Додаткові відомості
Київський університет імені Бориса Грінченка. Рік закінчення 2010, спеціальність: соціальний педагог (кваліфікація викладача соціальної педагогіки). Диплом КВ № 39671579
Київський університет імені Бориса Грінченка. Аспірантура за спеціальністю 13.00.05 - соціальна педагогіка (2010-2014).
2003-2008 рр. – лаборант кафедри анатомії та вікової фізіології Київського міського педагогічного університету імені Б.Д.Грінченка.
2008-2010 рр. – завідувач кабінетом кафедри анатомії, вікової фізіології і гігієни Інституту психології та соціальної педагогіки Київського міського педагогічного університету імені Б.Д.Грінченка.
2010-2013 рр. – завідувач кабінетом та викладач за суміщенням кафедри анатомії і фізіології людини Інституту психології та соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка.
2013-2018 рр. – викладач кафедри анатомії і фізіології людини Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.
2018-2019 рр. – викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.
2019-2025 рр. – старший викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини (нині Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти) Київського університету імені Бориса Грінченка (нині Київський столичний університет імені Бориса Грінченка).
З лютого 2025 року – доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
З грудня 2021 року - експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (231 Соціальна робота).
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 5 | 5 | 1 | 2025.10.27 06:04:25 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (3)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 583 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | AFB-5369-2022 | 5 | 2 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3608292 |
| 519 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | AFB-5369-2022 | 3 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3608292 |
| 298 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | AFB-5369-2022 | 3 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3608292 |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 378 | 10 | 12 | 2025.10.31 10:04:43 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 321 | 10 | 10 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 62 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 40.00000 | 2 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Maryna_Lekholetova |
Конференції (46)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11950 | XXII Міжнародна науково-практична конференція «ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ СОЦІОЛОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ: Осмислення спротиву, солідарності та миробудування» | Учасник дискусії круглого столу «Міжнародна технічна допомога заради миру та відновлення» | Київський національний університет імені Тараса Шевченка | document.pdf | |
| 11804 | ІIІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Актуальні питання розвитку особистості: сучасність, інновації, перспективи» | Фасилітативний підхід у контексті професійної підготовки майбутніх соціальних працівників | Житомирський державний університет імені Івана Франка, м. Житомир |
|
|
| 11025 | 24-та міжнародна науково-практична конференція "Актуальні дослідження в соціальній сфері" | Соціальна експертиза у менеджменті соціальної роботи | Національний університет "Одеська політехніка", м. Одеса |
|
|
| 10991 | Міжнародна науково-практична конференція «Сучасна теорія та практика соціальної роботи в Україні та зарубіжжі» | Соціальна підтримка вразливих категорій населення в умовах воєнного часу | Львівський національний університет імені Івана Франка, м. Львів |
|
|
| 10798 | 16th Annual Interna onal Scien fic Conference – DLCC2024 Theore cal and Prac cal Aspects of Distance Learning Sub tle: E-learning & Enhancing So Skills | DIGITALIZATION OF SOCIAL SERVICES FOR VULNERABLE GROUPS IN TERRITORIAL COMMUNITIES OF UKRAINE | Uniwersytet Slaski w Katowicach (Poland) |
|
|
| 10618 | V Всеукраїнська науково-практична конференція "Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади" | Розвиток соціально-виховного середовища відповідно до потреб дітей та їхніх сімей в громаді | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка (м. Суми) |
|
|
| 10300 | Міжнародна наукова конференція «Чотирнадцяті сіверянські соціально-психологічні читання» | Прикладні аспекти соціальної роботи із сім’ями, які виховують дітей із інвалідністю | Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка, м. Чернігів (дистанційний формат) |
|
|
| 10286 | ХІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Соціальна робота: виклики сьогодення» | Роль соціального працівника у захисті прав дитини | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль |
|
|
