Додаткові відомості
В 2008 закінчила Київський національний лінгвістичний
університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю ‘’Переклад(
англійська)’’.
В 2010 закінчила ДВНЗ ‘’Київський
національний економічний університет імені Вадима Гетьмана’’ і отримала повну
вищу освіту за спеціальністю ‘’Міжнародна економіка’’ та здобула кваліфікацію
магістра з міжнародної економіки.
В 2020 пройшла курс підвищення
кваліфікації тривалістю 108 ак/год за програмою ‘’Дистанційні технології в
освітньому просторі університету’’ в Інституті післядипломної освіти.
В 2020 захистила дисертаційне
дослідження на тему : ‘’ Матричне профілювання семантики фразово – дієслівних
емотивів у Британському національному корпусі’’.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 3 | 0 | 0 | 2025.10.27 06:02:01 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 62 | 4 | 0 | 2025.10.27 11:19:12 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 59 | 4 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 728 | Факультет романо-германської філології | Кафедра германської філології | 35.60000 | 2 | 2025 | https://www.researchgate.net/profile/Nataliia-Bober |
Конференції (20)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11721 | Робота над(з) дисертаціями | Робота над (з) дисертаціями | онлайн | document.pdf | |
| 9969 | Studia Philologica | Studia Philologica scholarly journal | Kyiv |
|
|
| 8309 | Unicheck | Форум Академіної Доброчесності | Національне Агеснтво із Забезпечення Якості Вищої Освіти |
|
|
| 8244 | Instytut Slawistyki Polskiej Academii Nauk | Kurs jezyka polskiego | Warszawa |
|
|
| 8266 | У світі мов, Згуртування команди, Вимоги до укладання робочих програм навчальних дисциплін, Міжнародна публікаційна активність: лайфхаки та корисні поради. | майстер - клас | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 7693 | Professional training of a modern phililigist: the use of European practice in the educational system of Ukraine | Використання емотивних прикметників в англомовній літературі другої половини XX сторіччя в контексті підготовки сучасного філолога. | Polonia University in Czestochowa |
|
|
| 7159 | Challenges ans Solutions for Teaching Remotely | Meet the modern learner - how to teach and reach the new generation of students. | Pearson |
|
|
| 7025 | Cambridge back to School Conference | Spicing up listening with Greg Wagstaff | Cambridge University Press |
|
|
| 6965 | International Jean Monnet summer school | Certificate of attendance: European Union Strategy of the Circular and Green Economy: challenges for Ukraine | National University of Food Technology, European Studies` Platform |
|
|
| 6946 | International Scientific and practical conference: Philological sciences, Intercultural communication and translation studies: an experience and challenges. | Особливості фразових дієслів з постпозитивами в семантиці емоційностію | Czestochowa, Republic of Poland |
|
|
| 6931 | Міжнародна науково - практична конференція : Філологія початку XXI сторіччя: традиції та новаторство. | Конкорданс фразеологічних одиниць на позначення емоційних станів в Британському національному корпусі текстів. | Таврійський національний університет імені В. І, Вернадського. |
|
|
| 6603 | Third International Scientific and Practical Conference " Language Philosophy and New Trends in Translation and Language Studies" | Емоційно - оцінні іменники у структурі сучасної англійської мови | НПУ імені М. П. Драгоманова/ Факультет іноземної філології/ кафедра : Прикладної лінгвістики порівняльного мовознавства та перекладу. |
|
|
| 6549 | International Higher Education Forum 2021 | Certificate of attendance | Kyiv- online |
|
|
| 6676 | Алгоритм та вимоги до написання наукових посібників та статей | учасник майстер - класу | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 6934 | Jean Monnet International Summer School. European Studies for sustainable development | passed training: European Studies and Soft Skills for Higher Education ( 18 acad/hours) | National University of Food Technology, European Studies` Platform |
|
|
| 6168 | ''Світ мови- світ у мові'' | Lexicostatistical productivity of phrasal verbs with semantics of emotion in the British National Corpus | Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова |
|
|
| 6170 | Science without boundaries: development in 21st century | Когнітивно - семантична матриця фразово - дієслівних комплексів на позначення емоційниї станів людини у Британському національному корпусі | Budapest |
|
|
| 6169 | ``The Word: Aspects of Research`` | Combinatory syntagmatics of the English phrasal verbs as sphere of studying of their polysemanticism`` | Liepaja University |
|
|
