Додаткові відомості
Освіта
Київський університет імені Бориса Грінченка 2010 Перелік місць роботи
З 2008 по 2010 працював вчителем англійської мови в Навчально-виховному комплексі "Загальноосвітній навчальний заклад школа-дитячий садок "Гармонія"".З 2010 працює викладачем в Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка.
Теми дисертацій (захищених)
Ідеї наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ - 30-ті роки ХХ століття)Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
434 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Q-9564-2016 | 3 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/1606003 |
653 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Q-9564-2016 | 3 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/1606003 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 98 | 6 | 2 | 2024.11.21 10:00:22 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 79 | 6 | 1 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
134 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 52 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Yeugen_Antypin |
Конференції (3)
Монографії (колективні) (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46908 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | |
41032 | Підготовка вчителя в умовах глобальних невизначених змін: освітні запити та виклики | |
33746 | Ґенеза професійних вимог до вихователів у процесі підготовки на зламі ХІХ–ХХ століть | |
25497 | Трансформація ідей про трудове виховання дітей в педагогічній думці України (20–30-ті роки ХХ століття) |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46274 | Practices of psychological and pedagogical support of future teachers’ personal and professional development in the conditions of distance learning | |
41756 | The use of digital tools in interdisciplinary projects of students’ personal and professional self-development | |
34121 | Self-Development as a Factor in the Professional Growth of Future Teachers |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (16)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46274 | Practices of psychological and pedagogical support of future teachers’ personal and professional development in the conditions of distance learning | |
41756 | The use of digital tools in interdisciplinary projects of students’ personal and professional self-development | |
42490 | Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога | |
40285 | Організація взаємодії ЗЗСО з батьківською спільнотою в умовах змішаної та дистанційної освіти | |
38094 | Психологічні особливості субʼєктивних семантичних полів майбутніх педагогів з різним типом професійної спрямованості | |
40085 | Формування пошуково-дослідницьких умінь майбутніх педагогів у перебігу вивчення педагогічних дисциплін | |
33186 | Підтримка сім’ї у психофізичному розвитку дітей переддошкільного віку як теоретична проблема дошкільної освіти | |
31576 | Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів у процесі навчальних практик | |
33942 | Personal pedagogy as an answer to modern challenges of society and the world | |
32760 | Ретроспективний погляд щодо реалізації ідей дитиноцентризму Василя Сухомлинського в Новій українській школі | |
30182 | Полікультурне виховання дошкільників в організованому середовищі закладу дошкільної освіти | |
23394 | Періодизація ідей про наступність трудового виховання дітей в педагогічній думці України (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття) | |
14505 | Actualization of continuity in labor education of children of preschool and primary school age: Ukrainian context (1890-1917) | |
18046 | Адаптація ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у педагогічній думці та практиці радянської доби (1919-1928) | |
9775 | Ідеї дитиноцентризму в педагогічних поглядах Тимофія Лубенця | |
14555 | Наступність у вихованні й навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ - початку ХХ століття |
Фахові видання, що затверджені МОН (15)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48939 | Підготовка вихователів ЗДО до здійснення психолого-педагогічного супроводу обдарованої дитини | |
45423 | Змістово-технологічне забезпечення психолого-педагогічного супроводу особистісного та професійного розвитку майбутніх педагогів | |
42490 | Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога | |
38094 | Психологічні особливості субʼєктивних семантичних полів майбутніх педагогів з різним типом професійної спрямованості | |
40085 | Формування пошуково-дослідницьких умінь майбутніх педагогів у перебігу вивчення педагогічних дисциплін | |
31576 | Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів у процесі навчальних практик | |
32760 | Ретроспективний погляд щодо реалізації ідей дитиноцентризму Василя Сухомлинського в Новій українській школі | |
24250 | Поступ ідей про наступність трудового виховання дітей (1919-1934рр.) | |
14901 | Софія Русова про наступність у трудовому вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку | |
13718 | Питання трудового виховання дітей у дидактичному доробку Володимира Фармаковського | |
9775 | Ідеї дитиноцентризму в педагогічних поглядах Тимофія Лубенця | |
14555 | Наступність у вихованні й навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ - початку ХХ століття | |
6502 | ІДЕЇ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ (КІНЕЦЬ ХІХ - ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ) | |
2740 | Характеристика історіографії та джерельної бази дослідження проблеми наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття) | |
1967 | Ідеї наступності в педагогічній спадщині Наталі та Тимофія Лубенців |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
80 | Self-Development as a Factor in the Professional Growth of Future Teachers | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34121/ | 2021 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
265 | Еразмус+ | Міжнародне стажування | 08-12.11.2021 | Ivana Schmejkalov Ivana.Schmejkalova@osu.cz Остравський університет (Чехія) | Учасник програми | Confirmation of Mobility - Antypin.pdf |
Заявки на колективні гранти (4)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
183 | Впровадження цінностей ЄС у процесі підготовки вчителів в Україні | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
359 | The effectiveness of teacher training in Ukraine in the context of EU values and educational practices (EFFECT) | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
530 | Сучасні стратегії педагогічної освіти: відповіді на глобальні виклики | GlobalLogic Education | Коллективний | - | 2021 |
672 | Психологія критичного мислення | Академія української преси | Коллективний | - | 2022 |
Індивідуальні гранти (1)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
