Додаткові відомості
З 1999 року - асистент кафедри дошкільної педагогіки Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. З 2001 року - доцент кафедри дошкільної педагогіки Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. З 2008 року - доцент кафедри менеджменту та інноваційних технологій дошкільної освіти Інституту розвитку дитини НПУ ім. М.П.Драгоманова З 2010 року - доцент кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та родинного виховання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка. З 2011 року - доцент кафедри педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка. З 2014 року - доцент кафедри педагогіки і психології Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка. З 2022 р. - доцент кафедри дошкілшьної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
Тема докторської дисертації: "Теоретичні і методичні засади фахової підготовки вихователів до формування просторово-часових уявлень у дітей дошкільного віку", закоординована у 2013 році.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 3 | 0 | 0 | 2025.10.27 06:04:36 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 400 | 8 | 5 | 2025.10.27 10:02:09 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 237 | 7 | 3 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 120 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра дошкільної освіти | 65.70000 | 2 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Nataliia_Holota |
Конференції (25)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 12209 | Всеукраїнська науково-практична конференції «Освітній процес в закладі дошкільної освіти в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення» | Вплив освітніх втрат на професійне становлення майбутніх вихователів. | м.Київ | document.pdf | |
| 11396 | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ТА СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ | Педагогічні умови формування просторових уявлень дітей старшого дошкільного віку засобом проектних технологій | м. Рівне |
|
|
| 11395 | ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: РЕАЛІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ | Підготовка вихователів до формування просторово-часових уявлень у дітей дошкільного віку в освітньому процесі ЗДО | м. Київ, Кїівський столичний університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
| 11154 | І Всеукраїнські педагогічні читання пам'яті Володимира Бондаря "Контексти наукових досліджень Володимира Бондаря. Адаптивне навчання студентів в умовах воєнного стану та відновлення України" | Психолого-педагогічний супровід формування просторових уявлень у дітей раннього віку в освітньому процесі закладу дошкільної освіти | м.Київ | document.pdf | |
| 11153 | Всеукраїнський науково-методичний семінар:"Українське дошкілля в умовах війни: виклики і завдання" | Психолого-педагогічний супровід формування просторових уявлень у дітей дошкільного віку в освітньому процесі ЗДО | м. Луцьк | document.pdf | |
| 9629 | VІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Дитинство ХХІ століття: інноваційна освіта» | Педагогічне партнерство як засіб забезпечення якості дошкільної освіти | м.Кременчук | document.pdf | |
| 9628 | Всеукраїнський круглий стіл «Сучасний заклад дошкільної освіти: лідерство, диджиталізація, майбутній капітал» | удосконалення професійної компетентності щодо використання сучасних педагогічних технологій для забезпечення якості освітнього процесу в здо | м. Київ, КУ імені Бориса Грінченка |
|
|
| 8667 | ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: ФЕНОМЕН ІННОВАЦІЙНОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ | Діалогічні технології як складова практико-орієнтованої підготовки вихователів дітей дошкільного віку | м. Київ | document.pdf | |
| 8478 | International scientific conference «The role of psychology and pedagogy in the spiritual development of modern society» : conference proceedings | Dialogical interaction as an integral component professional and personal growth of the future educator | Латвія | document.pdf | |
| 8340 | Всеукраїнська інтернет конференції "Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану::теорія, практика, інновації" | Діалогові технології навчання як необхідна умова підготовки вихователів до партнерської взаємодії в освітньому просторі ЗДО. | м.Київ, Інститут проблем виховання НАПН України |
|
|
| 7506 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнарродною участю \ | Особливості фахової підготовки педагога до здійснення суб’єкт-суб’єктної взаємодії з різними учасниками освітнього процесу | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