| 6167 | Паралелі та контрасти: мова, культура, комунікація | Британський національний корпус та його можливості для лінгвістичного опрацювання мовних явищ | Національний університет''Одеська юридична академія'' |
|
|
| 6166 | ''Корпусна лінгвістика: розроблення технологій нового покоління'' | Основні принципи укладання Британського Національного корпусу та їхній трансфер у методологію розробки інших корпусів | Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова |
|
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (4)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53338 | The necessity of using programme and project management at export-oriented enterprises | |
| 41079 | Communicative failures of ukrainian speakers in learning german | |
| 41502 | Interpretation of Keywords as Indicators of Intertextuality in English New Testament Yexts ( Antconc Corpus Manager Toolkit) | |
| 38199 | British national corpus in English language teaching of university students |
Фахові видання, що затверджені МОН (4)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 38197 | Іменники, що позначають емоції в англійській мові | |
| 38196 | Особливості застосування емотивної лексики в англомовному художньому дискурсі ( на прикладі творчості О.Уальда, Дж. Стейнбека, Дж. Грушем та інших) | |
| 36616 | Тегові модуси концептуального блендінгу фразово-дієслівних емоційних позначень у БНК | |
| 41080 | Телескопічні модуси а англійській мові |
Статті у періодичних наукових виданнях Університету, які не включені до затвердженого Переліку МОН України (не входять до категорії Б) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 43530 | Кумунікативні стратегії боржника у романі С. Кінселі "Зізнання шопоголіка" |
Реєстр наукових публікацій (1)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 329 | Телескопічні модуси а англійській мові | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41080/ | 2022 |
Заявки на колективні гранти (2)
| ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 1010 | ELEXAI | HORIZON-INFRA-2025-01 | Коллективний | elexai.docx | 2025 |
| 869 | ELEXAI - 101188524 - GAP-101188524 | HORIZON-INFRA-2024-DEV-0 | Коллективний |
|
2024 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (23)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12684 | ІІ Літня школа "Освітнє лідерство" | Лідерський модуль |
|
03.09.2025 00:00 |
| 12669 | За витягом ВР | Цифровий модуль |
|
13.06.2025 00:00 |
| 12330 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 213 ЕНК.pdf | 02.04.2025 00:00 |
| 12228 | Fundamentals of medical interpreting and translation | Дидактичний модуль |
|
30.04.2025 00:00 |
| 12048 | ЦХ+ШІ у діяльності викладача | Цифровий модуль |
|
21.04.2025 00:00 |
| 11961 | Canva як засіб візуалізації навчальних матеріалів та результатів наукових досліджень+11851 | Цифровий модуль |
|
07.04.2025 00:00 |
| 11925 | Народна вишивка в традиційній культурі українців | Інший модуль |
|
10.04.2025 00:00 |
| 11851 | LMS Moodle як засіб реалізації диференційованого навчання | Цифровий модуль |
|
27.03.2025 00:00 |
| 11274 | Інноваційні інструменти для дослідницької та публікаційної діяльності науковця. БР | Дослідницький модуль |
|
18.03.2025 00:00 |
| 10073 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 233_compressed.pdf | 13.03.2024 00:00 |
| 9704 | Командна взаємодія як основа освітнього лідерства в Університеті | Лідерський модуль |
|
15.04.2024 00:00 |
| 9521 | Лідерство і комунікація як базові інструменти викладача в кризових умовах | Лідерський модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 9337 | ЦХ+ШІ | Цифровий модуль | Бобер Н_m.pdf | 01.04.2024 00:00 |
| 9244 | Медіаосвіта: європейські практики | Дидактичний модуль |
|
21.03.2024 00:00 |
| 8882 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_819_20.12.2023.pdf | 20.12.2023 00:00 |
| 8700 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ 782-23-Дослмод.pdf | 04.12.2023 00:00 |
| 8419 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_612_05.10.23.pdf | 05.10.2023 00:00 |
| 6450 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
07.06.2022 00:00 |
| 5993 | Дослідницький модуль (поглиблений рівень) | Інший модуль |
|
03.12.2021 00:00 |
| 5965 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
30.11.2021 00:00 |
| 5943 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) |
|
05.12.2021 00:00 |
| 5270 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_301_05.05.21.pdf | 05.05.2021 00:00 |
| 4685 | Цифровий модуль | Інший модуль |
|
27.11.2020 00:00 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (1)
