Додаткові відомості
Освіта
Ніжинський державний педагогічний інститут імені М.В. Гоголя, 1983Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Б. Д. Грінченка, 1992
Перелік місць роботи
Міське професійно-технічне училище № 14, викладач фізики
Міське професійно-технічне училище № 4, заступник директора з навчальної роботи
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10, заступник директора з навчально-виховної роботи
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6, директор
Вищий навчальний заклад "Економіко-технологічний університет", завідувач навчального відділу, проректор з навчальної роботи, перший проректор
Київський університет імені Бориса Грінченка, заступник директора Інституту суспільства з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи, з наукової роботи
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, доцент кафедри освітології та психолого-педагогічних наук
Теми дисертацій (захищених)
Психологічні умови розвитку управлінських здібностей майбутніх фахівців економічного профілю Громадська активність
ГО Українська асоціація дослідників освіти, сертифікат № 362/2025 від 01.01.2025 Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 117 | 6 | 4 | 2025.10.27 10:08:06 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 79 | 5 | 3 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1183 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 0.00000 | 0 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Sergij-Redko |
Конференції (6)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11353 | V Міжнародна наукова онлайн конференції «ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: РЕАЛІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ» | Стратегічне мислення керівника закладу вищої освіти як чинник забезпечення інноваційності сучасної вищої школи | м. Київ | document.pdf | |
| 10945 | XXIV Міжнародна науково-практична конференція «Technologies of scientists and implementation of modern methods» | САМОСВІДОМІСТЬ ЯК ЧИННИК АКТУАЛІЗАЦІЇ Я-КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТОСТІ | Копенгаген, Данія |
|
|
| 10261 | Проблеми та перспективи реалізації та впровадження міждисциплінарних наукових досліджень | ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМАНДИ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ | м. Біла Церква, Україна |
|
|
| 10260 | Scintific research^ theorenical foundations and practical applications | СТРАТЕГІЧНЕ МИСЛЕННЯ КЕРІВНИКА - ОСВІТЯНИНА ЯК ЧИННИК УСПІШНОГО РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ | Vienna, Austria |
|
|
| 1686 | ІІІ Міжнародна науково-практична конференція \ | Формування корпоративної культури навчального закладу на засадах лідерства | м. Київ Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 657 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція 'Університет і лідерство' | До проблеми вимірювання лідерського потенціалу керівника навчального закладу | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
Монографії (колективні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49010 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти: від теорії до практики |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53001 | Fostering Personal Success Through the Development of Resilience |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (8)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51707 | Psychological diagnostics and correction of bullying in adolescence | |
| 51448 | Emotional intelligence and its impact on career and personal life | |
| 22709 | Kомунікативна компетентність як основа успішної управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу | |
| 19821 | Формування корпоративної культури загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект | |
| 14756 | Підготовка до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів: психолого-управлінський аспект | |
| 10063 | Дослідження мотиваційних джерел педагогічних працівників як чинника успіху загальноосвітнього навчального закладу | |
| 9409 | До проблеми дослідження синдрому емоційного вигорання керівників загальноосвітніх навчальних закладів | |
| 11961 | Формування рівня конкурентоспроможності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект |
Фахові видання, що затверджені МОН (28)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53342 | Психологічні умови формування професійної позиції вчителя початкових класів | |
| 52999 | Personal factors of psychological adaptation of first-year students to studying in a higher educational institution | |
| 51707 | Psychological diagnostics and correction of bullying in adolescence | |
| 51318 | The impact of emotions and stressful situations on decision-making during crise | |
| 53598 | Материнське ставлення як фактор психічного розвитку дитини | |
