Додаткові відомості
Освіта
Український державний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, спеціальність «Педагогіка та методика початкового навчання. Виховання в дитячих будинках та школах-інтернатах», кваліфікацію: «Вчитель початкових класів. Вихователь дитячих будинків та шкіл-інтернатів» Перелік місць роботи
З 1999 року - асистент кафедри дошкільної педагогіки Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. З 2001 року - доцент кафедри дошкільної педагогіки Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. З 2008 року - доцент кафедри менеджменту та інноваційних технологій дошкільної освіти Інституту розвитку дитини НПУ ім. М.П.Драгоманова З 2010 року - доцент кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та родинного виховання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка. З 2011 року - доцент кафедри педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка. З 2014 року - доцент кафедри педагогіки і психології Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка. Теми дисертацій (захищених)
кандидатська дисертація: "Формування художніх і конструктиивних умінь у майбутніх вихователів дошкільниз закладів (спеціальність 13.00.08 - дошкільна педагогіка), захищена у 2000 році.Тема докторської дисертації: "Теоретичні і методичні засади фахової підготовки вихователів до формування просторово-часових уявлень у дітей дошкільного віку", закоординована у 2013 році.
Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
3 | 0 | 0 | 2024.11.15 06:02:50 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 348 | 7 | 4 | 2024.11.20 10:01:18 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 220 | 6 | 3 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
120 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра дошкільної освіти | 38 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Nataliia_Holota |
Конференції (20)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
9629 | VІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Дитинство ХХІ століття: інноваційна освіта» | Педагогічне партнерство як засіб забезпечення якості дошкільної освіти | м.Кременчук | document.pdf | |
9628 | Всеукраїнський круглий стіл «Сучасний заклад дошкільної освіти: лідерство, диджиталізація, майбутній капітал» | удосконалення професійної компетентності щодо використання сучасних педагогічних технологій для забезпечення якості освітнього процесу в здо | м. Київ, КУ імені Бориса Грінченка | ||
8667 | ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: ФЕНОМЕН ІННОВАЦІЙНОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ | Діалогічні технології як складова практико-орієнтованої підготовки вихователів дітей дошкільного віку | м. Київ | document.pdf | |
8478 | International scientific conference «The role of psychology and pedagogy in the spiritual development of modern society» : conference proceedings | Dialogical interaction as an integral component professional and personal growth of the future educator | Латвія | document.pdf | |
8340 | Всеукраїнська інтернет конференції "Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану::теорія, практика, інновації" | Діалогові технології навчання як необхідна умова підготовки вихователів до партнерської взаємодії в освітньому просторі ЗДО. | м.Київ, Інститут проблем виховання НАПН України | ||
7506 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнарродною участю \ | Особливості фахової підготовки педагога до здійснення суб’єкт-суб’єктної взаємодії з різними учасниками освітнього процесу | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
7507 | III Міжнародна науково-практична конференція «Interaction of society and science: problems and prospects» | ВИКОРИСТАННЯ ТВОРІВ ЖИВОПИСУ ПРИ ОЗНАЙОМЛЕННІ ДІТЕЙ 5-ГО РОКУ ЖИТТЯ З ОБ’ЄКТАМИ ПРИРОДИ | Лондон, Англія (дистанційно) | ||
5995 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА В УМОВАХ ПАРАДИГМАЛЬНИХ ЗМІН» | - | м.Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5993 | ІІI Міжнародної наукової онлайн-конференції «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти». | Трансформація змісту та технологій вищої освіти на андрагогічних засадах | м.Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
4752 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції" | Підготовка педагогів до організації педагогічного партнерства з закладами освітив умовах Нової української школи | Україна, м.Київ | ||
4746 | І Міжнародна науково-практична конференція "Освіта для ХХІ століття: виклики, проблеми, перспективи" | Підготовка до організації педагогічного партнерства в закладах освіти як передумова успішної самореалізації майбутніх педагогів | Україна, м. Суми | ||
4747 | Модернізація педагогічної освіти як основа інтенсифікації професійної та світоглядно-методологічної підготовки вчителя сучасної початкової школи | Підготовка вчителя початкових класів до організації педагогічного партнерства з батьками учнів | Україна, м.Дрогобич | ||
4748 | Інновації у професійній підготовці педагога в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків | Підготовка педагога до організації освітнього партнерства в закладах дошкільної освіти та закладах загальної середньої освіти | Україна, м.Київ | ||
