemic in perceptions of students and teachers | |
35806 | Quality assurance system in higher education in France | |
32435 | Іnternational students in higher education medical institutions in Ukraine: current state of play and prospects | |
31372 | European experience of providing employment for graduates with higher education | |
31637 | Higher Education and Labour Market in Ukraine: Guidelines for Harmonisation of Interaction | |
28706 | Higher Education and Labour Market in Ukraine: Guidelines for Harmonisation of Interaction | |
25537 | Concept of competence in the international and national educational contexts | |
31638 | Concept of competence in the international and national educational contexts | |
22465 | SKILLS DEMAND AND SUPLY IN THE EUROPEAN UNION | |
21570 | Globalization of EU higher education: Implications and Perspectives | |
21564 | Organizational and management structure of higher education quality assurance in the EU | |
16904 | FACTORS OF HIGHER EDUCATION INTERACTION WITH LABOUR MARKET IN THE EUROPEAN UNION | |
16960 | From education to labour market | |
31384 | Legal regulation of higher education and labour market in the EU member states | |
16919 | REGULATION MECHANISMS OF HIGHER EDUCATION AND LABOUR MARKET IN THE EUROPEAN UNION | |
31385 | Styudents training tendency in the European Union: legal aspect | |
13022 | A Consept "Competence" and "Competency" in European and American Pedagogical Space | |
10954 | New Law of Higher Education in Ukraine:Innovations and Risks | |
6500 | The teaching profession in a commercialization of higher education in the EU | |
11814 | Англомовна вища освіта в Європейському Союзі | |
6617 | European Higher Education Area Development: results and prospects | |
6926 | National Qualifications Frameworks Development in EU | |
6611 | NATIONAL QUALIFICATIONS FRAMEWORKS: THE CURRENT STATE OF PLAY | |
36793 | PROBLEMS OF MARKETIZATION AND EUROPEZATION OF HIGHER EDUCATION IN THE EUROPEAN UNION | |
6923 | Trends In Public Funding Of Higher Education In The European Union | |
6989 | СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ДОСЛІДЖЕННЯХ УЧЕНИХ ЄС | |
30604 | Typical Mistakes in Oral Speech of Students in Linguistic Universities | |
32423 | Stages of teaching emotional and modal intonation with video | |
30603 | Stages of Teaching Emotional Intonation with Video |
Забезпечення виходу періодичного наукового видання Університету, що входить до категорії Б Переліку наукових видань, затвердженого МОН України (1)
ID | Підрозділ | Назва видання | Тип відповідальності | Роль у виданні | Випуск | Дотримання графіка виходу випуску та принципів академічної доброчесності | Рік |
---|---|---|---|---|---|---|---|
201 | Факультет романо-германської філології | The Modern Higher Education Review | Зміст | Головний редактор | №8 | Дотримано | 2023 |
Реєстр наукових публікацій (3)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
160 | Досвід ЄС щодо забезпечення працевлаштуванням випускників з вищою освітою | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31372/ | 2020 |
170 | Вища освіта та ринок праці в Україні: рекомендації щодо гармонізації взаємодії | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31637/ | 2020 |
311 | Педагогічна модель модульного оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів: досвід України | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40269/ | 2022 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
67 | Програма Європейського Союзу Еразмус+ | Наукове стажування | 26.04.2018-07.05.2018 | Лаура Лалу, координатор програм
| Учасник проекту | Certificate Mobility.pdf |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (3)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
33 | Програма імені Жана Моне | 587094-EPP-1-2017-1-UA-EPPJMO-MODULE | Європейська Комісія | Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення: рух України до ЄС | 01.09.2017-31.08.2020 | Учасник проекту | |
109 | Jean Monnet | 101098702 — UADDVHE — ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH-UA-IBA | Erasmus+ | Університетська автономія у розвитку демократичних цінностей у вищій освіті: досвід країн ЄС для України | 01.10.2022-30.09.2025 | Учасник проєкту | |
122 | Jean Monnet | 101098702 — UADDVHE — ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH-UA-IBA | Erasmus+ | Університетська автономія у розвитку демократичних цінностей у вищій освіті: досвід країн ЄС для України | 01.10.2022-30.09.2025 | Учасник проєкту |
Заявки на колективні гранти (3)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
577 | Digital learning and teaching in European Union Higher Education : experience for Ukraine | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
623 | Трансформація освітніх технологій в університеті в умовах глобальних кризових явищ | Національний фонд досліджень України | Коллективний | - | 2021 |
690 | Університетська автономія у розвитку демократичних цінностей у вищій освіті: досвід країн ЄС для України | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2022 |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
53 | Факультет романо-германської філології | Кафедра лінгвістики та перекладу | Аналітик-дослідник | 04.08.2022 |
Захист співробітником Університету докторської дисертації (1)
ID | Ім'я співробітника | Тема дисертації / наукова спеціальність | Місце, форма, роки навчання в аспірантурі | Місце захисту | Копія диплому | Рік захисту |
---|---|---|---|---|---|---|
23 | Мосьпан Наталя Вікторівна | Тенденції взаємодії вищої освіти з ринком праці в Європейському Союзі / 13.00.04 теорія та методика професійної освіти | здобувач | Київський університет імені Бориса Грінченка | Мосьпан д.н..pdf | 2020 |
Підвищення кваліфікації (11)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
86 | Фаховий модуль (стажування) | - | 20.01.2016 | |
989 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_28_02_14.pdf | 28.02.2014 |
1213 | Лідерський модуль | - | Rosporiadjennia.pdf | 07.04.2015 |
1882 | Інше | - | 27.01.2017 | |
2691 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | Mospan 2018.tif | 04.05.2018 |
4777 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 3.pdf | 01.01.2020 |
5245 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_252_05.04.21.pdf | 05.04.2021 |
5386 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 14.05.2021 | |
6414 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.06.2022 | |