| 10220 | ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Актуальні питання розвитку особистості: сучасність, інновації, перспективи» | Інноваційні технології у процесі професійної підготовки соціальних працівників | Житомирський державний університет імені Івана Франка, м. Житомир | document.pptx | |
| 8322 | 14th Annual International Scientific Conference – DLCC2022 Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning. Submitted: E-learning in the Transformation of Education in Digital Society | Professional self-improvement of social workers in working with female combatants: the potential of the MOOC | Uniwersytet Slaski w Katowicach (Poland) |
|
|
| 8212 | Місце спільного прийняття рішень (СПР) у практиці соціальної роботи | Учасник тренінгу | Онлайн (за Київським часом) |
|
|
| 8254 | ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади» | Умови організації соціокультурної діяльності в територіальній громаді | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка (м. Суми, Україна) |
|
|
| 8089 | Meet Up NeoІнклюзія Формування інклюзивної свідомості» та «Психолого-педагогічна підтримка дітей з ООП в умовах війни | Слухач. Участь у дискусійній частині | Київський Палац дітей та юнацтва (м. Київ) |
|
|
| 8062 | 19-та Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні дослідження в соціальній сфері» | Особливості роботи соціального працівника з ВІЛ-інфікованими дітьми та їхніми сім’ями | Національний університет "Одеська політехніка", м. Одеса |
|
|
| 8144 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Актуальні питання спеціальної та інклюзивної освіти: виклик сьогодення" | Менеджмент соціального та інклюзивного середовища | ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» | document.pdf | |
| 7456 | І Всеукраїнська науково-практична конференція "Спеціальна освіта та соціальна інклюзія: виклики ХХІ століття" | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі | Запорізький національний університет, м. Запоріжжя |
|
|
| 7109 | 13th Annual International Scientific Conference Online Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning | Building Professional Competencies of Social Workers through Distance Learning in the Context of the Covid-19 Pandemic | University of Silesia in Katowice (Poland) |
|
|
| 6970 | ІІІ Всукраїнський Форум за міжнародної участі "Дитина у тривожному середовищі: розвивальні і відновлювальні практики" | Слухач. Участь у дискусійній частині | Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
|
|
| 6840 | 15th International Scientific Conference „Society. Integration. Education” (SIE2021) | Development of youth volunteer programs in the condition of the Covid-19 pandemic in the communities, neighboring to the area of the joint forced operation in the east of Ukraine | Latvia, Rezekne Academy of Technologie (virtual format Zoom platform) |
|
|
| 6710 | Вебінар «Рух за рівність в Україні та світі на прикладі феміністичного та ЛГБТ-рухів» | Слухач. Участь у дискусійній частині | Онлайн (за Київським часом) |
|
|
| 6716 | Вебінар «Права людини та верховенство права в історичних подіях та постатях» | Слухач. Участь у дискусійній частині | Онлайн (за Київським часом) |
|
|
| 6506 | Міжнародний круглий стіл «Пошук шляхів підвищення кваліфікації педагогічних працівників і фахівців соціальної роботи в Україні та Польщі: обмін досвідом» | Участь у дискусійній частині | Київ-Ніжин-Харків-Хелм |
|
|
| 5885 | ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики» | Особливості соціальної роботи з сім’ями, які виховують дітей з інвалідністю | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 5317 | VII Міжвузівський науково-практичний семінар «Професійна мобільність як чинник соціальної адаптації і творчої самореалізації особистості в умовах суспільних трансформацій» | Адвокаційна діяльність соціальних працівників: аналіз успішних практик | Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради |
|
|
| 5252 | І Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи» | Моделювання освітнього інклюзивного середовища в найкращих інтересах дітей | Запорізький національний університет | document.pdf | |
| 5246 | Міжнародна науково-практична конференція «Підготовка фахівців соціальної сфери в умовах дуальної освіти» | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі | Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова | document.pdf | |
| 1886 | Міжнародна наукова конференція «Гуманітарна парадигма як стратегія інноваційного розвитку освіти» | Формування зоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у навчально-дослідницькій діяльності | Рівненський Державний Гуманітарний Університет |
|
|
| 1757 | Konferencji Miedzynarodow Naukowo-Praktyczn «Pedagogika. Badania podstawowe i stosowane: wyzwania i wyniki» | Забезпечення якості процесу формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ | miasto Gdańsk (Polska) |
|
|
