Додаткові відомості
Київський університет імені Бориса Грінченка. Рік закінчення 2010, спеціальність: соціальний педагог (кваліфікація викладача соціальної педагогіки). Диплом КВ № 39671579
Київський університет імені Бориса Грінченка. Аспірантура за спеціальністю 13.00.05 - соціальна педагогіка (2010-2014).
2003-2008 рр. – лаборант кафедри анатомії та вікової фізіології Київського міського педагогічного університету імені Б.Д.Грінченка.
2008-2010 рр. – завідувач кабінетом кафедри анатомії, вікової фізіології і гігієни Інституту психології та соціальної педагогіки Київського міського педагогічного університету імені Б.Д.Грінченка.
2010-2013 рр. – завідувач кабінетом та викладач за суміщенням кафедри анатомії і фізіології людини Інституту психології та соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка.
2013-2018 рр. – викладач кафедри анатомії і фізіології людини Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.
2018-2019 рр. – викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.
З вересня 2019 року – старший викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини (нині Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти) Київського університету імені Бориса Грінченка.
З грудня 2021 року - експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (231 Соціальна робота).
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
2 | 0 | 0 | 2023.11.27 06:05:25 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Посилання |
---|---|---|---|---|---|---|
298 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | AFB-5369-2022 | 3 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3608292 |
Індекси цитування Google Академії
В значенні "Динаміка цитування" зазначено кількість цитувань за поточний період (на основі фіксованих показників за рейтингом прозорості від 15.03.2023 р.)
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Динаміка цитування | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 86 | 5 | 1 | 15 | 2023.11.22 10:47:50 | Перейти на сторінку link |
За останні 5 років | 73 | 4 | 1 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Посилання |
---|---|---|---|---|---|---|
62 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 40 | 2 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Maryna_Lekholetova |
Конференції (37)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
8322 | 14th Annual International Scientific Conference – DLCC2022 Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning. Submitted: E-learning in the Transformation of Education in Digital Society | Professional self-improvement of social workers in working with female combatants: the potential of the MOOC | Uniwersytet Slaski w Katowicach (Poland) |
|
|
8212 | Місце спільного прийняття рішень (СПР) у практиці соціальної роботи | Учасник тренінгу | Онлайн (за Київським часом) |
![]() |
|
8254 | ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади» | Умови організації соціокультурної діяльності в територіальній громаді | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка (м. Суми, Україна) |
![]() |
|
8089 | Meet Up NeoІнклюзія Формування інклюзивної свідомості» та «Психолого-педагогічна підтримка дітей з ООП в умовах війни | Слухач. Участь у дискусійній частині | Київський Палац дітей та юнацтва (м. Київ) |
![]() |
|
8062 | 19-та Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні дослідження в соціальній сфері» | Особливості роботи соціального працівника з ВІЛ-інфікованими дітьми та їхніми сім’ями | Національний університет "Одеська політехніка", м. Одеса |
![]() |
|
8144 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Актуальні питання спеціальної та інклюзивної освіти: виклик сьогодення" | Менеджмент соціального та інклюзивного середовища | ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» | document.pdf | |
7456 | І Всеукраїнська науково-практична конференція "Спеціальна освіта та соціальна інклюзія: виклики ХХІ століття" | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі | Запорізький національний університет, м. Запоріжжя |
![]() |
|
7109 | 13th Annual International Scientific Conference Online Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning | Building Professional Competencies of Social Workers through Distance Learning in the Context of the Covid-19 Pandemic | University of Silesia in Katowice (Poland) |
![]() |
|
6970 | ІІІ Всукраїнський Форум за міжнародної участі "Дитина у тривожному середовищі: розвивальні і відновлювальні практики" | Слухач. Участь у дискусійній частині | Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
![]() |
|
6840 | 15th International Scientific Conference „Society. Integration. Education” (SIE2021) | Development of youth volunteer programs in the condition of the Covid-19 pandemic in the communities, neighboring to the area of the joint forced operation in the east of Ukraine | Latvia, Rezekne Academy of Technologie (virtual format Zoom platform) |
![]() |
|
