Додаткові відомості
Освіта
Київський державний лінгвістичний університет
закінчила у 1999 році і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Мова та література (англійська мова)" та здобула кваліфікацію філолога, викладача англійської мови та зарубіжної літератури
Перелік місць роботи
Інститут державного управління у сфері цивільного захисту, доцент кафедри мовної підготовки, 2019—2020 р.
Київський національний лінгвістичний університет, старший викладач кафедри англійської мови та перекладу факультету перекладачів, 2008—2019 р.
Інститут педагогіки НАН України, молодший науковий співробітник лабораторії навчання іноземних мов, 2005—2008 р.
Теми дисертацій (захищених)
Формування мовних компетенцій в учнів основної школи (англійська мова після німецької) Громадська активність
Член правління міжнародної асоціації імені Януша Корчака Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 5 | 21 | 3 | 2025.11.11 06:02:11 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 559 | Кафедра англійської мови та комунікації | ABK-8768-2022 | 4 | 2 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2631518 |
| 420 | Кафедра англійської мови та комунікації | ABK-8768-2022 | 3 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2631518 |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 58 | 4 | 1 | 2025.11.04 11:26:07 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 42 | 4 | 1 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 738 | Факультет романо-германської філології | Кафедра англійської мови та комунікації | 54.10000 | 3 | 2025 | https://www.researchgate.net/profile/Maria-Prokopchuk |
Конференції (6)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 6692 | IV Всеукраїнська науково-практична інтернет конференція студентів, аспірантів і молодих учених "Маріупольський молодіжний науковий форум:традиційні й новітні аспекти дослідження і викладання іноземних мов і літератур" | Using technologies in teaching generation Alpha English as a foreign language | Маріуполь, Україна | document.pdf | |
| 6694 | International Scientific Conference Innovation in Science: Glabal Trends and REgional Aspects | English for Specific Purposes VS General English | Riga, Latvia | document.PDF | |
| 6690 | the II International Scientific and Practical Conference GLOBAL AND REGIONAL ASPECTS OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT | Використання інтерактивних навчальних платформ для вдосконалення граматичних навичок говоріння студентів першого курсу | Copenhagen, Denmark | document.pdf | |
| 6688 | Pedagogy and psychology in the modern world: the art of teaching and learning | Modern trends in teaching English for Generation Z in higher institution | Wloclavwek, Republic of Poland | document.PDF | |
| 6693 | LX International Scientific and Practical Conference | Generation Alpha in the modern education theatre | Київ, Україна | document.PDF | |
| 6406 | Міжвузівської науково-методичної конференції «Інноваційні методи навчання» | Особливості змішаного навчання у ЗВО | НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ | document.pdf |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (7)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51406 | Contrasting vision of unification: discourse analysis of Reagan’s and Trump’s inaugural addresses | |
| 51405 | Symbolic Metaphors in Durrenmatt’s “The Minotaur” Within Mythological, Postmodern and Existentialist Contexts | |
| 50338 | Visual metaphor analysis: a relevance theory approach | |
| 51088 | Integrating digital competencies of researchers into Ph.D. curricula: a case study on open science education | |
| 40781 | Illocutionary Pragmatic Adaptation Challenge: Ukrainian Translations of English-language Soft Law Texts | |
| 37079 | AFRO-American rap lyrics vs fairy tales: Possible worlds and their mediators | |
| 43369 | Digital competence of future researchers: empirical research, Ukrainian context The Digital Humanities Workshop |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 50338 | Visual metaphor analysis: a relevance theory approach |
Фахові видання, що затверджені МОН (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51405 | Symbolic Metaphors in Durrenmatt’s “The Minotaur” Within Mythological, Postmodern and Existentialist Contexts |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (4)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 377 | Contrasting vision of unification: discourse analysis of Reagan’s and Trump’s inaugural addresses | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/51406/ | 2025 |
| 376 | Symbolic Metaphors in Durrenmatt’s “The Minotaur” Within Mythological, Postmodern and Existentialist Contexts | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/51405/ | 2025 |
| 359 | Integrating digital competencies of researchers into Ph.D. curricula: a case study on open science education | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/51088/ | 2024 |
| 233 | Digital competence of future researchers: empirical research, Ukrainian context The Digital Humanities Workshop | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43369/ | 2022 |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
|---|---|---|---|---|
| 60 | Факультет романо-германської філології | Кафедра англійської мови та комунікації | Аналітик-дослідник | 10.08.2022 00:00 |
Підвищення кваліфікації (14)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12469 | Basic Principles of Servant Leadership in Educational Context | Лідерський модуль |
|
21.04.2025 00:00 |
| 12262 | Fundamentals of medical interpreting and translation | Дидактичний модуль |
|
30.04.2025 00:00 |
| 11278 | Інноваційні інструменти для дослідницької та публікаційної діяльності науковця. БР | Дослідницький модуль |
|
18.03.2025 00:00 |
| 9736 | Життєвий простір і психологічна пружність | Інший модуль |
|
29.03.2024 00:00 |
| 9664 | Basic Principles of Servant Leadership in Educational Cjntext Intesive Course | Лідерський модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 9541 | Освітнє лідерство в кризових умовах | Лідерський модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 9312 | Принципи, методи та прийоми навчання англ. мови | Дидактичний модуль |
|
19.03.2024 00:00 |
| 8983 | Лідерський модуль | Інший модуль | наказ №845.pdf | 25.12.2023 00:00 |
| 8872 | Дослідницький модуль | Інший модуль | Марія Прокопчук.pdf | 21.12.2023 00:00 |
| 8724 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ №782_.pdf | 04.12.2023 00:00 |
| 7900 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
27.06.2023 00:00 |
| 6095 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 1.PDF | 05.12.2021 00:00 |
| 4803 | Інше | Інший модуль |
|
30.11.2020 00:00 |
| 4802 | Інше | Інший модуль |
|
22.12.2020 00:00 |
Реалізація проєктів, спрямованих на висвітлення історії Університету і грінченкознавства (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Назва проєкту | Рік |
|---|---|---|---|---|
| 51 | Факультет романо-германської філології | Кафедра англійської мови та комунікації | Загальноуніверситетський мовно-літературний конкурс «Словник Грінченка і сучасність» | 2024 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (1)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2208 | Практична граматика (1-2 курс, 1р ВО, МЛА, очна) | Факультет романо-германської філології | Бакалавр | Очна (Денна) | 2025 | 438 | 30.06.2025 03:00 | – |
Використання ЕНК (3)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 11770 | Інститут філології | Практична граматика (англійська мова) (1-2 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 02:00 |
| 9153 | Інститут філології | Практика усного та писемного мовлення (англійська мова) (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 8675 | Інститут філології | Практика усного та писемного мовлення (англійська мова) (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (5)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7621 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,89 | 31.12.2024 00:00 |
| 6700 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,88 | 30.12.2023 00:00 |
| 5826 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,88 | 30.12.2022 00:00 |
| 4728 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,77 | 28.12.2021 00:00 |
| 3990 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,76 | 30.12.2020 00:00 |