| ID | Науковий ступінь | Вчене звання | Посада | Підрозділ | Рік | Реєстраційний номер | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 988 | Кандидат наук | Доцент | Доцент кафедри | Факультет романо-германської філології | 2025 | 136130 | svidotstvo-avtorske-pravo-na-tvir-bober-n-m-1.pdf |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (9)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2227 | Цифрова філологія (1 курс, 2р ВО, МЛІС, МЛІТ, МЛФ, очна) | Факультет романо-германської філології | Магістр | Очна (Денна) | 2025 | 438 | 30.06.2025 03:00 | – |
| 2185 | Теоретичний курс англійської мови (3 курс, 1р ВО, МЛК, очна) | Факультет романо-германської філології | Бакалавр | Очна (Денна) | 2025 | 361 | 02.06.2025 03:00 | – |
| 2089 | Практика усного та писемного мовлення (англійська мова) (2 курс, 1р ВО, МЛФ, МЛІС, МЛІТ, МЛН, очна) | Факультет романо-германської філології | Бакалавр | Очна (Денна) | 2025 | 213 | 04.03.2025 02:00 | – |
| 2069 | Іноземна мова в міжкультурній комунікації (1 курс, 2р ВО, ПФ, заочна) | Факультет романо-германської філології | Магістр | Заочна | 2025 | 213 | 02.04.2025 03:00 | – |
| 1843 | Практикум з англійської мови (1 курс, МЛФ, денна) | Факультет романо-германської філології | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 03:00 | – |
| 1802 | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (3 курс, МЛЯ, денна) | Факультет романо-германської філології | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 03:00 | – |
| 1726 | Іноземна мова (1 курс, ЕМУ, денна) | Факультет романо-германської філології | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 233 | 13.03.2024 02:00 | – |
| 1563 | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2 курс, МЛЯ, денна) | Факультет романо-германської філології | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 612 | 05.10.2023 03:00 | − |
| 983 | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2 курс, МЛК, денна) | Факультет романо-германської філології | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 301 | 05.05.2021 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
Використання ЕНК (14)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14770 | Факультет романо-германської філології | Практикум з англійської мови (1 курс, МЛФ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 15 | 5 | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14211 | Факультет романо-германської філології | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (3 курс, МЛЯ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 14 | 5 | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14090 | Факультет романо-германської філології | Іноземна мова (1 курс, ЕМУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 12 | не враховується | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14014 | Факультет романо-германської філології | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2 курс, МЛЯ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 15 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13469 | Факультет романо-германської філології | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2 курс, ФК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12959 | Факультет романо-германської філології | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2 курс, МЛЯ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 12657 | Факультет романо-германської філології | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2 курс, ФК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 10155 | Інститут філології | Практичний курс англійської мови (5-6 курс, ФІТ, ФІС, ФФР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10114 | Інститут філології | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2 курс, ФІС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 9042 | Інститут філології | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2 курс, ФК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 30.11.2021 02:00 |
| 8973 | Інститут філології | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (3 курс, ФК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 8672 | Інститут філології | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2 курс, ФК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 6886 | Інститут філології | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2 курс, ФК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 6884 | Інститут філології | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2 курс, ФІС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (5)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7634 | Кафедра германської філології | 4,61 | 31.12.2024 00:00 |
| 6716 | Кафедра германської філології | 4,74 | 30.12.2023 00:00 |
| 5828 | Кафедра германської філології | 4,06 | 30.12.2022 00:00 |
| 4404 | Кафедра германської філології | 4,54 | 28.12.2021 00:00 |
| 3465 | Кафедра германської філології | 4,15 | 28.12.2020 00:00 |