Додаткові відомості
Освіта
Ніжинський державний педагогічний інститут імені М.В. Гоголя, 1983Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Б. Д. Грінченка, 1992
Перелік місць роботи
Міське професійно-технічне училище № 14, викладач фізики
Міське професійно-технічне училище № 4, заступник директора з навчальної роботи
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10, заступник директора з навчально-виховної роботи
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6, директор
Вищий навчальний заклад "Економіко-технологічний університет", завідувач навчального відділу, проректор з навчальної роботи, перший проректор
Київський університет імені Бориса Грінченка, заступник директора Інституту суспільства з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи, з наукової роботи
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, доцент кафедри освітології та психолого-педагогічних наук
Теми дисертацій (захищених)
Психологічні умови розвитку управлінських здібностей майбутніх фахівців економічного профілю Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 89 | 6 | 2 | 2024.12.20 10:01:22 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 56 | 4 | 2 |
Конференції (6)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11353 | V Міжнародна наукова онлайн конференції «ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: РЕАЛІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ» | Стратегічне мислення керівника закладу вищої освіти як чинник забезпечення інноваційності сучасної вищої школи | м. Київ | document.pdf | |
10945 | XXIV Міжнародна науково-практична конференція «Technologies of scientists and implementation of modern methods» | САМОСВІДОМІСТЬ ЯК ЧИННИК АКТУАЛІЗАЦІЇ Я-КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТОСТІ | Копенгаген, Данія | ||
10261 | Проблеми та перспективи реалізації та впровадження міждисциплінарних наукових досліджень | ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМАНДИ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ | м. Біла Церква, Україна | ||
10260 | Scintific research^ theorenical foundations and practical applications | СТРАТЕГІЧНЕ МИСЛЕННЯ КЕРІВНИКА - ОСВІТЯНИНА ЯК ЧИННИК УСПІШНОГО РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ | Vienna, Austria | ||
1686 | ІІІ Міжнародна науково-практична конференція \ | Формування корпоративної культури навчального закладу на засадах лідерства | м. Київ Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
657 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція 'Університет і лідерство' | До проблеми вимірювання лідерського потенціалу керівника навчального закладу | Київський університет імені Бориса Грінченка |
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49010 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти: від теорії до практики |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
22709 | Kомунікативна компетентність як основа успішної управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу | |
19821 | Формування корпоративної культури загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект | |
14756 | Підготовка до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів: психолого-управлінський аспект | |
10063 | Дослідження мотиваційних джерел педагогічних працівників як чинника успіху загальноосвітнього навчального закладу | |
9409 | До проблеми дослідження синдрому емоційного вигорання керівників загальноосвітніх навчальних закладів | |
11961 | Формування рівня конкурентоспроможності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект |
Фахові видання, що затверджені МОН (22)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50670 | Psychological aspects of mediation: the role of emotions in the reconciliation process | |
22709 | Kомунікативна компетентність як основа успішної управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу | |
19821 | Формування корпоративної культури загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект | |
19675 | Формування корпоративної культури навчального закладу на засадах лідерства | |
17201 | Державні фінансові механізми сприяння здобуттю вищої освіти у США | |
17684 | Державні фінансові механізми сприяння здобуттю вищої освіти: досвід США | |
15638 | До проблеми вимірювання лідерського потенціалу керівника навчального закладу | |
16753 | До проблеми вимірювання лідерського потенціалу керівника навчального закладу | |
14756 | Підготовка до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів: психолого-управлінський аспект | |
16708 | Розвиток освітнього середовища закладів середньої освіти в умовах інтеграції в європейський простір освіти | |
10063 | Дослідження мотиваційних джерел педагогічних працівників як чинника успіху загальноосвітнього навчального закладу | |
9409 | До проблеми дослідження синдрому емоційного вигорання керівників загальноосвітніх навчальних закладів | |
11961 | Формування рівня конкурентоспроможності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект | |
7348 | До проблеми дослідження особистісних якостей керівника навчального закладу | |
484 | До проблеми формування мотивації педагогічних працівників | |
7350 | До проблеми спрямованості соціально-психологічного клімату у педагогічному колективі | |
7381 | Психологічні умови формування професійної позиції керівника навчального закладу | |
7402 | Застосування активних психологічних методів для розвитку управлінських здібностей студентів в умовах навчального процесу економічного вузу | |
7401 | Система підготовки майбутніх фахівців економічного профілю до управлінської діяльності та її психологічне обґрунтування | |
7392 | Розвиток управлінських здібностей студентів засобами психологічного тренінгу | |