| 1728 | ІІ Всеукраїнська наукова конференція «Соціально-гуманітарні науки та сучасні виклики» | Шляхи організації навчального процесу у ВНЗ для формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери | Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, м. Дніпро |
|
|
| 1689 | IV Всеукраїнська науково-практична конференція «Гуманітарні, природничі та точні науки як фундамент суспільного розвитку» | Структура здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів | Наукове партнерство "Центр наукових технологій", м. Харків |
|
|
| 1614 | VIІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогіка здоров’я» | Алкоголізм як біопсихосоціальне захворювання | Чернігівський національний технологічний університет |
|
|
| 1590 | ХХХVІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» | Етапи формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки | Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди |
|
|
| 1547 | II Международная научно-практическая конференция «Фундаментальные и прикладные исследования: современные научно-практические решения и подходы» | Принципи формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів | Национальная академия наук Азербайджана (НАНА), г. Баку |
|
|
| 1489 | V Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання (у рамках VІ Міжнародного фестивалю «Світ психології») | Технології при формуванні здоров’язберігальної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери як педагогічна умова професійної підготовки у вищих навчальних закладах | Національна академія педагогічних наук України, м. Київ |
|
|
| 1488 | Всеукраїнська наукова конференція «Україна в гуманітарних і соціально-економічних вимірах» | Формування здоров’язберігальної компетентності як завдання професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери | Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара |
|
|
| 1487 | VI Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогіка здоров’я» | Здоров’язберігальна компетентність – стратегічна мета підготовки соціальних педагогів / працівників до професійної діяльності | Харківський національний педагогічний університет імені Григорія Сковороди |
|
|
| 1486 | ХXІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» | Теоретичні основи здоров’язберігання майбутніх соціальних педагогів у процесі підготовки до професійної діяльності | Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди |
|
|
| 1485 | ІV Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених та аспірантів «Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки» | Фактори, що негативно впливають на здоров’язберігання майбутніх соціальних педагогів та роль вищих навчальних закладів у їх подоланні | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 1484 | Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Професійно-творча самореалізація педагога в умовах інноваційної освіти» | Здоров’язберігальна компетентність студентів – соціальних педагогів та аспекти її формування | Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка |
|
|
| 1483 | ІІ Міжнародний фестиваль «Світ психології» Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання (з нагоди 150-річчя з дня народження Г.І. Челпанова) | Впровадження компетентністного підходу у процес професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів | Національна академія педагогічних наук України, м. Київ |
|
|
| 1482 | ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогіка здоров’я» присвячена 290-річчю з дня народження Г. С. Сковороди | Здоров’язберігання майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах як одна з умов професійної підготовки | Харківський національний педагогічний університет імені Григорія Сковороди |
|
|
| 1481 | IV Международная научно-практическая конференция «Человек-природа-общество: теория и практика безопасности жизнедеятельности, экологии и валеологии» | Сутність здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ | "Крымский инженерно-педагогический университет", республиканское высшее учебное заведение (Симферополь) |
|
|
| 1480 | Міжнародна науково-практична конференція «Безпека життєдіяльності і охорона здоров’я дітей і молоді ХХІ сторіччя: сучасний стан, проблеми та перспективи» | Вплив небезпечних та шкідливих факторів на здоров’я людини | Переяслав-Хмельницький ДВНЗ імені Григорія Сковороди |
|
|
| 1479 | Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених та аспірантів «Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки» | Здоров’язберігання студентів як одне із завдань навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 1478 | II Международная научно-прктическая конференция «Инновационные процессы в биологическом и экологическом образовании в школе и ВУЗе» | Формирование здоровьесохраняющего поведения студенческой молодёжи как один из аспектов образования в высших учебных заведениях | Московский педагогический государственный университет |
|
|