| 51448 | Emotional intelligence and its impact on career and personal life | |
| 50670 | Psychological aspects of mediation: the role of emotions in the reconciliation process | |
| 22709 | Kомунікативна компетентність як основа успішної управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу | |
| 19821 | Формування корпоративної культури загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект | |
| 19675 | Формування корпоративної культури навчального закладу на засадах лідерства | |
| 17201 | Державні фінансові механізми сприяння здобуттю вищої освіти у США | |
| 17684 | Державні фінансові механізми сприяння здобуттю вищої освіти: досвід США | |
| 15638 | До проблеми вимірювання лідерського потенціалу керівника навчального закладу | |
| 16753 | До проблеми вимірювання лідерського потенціалу керівника навчального закладу | |
| 14756 | Підготовка до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів: психолого-управлінський аспект | |
| 16708 | Розвиток освітнього середовища закладів середньої освіти в умовах інтеграції в європейський простір освіти | |
| 10063 | Дослідження мотиваційних джерел педагогічних працівників як чинника успіху загальноосвітнього навчального закладу | |
| 9409 | До проблеми дослідження синдрому емоційного вигорання керівників загальноосвітніх навчальних закладів | |
| 11961 | Формування рівня конкурентоспроможності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект | |
| 7348 | До проблеми дослідження особистісних якостей керівника навчального закладу | |
| 484 | До проблеми формування мотивації педагогічних працівників | |
| 7350 | До проблеми спрямованості соціально-психологічного клімату у педагогічному колективі | |
| 7381 | Психологічні умови формування професійної позиції керівника навчального закладу | |
| 7402 | Застосування активних психологічних методів для розвитку управлінських здібностей студентів в умовах навчального процесу економічного вузу | |
| 7401 | Система підготовки майбутніх фахівців економічного профілю до управлінської діяльності та її психологічне обґрунтування | |
| 7392 | Розвиток управлінських здібностей студентів засобами психологічного тренінгу | |
| 7398 | Психодіагностичне дослідження управлінських здібностей майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю: констатуючий експеримент | |
| 7394 | Розвиток особистості студента - майбутнього економіста в процесі професійної підготовки |
Реєстр наукових публікацій (1)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 617 | Емоційний інтелект та його вплив на кар’єру та особисте життя | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/51448/ | 2025 |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
| ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 10 | TEMPUS | 544091-TEMPUS-1-2013-1-BE-TEMPUS-JPCR | Європейська Комісія | ELITE Education for Leadership, Intelligence and Talent Encouraging | 1 грудня 2013 – 1 липня 2017 р | Учасник проекту |
Дослідно-експериментальна робота (2)
| ID | Назва дослідно-експериментальної роботи | База (навчальний заклад) | Вид участі | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
|---|---|---|---|---|---|
| 25 | Допрофесійна та допрофільна підготовка учнів в медичних профільних класах та класах з поглибленим вивченням природничих наук в умовах співпраці загальноосвітнього навчального закладу, вищого навчального закладу та закла | СЗШ №201 | - | Reestr.pdf | |
| 24 | Формування культури здорового спосбу життя учнів в умовах білінгвального навчального закладу | СШ № 20 | - | Reestr.pdf |
Завершені наукові дослідження (1)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 387 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти у міждисциплінарному вимірі | Етап дослідження | 03.12.2024 00:00 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (8)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12410 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 213 ЕНК.pdf | 02.04.2025 00:00 |
| 11228 | За витягом ВР | Дидактичний модуль | Витяг_Редько.pdf | 20.02.2025 00:00 |
| 9358 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
08.04.2024 00:00 |
| 9080 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №843-Дод2_4.pdf | 25.12.2023 00:00 |
| 3263 | ІКТ | Інший модуль | nakaz_446_27.06.2019.pdf | 27.06.2019 00:00 |
| 1684 | Лідерський модуль | - |
|
12.10.2017 00:00 |
| 1321 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
04.01.2017 00:00 |
| 610 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_03_17.pdf | 10.04.2017 00:00 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (2)
| ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
|---|---|---|---|---|---|
| 351 | Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою | IV регіональна науково-практична конференція | Факультет інформаційних технологій та управління | 13.12.2016 00:00 | 5 |
