Додаткові відомості

Освіта
Ніжинський державний педагогічний інститут імені М.В. Гоголя, 1983
Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Б. Д. Грінченка, 1992
Перелік місць роботи

Міське професійно-технічне училище № 14, викладач фізики
Міське професійно-технічне училище № 4, заступник директора з навчальної роботи
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10, заступник директора з навчально-виховної роботи
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6, директор
Вищий навчальний заклад "Економіко-технологічний університет", завідувач навчального відділу, проректор з навчальної роботи, перший проректор

Київський університет імені Бориса Грінченка, заступник директора Інституту суспільства з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи, з наукової роботи

Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, доцент кафедри освітології та психолого-педагогічних наук


Теми дисертацій (захищених)
Психологічні умови розвитку управлінських здібностей майбутніх фахівців економічного профілю
Громадська активність
не встановлено

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекси цитування Google Академії

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
За весь період 89 6 2 2024.12.20 10:01:22 Перейти на сторінку link
За останні 5 років 56 4 2

Конференції (6)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
11353 V Міжнародна наукова онлайн конференції «ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: РЕАЛІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ» Стратегічне мислення керівника закладу вищої освіти як чинник забезпечення інноваційності сучасної вищої школи м. Київ document.pdf
10945 XXIV Міжнародна науково-практична конференція «Technologies of scientists and implementation of modern methods» САМОСВІДОМІСТЬ ЯК ЧИННИК АКТУАЛІЗАЦІЇ Я-КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТОСТІ Копенгаген, Данія document
10261 Проблеми та перспективи реалізації та впровадження міждисциплінарних наукових досліджень ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМАНДИ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ м. Біла Церква, Україна document
10260 Scintific research^ theorenical foundations and practical applications СТРАТЕГІЧНЕ МИСЛЕННЯ КЕРІВНИКА - ОСВІТЯНИНА ЯК ЧИННИК УСПІШНОГО РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ Vienna, Austria document
1686 ІІІ Міжнародна науково-практична конференція \ Формування корпоративної культури навчального закладу на засадах лідерства м. Київ Київський університет імені Бориса Грінченка document
657 ІІ Міжнародна науково-практична конференція 'Університет і лідерство' До проблеми вимірювання лідерського потенціалу керівника навчального закладу Київський університет імені Бориса Грінченка document

Монографії (колективні) (1)

ID Назва Рік
49010 Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти: від теорії до практики

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (6)

ID Назва Рік
22709 Kомунікативна компетентність як основа успішної управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу
19821 Формування корпоративної культури загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект
14756 Підготовка до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів: психолого-управлінський аспект
10063 Дослідження мотиваційних джерел педагогічних працівників як чинника успіху загальноосвітнього навчального закладу
9409 До проблеми дослідження синдрому емоційного вигорання керівників загальноосвітніх навчальних закладів
11961 Формування рівня конкурентоспроможності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект

Фахові видання, що затверджені МОН (22)

ID Назва Рік
50670 Psychological aspects of mediation: the role of emotions in the reconciliation process
22709 Kомунікативна компетентність як основа успішної управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу
19821 Формування корпоративної культури загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект
19675 Формування корпоративної культури навчального закладу на засадах лідерства
17201 Державні фінансові механізми сприяння здобуттю вищої освіти у США
17684 Державні фінансові механізми сприяння здобуттю вищої освіти: досвід США
15638 До проблеми вимірювання лідерського потенціалу керівника навчального закладу
16753 До проблеми вимірювання лідерського потенціалу керівника навчального закладу
14756 Підготовка до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів: психолого-управлінський аспект
16708 Розвиток освітнього середовища закладів середньої освіти в умовах інтеграції в європейський простір освіти
10063 Дослідження мотиваційних джерел педагогічних працівників як чинника успіху загальноосвітнього навчального закладу
9409 До проблеми дослідження синдрому емоційного вигорання керівників загальноосвітніх навчальних закладів
11961 Формування рівня конкурентоспроможності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект
7348 До проблеми дослідження особистісних якостей керівника навчального закладу
484 До проблеми формування мотивації педагогічних працівників
7350 До проблеми спрямованості соціально-психологічного клімату у педагогічному колективі
7381 Психологічні умови формування професійної позиції керівника навчального закладу
7402 Застосування активних психологічних методів для розвитку управлінських здібностей студентів в умовах навчального процесу економічного вузу
7401 Система підготовки майбутніх фахівців економічного профілю до управлінської діяльності та її психологічне обґрунтування
7392 Розвиток управлінських здібностей студентів засобами психологічного тренінгу
7398 Психодіагностичне дослідження управлінських здібностей майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю: констатуючий експеримент
7394 Розвиток особистості студента - майбутнього економіста в процесі професійної підготовки

