Додаткові відомості
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2009 р.
Аспірантура Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2010 р.
2005-2009 рр. - секретар Інституту корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова;
2009-2012 рр. - методист в/к навчально-методичного центру соціально-психологічних тренінгів Інституту психології та соціальної педагогіки (нині – Інституту людини) Київського університету імені Бориса Грінченка;
2012-2013 рр. - завідувач навчально-методичного центру соціально-психологічних тренінгів Інституту психології та соціальної педагогіки (нині – Інституту людини) Київського університету імені Бориса Грінченка;
2010-2013 рр. - викладач (за сумісництвом) циклової комісії викладачів психолого-педагогічних дисциплін Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка;
2013 - 2016 рр. - викладач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка;
2016 - 2022 рр. - старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.
2022 - по теперішній час - старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
В значенні "Динаміка цитування" зазначено кількість цитувань за поточний період (на основі фіксованих показників за рейтингом прозорості від 15.03.2023 р.)
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Динаміка цитування | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 37 | 3 | 0 | 11 | 2023.12.02 16:59:03 | Перейти на сторінку link |
За останні 5 років | 18 | 3 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Посилання |
---|---|---|---|---|---|---|
657 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 3.8 | 0 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Tetiana-Khomyk |
Конференції (15)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
9725 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Психолого-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціальної та інклюзивної освіти» | Стан сформованості діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку із порушеннями інтелектуального розвитку | м. Камянець-Подільськ, Україна | document.pdf | |
9726 | І Конгрес Асоціації логопедів України "Важливість мультидисциплінарного підходу при подоланні порушень мовлення" | --- | Київ, Україна |
![]() |
|
9723 | Круглий стіл до 85-річчя академіка В.І.Бондаря «Система освіти і виховання дітей з особливими освітніми потребами: досвід минулого – погляд у майбутнє» | ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ | м. Харків, Україна |
![]() |
|
9724 | IХ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології «ОСВІТА ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ МИРУ І ВІЙНИ» | ДОСЛІДЖЕННЯ ПАМ’ЯТІ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ | м. Київ, Україна |
![]() |
|
9436 | Науково-практична конференція з міжнародною участю "Актуальні питання лікування дітей з вродженими розщілинами губи та піднебіння" | --- | Київ, Україна |
![]() |
|
9414 | THEORETICAL FOUNDATIONS OF SCIENTISTS AND MODERN OPINIONS REGARDING THE IMPLEMENTATION OF MODERN TRENDS | ІНСЦЕНІЗАЦІЯ КАЗКИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ | San Francisco, USA |
![]() |
|
9416 | Огнев'юківські читання "Освіта - сутність часу" | Психологічна готовність студента до якісного навчання в сучасних умовах | Київ, Україна |
![]() |
|
9415 | Міжнародний та український досвід використання людино-тваринної взаємодії для допомоги людям у різних життєвих ситуаціях | --- | Черкаси, Україна |
![]() |
|
8542 | X Міжнародна науково-практична конференція «Analysis of modern ways of development of science and scientific discussions» | Сучасні підходи щодо профілактики порушень письма у молодших школярів з порушеннями мовлення | Більбао, Іспанія |
![]() |
|
8541 | IX Міжнародна науково-практична конференція «Study of world opinion regarding the development of science» | Особливості використання ІКТ-технологій у корекційно-розвитковій роботі з молодшими школярами з порушеннями мовлення в процесі формування навички читання | Прага, Чехія |
![]() |
|
7070 | Медико-соціальна реабілітація дітей з обмеженням життєдіяльності | - | Київ, Україна |
![]() |
|
7645 | Інновації в діяльності сучасного логопеда | - | Київ, Україна |
![]() |
|
6947 | ХІV Міжнародна науково-практична конференція \ | Шляхи подолання фонологічних труднощів у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення | м. Кам’янець-Подільський , Україна |
![]() |
|
6545 | УКРАЇНСЬКИЙ ТА МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ЗДІЙСНЕННЯ ЛЮДИНО-ТВАРИННОЇ ВЗАЄМОДІЇ У КАНІСТЕРАПІЇ | --- | м. Львів, Україна |
![]() |
|
6221 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики | - | м. Київ, Україна | document.pdf |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
44387 | Analysis of models of inclusive education in European countries (experience for Ukraine) |
Фахові видання, що затверджені МОН (2)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43815 | Особливості використання кріотерапії в логопедичній роботі з формування артикуляційного праксису у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення | |
45713 | Стратегії подолання труднощів у писемній продукції молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах інклюзивного середовища |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
161 | Учасник програми | Британська Рада в Україні | Студентська академічна мобільність в Україні (САМ) | голова Британської Ради в Україні Саймон Вільямс |