| 7507 | III Міжнародна науково-практична конференція «Interaction of society and science: problems and prospects» | ВИКОРИСТАННЯ ТВОРІВ ЖИВОПИСУ ПРИ ОЗНАЙОМЛЕННІ ДІТЕЙ 5-ГО РОКУ ЖИТТЯ З ОБ’ЄКТАМИ ПРИРОДИ | Лондон, Англія (дистанційно) |
|
|
| 5995 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА В УМОВАХ ПАРАДИГМАЛЬНИХ ЗМІН» | - | м.Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 5993 | ІІI Міжнародної наукової онлайн-конференції «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти». | Трансформація змісту та технологій вищої освіти на андрагогічних засадах | м.Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
| 4752 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції" | Підготовка педагогів до організації педагогічного партнерства з закладами освітив умовах Нової української школи | Україна, м.Київ |
|
|
| 4746 | І Міжнародна науково-практична конференція "Освіта для ХХІ століття: виклики, проблеми, перспективи" | Підготовка до організації педагогічного партнерства в закладах освіти як передумова успішної самореалізації майбутніх педагогів | Україна, м. Суми |
|
|
| 4747 | Модернізація педагогічної освіти як основа інтенсифікації професійної та світоглядно-методологічної підготовки вчителя сучасної початкової школи | Підготовка вчителя початкових класів до організації педагогічного партнерства з батьками учнів | Україна, м.Дрогобич |
|
|
| 4748 | Інновації у професійній підготовці педагога в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків | Підготовка педагога до організації освітнього партнерства в закладах дошкільної освіти та закладах загальної середньої освіти | Україна, м.Київ |
|
|
| 3701 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Особистість у просторі виховних інновацій" | Учасник | Інститут проблем виховання НАПН України, м.Київ |
|
|
| 3808 | «Професійна підготовка сучасного педагога: виміри міжнародного співробітництва». | Особливості фахової підготовки вихователів в контексті нових освітніх технологій | м.Київ |
|
|
| 2031 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи | Особливості фахової підготовки вихователів до формування просторово-часових уявлень дітей дошкільного віку у контексті нових освітніх стратегій | Україна, Київ |
|
|
| 2030 | Міжнародна науково-практична конференція "Педагогічна освіта на зламі століть: досвід минулого - погляд у майбутнє" | Довкілля як засіб пізнання дитиною дошкільного віку простору і часу | Україна, Ніжин |
|
|
| 2029 | ! Міжнародна інтернет-конференція "Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи" | Особливості підготовки вихователів до формування просторово-часових уявлень дітей дошкільного віку | Умань |
|
|
| 153 | Всеукраїнський науково-методичний семінар з міжнародною участю 'Інноваційні підходи розвитку художньо-творчої активності дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в культурно-освітньому просторі' | Художньо-пізнавальна активність дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення з часом і простором | м.Мелітополь, Україна |
|
|
| 152 | Міжнародна науково-практична конференція 'Актуальні проблеми та перспективи розвитку дошкільної освіти і професійної підготовки педагогічних кадрів у контексті євроінтеграційних процесів' | Особливості пізнання дитиною простору й часу в дошкільному віці як передумова її успішного навчання у школі | м. Чернівці |
|
Монографії (колективні) (6)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 50901 | Освітнє середовище в групах раннього віку: аспекти сенсорно-пізнавального розвитку | |
| 49301 | Preparation of educators for sensory-cognitive support of children in the third year of life: achievements and perspectives | |
| 46378 | The organization of pedagogical partnership in ZDO as a condition ensuring the quality of education of children of early and preschool age | |
| 46908 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | |
| 33940 | Pedagogical partnership of preschool education institutions with parents as a condition to ensure the quality of education of a child | |
| 30471 | FEATURES OF STUDENT YOUTH’S ACHIEVING IN CATEGORIES OF SPACE AND TIME AS VALUES OF BEING |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (3)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 45516 | Studying anxiety as a predictor in students to predict the development of burnout | |
| 41489 | The influence of dynamic society on students’ health | |
| 34436 | Формування навчально-пізнавальної компетентності молодших спеціалістів у процесі самоосвітньої діяльності: експеритентальний аспект |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (15)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 50585 | Psychological-pedagogical support of sensory-cognitive development of children in the third year of life | |
| 41489 | The influence of dynamic society on students’ health | |