3701 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Особистість у просторі виховних інновацій" | Учасник | Інститут проблем виховання НАПН України, м.Київ | ||
3808 | «Професійна підготовка сучасного педагога: виміри міжнародного співробітництва». | Особливості фахової підготовки вихователів в контексті нових освітніх технологій | м.Київ | ||
2031 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи | Особливості фахової підготовки вихователів до формування просторово-часових уявлень дітей дошкільного віку у контексті нових освітніх стратегій | Україна, Київ | ||
2030 | Міжнародна науково-практична конференція "Педагогічна освіта на зламі століть: досвід минулого - погляд у майбутнє" | Довкілля як засіб пізнання дитиною дошкільного віку простору і часу | Україна, Ніжин | ||
2029 | ! Міжнародна інтернет-конференція "Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи" | Особливості підготовки вихователів до формування просторово-часових уявлень дітей дошкільного віку | Умань | ||
153 | Всеукраїнський науково-методичний семінар з міжнародною участю 'Інноваційні підходи розвитку художньо-творчої активності дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в культурно-освітньому просторі' | Художньо-пізнавальна активність дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення з часом і простором | м.Мелітополь, Україна | ||
152 | Міжнародна науково-практична конференція 'Актуальні проблеми та перспективи розвитку дошкільної освіти і професійної підготовки педагогічних кадрів у контексті євроінтеграційних процесів' | Особливості пізнання дитиною простору й часу в дошкільному віці як передумова її успішного навчання у школі | м. Чернівці |
Монографії (колективні) (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49301 | Preparation of educators for sensory-cognitive support of children in the third year of life: achievements and perspectives | |
46378 | The organization of pedagogical partnership in ZDO as a condition ensuring the quality of education of children of early and preschool age | |
46908 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | |
33940 | Pedagogical partnership of preschool education institutions with parents as a condition to ensure the quality of education of a child | |
30471 | FEATURES OF STUDENT YOUTH’S ACHIEVING IN CATEGORIES OF SPACE AND TIME AS VALUES OF BEING |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
45516 | Studying anxiety as a predictor in students to predict the development of burnout | |
41489 | The influence of dynamic society on students’ health | |
34436 | Формування навчально-пізнавальної компетентності молодших спеціалістів у процесі самоосвітньої діяльності: експеритентальний аспект |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (14)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
41489 | The influence of dynamic society on students’ health | |
41770 | Діалогічні технології як складова практико-зорієнтованої та особистісно-складової підготовки педагогів | |
41601 | Діалогічна взаємодія в освітньому процесі закладу дошкільної освіти як умова ефективного розвитку комунікативної компетентності дітей дошкільного віку | |
43575 | Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти | |
39313 | Використання творів живопису при ознайомленні дітей 5-го року життя з об’єктами природи | |
36707 | Сучасні підходи до формування сенсорнопізнавальної компетентності дітей дошкільного віку | |
35688 | Ціннісні детермінанти у підготовці майбутніх вчителів | |
34876 | Сучасна модель практичної підготовки майбутніх педагогів | |
29331 | Formation of leadership qualities of future teachers of primary school in professional preparation | |
28899 | Формування готовності майбутніх педагогів до організації педагогічного партнерства в закладах дошкільної та початкової освіти | |
25045 | Особливості сприйняття сучасними студентами категорій простору й часу | |
19445 | Ознайомлення з простором та часом як передумова розвитку творчості в дошкільному дитинстві | |
23196 | Особливості фахової підготовки вихователів до формування просторово–часових уявлень дітей дошкільного віку | |
9772 | Сучасні проблеми ознайомлення дітей дошкільного віку з простором та часом |
Фахові видання, що затверджені МОН (16)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49662 | Зміст і структура підготовки майбутніх вихователів до формування комунікативної компетентності у дітей дошкільного віку | |
48458 | Діалогічне спілкування в контексті формування предметно-методичної компетентності майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти і вчителів початкової школи | |
48382 | Особливості підготовки вихователів до формування просторових орієнтувань дітей раннього віку | |
45908 | Підготовка майбутніх вихователів до формування комунікативної компетентності дітей дошкільного віку | |
41770 | Діалогічні технології як складова практико-зорієнтованої та особистісно-складової підготовки педагогів | |
43575 | Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти | |
31749 | Формування готовності майбутніх педагогів до організації партнерської взаємодії між учасниками освітнього процесу | |
34876 | Сучасна модель практичної підготовки майбутніх педагогів | |
