Додаткові відомості
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2009 р.
Аспірантура Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2010 р.
2005-2009 рр. - секретар Інституту корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова;
2009-2012 рр. - методист в/к навчально-методичного центру соціально-психологічних тренінгів Інституту психології та соціальної педагогіки (нині – Інституту людини) Київського університету імені Бориса Грінченка;
2012-2013 рр. - завідувач навчально-методичного центру соціально-психологічних тренінгів Інституту психології та соціальної педагогіки (нині – Інституту людини) Київського університету імені Бориса Грінченка;
2010-2013 рр. - викладач (за сумісництвом) циклової комісії викладачів психолого-педагогічних дисциплін Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка;
2013 - 2016 рр. - викладач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка;
2016 - 2022 рр. - старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.
2022 - по теперішній час - старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
473 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | ABW-3668-2022 | 1 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2752308 |
637 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | ABW-3668-2022 | 1 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2752308 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 49 | 4 | 0 | 2024.12.20 09:38:39 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 29 | 3 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
657 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 16.2 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Tetiana-Khomyk |
Конференції (21)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10982 | VІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ В ОСВІТІ ТА РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ» | НОМІНАТИВНИЙ СЛОВНИК ІМЕННИКІВ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ : ОСОБЛИВОСТІ СФОРМОВАНОСТІ ПРИ МОВЛЕННЄВИХ ТРУДНОЩАХ | м. Київ, Україна | ||
10801 | VIII Міжнародна науково-практична конференція «Modernization of innovative development of professional education», | ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВІВ ДИСГРАФІЙ В УЧНІВ 3-4 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ | м. Амстердам, Нідерланди | ||
10776 | СУЧАСНА ЛОГОПЕДІЯ: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ | ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЛОГОПЕДИЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА | м. Миколаїв, Україна | ||
11423 | Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ СУСПІЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ» | ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ ДО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА | м. Київ, Україна | document.pdf | |
11254 | Міжнародна науково-практична онлайн конференція «СОЦІАЛЬНО ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ СУСПІЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ» | ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ ДО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА | м. Київ, Україна | document.pdf | |
10274 | ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю) «ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В СИСТЕМІ ПОЗАШКІЛЬНОЇ, СПЕЦІАЛЬНОЇ ТА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ» | --- | м. Харків, Україна | ||
9725 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Психолого-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціальної та інклюзивної освіти» | Стан сформованості діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку із порушеннями інтелектуального розвитку | м. Камянець-Подільськ, Україна | document.pdf | |
9726 | І Конгрес Асоціації логопедів України "Важливість мультидисциплінарного підходу при подоланні порушень мовлення" | --- | Київ, Україна | ||
9723 | Круглий стіл до 85-річчя академіка В.І.Бондаря «Система освіти і виховання дітей з особливими освітніми потребами: досвід минулого – погляд у майбутнє» | ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ | м. Харків, Україна | ||
9724 | IХ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології «ОСВІТА ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ МИРУ І ВІЙНИ» | ДОСЛІДЖЕННЯ ПАМ’ЯТІ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ | м. Київ, Україна | ||
9436 | Науково-практична конференція з міжнародною участю "Актуальні питання лікування дітей з вродженими розщілинами губи та піднебіння" | --- | Київ, Україна | ||
9414 | THEORETICAL FOUNDATIONS OF SCIENTISTS AND MODERN OPINIONS REGARDING THE IMPLEMENTATION OF MODERN TRENDS | ІНСЦЕНІЗАЦІЯ КАЗКИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ | San Francisco, USA | ||
9416 | Огнев'юківські читання "Освіта - сутність часу" | Психологічна готовність студента до якісного навчання в сучасних умовах | Київ, Україна | ||
9415 | Міжнародний та український досвід використання людино-тваринної взаємодії для допомоги людям у різних життєвих ситуаціях | --- | Черкаси, Україна | ||
8542 | X Міжнародна науково-практична конференція «Analysis of modern ways of development of science and scientific discussions» | Сучасні підходи щодо профілактики порушень письма у молодших школярів з порушеннями мовлення | Більбао, Іспанія | ||
8541 | IX Міжнародна науково-практична конференція «Study of world opinion regarding the development of science» | Особливості використання ІКТ-технологій у корекційно-розвитковій роботі з молодшими школярами з порушеннями мовлення в процесі формування навички читання | Прага, Чехія | ||
7070 | Медико-соціальна реабілітація дітей з обмеженням життєдіяльності | - | Київ, Україна | ||
7645 | Інновації в діяльності сучасного логопеда | - | Київ, Україна | ||
6947 | ХІV Міжнародна науково-практична конференція \ | Шляхи подолання фонологічних труднощів у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення | м. Кам’янець-Подільський , Україна | ||
6545 | УКРАЇНСЬКИЙ ТА МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ЗДІЙСНЕННЯ ЛЮДИНО-ТВАРИННОЇ ВЗАЄМОДІЇ У КАНІСТЕРАПІЇ | --- | м. Львів, Україна | ||
6221 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики | - | м. Київ, Україна | document.pdf |
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49706 | Нейростимуляційні технології у корекційно-розвитковій діяльності з дітьми раннього та дошкільного віку з моторними дисфункціями |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
44387 | Analysis of models of inclusive education in European countries (experience for Ukraine) |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49540 | Formation of figurative thinking in senior preschool children with severe speech disorders through the implementation of eidetic techniques | |
43815 | Особливості використання кріотерапії в логопедичній роботі з формування артикуляційного праксису у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення | |
43476 | Особливості партнерства родини та логопеда в процесі логопедичної роботи в умовах приватної практики |
Фахові видання, що затверджені МОН (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49918 | Особливості логокорекційного впливу на розвиток дихальної функції у дітей дошкільного віку із вродженими особливостями в будові артикуляційного апарату | |