| 41770 | Діалогічні технології як складова практико-зорієнтованої та особистісно-складової підготовки педагогів | |
| 41601 | Діалогічна взаємодія в освітньому процесі закладу дошкільної освіти як умова ефективного розвитку комунікативної компетентності дітей дошкільного віку | |
| 43575 | Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти | |
| 39313 | Використання творів живопису при ознайомленні дітей 5-го року життя з об’єктами природи | |
| 36707 | Сучасні підходи до формування сенсорнопізнавальної компетентності дітей дошкільного віку | |
| 35688 | Ціннісні детермінанти у підготовці майбутніх вчителів | |
| 34876 | Сучасна модель практичної підготовки майбутніх педагогів | |
| 29331 | Formation of leadership qualities of future teachers of primary school in professional preparation | |
| 28899 | Формування готовності майбутніх педагогів до організації педагогічного партнерства в закладах дошкільної та початкової освіти | |
| 25045 | Особливості сприйняття сучасними студентами категорій простору й часу | |
| 19445 | Ознайомлення з простором та часом як передумова розвитку творчості в дошкільному дитинстві | |
| 23196 | Особливості фахової підготовки вихователів до формування просторово–часових уявлень дітей дошкільного віку | |
| 9772 | Сучасні проблеми ознайомлення дітей дошкільного віку з простором та часом |
Фахові видання, що затверджені МОН (17)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52614 | Підготовка вихователів до формування просторово-часових орієнтувань у дітей раннього та дошкільного віку | |
| 49662 | Зміст і структура підготовки майбутніх вихователів до формування комунікативної компетентності у дітей дошкільного віку | |
| 48458 | Діалогічне спілкування в контексті формування предметно-методичної компетентності майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти і вчителів початкової школи | |
| 48382 | Особливості підготовки вихователів до формування просторових орієнтувань дітей раннього віку | |
| 45908 | Підготовка майбутніх вихователів до формування комунікативної компетентності дітей дошкільного віку | |
| 41770 | Діалогічні технології як складова практико-зорієнтованої та особистісно-складової підготовки педагогів | |
| 43575 | Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти | |
| 31749 | Формування готовності майбутніх педагогів до організації партнерської взаємодії між учасниками освітнього процесу | |
| 34876 | Сучасна модель практичної підготовки майбутніх педагогів | |
| 28899 | Формування готовності майбутніх педагогів до організації педагогічного партнерства в закладах дошкільної та початкової освіти | |
| 24668 | Довкілля як засіб пізнання дитиною дошкільного віку простору та часу | |
| 23196 | Особливості фахової підготовки вихователів до формування просторово–часових уявлень дітей дошкільного віку | |
| 21204 | Специфіка відображення просторово-часових уявлень дітьми дошкільного віку в зображувальній діяльності | |
| 17211 | Особливості пізнання простору й часу в дошкільному віці як передумова успішного навчання дитини в школі | |
| 15439 | Особливості пізнання дитиною простору й часу в дошкільному віці | |
| 9772 | Сучасні проблеми ознайомлення дітей дошкільного віку з простором та часом | |
| 13946 | Ретроспективний досвід професійної підготовки вихователя до організації ручної праці в дитячому садку |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (2)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 317 | Studying anxiety as a predictor in students to predict the development of burnout | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/45516/ | 2024 |
| 86 | Formation of educational and cognitive competency of junior specialists in the process of self-educational activity: experiencial aspect | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34436/ | 2021 |
Реєстр наукових публікацій (2)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 496 | Діалогічне спілкування в контексті формування предметно-методичної компетентності майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти і вчителів початкової школи | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/48458/ | 2024 |
| 271 | Сучасна модель практичної підготовки майбутніх педагогів | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34876/ | 2021 |
Завершені наукові дослідження (3)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 332 | Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей раннього віку | Етап дослідження | 26.10.2023 00:00 | https://fpo.kubg.edu.ua/struktura/kafedry-fakultetu/kafedra-doshkilnoi-osvity/naukova-robota/naukovi-doslidzhennia.html#naukova-tema-kafedry-zvity |
| 331 | Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей раннього віку | Етап дослідження | 26.10.2023 00:00 | https://fpo.kubg.edu.ua/struktura/kafedry-fakultetu/kafedra-doshkilnoi-osvity/naukova-robota/naukovi-doslidzhennia.html#naukova-tema-kafedry-zvity |