8 | Наукове стажування | Professional Fellows Program 2020 | Подано | Документ відсутній | 2020 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
160 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (2)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
146 | Модератор соціального проекту | 2016 | 5 |
207 | Системна робота впродовж року | 2017 | 10 |
Підвищення кваліфікації (15)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
950 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_03_06_15_d1.pdf | 03.06.2015 |
1622 | Фаховий модуль (стажування) | - | 26.06.2017 | |
2062 | Лідерський модуль | Інший модуль | 15.02.2018 | |
3454 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 08.11.2019 | |
3882 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_176_04.03.20.pdf | 04.03.2020 |
4019 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 02.05.2020 | |
4820 | інше | Інший модуль | 31.07.2020 | |
4821 | інше | Інший модуль | 27.04.2020 | |
5222 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_252_05.04.21.pdf | 05.04.2021 |
5877 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 1.pdf | 12.11.2021 |
6368 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.06.2022 | |
7512 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_756_29.12.2022.pdf | 29.12.2022 |
7910 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 06.10.2023 | |
9083 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №843-Дод2_4.pdf | 25.12.2023 |
9145 | Розроблення професійних стандартів | Інший модуль | 14.12.2023 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (2)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
1238 | «Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції Нової української школи | Міжнародна науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 02.11.2017 | 10 |
1269 | «Ідеї Ф.Фребеля: від минулого до сьогодення» | Педагогічні читання для вихователів-методистів закладів дошкільної освіти Шевченківського району м. Києва | Національна бібліотека України для дітей | 14.11.2017 | 5 |
Керівництво науковим гуртком (1)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
89 | Історико-педагогічні студії | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 25 | Не зазначено | 14.11.2017 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
42492 | Педагогічна антропологія: навч.-метод. посібник |
Сертифіковані ЕНК (6)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
87 | Історія педагогіки | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2014 | 249 | 10.06.2014 | |
196 | Педагогіка загальна (1 курс, ДО, з.ф.н.) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2015 | 255 | 03.06.2015 | |
674 | Педагогіка (1-2 курс, ПО, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Заочна | 2020 | 176 | 04.03.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
704 | Людинознавство: Педагогічна антропологія (1 курс, ДО, заочна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 212 | 02.04.2020 | |
954 | Людинознавство (1 курс, ДО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 252 | 05.04.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
985 | Педагогіка (1-2 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 301 | 05.05.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
Використання ЕНК (22)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
51 | Педагогічний інститут | Історія педагогіки | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
307 | Педагогічний інститут | Історія педагогіки (1 курс, ДО, з.ф.н) | Бакалавр | Заочна | 3 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
376 | Педагогічний інститут | Педагогіка загальна (1 курс, ДО, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 3 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
6043 | Педагогічний інститут | Педагогіка з основами інклюзивної освіти (1-2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
6577 | Педагогічний інститут | Людинознавство: Педагогічна антропологія (1 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
6578 | Педагогічний інститут | Людинознавство: Педагогічна антропологія (1 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8347 | Педагогічний інститут | Людинознавство: Педагогічна антропологія (1 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 10.12.2020 |
8586 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8595 | Педагогічний інститут | Педагогіка з основами інклюзивної освіти (1-2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | 10 | 31.12.2020 |
8985 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
10411 | Педагогічний інститут | Освітній менеджмент в початковій школі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10416 | Педагогічний інститут | Людинознавство (1 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10436 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
10444 | Педагогічний інститут | Людинознавство (1 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
10447 | Педагогічний інститут | Людинознавство (1 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11087 | Педагогічний інститут | Виробнича практика (особистісно-професійного становлення) (4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11102 | Педагогічний інститут | Практика навчальна (психолого-педагогічна) (1 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11106 | Педагогічний інститут | Практика навчальна (пропедевтична) (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11995 | Педагогічний інститут | Практика переддипломна (6 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12483 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12492 | Факультет педагогічної освіти | Людинознавство (1 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
13297 | Факультет педагогічної освіти | Людинознавство (1 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (7)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
924 | Кафедра педагогіки та психології | 4,81 | 12.01.2017 |
1791 | Кафедра педагогіки та психології | 4,38 | 26.12.2018 |
2592 | Кафедра педагогіки та психології | 4,96 | 28.12.2019 |
3406 | Кафедра педагогіки та психології | 4,91 | 28.12.2020 |
4286 | Кафедра педагогіки та психології | 4,85 | 28.12.2021 |
5698 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,78 | 30.12.2022 |
6585 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,87 | 30.12.2023 |
Заходи мистецького спрямування (1)
ID | Назва заходу | Вид участі / підготовки | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
517 | Майстер-клас "Професійне selfi" | особиста участь | Київський університет імені Бориса Грінченка | - | 07.12.2017 |
Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (1)
ID | Назва заходу | Місце проведення | Дата проведення |
---|---|---|---|
86 | Всеукраїнський конкурс "Моральний вчинок" | м. Київ | 20.04.2017 |