| 1477 | ІІІ Международная научно-практическая конференция «Человек-природа-общество: теория и практика безопасности жизнедеятельности, экологии и валеологии» | Особливості викладання безпеки життєдіяльності у вищих навчальних закладах | "Крымский инженерно-педагогический университет", республиканское высшее учебное заведение (Симферополь) |
|
Монографії (колективні) (6)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51333 | Digitalization of Social Services for Vulnerable Groups in Territorial Communities of Ukraine. In: Smyrnova-Trybulska, E., Chen, NS., Kommers, P., Morze, N. (eds) E-Learning and Enhancing Soft Skills. | |
| 43744 | Professional self-improvement of social workers in working with female combatants: the potential of the МООС | |
| 40133 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | |
| 27095 | The formation of health-preserving competence as a task of the professional training of social pedagogues and workers in higher educational institutions Ukraine | |
| 26283 | Методичний інструментарій для діагностики рівня сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів | |
| 19258 | Health-preserving methodologies as a condition of health promotion students |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (8)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49684 | Psychosocial support for victims of sexual violence during the war in Ukraine: Challenges for social work | |
| 49343 | The impact of the 2014 military conflict in the east of Ukraine and the Autonomous Republic of the Crimea among patients receiving opioid agonist therapies | |
| 44149 | Social Maladaptation of Teenagers with HIV Through Discontinuation of Antiretroviral Therapy | |
| 41844 | Needs Assessment of Parents Raising Children with Disabilities in Preschool Educational Institution | |
| 43744 | Professional self-improvement of social workers in working with female combatants: the potential of the МООС | |
| 36468 | Development of youth volunteer programs in the condition of the Covid-19 pandemic in the communities, neighboring to the area of the Joint Forced Operation in the East of Ukraine | |
| 40133 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | |
| 36892 | Problems of parents caring for children with disabilities |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (24)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51850 | Міждисциплінарна взаємодія у наданні соціальних послуг вразливим групам населення | |
| 51703 | Аналіз діяльності державних та недержавних організацій щодо надання соціальних та медичних послуг ВПО, які живуть з ВІЛ в Україні | |
| 53514 | Вплив соціальних медіа на формування у підлітків відповідального ставлення до здоров’я | |
| 51774 | Гуманітарні програми допомоги вразливим групам населення в умовах воєнного часу в Україні | |
| 52702 | Етапи та методи прийняття ефективних рішень у професійній діяльності соціальних працівників | |
| 52299 | Соціальна робота з бездомними особами в країнах Європи: досвід соціальної підтримки та гуманітарної допомоги | |
| 49199 | Соціально-педагогічна підтримка батьків дітей із особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання | |
| 46382 | Організація практики здобувачів за освітньо-професійними програмами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота | |
| 41844 | Needs Assessment of Parents Raising Children with Disabilities in Preschool Educational Institution | |
| 41198 | Алгоритм організації та проведення успішної адвокаційної кампанії із представництва інтересів | |
| 41096 | Методи оцінки територіальною громадою власних потреб | |
| 41880 | Cоціальна робота в дитячих лікарнях Чеської республіки | |
| 39011 | Методи менеджменту соціальної роботи у діяльності соціального працівника | |
| 40401 | Аналіз запитів населення щодо отримання соціально-психологічної допомоги та підтримки в умовах COVID-19 | |
| 31464 | Підготовка майбутніх соціальних працівників до адвокаційної діяльності | |
| 24289 | The role of internet technologies in preparing future social pedagoges to health-savings | |
| 24165 | Вивчення ціннісно-мотиваційної сфери майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки | |
| 24239 | Упровадження соціально-педагогічних умов формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів в освітній процес ВНЗ | |
| 19767 | Змістові характеристики здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників | |
| 19819 | Забезпечення якості процесу формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ | |
| 19258 | Health-preserving methodologies as a condition of health promotion students | |
| 19735 | Сутність і класифікація педагогічних умов формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів і працівників | |
| 23302 | Сучасні підходи до формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери: теоретичний аспект | |