| 109 | Інноваційний педагогічний досвід | Науково-методичний семінар | Факультет інформаційних технологій та управління | 03.11.2016 00:00 | 5 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 18697 | Лідерські здібності керівника у сфері освіти: діагностика та розвиток |
Підручники, навчальні посібники (колективні) (13)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53156 | Я - студент | |
| 49722 | Я - студент | |
| 46143 | Я — студент | |
| 41852 | Я — студент | |
| 37185 | Я — студент | |
| 31834 | Я — студент | |
| 27966 | Я — студент | |
| 20107 | Я — студент | |
| 14990 | Я — студент | |
| 11357 | Сходинки зростання. Практикум до навч.посібника "Я - студент" | |
| 10195 | Я — студент | |
| 3852 | Я – студент: навч.посіб | |
| 6657 | Я – студент: навч.посіб |
Сертифіковані ЕНК (8)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2212 | Психологія (1-2 курс, 1р ВО, ДО, очна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2025 | 438 | 30.06.2025 03:00 | – |
| 2094 | Психологічні ресурси особистості у складних життєвих умовах (2 курс, 1р ВО, ДО, очна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2025 | 213 | 04.03.2025 02:00 | – |
| 1670 | Освітній менеджмент в середній освіті (5 курс, ПСО, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 843 | 25.12.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 511 | Технологія формування команди (5 курс, МЕН, денна) | Факультет інформаційних технологій та управління | Магістр | Очна (Денна) | 2019 | 446 | 27.06.2019 00:00 | |
| 312 | Лідерство і робота в команді (2 курс, Мб) | Факультет інформаційних технологій та управління | Бакалавр | Очна (Денна) | 2017 | 249 | 10.04.2017 00:00 | |
| 267 | Конфліктологія (5 курс, М) | Факультет інформаційних технологій та управління | Магістр | Очна (Денна) | 2016 | 347 | 30.06.2016 00:00 | |
| 194 | Психологія управління (2 курс, ГСЄ) | Факультет інформаційних технологій та управління | Бакалавр | Очна (Денна) | 2015 | 255 | 03.06.2015 00:00 | |
| 34 | Психологія менеджменту (2 курс) | Факультет інформаційних технологій та управління | Бакалавр | Очна (Денна) | 2013 | 114 | 13.03.2013 00:00 |
Використання ЕНК (14)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14299 | Факультет педагогічної освіти | Людинознавство (1 курс, ПО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 13 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14294 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1-2 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 13 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14033 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 15 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13619 | Факультет педагогічної освіти | Освітній менеджмент в середній освіті (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 13298 | Факультет педагогічної освіти | Людинознавство (1 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 13295 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1-2 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 12975 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 5813 | Факультет інформаційних технологій та управління | Технологія формування команди (5 курс, МЕН, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 27.12.2019 00:00 |
| 632 | Факультет інформаційних технологій та управління | Школа сучасного керівника - Конфліктологія (3 курс, КВД, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 4 | 5 | не враховується | 28.12.2017 00:00 |
| 631 | Факультет інформаційних технологій та управління | Технологія формування команди (5 курс, МЕН, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 5 | 5 | не враховується | 28.12.2017 00:00 |
| 546 | Факультет інформаційних технологій та управління | Управління навчальною та виховною діяльністю (ДНЗ/ЗНЗ/ПНЗ) (6 курс, УНЗ, заочна) | Магістр | Заочна | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 00:00 |
| 214 | Факультет інформаційних технологій та управління | Психологія управління (2 курс, ГСЄ) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 25.11.2016 00:00 |
| 211 | Факультет інформаційних технологій та управління | Психологія менеджменту (2 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 25.11.2016 00:00 |
| 96 | Факультет інформаційних технологій та управління | Конфліктологія (5 курс, М) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 25.11.2016 00:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (4)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7502 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,95 | 31.12.2024 00:00 |
| 6579 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,78 | 30.12.2023 00:00 |
| 1382 | Кафедра управління | 4,68 | 12.01.2017 02:00 |
| 459 | Кафедра управління | 4,62 | 30.12.2016 00:00 |