49262 | Емпіричне вивчення стану сформованості лексичної складової мовлення дітей старшого дошкільного віку з аутизмом | |
49920 | Особливості використання арт-терапевтичних технік під часкорекційно-розвиткової допомоги дітям дошкільного віку ізмовленнєвими труднощами | |
49583 | Особливості сформованості лексичної складової мовлення у дітей трирічного віку із затримкою мовленнєвого розвитку | |
43815 | Особливості використання кріотерапії в логопедичній роботі з формування артикуляційного праксису у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення | |
45713 | Стратегії подолання труднощів у писемній продукції молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах інклюзивного середовища |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
161 | Учасник програми | Британська Рада в Україні | Студентська академічна мобільність в Україні (САМ) | голова Британської Ради в Україні Саймон Вільямс | - | 31.05.2020-11.05.2021 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
257 | Analysis of models of inclusive education in European countries (experience for Ukraine) | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44387/ | 2023 |
Реєстр наукових публікацій (3)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
384 | Особливості використання кріотерапії в логопедичній роботі з формування артикуляційного праксису у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43815/ | 2023 |
463 | Стратегії подолання труднощів у писемній продукції молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах інклюзивного середовища | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/45713/ | 2023 |
540 | Особливості сформованості лексичної складової мовлення у дітей трирічного віку із затримкою мовленнєвого розвитку | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/49583/ | 2024 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
156 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (21)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
5447 | модуль ІКТ(ЕНК) | Інший модуль | nakaz_385_04.06.21.pdf | 04.06.2021 |
5479 | інше | Інший модуль | 29.08.2021 | |
5480 | інше | Інший модуль | 05.09.2021 | |
5483 | інше | Інший модуль | 17.09.2021 | |
5871 | інше | Інший модуль | 06.12.2021 | |
6331 | інше | Інший модуль | 03.05.2022 | |
6332 | інше | Інший модуль | 17.05.2022 | |
6790 | інше | Інший модуль | 20.10.2022 | |
6791 | інше | Інший модуль | 18.09.2022 | |
7020 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 30.11.2022 | |
7334 | Дослідницький (базовий) | Інший модуль | 22.12.2022 | |
7767 | МОВА, МОВЛЕННЯ, ТЕРАПІЯ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД | Інший модуль | 24.04.2023 | |
7768 | Academic integrity in the training of bachelor and master's | Інший модуль | 10.04.2023 | |
8123 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_244_08.05.2023_compressed.pdf | 08.05.2023 |
8234 | Вчителі 2.0: онлайн-курс із професійного розвитку та наставництва | Інший модуль | certificate_Хомик_ТВ_compressed.pdf | 28.06.2023 |
8239 | Школа стійкості | Інший модуль | certificate_Хомик_ТВ (1).pdf | 08.08.2023 |
8242 | Коучинг, Менторинг, тьюторинг і фасилітація в інклюзії: стратегії відновлення | Інший модуль | Хомик Тетяна Василівна.pdf | 24.08.2023 |
9691 | Методика створення тестів для організації онлайн-тестування | Дидактичний модуль | 15.04.2024 | |
10166 | Неформальна освіта при підготовці магістрів та PhD в країнах ЄС та Україні | Інший модуль | 17.04.2024 | |
10169 | Ігри в логопедичній роботі | Інший модуль | 26.06.2024 | |
10607 | За витягом ВР | Інший модуль | 21.11.2024 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (3)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1053 | Українська мова зі спеціальною методикою навчання дітей з ТПМ (3 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 385 | 04.06.2021 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1131 | Університетські студії (1 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1484 | Логопедія (затримка мовленнєвого розвитку, загальний недорозвиток мовлення) (2 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 244 | 08.05.2023 | 23/24 н.р. |
Використання ЕНК (17)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
8240 | Інститут людини | Навчальна практика (ЗЗСО з інклюзивною формою навчання) (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8506 | Інститут людини | Курсова робота зі спеціалізації (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8997 | Педагогічний інститут | Українська мова зі спеціальною методикою навчання дітей з ТПМ (3 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 30.11.2021 |
9903 | Інститут людини | Курсова робота (на вибір з фахових дисциплін) (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10527 | Інститут людини | Логопедичний практикум (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11119 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика зі спеціалізації ППДДА (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11129 | Інститут людини | Виробнича (за напрямом підготовки в закладах освіти) практика (6 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11377 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика спеціальні школи вчитель початкових класів для дітей з ТПМ (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11388 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика ІРЦ (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11461 | Інститут людини | Університетські студії (1 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
11983 | Інститут людини | Виробнича (за напрямом підготовки в медичних установах) (6 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12037 | Інститут людини | Університетські студії (1 курс, КО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12741 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Університетські студії (1 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 3 | 31.12.2022 |
13332 | Факультет педагогічної освіти | Українська мова зі спеціальною методикою навчання дітей з ТПМ (3 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 31.12.2023 |
13593 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Університетські студії (1 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13616 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Логопедія (затримка мовленнєвого розвитку, загальний недорозвиток мовлення) (2 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13640 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Логопедія: молодший шкільний та підлітковий вік (5 курс, КВД, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (3)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
4763 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,84 | 28.12.2021 |
5779 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,91 | 30.12.2022 |
6652 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,84 | 30.12.2023 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
192 | Гомон Яна Олександрівна | IV | Актуальні проблеми інклюзивної освіти | I | 2022 |