6710 | Вебінар «Рух за рівність в Україні та світі на прикладі феміністичного та ЛГБТ-рухів» | Слухач. Участь у дискусійній частині | Онлайн (за Київським часом) |
![]() |
|
6716 | Вебінар «Права людини та верховенство права в історичних подіях та постатях» | Слухач. Участь у дискусійній частині | Онлайн (за Київським часом) |
![]() |
|
6506 | Міжнародний круглий стіл «Пошук шляхів підвищення кваліфікації педагогічних працівників і фахівців соціальної роботи в Україні та Польщі: обмін досвідом» | Участь у дискусійній частині | Київ-Ніжин-Харків-Хелм |
![]() |
|
5885 | ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики» | Особливості соціальної роботи з сім’ями, які виховують дітей з інвалідністю | Київський університет імені Бориса Грінченка |
![]() |
|
5317 | VII Міжвузівський науково-практичний семінар «Професійна мобільність як чинник соціальної адаптації і творчої самореалізації особистості в умовах суспільних трансформацій» | Адвокаційна діяльність соціальних працівників: аналіз успішних практик | Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради |
![]() |
|
5252 | І Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи» | Моделювання освітнього інклюзивного середовища в найкращих інтересах дітей | Запорізький національний університет | document.pdf | |
5246 | Міжнародна науково-практична конференція «Підготовка фахівців соціальної сфери в умовах дуальної освіти» | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі | Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова | document.pdf | |
1886 | Міжнародна наукова конференція «Гуманітарна парадигма як стратегія інноваційного розвитку освіти» | Формування зоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у навчально-дослідницькій діяльності | Рівненський Державний Гуманітарний Університет |
![]() |
|
1757 | Konferencji Miedzynarodow Naukowo-Praktyczn «Pedagogika. Badania podstawowe i stosowane: wyzwania i wyniki» | Забезпечення якості процесу формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ | miasto Gdańsk (Polska) |
![]() |
|
1728 | ІІ Всеукраїнська наукова конференція «Соціально-гуманітарні науки та сучасні виклики» | Шляхи організації навчального процесу у ВНЗ для формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери | Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, м. Дніпро |
![]() |
|
1689 | IV Всеукраїнська науково-практична конференція «Гуманітарні, природничі та точні науки як фундамент суспільного розвитку» | Структура здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів | Наукове партнерство "Центр наукових технологій", м. Харків |
![]() |
|
1614 | VIІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогіка здоров’я» | Алкоголізм як біопсихосоціальне захворювання | Чернігівський національний технологічний університет |
![]() |
|
1590 | ХХХVІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» | Етапи формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки | Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди |
![]() |
|
1547 | II Международная научно-практическая конференция «Фундаментальные и прикладные исследования: современные научно-практические решения и подходы» | Принципи формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів | Национальная академия наук Азербайджана (НАНА), г. Баку |
![]() |
|
1489 | V Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання (у рамках VІ Міжнародного фестивалю «Світ психології») | Технології при формуванні здоров’язберігальної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери як педагогічна умова професійної підготовки у вищих навчальних закладах | Національна академія педагогічних наук України, м. Київ |
![]() |
|
1488 | Всеукраїнська наукова конференція «Україна в гуманітарних і соціально-економічних вимірах» | Формування здоров’язберігальної компетентності як завдання професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери | Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара |
![]() |
|
1487 | VI Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогіка здоров’я» | Здоров’язберігальна компетентність – стратегічна мета підготовки соціальних педагогів / працівників до професійної діяльності | Харківський національний педагогічний університет імені Григорія Сковороди |
![]() |
|
1486 | ХXІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» | Теоретичні основи здоров’язберігання майбутніх соціальних педагогів у процесі підготовки до професійної діяльності | Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди |
![]() |
|
1485 | ІV Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених та аспірантів «Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки» | Фактори, що негативно впливають на здоров’язберігання майбутніх соціальних педагогів та роль вищих навчальних закладів у їх подоланні | Київський університет імені Бориса Грінченка |
![]() |
|
