Додаткові відомості
Державний педагогічний інститут ім. М. Горького, 1989 р.
ІРКУТСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ - АСПІРАНТУРА ( 1996- 1998 р.).
Кивський педагогічний університет імені М.Драгоманова - докторантура (2008- 2011 р.)
З 1993р. по 2008р. працювала: старший викладач кафедри вікової психології Іркутського державного педагогічного університету; доцент кафедри психології та педагогіки Академії муніципального управління (м. Київ); завідувач кафедри психології та педагогіки Академії муніципального управління.
З 2008 по 2011 рр. – докторант кафедри психології НПУ ім. М.П. Драгоманова.
З 2012 р. – завідувач НДЛ розвитку людини Інституту людини та професор кафедри управління навчальним закладом Інституту лідерства Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 2014 р. – 2017 р. завідувач НДЛ культури лідерства та професор кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.
1.09.2017 р. - 1.09.2018 - завідувач
кафедри управління Факультету інформаційних технологій і управління Київського
університету імені Бориса Грінченка.
2.09.2018 - по теперішній час - провідний науковий співробітник ННЦ розвитку персоналу та лідерства.
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора наук "Психологічні основи розвитку фахової компетентності державних службовців в системі підвищення кваліфікації", 19.00.07 - педагогічна та віковіа психологія
• менеджер проекту «Education for Leadership, Intelligence and Talent Encouraging» міжнародної програми TEMPUS від Київського університету імені Бориса Грінченка;
• учасник групи координаторів команд у проекті « Програма розвитку лідерського потенціалу університетів України» 2016 – 2018 р. з ініціативи British Counsil в Україні;
учасниця міжнародного українсько - польського проекту " Інноваційний університет і лідерство. Фаза ІІІ: інновації та відносини з оточенням" ( листопад, 2017 - травень, 2018).
учасниця міжнародного українсько - литовського проекту " Розвиток лідерів НУШ" ( протягом 2019 р.)
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
В значенні "Динаміка цитування" зазначено кількість цитувань за поточний період (на основі фіксованих показників за рейтингом прозорості від 15.03.2023 р.)
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Динаміка цитування | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 255 | 9 | 8 | 29 | 2023.12.08 11:01:16 | Перейти на сторінку link |
За останні 5 років | 153 | 7 | 4 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Посилання |
---|---|---|---|---|---|---|
292 | ННЦ розвитку персоналу та лідерства | ННЦ розвитку персоналу та лідерства | 4.7 | 0 | 2021 | https://www.researchgate.net/profile/Valeria_Milaeva |
Конференції (9)
Монографії (колективні) (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
36659 | Освітнє лідерство: від теорії до практики | |
8624 | Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх психологів | |
4445 | Розвиток потенціалу особистості студентів в умовах освітнього середовища вищого навчалного закладу | |
8152 | Роль університету у розвитку лідерського потенціалу суспільства: концептуальні засади |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
44213 | Research of empathy of general secondary education institutions heads’ | |
8624 | Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх психологів | |
4445 | Розвиток потенціалу особистості студентів в умовах освітнього середовища вищого навчалного закладу | |
8152 | Роль університету у розвитку лідерського потенціалу суспільства: концептуальні засади |
Фахові видання, що затверджені МОН (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
30259 | Особливості психологічно-педагогічного супроводу професійного самовизначення старшокласників | |
30256 | Психологічні особливості управлінської компетентності керівників закладів загальної середньої освіти в умовах освітніх реформ | |
20971 | Підходи до визначення поняття професійної компетентності на засадах лідерства в сучасній психологічній теорії | |
16373 | Особистісна готовність керівника закладу середньої освіти до діяльності в умовах освітніх трансформацій в Україні | |
16386 | Психологічні особливості стилю управління керівників-лідерів закладів середньої освіти | |
13688 | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка | |
2596 | Розвиток потенціалу особистості в умовах сучасного освітнього середовища | |
1671 | Теоретичний аналіз поняття «потенціал особистості» | |
1105 | Підходи до визначення поняття професійної компетентності у сучасній психологічній теорії |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (3)
ID | Назва статті | Посилання | Дата індексації |
---|---|---|---|
240 | Development of professional self-determination of teenagers | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/33167/ | 2023 |
241 | Integration of general technical knowledge in professional teaching of technology teachers | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/33641/ | 2023 |
242 | Development of leadership potential of departments as an instrument for institutional leadership implementation of the implementation of the university | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/30274/ | 2023 |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Посилання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
476 | Research of empathy of general secondary education institutions heads’ | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44213/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (3)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
22 | Міжнародна фундація досліджень та освітньої політики, Варшавський університет. | Інноваційний університет і лідерство. Фаза ІІІ: Інновації та зв’язки з оточенням | 01.10.2017-01.05.2018 | Фініков Голова фундації, 0503319225 |
Учасник проекту |
![]() |
52 | Британська рада в Україні | Розвиток лідерського потенціалу університетів України | 01.01.2017-31.12.2017 р. | Калашнікова |
Учасник проекту | Grinchenko University Letter.pdf |
118 | Британська Рада в Україні | Наукове дослідження | 07.02-28.11.2018 | Директор Саймон ВІльямс |
Учасник проекту | Letter.pdf |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