28899 | Формування готовності майбутніх педагогів до організації педагогічного партнерства в закладах дошкільної та початкової освіти | |
24668 | Довкілля як засіб пізнання дитиною дошкільного віку простору та часу | |
23196 | Особливості фахової підготовки вихователів до формування просторово–часових уявлень дітей дошкільного віку | |
21204 | Специфіка відображення просторово-часових уявлень дітьми дошкільного віку в зображувальній діяльності | |
17211 | Особливості пізнання простору й часу в дошкільному віці як передумова успішного навчання дитини в школі | |
15439 | Особливості пізнання дитиною простору й часу в дошкільному віці | |
9772 | Сучасні проблеми ознайомлення дітей дошкільного віку з простором та часом | |
13946 | Ретроспективний досвід професійної підготовки вихователя до організації ручної праці в дитячому садку |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (2)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
86 | Formation of educational and cognitive competency of junior specialists in the process of self-educational activity: experiencial aspect | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34436/ | 2021 |
317 | Studying anxiety as a predictor in students to predict the development of burnout | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/45516/ | 2024 |
Реєстр наукових публікацій (2)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
271 | Сучасна модель практичної підготовки майбутніх педагогів | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34876/ | 2021 |
496 | Діалогічне спілкування в контексті формування предметно-методичної компетентності майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти і вчителів початкової школи | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/48458/ | 2024 |
Завершені наукові дослідження (2)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
168 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
331 | Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до педагогічного супроводу формування основ соціально-громадянської компетентності дітей раннього віку | Етап дослідження | 10.2023 | https://fpo.kubg.edu.ua/struktura/kafedry-fakultetu/kafedra-doshkilnoi-osvity/naukova-robota/naukovi-doslidzhennia.html#naukova-tema-kafedry-zvity |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
180 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра дошкільної освіти | Аналітик-дослідник | 16.10.2023 |
Підвищення кваліфікації (15)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
178 | Фаховий модуль (стажування) | - | 21.04.2015 | |
428 | Лідерський модуль | - | 28.04.2015 | |
898 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_600_18_12_15.pdf | 18.12.2015 |
3305 | ІКТ | Інший модуль | наказ № 605 - ЕНК.pdf | 20.09.2019 |
3881 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_176_04.03.20.pdf | 04.03.2020 |
3987 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 14.05.2020 | |
4110 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 12.05.2020 | |
4643 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.12.2020 | |
5277 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_301_05.05.21.pdf | 05.05.2021 |
5510 | інше | Інший модуль | 08.10.2021 | |
7307 | інше | Інший модуль | 23.12.2022 | |
7431 | ІКТ(енк) | Інший модуль | наказ № 749.pdf | 27.12.2022 |
8058 | Основні принципи лідерства служіння | Інший модуль | 10.05.2023 | |
9671 | Застосування травма-інформованого підходу в навчанні здобувачів освіти | Дидактичний модуль | 01.04.2024 | |
9784 | Лепбук професійного успіху 2024 | Інший модуль | 20.04.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (2)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
1246 | «Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції Нової української школи | Міжнародна науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 02.11.2017 | 10 |
1265 | «Класно-урочна система навчання в контексті розбудови нової української школи» | Київський освітній форум | Київський університет імені Бориса Грінченка | 22.08.2017 | 5 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
31897 | Дитина. Освітня програма для дітей від 2 до 7 років |
Навчальні та методичні матеріали (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
36475 | Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина" | |
14622 | Дитина. Освітня програма для дітей від 2 до 7 років | |
14713 | Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина" | |
8302 | Методичні рекомендації до Програми виховання і навчання дітей від двох до семи років "ДИТИНА" |
Сертифіковані ЕНК (9)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
170 | Порівняльна педагогіка (5 курс, ДО) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2015 | 255 | 03.06.2015 | |
231 | Управління педагогічною взаємодією з різними соціальними інститутами (5 курс, ДО) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2015 | 600 | 18.12.2015 | |
527 | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5-6 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2019 | 605 | 20.09.2019 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
674 | Педагогіка (1-2 курс, ПО, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Заочна | 2020 | 176 | 04.03.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