1484 | Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Професійно-творча самореалізація педагога в умовах інноваційної освіти» | Здоров’язберігальна компетентність студентів – соціальних педагогів та аспекти її формування | Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка |
![]() |
|
1483 | ІІ Міжнародний фестиваль «Світ психології» Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання (з нагоди 150-річчя з дня народження Г.І. Челпанова) | Впровадження компетентністного підходу у процес професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів | Національна академія педагогічних наук України, м. Київ |
![]() |
|
1482 | ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогіка здоров’я» присвячена 290-річчю з дня народження Г. С. Сковороди | Здоров’язберігання майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах як одна з умов професійної підготовки | Харківський національний педагогічний університет імені Григорія Сковороди |
![]() |
|
1481 | IV Международная научно-практическая конференция «Человек-природа-общество: теория и практика безопасности жизнедеятельности, экологии и валеологии» | Сутність здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ | "Крымский инженерно-педагогический университет", республиканское высшее учебное заведение (Симферополь) |
![]() |
|
1480 | Міжнародна науково-практична конференція «Безпека життєдіяльності і охорона здоров’я дітей і молоді ХХІ сторіччя: сучасний стан, проблеми та перспективи» | Вплив небезпечних та шкідливих факторів на здоров’я людини | Переяслав-Хмельницький ДВНЗ імені Григорія Сковороди |
![]() |
|
1479 | Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених та аспірантів «Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки» | Здоров’язберігання студентів як одне із завдань навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах | Київський університет імені Бориса Грінченка |
![]() |
|
1478 | II Международная научно-прктическая конференция «Инновационные процессы в биологическом и экологическом образовании в школе и ВУЗе» | Формирование здоровьесохраняющего поведения студенческой молодёжи как один из аспектов образования в высших учебных заведениях | Московский педагогический государственный университет |
![]() |
|
1477 | ІІІ Международная научно-практическая конференция «Человек-природа-общество: теория и практика безопасности жизнедеятельности, экологии и валеологии» | Особливості викладання безпеки життєдіяльності у вищих навчальних закладах | "Крымский инженерно-педагогический университет", республиканское высшее учебное заведение (Симферополь) |
![]() |
Монографії (колективні) (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43744 | Professional self-improvement of social workers in working with female combatants: the potential of the МООС | |
40133 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | |
27095 | The formation of health-preserving competence as a task of the professional training of social pedagogues and workers in higher educational institutions Ukraine | |
26283 | Методичний інструментарій для діагностики рівня сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів | |
19258 | Health-preserving methodologies as a condition of health promotion students |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
44149 | Social Maladaptation of Teenagers with HIV Through Discontinuation of Antiretroviral Therapy | |
41844 | Needs Assessment of Parents Raising Children with Disabilities in Preschool Educational Institution | |
36468 | Development of youth volunteer programs in the condition of the Covid-19 pandemic in the communities, neighboring to the area of the Joint Forced Operation in the East of Ukraine | |
40133 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | |
36892 | Problems of parents caring for children with disabilities |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (17)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46382 | Організація практики здобувачів за освітньо-професійними програмами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота | |
41844 | Needs Assessment of Parents Raising Children with Disabilities in Preschool Educational Institution | |
41198 | Алгоритм організації та проведення успішної адвокаційної кампанії із представництва інтересів | |
41096 | Методи оцінки територіальною громадою власних потреб | |
41880 | Cоціальна робота в дитячих лікарнях Чеської республіки | |
39011 | Методи менеджменту соціальної роботи у діяльності соціального працівника | |
40401 | Аналіз запитів населення щодо отримання соціально-психологічної допомоги та підтримки в умовах COVID-19 | |
31464 | Підготовка майбутніх соціальних працівників до адвокаційної діяльності | |
24289 | The role of internet technologies in preparing future social pedagoges to health-savings | |
24165 | Вивчення ціннісно-мотиваційної сфери майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки | |
24239 | Упровадження соціально-педагогічних умов формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів в освітній процес ВНЗ | |