| 168 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 09.06.2021 00:00 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
|---|---|---|---|---|
| 180 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра дошкільної освіти | Аналітик-дослідник | 16.10.2023 00:00 |
Підвищення кваліфікації (17)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 11333 | Медіаосвіта: європейські практики | Дидактичний модуль |
|
19.03.2025 00:00 |
| 11201 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
17.03.2025 00:00 |
| 9784 | Лепбук професійного успіху 2024 | Інший модуль |
|
20.04.2024 00:00 |
| 9671 | Застосування травма-інформованого підходу в навчанні здобувачів освіти | Дидактичний модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 8058 | Основні принципи лідерства служіння | Інший модуль |
|
10.05.2023 00:00 |
| 7431 | ІКТ(енк) | Інший модуль | наказ № 749.pdf | 27.12.2022 00:00 |
| 7307 | інше | Інший модуль |
|
23.12.2022 00:00 |
| 5510 | інше | Інший модуль |
|
08.10.2021 00:00 |
| 5277 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_301_05.05.21.pdf | 05.05.2021 00:00 |
| 4643 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
01.12.2020 00:00 |
| 4110 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
12.05.2020 00:00 |
| 3987 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
14.05.2020 00:00 |
| 3881 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_176_04.03.20.pdf | 04.03.2020 00:00 |
| 3305 | ІКТ | Інший модуль | наказ № 605 - ЕНК.pdf | 20.09.2019 00:00 |
| 898 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_600_18_12_15.pdf | 18.12.2015 00:00 |
| 428 | Лідерський модуль | - |
|
28.04.2015 00:00 |
| 178 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
21.04.2015 00:00 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (2)
| ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
|---|---|---|---|---|---|
| 1265 | «Класно-урочна система навчання в контексті розбудови нової української школи» | Київський освітній форум | Київський університет імені Бориса Грінченка | 22.08.2017 00:00 | 5 |
| 1246 | «Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції Нової української школи | Міжнародна науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 02.11.2017 00:00 | 10 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 31897 | Дитина. Освітня програма для дітей від 2 до 7 років |
Навчальні та методичні матеріали (4)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 36475 | Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина" | |
| 14622 | Дитина. Освітня програма для дітей від 2 до 7 років | |
| 14713 | Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина" | |
| 8302 | Методичні рекомендації до Програми виховання і навчання дітей від двох до семи років "ДИТИНА" |
Сертифіковані ЕНК (9)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1313 | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1119 | Розвиток наукової галузі (1 курс, АСП) | Факультет педагогічної освіти | Доктор філософії | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 985 | Педагогіка (1-2 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 301 | 05.05.2021 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 792 | Дидактика початкової школи (скорочений термін навчання) (1 курс, ПО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 706 | 11.11.2020 00:00 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 749 | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 282 | 26.05.2020 00:00 | 21/22 н.р. |
| 674 | Педагогіка (1-2 курс, ПО, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Заочна | 2020 | 176 | 04.03.2020 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 527 | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5-6 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2019 | 605 | 20.09.2019 00:00 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 231 | Управління педагогічною взаємодією з різними соціальними інститутами (5 курс, ДО) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2015 | 600 | 18.12.2015 00:00 | |
| 170 | Порівняльна педагогіка (5 курс, ДО) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2015 | 255 | 03.06.2015 00:00 |
Використання ЕНК (34)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14649 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО) | Магістр | Очна/Заочна | 14 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13702 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12977 | Факультет педагогічної освіти | Розвиток наукової галузі (1 курс, АСП) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12793 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12484 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12351 | Факультет педагогічної освіти | Мистецьке рукоділля (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 02:00 |
