Додаткові відомості
з 1.09.2020 – аспірант Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України за спеціальністю 016 «Спеціальна освіта»;
01.09.2017 – 28.12.2018 – Київський університет ім.Бориса Грінченка, спеціальність : спеціальна освіта (логопедія) (з відзнакою), кваліфікація – магістр спеціальної освіти;
01.09.2013 – 30.06.2017 – Київський університет ім.Бориса Грінченка, спеціальність : корекційна освіта (логопедія) (з відзнакою), кваліфікація – бакалавр корекційної освіти.
10.2025 – до теперішнього часу – кафедра спеціальної та інклюзивної освіти
Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти,
Київського столичного університету ім. Бориса Грінченка (старший викладач).
08.2022 – 01.2023 – Київська міська клінічна лікарня №8 (логопед).
09.2019 – 09.2025 – кафедра спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти, Київського університету ім. Бориса Грінченка (викладач).
09.2018 – 08.2019 – кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини, Київського університету ім. Бориса Грінченка (лаборант).
09.2018 – 03.2019 – Медичний центр «Універсальна клініка «Оберіг», Інсультний центр, Київ (лікар-логопед).
10.2017 – 01.2018 – Центр АВА-терапії, Київ (логопед).
Член "Наукового товариства" Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти, Київського університету імені Бориса Грінченка (з 2020 року)
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 17 | 2 | 0 | 2025.12.10 10:52:37 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 16 | 2 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 387 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 6 | 0 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Maryna_Ovcharenko |
Конференції (7)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 6519 | Науково-практична онлайн конференція «Афазія: від діагностики до відновлення» | учасник конференції | м.Київ | document.pdf | |
| 6518 | ІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики» | Теоретичні засади особливостей відновлення комунікації у дорослих з афазією, що перенесли інсульт | м.Київ | document.pdf | |
| 5556 | ІХ Міжнародна науково-практична конференція "Сучасний світ і незрячі: освіта, професійне становлення і соціальна взаємодія" | Синдром одностороннього простового ігнорування як аспект логопедичної реабілітації | Луцьк |
|
|
| 5555 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція "Інноваційні підходи в освіті дітей із особливими освітніми потребами | Формування складоритмічної складової мовлення: інноваційні підходи | Бердянськ |
|
|
| 5554 | Друга щорічна Всеукраїнська конференція "Освіта дітей з ментальними порушеннями. Права та проблеми" | учасник конференції | Київ |
|
|
| 5553 | Розвиток спеціальної освіти:студентський формат | Мотивація до подолання мовленнєвих порушень як провідний чинник корекції мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, м.Кам'янец-Подільськ |
|
|
| 5538 | Специальная педагогика:профессиональный дебют | Перспективы изучения речевой мотивации у детей старшего дошкольного возраста с общим недоразвитием речи | УО "Белорусский государственный педагогический университет имени Максима Танка" Институт инклюзивного образования, г.Минск |
|
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (4)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 44760 | Електронні засоби комунікації як засіб дистанційної логопедичної допомоги дорослим, які перенесли інсульт | |
| 41593 | Characteristics of speech disorders in adults after stroke | |
| 36002 | Шляхи формування мотивації успіху до навчання в учнів 1 класу зособливими освітніми потребами в інклюзивному просторі | |
| 32391 | Теоретичні аспекти відновлення комунікації у дорослих з афазією, що перенесли інсульт |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
| ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 160 | Учасник програми | Британська Рада в Україні | Студентська академічна мобільність в Україні (САМ) | голова Британської Ради в Україні Саймон Вільямс |
- | 31.05.2020-11.05.2021 |
Завершені наукові дослідження (2)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 131 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 29.04.2021 00:00 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
| 30 | Технологія формування складоритмічної структури мовлення у дітей дошкільного віку з ООП | Повноцінне дослідження | 31.10.2019 00:00 | http://il.kubg.edu.ua/2013-10-29-15-01-27/naukova-tema-kafedry/2429-promizhnyi-zvit-pro-vykonannia-doslidzhennia-kafedry-spetsialnoi-ta-inkliuzyvnoi-osvity-na-vchenii-radi-universytetu-vid-31-10-2019.html |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (10)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 8024 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_137_21.03.2023.pdf | 21.03.2023 00:00 |
| 7214 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_335_30.06.2022.pdf | 30.06.2022 00:00 |
| 6582 | інше | Інший модуль |
|
15.08.2022 00:00 |
| 6572 | інше | Інший модуль |
|
08.08.2022 00:00 |
| 5725 | інше | Інший модуль |
|
24.10.2021 00:00 |
| 5348 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
24.05.2021 00:00 |
| 4605 | інше | Інший модуль |
|
19.11.2020 00:00 |
| 4557 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_706_11.11.20.pdf | 11.11.2020 00:00 |
| 3722 | Інше | Інший модуль |
|
21.10.2019 00:00 |
| 3721 | Інше | Інший модуль | Кінезіологічне тейпування-перетворено.pdf | 02.12.2019 00:00 |
Зимові та літні школи (1)
| ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 10 | Інститут людини | Зимова | Науково-практична онлайн-школа з інклюзивної освіта | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2021 | Наказ_школа інклюзії.docx |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (5)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1408 | Логопедія: дорослий та похилий вік (5 курс, КВД, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 137 | 21.03.2023 00:00 | 23/24 н.р. |
| 1401 | Авторські та нетрадиційні логопедичні технології (5 курс, КВД, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 137 | 21.03.2023 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1251 | Логопедія: молодший шкільний та підлітковий вік (5 курс, КВД, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 335 | 30.06.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 1250 | Логопедія: ранній і дошкільний вік (5 курс, КВД, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 335 | 30.06.2022 00:00 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 823 | Логопсихологія з основами спеціальної психології (2 курс, КО, денна) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 706 | 11.11.2020 02:00 | − |
Оцінювання сертифікованого / пролонгованого ЕНК (28)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 13845 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Логопедія: дорослий та похилий вік (5-6 курс, КВД, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
| 12769 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Логопедія: молодший шкільний та підлітковий вік (5 курс, КВД, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 4 | 10 | 31.12.2022 |
| 12767 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Логопедія: ранній і дошкільний вік (5 курс, КВД, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
| 11982 | Інститут людини | Виробнича (за напрямом підготовки в медичних установах) (6 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
| 11846 | Інститут людини | Логоритміка зі спеціальними методиками когнітивного розвитку із сенсомоторною складовою (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
| 11383 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика ІРЦ (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 11375 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика спеціальні школи вчитель початкових класів для дітей з ТПМ (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 11368 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика спеціальні школи вчитель-логопед (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 11130 | Інститут людини | Навчальна практика (ЗЗСО з інклюзивною формою навчання) (1-4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 11128 | Інститут людини | Виробнича (за напрямом підготовки в закладах освіти) практика (6 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 11125 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика зі спеціалізації ІО (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 10526 | Інститут людини | Логопедичний практикум (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 10498 | Інститут людини | Математика зі спеціальною методикою навчання дітей з ТПМ (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 10281 | Інститут людини | Сучасні інформаційно-комунікаційні технології у спеціальній освіті (5 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 9918 | Інститут людини | Логопсихологія з основами спеціальної психології (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 9914 | Інститут людини | Логопедія (порушення писемного мовлення) (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 8514 | Інститут людини | Математика зі спеціальною методикою навчання дітей з ТПМ (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
| 8500 | Інститут людини | Курсова робота зі спеціалізації (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
| 8241 | Інститут людини | Виробнича (за напрямом підготовки в медичних установах) (6 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
| 7683 | Інститут людини | Практика (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
| 7479 | Інститут людини | Логопсихологія з основами спеціальної психології (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
| 7477 | Інститут людини | Логопедія (порушення писемного мовлення) (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
| 7476 | Інститут людини | Логопедія (порушення писемного мовлення) (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
| 7472 | Інститут людини | Логопедія (алалія, афазія) (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
| 7454 | Інститут людини | Курсова робота (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
| 6147 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика (СЗДО) (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
| 6137 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика зі спеціалізації ІО (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
| 6130 | Інститут людини | Виробнича (за напрямом підготовки в закладах освіти) практика (6 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
Рейтинг викладачів серед студентів (3)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 5771 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,69 | 30.12.2022 00:00 |
| 4416 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,84 | 28.12.2021 00:00 |
| 3935 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,71 | 28.12.2020 00:00 |