749 | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 282 | 26.05.2020 | 21/22 н.р. |
792 | Дидактика початкової школи (скорочений термін навчання) (1 курс, ПО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 706 | 11.11.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
985 | Педагогіка (1-2 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 301 | 05.05.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1119 | Розвиток наукової галузі (1 курс, АСП) | Факультет педагогічної освіти | Доктор філософії | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1313 | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 | 23/24 н.р. |
Використання ЕНК (33)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
175 | Педагогічний інститут | Порівняльна педагогіка (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 2 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
270 | Педагогічний інститут | Управління педагогічною взаємодією з різними соціальними інститутами (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 2 | не враховується | не враховується | 26.11.2016 |
5458 | Педагогічний інститут | Педагогіка з основами інклюзивної освіти: Дидактика початкової школи (1 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
5483 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5486 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
6208 | Педагогічний інститут | Дидактика початкової школи (скорочений термін навчання) (1 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 4 | 10 | 10.12.2020 |
6656 | Педагогічний інститут | Методика навчання освітньої галузі «Соціальна і здоров’язбережувальна освіта» (3 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6657 | Педагогічний інститут | Методика навчання освітньої галузі «Соціальна і здоров’язбережувальна освіта» (6 курс, ПМПО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6806 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
8454 | Педагогічний інститут | Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі (4 (2, спп) курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8526 | Педагогічний інститут | Методика навчання освітньої галузі «Соціальна і здоров’язбережувальна освіта» (2-3 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 7 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8588 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8596 | Педагогічний інститут | Педагогіка з основами інклюзивної освіти (1-2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | 10 | 31.12.2020 |
8607 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 31.12.2020 |
8987 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 30.11.2021 |
9392 | Педагогічний інститут | Практикум з ігрової діяльності (1-2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9457 | Педагогічний інститут | Розвиток наукової галузі (1 курс, АСП, денна) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
9695 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5-6 курс, ПО, ПМПО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
9813 | Педагогічний інститут | Дидактика початкової школи (скорочений термін навчання) (1 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
9969 | Педагогічний інститут | Соціальна і здоров'язбережувальна освіта з методикою навчання (2-3 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10044 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО, ПМДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
10437 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | 4 | 3 | 30.11.2021 |
11092 | Педагогічний інститут | Виробнича практика (особистісно-професійного становлення) (4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11112 | Педагогічний інститут | Практика навчальна (пропедевтична) (2-3 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11966 | Педагогічний інститут | Практика (Навчальна/ Пропедевтична) (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
11969 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (без відриву) (2-4 курс, ДО) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12191 | Факультет педагогічної освіти | Розвиток наукової галузі (1 курс, АСП) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12243 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5-6 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12351 | Факультет педагогічної освіти | Мистецьке рукоділля (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 |
12484 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12793 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12977 | Факультет педагогічної освіти | Розвиток наукової галузі (1 курс, АСП) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13702 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
615 | Кафедра педагогіки та психології | 4,35 | 30.12.2016 |
1047 | Кафедра педагогіки та психології | 4,66 | 12.01.2017 |
1903 | Кафедра педагогіки та психології | 4,52 | 26.12.2018 |
2565 | Кафедра педагогіки та психології | 4,95 | 28.12.2019 |
3635 | Кафедра педагогіки та психології | 4,79 | 28.12.2020 |
4697 | Кафедра педагогіки та психології | 4,83 | 28.12.2021 |
5679 | Кафедра дошкільної освіти | 4,96 | 30.12.2022 |
6556 | Кафедра дошкільної освіти | 4,86 | 30.12.2023 |