19767 | Змістові характеристики здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників | |
19819 | Забезпечення якості процесу формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ | |
19258 | Health-preserving methodologies as a condition of health promotion students | |
19735 | Сутність і класифікація педагогічних умов формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів і працівників | |
23302 | Сучасні підходи до формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери: теоретичний аспект | |
377 | Здоров’язберігальна компетентність студентів-соціальних педагогів та аспекти її формування |
Фахові видання, що затверджені МОН (20)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46382 | Організація практики здобувачів за освітньо-професійними програмами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота | |
41198 | Алгоритм організації та проведення успішної адвокаційної кампанії із представництва інтересів | |
41096 | Методи оцінки територіальною громадою власних потреб | |
41880 | Cоціальна робота в дитячих лікарнях Чеської республіки | |
41460 | Соціально-педагогічна робота з батьками щодо підтримки ними дітей у період війни | |
39011 | Методи менеджменту соціальної роботи у діяльності соціального працівника | |
40401 | Аналіз запитів населення щодо отримання соціально-психологічної допомоги та підтримки в умовах COVID-19 | |
31464 | Підготовка майбутніх соціальних працівників до адвокаційної діяльності | |
24165 | Вивчення ціннісно-мотиваційної сфери майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки | |
24239 | Упровадження соціально-педагогічних умов формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів в освітній процес ВНЗ | |
19767 | Змістові характеристики здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників | |
19735 | Сутність і класифікація педагогічних умов формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів і працівників | |
23302 | Сучасні підходи до формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери: теоретичний аспект | |
20491 | Формування зоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у навчально-дослідницькій діяльності | |
14684 | Технології при формуванні здоров’язберігальної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери як педагогічна умова професійної підготовки у вищих навчальних закладах | |
14683 | Health-saving activities of teachers in the educational process of higher educational institutions Ukraine | |
18067 | Стан сформованості здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах України | |
12847 | Problem healthsaving in higher education in preparing future social pedagogue / worker | |
12850 | Використання електронного навчального курсу в процесі вивчення дисципліни «Психофізіологія» за кредитно-модульною системою | |
700 | Впровадження компетентнісного підходу у процес професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (3)
ID | Назва статті | Посилання | Дата індексації |
---|---|---|---|
159 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40133/ | 2022 |
170 | Problems of parents caring for children with disabilities | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36892/ | 2022 |
216 | Development of youth volunteer programs in the condition of the Covid-19 pandemic in the communities, neighboring to the area of the Joint Forced Operation in the East of Ukraine | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36468/ | 2022 |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Посилання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
382 | Professional self-improvement of social workers in working with female combatants: the potential of the МООС | монографія | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43744/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
193 | Міжнародна асоціація культурної освіти в Чикаго, штат Іллінойс, США. | Вивчення досвіду інклюзивної освіти в США | 21.12.2019-01.01.2020 | Лариса Коваль | Учасник програми |
![]() |
314 | Ostrava University, Czech Republic | Еразмус КА107 | 20.04-10.06.2022 | |
Учасник програми | Confirmation_Lekholetova.pdf |
Завершені наукові дослідження (2)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Посилання |
---|---|---|---|---|
139 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
249 | Соціальна дезадаптація підлітків з ВІЛ через переривання антиретровірусної терапії | Етап дослідження | 05.2022 | https://il.kubg.edu.ua/naukova-robota-4/naukovi-doslidzhennia.html |
Словники, енциклопедії (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
39233 | Енциклопедія освіти |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)
Підвищення кваліфікації (32)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
1366 | Фаховий модуль (стажування) | - |
![]() |
18.10.2013 |
2543 | Модуль з ІКТ | Інший модуль |
![]() |
01.11.2018 |
2726 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
![]() |
29.11.2018 |
2977 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
![]() |