| 377 | Здоров’язберігальна компетентність студентів-соціальних педагогів та аспекти її формування |
Фахові видання, що затверджені МОН (29)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51850 | Міждисциплінарна взаємодія у наданні соціальних послуг вразливим групам населення | |
| 51703 | Аналіз діяльності державних та недержавних організацій щодо надання соціальних та медичних послуг ВПО, які живуть з ВІЛ в Україні | |
| 52121 | Інтеграція внутрішньо переміщених осіб у приймаючі громади | |
| 53514 | Вплив соціальних медіа на формування у підлітків відповідального ставлення до здоров’я | |
| 51774 | Гуманітарні програми допомоги вразливим групам населення в умовах воєнного часу в Україні | |
| 52702 | Етапи та методи прийняття ефективних рішень у професійній діяльності соціальних працівників | |
| 52299 | Соціальна робота з бездомними особами в країнах Європи: досвід соціальної підтримки та гуманітарної допомоги | |
| 49687 | Особливості соціальної роботи з особами з інвалідністю внаслідок війни | |
| 49199 | Соціально-педагогічна підтримка батьків дітей із особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання | |
| 46382 | Організація практики здобувачів за освітньо-професійними програмами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота | |
| 41198 | Алгоритм організації та проведення успішної адвокаційної кампанії із представництва інтересів | |
| 41096 | Методи оцінки територіальною громадою власних потреб | |
| 41880 | Cоціальна робота в дитячих лікарнях Чеської республіки | |
| 41460 | Соціально-педагогічна робота з батьками щодо підтримки ними дітей у період війни | |
| 39011 | Методи менеджменту соціальної роботи у діяльності соціального працівника | |
| 40401 | Аналіз запитів населення щодо отримання соціально-психологічної допомоги та підтримки в умовах COVID-19 | |
| 31464 | Підготовка майбутніх соціальних працівників до адвокаційної діяльності | |
| 24165 | Вивчення ціннісно-мотиваційної сфери майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки | |
| 24239 | Упровадження соціально-педагогічних умов формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів в освітній процес ВНЗ | |
| 19767 | Змістові характеристики здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників | |
| 19735 | Сутність і класифікація педагогічних умов формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів і працівників | |
| 23302 | Сучасні підходи до формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери: теоретичний аспект | |
| 20491 | Формування зоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у навчально-дослідницькій діяльності | |
| 14684 | Технології при формуванні здоров’язберігальної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери як педагогічна умова професійної підготовки у вищих навчальних закладах | |
| 14683 | Health-saving activities of teachers in the educational process of higher educational institutions Ukraine | |
| 18067 | Стан сформованості здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах України | |
| 12847 | Problem healthsaving in higher education in preparing future social pedagogue / worker | |
| 12850 | Використання електронного навчального курсу в процесі вивчення дисципліни «Психофізіологія» за кредитно-модульною системою | |
| 700 | Впровадження компетентнісного підходу у процес професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів |
Публікація статті у журналі Q1 Scopus за показниками SJR (1)
| ID | Назва статті | DOI | Назва видання | Профіль журналу на порталі Scimago | Покликання на статтю в репозиторії | Рік публікації | Рік внесення до реєстру |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 54 | Psychosocial Support for Victims of Sexual Violence During the War in Ukraine: Challenges for Social Work | https://doi.org/10.1007/s41134-024-00336-w | Journal of Human Rights and Social Work | Покликання | Покликання | 2024 | 2024 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (3)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 216 | Development of youth volunteer programs in the condition of the Covid-19 pandemic in the communities, neighboring to the area of the Joint Forced Operation in the East of Ukraine | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36468/ | 2022 |
| 170 | Problems of parents caring for children with disabilities | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36892/ | 2022 |
| 159 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40133/ | 2022 |
Реєстр наукових публікацій (1)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 382 | Professional self-improvement of social workers in working with female combatants: the potential of the МООС | монографія | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43744/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 314 | Ostrava University, Czech Republic | Еразмус КА107 | 20.04-10.06.2022 | Не зазначено | |