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (13)

ID Назва Рік
49282 Самосвідомість як чинник актуалізації Я-концепції особистості
48510 Стратегічне мислення керівника-освітянина як чинник успішного розвитку сучасного закладу загальної середньої освіти
48511 Формування педагогічної команди закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект
20420 Підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінської діяльності
4834 Дослідження особистісних якостей керівника загальноосвітнього навчального закладу
7337 ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ КЕРІВНИКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
19 Дослідження психологічного клімату в педагогічному колективі
7384 ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ: ВИЗНАЧЕННЯ ШЛЯХІВ РЕАЛІЗАЦІЇ
1895 Ділові ігри як інтерактивний метод соціально-психологічного навчання управлінців
7400 ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВІ ЯКОСТІ МЕНЕДЖЕРА В СУЧАСНИХ УМОВАХ
7383 ТРЕНІНГ ЯК ЕФЕКТИВНА ФОРМА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ УПРАВЛІНЦІВ
7390 ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ УПРАВЛІНСЬКИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СТУДЕНІВ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЕКОНОМІЧНОГО ВУЗУ
7396 ПІДГОТОВКА УПРАВЛІНЦІВ У ВУЗІ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОВАЖЛИВИХ ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ

Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (1)

ID Назва програми Номер проєкту Організація грант-холдер Назва проєкту Період реалізації Роль учасника Додано
10 TEMPUS 544091-TEMPUS-1-2013-1-BE-TEMPUS-JPCR Європейська Комісія ELITE Education for Leadership, Intelligence and Talent Encouraging 1 грудня 2013 – 1 липня 2017 р Учасник проекту

Дослідно-експериментальна робота (2)

ID Назва дослідно-експериментальної роботи База (навчальний заклад) Вид участі Документ, що засвідчує Період реалізації
24 Формування культури здорового спосбу життя учнів в умовах білінгвального навчального закладу СШ № 20 - Reestr.pdf
25 Допрофесійна та допрофільна підготовка учнів в медичних профільних класах та класах з поглибленим вивченням природничих наук в умовах співпраці загальноосвітнього навчального закладу, вищого навчального закладу та закла СЗШ №201 - Reestr.pdf

Завершені наукові дослідження (1)

ID Назва дослідження Тип дослідження Дата презентації результатів Покликання
387 Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти у міждисциплінарному вимірі Етап дослідження 12.2024

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (6)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
610 Модуль з ІКТ - sert_kurs_03_17.pdf 10.04.2017
1321 Фаховий модуль (стажування) - document 04.01.2017
1684 Лідерський модуль - document 12.10.2017
3263 ІКТ Інший модуль nakaz_446_27.06.2019.pdf 27.06.2019
9080 Цифровий модуль Інший модуль наказ №843-Дод2_4.pdf 25.12.2023
9358 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (в Україні) document 08.04.2024

Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (2)