| 12243 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5-6 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12191 | Факультет педагогічної освіти | Розвиток наукової галузі (1 курс, АСП) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 11969 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (без відриву) (2-4 курс, ДО) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 02:00 |
| 11966 | Педагогічний інститут | Практика (Навчальна/ Пропедевтична) (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 02:00 |
| 11112 | Педагогічний інститут | Практика навчальна (пропедевтична) (2-3 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 11092 | Педагогічний інститут | Виробнича практика (особистісно-професійного становлення) (4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10437 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | 4 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 10044 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО, ПМДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 9969 | Педагогічний інститут | Соціальна і здоров'язбережувальна освіта з методикою навчання (2-3 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 9813 | Педагогічний інститут | Дидактика початкової школи (скорочений термін навчання) (1 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 9695 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5-6 курс, ПО, ПМПО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 9457 | Педагогічний інститут | Розвиток наукової галузі (1 курс, АСП, денна) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 10 | 30.11.2021 02:00 |
| 9392 | Педагогічний інститут | Практикум з ігрової діяльності (1-2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 00:00 |
| 8987 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 30.11.2021 00:00 |
| 8607 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8596 | Педагогічний інститут | Педагогіка з основами інклюзивної освіти (1-2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | 10 | 31.12.2020 02:00 |
| 8588 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8526 | Педагогічний інститут | Методика навчання освітньої галузі «Соціальна і здоров’язбережувальна освіта» (2-3 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 7 | 5 | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8454 | Педагогічний інститут | Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі (4 (2, спп) курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 6806 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 6657 | Педагогічний інститут | Методика навчання освітньої галузі «Соціальна і здоров’язбережувальна освіта» (6 курс, ПМПО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 02:00 |
| 6656 | Педагогічний інститут | Методика навчання освітньої галузі «Соціальна і здоров’язбережувальна освіта» (3 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 02:00 |
| 6208 | Педагогічний інститут | Дидактика початкової школи (скорочений термін навчання) (1 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 4 | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 5486 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | не враховується | 27.12.2019 02:00 |
| 5483 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 27.12.2019 00:00 |
| 5458 | Педагогічний інститут | Педагогіка з основами інклюзивної освіти: Дидактика початкової школи (1 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 00:00 |
| 270 | Педагогічний інститут | Управління педагогічною взаємодією з різними соціальними інститутами (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 2 | не враховується | не враховується | 26.11.2016 00:00 |
| 175 | Педагогічний інститут | Порівняльна педагогіка (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 2 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 00:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (9)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7462 | Кафедра дошкільної освіти | 4,73 | 31.12.2024 00:00 |
| 6556 | Кафедра дошкільної освіти | 4,86 | 30.12.2023 00:00 |
| 5679 | Кафедра дошкільної освіти | 4,96 | 30.12.2022 00:00 |
| 4697 | Кафедра педагогіки та психології | 4,83 | 28.12.2021 00:00 |
| 3635 | Кафедра педагогіки та психології | 4,79 | 28.12.2020 00:00 |
| 2565 | Кафедра педагогіки та психології | 4,95 | 28.12.2019 00:00 |
| 1903 | Кафедра педагогіки та психології | 4,52 | 26.12.2018 00:00 |
| 1047 | Кафедра педагогіки та психології | 4,66 | 12.01.2017 02:00 |
| 615 | Кафедра педагогіки та психології | 4,35 | 30.12.2016 00:00 |