7398 | Психодіагностичне дослідження управлінських здібностей майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю: констатуючий експеримент | |
7394 | Розвиток особистості студента - майбутнього економіста в процесі професійної підготовки |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
10 | TEMPUS | 544091-TEMPUS-1-2013-1-BE-TEMPUS-JPCR | Європейська Комісія | ELITE Education for Leadership, Intelligence and Talent Encouraging | 1 грудня 2013 – 1 липня 2017 р | Учасник проекту |
Дослідно-експериментальна робота (2)
ID | Назва дослідно-експериментальної роботи | База (навчальний заклад) | Вид участі | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|
24 | Формування культури здорового спосбу життя учнів в умовах білінгвального навчального закладу | СШ № 20 | - | Reestr.pdf | |
25 | Допрофесійна та допрофільна підготовка учнів в медичних профільних класах та класах з поглибленим вивченням природничих наук в умовах співпраці загальноосвітнього навчального закладу, вищого навчального закладу та закла | СЗШ №201 | - | Reestr.pdf |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
387 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти у міждисциплінарному вимірі | Етап дослідження | 12.2024 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (6)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
610 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_03_17.pdf | 10.04.2017 |
1321 | Фаховий модуль (стажування) | - | 04.01.2017 | |
1684 | Лідерський модуль | - | 12.10.2017 | |
3263 | ІКТ | Інший модуль | nakaz_446_27.06.2019.pdf | 27.06.2019 |
9080 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №843-Дод2_4.pdf | 25.12.2023 |
9358 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 08.04.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (2)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
109 | Інноваційний педагогічний досвід | Науково-методичний семінар | Факультет інформаційних технологій та управління | 03.11.2016 | 5 |
351 | Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою | IV регіональна науково-практична конференція | Факультет інформаційних технологій та управління | 13.12.2016 | 5 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
18697 | Лідерські здібності керівника у сфері освіти: діагностика та розвиток |
Підручники, навчальні посібники (колективні) (12)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49722 | Я - студент | |
46143 | Я — студент | |
41852 | Я — студент | |
37185 | Я — студент | |
31834 | Я — студент | |
27966 | Я — студент | |
20107 | Я — студент | |
14990 | Я — студент | |
11357 | Сходинки зростання. Практикум до навч.посібника "Я - студент" | |
10195 | Я — студент | |
3852 | Я – студент: навч.посіб | |
6657 | Я – студент: навч.посіб |
Сертифіковані ЕНК (6)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
34 | Психологія менеджменту (2 курс) | Факультет інформаційних технологій та управління | Бакалавр | Очна (Денна) | 2013 | 114 | 13.03.2013 | |
194 | Психологія управління (2 курс, ГСЄ) | Факультет інформаційних технологій та управління | Бакалавр | Очна (Денна) | 2015 | 255 | 03.06.2015 | |
267 | Конфліктологія (5 курс, М) | Факультет інформаційних технологій та управління | Магістр | Очна (Денна) | 2016 | 347 | 30.06.2016 | |
312 | Лідерство і робота в команді (2 курс, Мб) | Факультет інформаційних технологій та управління | Бакалавр | Очна (Денна) | 2017 | 249 | 10.04.2017 | |
511 | Технологія формування команди (5 курс, МЕН, денна) | Факультет інформаційних технологій та управління | Магістр | Очна (Денна) | 2019 | 446 | 27.06.2019 | |
1670 | Освітній менеджмент в середній освіті (5 курс, ПСО, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 843 | 25.12.2023 | − |
Використання ЕНК (11)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
96 | Факультет інформаційних технологій та управління | Конфліктологія (5 курс, М) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
211 | Факультет інформаційних технологій та управління | Психологія менеджменту (2 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
214 | Факультет інформаційних технологій та управління | Психологія управління (2 курс, ГСЄ) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
546 | Факультет інформаційних технологій та управління | Управління навчальною та виховною діяльністю (ДНЗ/ЗНЗ/ПНЗ) (6 курс, УНЗ, заочна) | Магістр | Заочна | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
631 | Факультет інформаційних технологій та управління | Технологія формування команди (5 курс, МЕН, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 5 | 5 | не враховується | 28.12.2017 |
632 | Факультет інформаційних технологій та управління | Школа сучасного керівника - Конфліктологія (3 курс, КВД, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 4 | 5 | не враховується | 28.12.2017 |
5813 | Факультет інформаційних технологій та управління | Технологія формування команди (5 курс, МЕН, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 27.12.2019 |
12975 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2023 |
13295 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1-2 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13298 | Факультет педагогічної освіти | Людинознавство (1 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13619 | Факультет педагогічної освіти | Освітній менеджмент в середній освіті (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (3)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
459 | Кафедра управління | 4,62 | 30.12.2016 |
1382 | Кафедра управління | 4,68 | 12.01.2017 |
6579 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,78 | 30.12.2023 |