05.03.2019 |
3023 | Лідерський модуль | Інший модуль |
![]() |
27.03.2019 |
3386 | Інше | Інший модуль |
![]() |
08.11.2019 |
3506 | Інше | Інший модуль |
![]() |
12.10.2019 |
3633 | ІКТ | Інший модуль | ЕНК_735_31.10.2019.pdf | 31.10.2019 |
3828 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) |
![]() |
01.01.2020 |
3941 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_212_02.04.2020.pdf | 02.04.2020 |
4021 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
![]() |
12.05.2020 |
4267 | інше | Інший модуль |
![]() |
09.10.2020 |
5155 | інше | Інший модуль |
![]() |
19.05.2021 |
5179 | інше | Інший модуль |
![]() |
20.05.2021 |
5291 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_301_05.05.21.pdf | 05.05.2021 |
5347 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
![]() |
24.05.2021 |
5382 | інше | Інший модуль |
![]() |
07.04.2021 |
5477 | інше | Інший модуль |
![]() |
04.09.2021 |
5516 | інше | Інший модуль |
![]() |
08.10.2021 |
6255 | інше | Інший модуль |
![]() |
14.04.2022 |
6266 | інше | Інший модуль |
![]() |
26.04.2022 |
6268 | інше | Інший модуль |
![]() |
21.04.2022 |
6585 | інше | Інший модуль |
![]() |
08.08.2022 |
6586 | інше | Інший модуль |
![]() |
23.08.2022 |
6945 | інше | Інший модуль |
![]() |
07.10.2022 |
7205 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_335_30.06.2022.pdf | 30.06.2022 |
8209 | Критичне мислення для освітян | Інший модуль | Лехолетова_compressed.pdf | 04.10.2023 |
8212 | Захист прав людей з інвалідністю | Інший модуль | Лехолетова1_compressed.pdf | 01.10.2023 |
8213 | Навчаймось вчитись: Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів | Інший модуль | Лехолетова2_compressed.pdf | 04.10.2023 |
8214 | Інформаційна гігієна. Як розпізнати брехню в соцмережах, в інтернеті та на телебаченні | Інший модуль | Лехолетова3_compressed.pdf | 05.10.2023 |
8216 | Небайдужі: базові емоційні потреби та соціальна взаємодія | Інший модуль |
![]() |
28.09.2023 |
8218 | Інформаційна гігієна під час війни | Інший модуль |
![]() |
28.09.2023 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (6)
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (10)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
41510 | Профілактика деструктивної поведінки підлітків : навчально-методичний посібник | |
33636 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних робіт [для студ. вищ. навч. закл.] | |
27807 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії | |
22813 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії: навч.-метод. посіб.з питань проведення практичних робіт | |
18491 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних робіт | |
12849 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії | |
12859 | Безпека життєдіяльності та основи охорони праці: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних робіт | |
12274 | Безпека життєдіяльності та основи охорони праці. | |
12994 | Безпека життєдіяльності та основи охорони праці: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних робіт [для студ. вищ. навч. закл.] – 2-ге вид. перероб. і доп. | |
12991 | Безпека життєдіяльності: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних робіт [для студ. вищ. навч. закл.] |
Сертифіковані ЕНК (8)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4 | Психофізіологія (2 курс) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Денна | 2012 | 459 | 05.10.2012 | |
570 | Соціальна робота з різними категоріями отримувачів послуг (2 курс, СР, денна) | Інститут людини | Бакалавр | Денна | 2019 | 735 | 31.10.2019 | |
571 | Соціально-педагогічна діяльність з різними категоріями дітей та молоді (2 курс, СП, денна) | Інститут людини | Бакалавр | Денна | 2019 | 735 | 31.10.2019 | |
714 | Технології соціальної адвокації (1 курс, САРП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Денна | 2020 | 212 | 02.04.2020 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р.; 20/21 н.р. |
737 | Менеджмент соціального та інклюзивного середовища (5 курс, МОСП, СР, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Денна | 2020 | 251 | 12.05.2020 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р.; 20/21 н.р. |
998 | Теорія і практика соціальної експертизи (2 курс, СР, денна) | Інститут людини | Бакалавр | Денна | 2021 | 301 | 05.05.2021 | 21/22 н.р. |
1262 | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, денна) | Інститут людини | Магістр | Денна | 2022 | 335 | 30.06.2022 | − |
1291 | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 599 | 15.11.2022 | − |
Використання ЕНК (33)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5039 | Інститут людини | Громадське здоров’я (5 курс, СР, денна) | Магістр | Денна | 10 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5701 | Інститут людини | Соціальна робота з різними категоріями отримувачів послуг (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5704 | Інститут людини | Соціальна робота з різними категоріями отримувачів послуг (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | 4 | не враховується | 27.12.2019 |