- | 31.05.2020-11.05.2021 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Посилання | Дата індексації |
---|---|---|---|
257 | Analysis of models of inclusive education in European countries (experience for Ukraine) | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44387/ | 2023 |
Реєстр наукових публікацій (2)
ID | Назва статті | Тип видання | Посилання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
384 | Особливості використання кріотерапії в логопедичній роботі з формування артикуляційного праксису у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43815/ | 2023 |
463 | Стратегії подолання труднощів у писемній продукції молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах інклюзивного середовища | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/45713/ | 2023 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Посилання |
---|---|---|---|---|
156 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (17)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
5447 | модуль ІКТ(ЕНК) | Інший модуль | nakaz_385_04.06.21.pdf | 04.06.2021 |
5479 | інше | Інший модуль |
![]() |
29.08.2021 |
5480 | інше | Інший модуль |
![]() |
05.09.2021 |
5483 | інше | Інший модуль |
![]() |
17.09.2021 |
5871 | інше | Інший модуль |
![]() |
06.12.2021 |
6331 | інше | Інший модуль |
![]() |
03.05.2022 |
6332 | інше | Інший модуль |
![]() |
17.05.2022 |
6790 | інше | Інший модуль |
![]() |
20.10.2022 |
6791 | інше | Інший модуль |
![]() |
18.09.2022 |
7020 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
30.11.2022 |
7334 | Дослідницький (базовий) | Інший модуль |
![]() |
22.12.2022 |
7767 | МОВА, МОВЛЕННЯ, ТЕРАПІЯ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД | Інший модуль |
![]() |
24.04.2023 |
7768 | Academic integrity in the training of bachelor and master's | Інший модуль |
![]() |
10.04.2023 |
8123 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_244_08.05.2023_compressed.pdf | 08.05.2023 |
8234 | Вчителі 2.0: онлайн-курс із професійного розвитку та наставництва | Інший модуль | certificate_Хомик_ТВ_compressed.pdf | 28.06.2023 |
8239 | Школа стійкості | Інший модуль | certificate_Хомик_ТВ (1).pdf | 08.08.2023 |
8242 | Коучинг, Менторинг, тьюторинг і фасилітація в інклюзії: стратегії відновлення | Інший модуль | Хомик Тетяна Василівна.pdf | 24.08.2023 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (3)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1053 | Українська мова зі спеціальною методикою навчання дітей з ТПМ (3 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Денна | 2021 | 385 | 04.06.2021 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1131 | Університетські студії (1 курс, КО, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Денна | 2021 | 811 | 06.12.2021 | 22/23 н.р. |
1484 | Логопедія (затримка мовленнєвого розвитку, загальний недорозвиток мовлення) (2 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Денна | 2023 | 244 | 08.05.2023 | − |
Використання ЕНК (13)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
8240 | Інститут людини | Навчальна практика (ЗЗСО з інклюзивною формою навчання) (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8506 | Інститут людини | Курсова робота зі спеціалізації (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Денна | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8997 | Педагогічний інститут | Українська мова зі спеціальною методикою навчання дітей з ТПМ (3 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | 4 | 10 | 30.11.2021 |
9903 | Інститут людини | Курсова робота (на вибір з фахових дисциплін) (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10527 | Інститут людини | Логопедичний практикум (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11119 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика зі спеціалізації ППДДА (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11129 | Інститут людини | Виробнича (за напрямом підготовки в закладах освіти) практика (6 курс, КО, денна) | Магістр | Денна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11377 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика спеціальні школи вчитель початкових класів для дітей з ТПМ (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11388 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика ІРЦ (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11461 | Інститут людини | Університетські студії (1 курс, КО, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
11983 | Інститут людини | Виробнича (за напрямом підготовки в медичних установах) (6 курс, КО, денна) | Магістр | Денна | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12037 | Інститут людини | Університетські студії (1 курс, КО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12741 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Університетські студії (1 курс, КО, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | 4 | 3 | 31.12.2022 |
Рейтинг викладачів серед студентів (2)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
4763 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,84 | 28.12.2021 |
5779 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,91 | 30.12.2022 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
192 | Гомон Яна Олександрівна | IV | Актуальні проблеми інклюзивної освіти | I | 2022 |