5 | TEMPUS | 544091-TEMPUS-1-2013-1-BE-TEMPUS-JPCR | Європейська Комісія | ELITE Education for Leadership, Intelligence and Talent Encouraging | 1 грудня 2013 – 1 липня 2017 р. | Учасник проекту |
Участь у державних науково-дослідних проєктах (1)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2 | Дослідно-експериментальна робота регіонального рівня на базі школи І-ІІІ ступенів №286 м. Києва | наказ Департаменту освіти і науки, молоді та спорту м. Києва від 30.10.2013 № 814 | Не фінансується | Розкриття та розвиток потенціалу особистості в умовах шкільного середовища як інструмент індивідуалізації, соціалізації та профе | 04.2013 – 12.2017 | керівник проекту |
Дослідно-експериментальна робота (1)
ID | Назва дослідно-експериментальної роботи | База (навчальний заклад) | Вид участі | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|
27 | Розкриття та розвиток потенціалу особистості в умовах шкільного середовища як інструмент індивідуалізації, соціалізації та професіоналізації старшокласників | СШ № 286 | - | Reestr.pdf |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (13)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
990 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_28_02_14.pdf | 28.02.2014 |
1257 | Лідерський модуль | - |
![]() |
13.12.2016 |
1261 | Фаховий модуль (стажування) | - |
![]() |
28.03.2013 |
1337 | Дидактичний модуль | - |
![]() |
04.11.2016 |
1338 | Дослідницький модуль | - |
![]() |
09.04.2015 |
2205 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) |
![]() |
30.05.2018 |
2256 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
![]() |
30.05.2018 |
3001 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
![]() |
01.04.2019 |
3069 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
![]() |
08.04.2019 |
3521 | Інше | Інший модуль |
![]() |
31.10.2019 |
4694 | Цифровий модуль | Інший модуль |
![]() |
27.11.2020 |
6357 | Лідерський модуль | Інший модуль |
![]() |
13.06.2022 |
8468 | Прогресильне викладання: складові системи якості освіти | Інший модуль |
![]() |
09.04.2023 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (13)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
783 | Підвищення професійної компетентності державного службовця: мотиваційний аспект. | Семінар-тренінг | Національна академія державного управління при Президентові України, м. Київ | 26.01.2016 | 2 |
786 | Тренінг в рамках реалізації навчальної програми базового модуля «Лідерство» для системи ПК співробітників Університету Грінченка | Тренінг | НДЛ культури лідерства (вул. Маршала Тимошенка, 13-Б) | 23.01.2016 | 2 |
787 | Розкриття та розвиток потенціалу особистості в умовах шкільного середовища | Методичний семінар для педагогів-учасників дослідно-експериментальної роботи | Школа І-ІІІ ступенів № 286 м. Києва. | 21.01.2016 | 2 |
788 | Тренінг для координаторів Програми розвитку лідерства в Україні (за підтримки BRITISH COUNCIL, Інституту вищої освіти НАПНУ). | Тренінг | НДЛ культури лідерства (вул. Маршала Тимошенка, 13-Б) | 18.02.2016 | 2 |
789 | Тренінг в рамках реалізації навчальної програми базового модуля «Лідерство» для системи ПК співробітників Університету Грінченка | Тренінг | НДЛ культури лідерства (вул. Маршала Тимошенка, 13-Б) | 02.02.2016 | 2 |
794 | Тренінг в рамках реалізації навчальної програми базового модуля «Лідерство» для системи ПК співробітників Університету Грінченка | Тренінг | НДЛ культури лідерства (вул. Маршала Тимошенка, 13-Б) | 19.04.2016 | 2 |
800 | Реалізація потенціалу вчителя в умовах шкільного освітнього середовища. | Семінар-тренінг | Школа І-ІІІ ступенів № 286 м. Києва. | 31.05.2016 | 2 |
804 | Підвищення управлінської компетентності працівників державної служби | Тренінг | Національна академія державного управління при Президентові України, м. Київ | 06.10.2016 | 2 |
806 | Тренінг в рамках реалізації навчальної програми базового модуля «Лідерство» для системи ПК співробітників Університету Грінченка | Тренінг | НДЛ культури лідерства (вул. Маршала Тимошенка, 13-Б) | 18.10.2016 | 2 |
807 | Психологічні аспекти вдосконалення діяльності керівних кадрів на державній службі | Науково-практичний семінар | Печерська РДА м. Києва | 27.10.2016 | 2 |
810 | Підвищення управлінської компетентності працівників державної служби | Тренінг | Національна академія державного управління при Президентові України, м. Київ | 11.11.2016 | 2 |
811 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Університет і лідерство» | Науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка (вул. Маршала Тимошенка, 13-Б) | 09.11.2016 | 10 |
827 | Аналіз ефективності управлінської команди школи | Тренінг | Школа І-ІІІ ступенів № 286 м. Києва. | 22.11.2016 | 2 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
18830 | Психологічні основи підвищення управлінської компетентності керівника закладу середньої освіти |
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
8165 | Педагогіка та психологія вищої школи: тексти лекцій |
Сертифіковані ЕНК (1)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
64 | Психологія управління (4 курс) | Факультет інформаційних технологій та управління | Бакалавр | Денна | 2014 | 71 | 28.02.2014 |
Використання ЕНК (2)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3904 | Факультет інформаційних технологій та управління | Психологія управління (6 курс, УНЗ, заочна) | Магістр | Заочна | 15 | не враховується | не враховується | 28.12.2018 |
3999 | Факультет інформаційних технологій та управління | Технології управління (ДНЗ/ЗНЗ/ПНЗ) (6 курс, УНЗ, заочна) | Магістр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 28.12.2018 |
Рейтинг викладачів серед студентів (7)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
638 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,06 | 30.12.2016 |
1288 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,69 | 12.01.2017 |
2125 | Кафедра управління | 4,93 | 27.12.2018 |
2656 | Кафедра управління | 4,98 | 28.12.2019 |
3900 | Кафедра управління | 4,99 | 28.12.2020 |
4312 | Кафедра управління | 4,97 | 28.12.2021 |
5292 | Кафедра управління | 4,90 | 30.12.2022 |