5716 | Інститут людини | Соціально-педагогічна діяльність з різними категоріями дітей та молоді: Соціальний супровід ВІЛ-інфікованих дітей та їхніх сімей | Бакалавр | Денна | 7 | 4 | не враховується | 27.12.2019 |
5718 | Інститут людини | Соціально-педагогічна діяльність з різними категоріями дітей, молоді та сімей (4 курс, СП, денна) | Бакалавр | Денна | 7 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5806 | Інститут людини | Технології соціальної адвокації (1 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | 4 | не враховується | 27.12.2019 |
7205 | Інститут людини | Теорія і практика соціальної експертизи (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
7246 | Інститут людини | Тренінг комунікативності та креативності (1 курс, СР, денна) | Бакалавр | Денна | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7985 | Інститут людини | Тренерські студії (3 курс, СР, денна) | Бакалавр | Денна | 9 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8188 | Інститут людини | Менеджмент соціального та інклюзивного середовища (5 курс, МОСП, СР, денна) | Магістр | Денна | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
8264 | Інститут людини | Практика (2 курс, СП, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8265 | Інститут людини | Практика (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8266 | Інститут людини | Виробнича (соціально-реабілітаційна) практика (3 курс, СР, денна) | Бакалавр | Денна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8268 | Інститут людини | Виробнича (в закладах освіти) практика (3 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Денна | 6 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8270 | Інститут людини | Соціально-педагогічна діяльність з різними категоріями дітей та молоді (2 курс, СП, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8389 | Інститут людини | Виробнича (соціально-профілактична) практика (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8831 | Інститут людини | Технології соціальної адвокації (1 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Денна | 9 | 5 | 10 | 31.12.2020 |
8963 | Інститут людини | Менеджмент соціального та інклюзивного середовища (5 курс, МОСП, СР, денна) | Магістр | Денна | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
8995 | Інститут людини | Технології соціальної адвокації (1 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
9018 | Інститут людини | Теорія і практика соціальної експертизи (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9806 | Інститут людини | Громадське здоров’я (5 курс, СР, денна) | Магістр | Денна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10688 | Інститут людини | Виробнича в НУО практика (4 курс, СП, денна) | Бакалавр | Денна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10693 | Інститут людини | Стажерська в НУО практика (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Денна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11149 | Інститут людини | Виробнича практика (2-4 курс, СП) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11328 | Інститут людини | Виробнича в ЦСССДМ практика (4 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11332 | Інститут людини | Виробнича в НУО практика (4 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11337 | Інститут людини | Виробнича практика / в реабілітаційних центрах (4 курс, СП) | Бакалавр | Денна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11341 | Інститут людини | Стажерська практика в ЦССДМ (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Денна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11413 | Інститут людини | Виробнича практика (2-4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Денна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12339 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Менеджмент соціального та інклюзивного середовища (5 курс, МОСП, СР, денна) | Магістр | Денна | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12430 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, денна) | Магістр | Денна | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12431 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12521 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Технології соціальної адвокації (1 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Денна | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
Рейтинг викладачів серед студентів (5)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
2069 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,62 | 26.12.2018 |
2966 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,63 | 28.12.2019 |
3835 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,80 | 28.12.2020 |
5007 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,86 | 28.12.2021 |
5801 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,96 | 30.12.2022 |