ID Назва заходу Тип заходу Місце проведення Дата проведення Нарахований бал
109 Інноваційний педагогічний досвід Науково-методичний семінар Факультет інформаційних технологій та управління 03.11.2016 5
351 Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою IV регіональна науково-практична конференція Факультет інформаційних технологій та управління 13.12.2016 5

Викладацька діяльність

Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)

ID Назва Рік
18697 Лідерські здібності керівника у сфері освіти: діагностика та розвиток

Підручники, навчальні посібники (колективні) (12)

ID Назва Рік
49722 Я - студент
46143 Я — студент
41852 Я — студент
37185 Я — студент
31834 Я — студент
27966 Я — студент
20107 Я — студент
14990 Я — студент
11357 Сходинки зростання. Практикум до навч.посібника "Я - студент"
10195 Я — студент
3852 Я – студент: навч.посіб
6657 Я – студент: навч.посіб

Сертифіковані ЕНК (6)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу Термін пролонгації
34 Психологія менеджменту (2 курс) Факультет інформаційних технологій та управління Бакалавр Очна (Денна) 2013 114 13.03.2013
194 Психологія управління (2 курс, ГСЄ) Факультет інформаційних технологій та управління Бакалавр Очна (Денна) 2015 255 03.06.2015
267 Конфліктологія (5 курс, М) Факультет інформаційних технологій та управління Магістр Очна (Денна) 2016 347 30.06.2016
312 Лідерство і робота в команді (2 курс, Мб) Факультет інформаційних технологій та управління Бакалавр Очна (Денна) 2017 249 10.04.2017
511 Технологія формування команди (5 курс, МЕН, денна) Факультет інформаційних технологій та управління Магістр Очна (Денна) 2019 446 27.06.2019
1670 Освітній менеджмент в середній освіті (5 курс, ПСО, заочна) Факультет педагогічної освіти Магістр Заочна 2023 843 25.12.2023

Використання ЕНК (11)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
96 Факультет інформаційних технологій та управління Конфліктологія (5 курс, М) Магістр Очна (Денна) 9 5 не враховується 25.11.2016
211 Факультет інформаційних технологій та управління Психологія менеджменту (2 курс) Бакалавр Очна (Денна) 7 5 не враховується 25.11.2016
214 Факультет інформаційних технологій та управління Психологія управління (2 курс, ГСЄ) Бакалавр Очна (Денна) 7 5 не враховується 25.11.2016
546 Факультет інформаційних технологій та управління Управління навчальною та виховною діяльністю (ДНЗ/ЗНЗ/ПНЗ) (6 курс, УНЗ, заочна) Магістр Заочна 2 5 не враховується 29.12.2017
631 Факультет інформаційних технологій та управління Технологія формування команди (5 курс, МЕН, денна) Магістр Очна (Денна) 5 5 не враховується 28.12.2017
632 Факультет інформаційних технологій та управління Школа сучасного керівника - Конфліктологія (3 курс, КВД, денна) Бакалавр Очна (Денна) 4 5 не враховується 28.12.2017
5813 Факультет інформаційних технологій та управління Технологія формування команди (5 курс, МЕН, денна) Магістр Очна (Денна) 8 не враховується 10 27.12.2019
12975 Факультет педагогічної освіти Психологія (1-2 курс, ПО) Бакалавр Очна (Денна) 10 5 не враховується 31.12.2023
13295 Факультет педагогічної освіти Психологія (1-2 курс, ДО, заочна) Бакалавр Заочна 10 не враховується не враховується 31.12.2023
13298 Факультет педагогічної освіти Людинознавство (1 курс, ДО, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується не враховується 31.12.2023
13619 Факультет педагогічної освіти Освітній менеджмент в середній освіті (5 курс, ПСО, заочна) Магістр Заочна 9 не враховується 15 31.12.2023

Рейтинг викладачів серед студентів (3)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
459 Кафедра управління 4,62 30.12.2016
1382 Кафедра управління 4,68 12.01.2017
6579 Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук 4,78 30.12.2023