7023 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 18.11.2022 | |
9067 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №843-Дод2_4.pdf | 25.12.2023 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
21566 | Language teaching at university (Methodology) |
Навчальні та методичні матеріали (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
16357 | Методика викладання іноземної мови у школі |
Сертифіковані ЕНК (6)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
61 | Теоретична фонетика (4 курс, з.ф.н.) | Інститут філології | Бакалавр | Заочна | 2014 | 71 | 28.02.2014 | |
897 | Лінгводидактика (англійська мова) (5 курс, ФА, денна) | - | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 | − |
972 | Практична фонетика (англійська мова) (1 курс, МЛА, денна) | Факультет романо-германської філології | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 252 | 05.04.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1004 | Практична фонетика (англійська мова) (1 курс, ФП, денна) | Факультет романо-германської філології | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 301 | 05.05.2021 | 22/23 н.р. |
1156 | Теоретична фонетика (англійська мова) (2 курс, МЛА, денна) | Факультет романо-германської філології | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 856 | 30.12.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1657 | Лінгводидактика (англійська мова) (5 курс, МЛА, денна) | Факультет романо-германської філології | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 843 | 25.12.2023 | − |
Використання ЕНК (29)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
109 | Інститут філології | Лінгводидактика (англійська мова) (5 курс, МЛА) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
118 | Інститут філології | Методика викладання іноземних мов в школі (3 курс, ФА) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
261 | Інститут філології | Теоретична фонетика (2 курс, ФА) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | 4 | не враховується | 26.11.2016 |
262 | Інститут філології | Теоретична фонетика (3 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | не враховується | 26.11.2016 |
279 | Інститут філології | Фоностилістика (3 курс, ФАб) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | 5 | не враховується | 26.11.2016 |
285 | Інститут філології | Практична педагогіка (2 курс, ФАб) | Бакалавр | Очна (Денна) | 3 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
351 | Інститут філології | Лінгводидактика (5 курс, МЛА, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
428 | Інститут філології | Теоретична фонетика (4 курс, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 4 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
579 | Інститут філології | Шкільна практика БЕЗВІДРИВНА (3 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 2 | 4 | не враховується | 29.12.2017 |
580 | Інститут філології | Лінгводидактика (англійська мова) (5 курс, ФА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 3 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
581 | Інститут філології | Лінгводидактика (англійська мова) (5 курс, ФА, заочна) | Магістр | Заочна | 3 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
582 | Інститут філології | Методика викладання іноземної мови в школі (4 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 4 | 3 | не враховується | 29.12.2017 |
583 | Інститут філології | Теоретична фонетика (англійська мова) (2 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 3 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
720 | Інститут філології | Теоретична фонетика (англійська мова) (2 курс, ФА, заочна) | Бакалавр | Заочна | 2 | 4 | не враховується | 29.12.2017 |
721 | Інститут філології | Методика викладання іноземної мови в школі (4 курс, ФА, заочна) | Бакалавр | Заочна | 2 | 4 | не враховується | 29.12.2017 |
3981 | Інститут філології | Теоретична фонетика (англійська мова) (2 курс) | Бакалавр | Заочна | 4 | не враховується | не враховується | 28.12.2018 |
6555 | Інститут філології | Лінгводидактика (англійська мова) (5 курс, ФА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
6556 | Інститут філології | Лінгводидактика вищої школи (5 курс, ФП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
7945 | Інститут філології | Теоретична фонетика (англійська мова) (2 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
8699 | Інститут філології | Практична фонетика (англійська мова) (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 4 | не враховується | 31.12.2020 |
8701 | Інститут філології | Практична фонетика (англійська мова) (1 курс, ФП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 3 | не враховується | 31.12.2020 |
9070 | Інститут філології | Практична фонетика (англійська мова) (1 курс, ФП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9099 | Інститут філології | Теоретична фонетика (англійська мова) (2 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
9161 | Інститут філології | Практична фонетика (англійська мова) (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
11575 | Інститут філології | Лінгводидактика (англійська мова) (5 курс, ФА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 3 | 30.11.2021 |
11576 | Інститут філології | Лінгводидактика (англійська мова) (5 курс, ФА, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11577 | Інститут філології | Лінгводидактика вищої школи (5 курс, ФП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12088 | Факультет романо-германської філології | Теоретична фонетика (англійська мова) (2 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
13807 | Факультет романо-германської філології | Лінгводидактика (англійська мова) (5 курс, ФА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
441 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,09 | 29.12.2016 |
1298 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,42 | 12.01.2017 |
2132 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,23 | 27.12.2018 |
2701 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,50 | 28.12.2019 |
3911 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,20 | 28.12.2020 |
4346 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,38 | 28.12.2021 |
5877 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,64 | 30.12.2022 |
6754 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,75 | 30.12.2023 |