Учасник програми | Confirmation_Lekholetova.pdf |
| 193 | Міжнародна асоціація культурної освіти в Чикаго, штат Іллінойс, США. | Вивчення досвіду інклюзивної освіти в США | 21.12.2019-01.01.2020 | Дистанційна | Лариса Коваль | Учасник програми |
|
Наукове керівництво співробітником Університету, який захистив кандидатську дисертацію (1)
Завершені наукові дослідження (2)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 249 | Соціальна дезадаптація підлітків з ВІЛ через переривання антиретровірусної терапії | Етап дослідження | 19.05.2022 00:00 | https://il.kubg.edu.ua/naukova-robota-4/naukovi-doslidzhennia.html |
| 139 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 29.04.2021 00:00 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
Словники, енциклопедії (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 39233 | Енциклопедія освіти |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації/доктора філософії (1)
Підвищення кваліфікації (38)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12638 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
10.06.2025 00:00 |
| 12631 | За витягом ВР | Інший модуль |
|
21.05.2025 00:00 |
| 12613 | Ефективна комунікація з військовими / ветеранами / ветеранками | Лідерський модуль |
|
19.06.2025 00:00 |
| 12611 | За витягом ВР | Дидактичний модуль |
|
16.04.2025 00:00 |
| 11825 | LMS Moodle як засіб реалізації диференційованого навчання | Цифровий модуль |
|
27.03.2025 00:00 |
| 9948 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 577.pdf | 28.06.2024 00:00 |
| 8218 | Інформаційна гігієна під час війни | Інший модуль |
|
28.09.2023 00:00 |
| 8216 | Небайдужі: базові емоційні потреби та соціальна взаємодія | Інший модуль |
|
28.09.2023 00:00 |
| 8214 | Інформаційна гігієна. Як розпізнати брехню в соцмережах, в інтернеті та на телебаченні | Інший модуль | Лехолетова3_compressed.pdf | 05.10.2023 00:00 |
| 8213 | Навчаймось вчитись: Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів | Інший модуль | Лехолетова2_compressed.pdf | 04.10.2023 00:00 |
| 8212 | Захист прав людей з інвалідністю | Інший модуль | Лехолетова1_compressed.pdf | 01.10.2023 00:00 |
| 8209 | Критичне мислення для освітян | Інший модуль | Лехолетова_compressed.pdf | 04.10.2023 00:00 |
| 7205 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_335_30.06.2022.pdf | 30.06.2022 00:00 |
| 6945 | інше | Інший модуль |
|
07.10.2022 00:00 |
| 6586 | інше | Інший модуль |
|
23.08.2022 00:00 |
| 6585 | інше | Інший модуль |
|
08.08.2022 00:00 |
| 6268 | інше | Інший модуль |
|
21.04.2022 00:00 |
| 6266 | інше | Інший модуль |
|
26.04.2022 00:00 |
| 6255 | інше | Інший модуль |
|
14.04.2022 00:00 |
| 5516 | інше | Інший модуль |
|
08.10.2021 00:00 |
| 5477 | інше | Інший модуль |
|
04.09.2021 00:00 |
| 5382 | інше | Інший модуль |
|
07.04.2021 00:00 |
| 5347 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
24.05.2021 00:00 |
| 5291 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_301_05.05.21.pdf | 05.05.2021 00:00 |
| 5179 | інше | Інший модуль |
|
20.05.2021 00:00 |
| 5155 | інше | Інший модуль |
|
19.05.2021 00:00 |
| 4267 | інше | Інший модуль |
|
09.10.2020 00:00 |
| 4021 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
12.05.2020 00:00 |
| 3941 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_212_02.04.2020.pdf | 02.04.2020 00:00 |
| 3828 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) |
|
01.01.2020 00:00 |
| 3633 | ІКТ | Інший модуль | ЕНК_735_31.10.2019.pdf | 31.10.2019 00:00 |
| 3506 | Інше | Інший модуль |
|
12.10.2019 00:00 |
| 3386 | Інше | Інший модуль |
|
08.11.2019 00:00 |
| 3023 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
27.03.2019 00:00 |
| 2977 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
05.03.2019 00:00 |
| 2726 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
29.11.2018 00:00 |
| 2543 | Модуль з ІКТ | Інший модуль |
|
01.11.2018 00:00 |
| 1366 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
18.10.2013 00:00 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (6)
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (4)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53325 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних робіт для студ. закл. вищ. осв. | |
| 47338 | Актуальні питання соціальної роботи | |
| 41865 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії | |
| 41510 | Профілактика деструктивної поведінки підлітків : навчально-методичний посібник |
Навчальні та методичні матеріали (12)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 48198 | Standard operating procedures for comprehensive services provided by the healthright day center and the healthright halfway house : methodological manual | |
| 48197 | Стандартні операційні процедури надання комплексних послуг денним центром «Право на здоров’я» та соціальною квартирою «Право на здоров’я» : методичний посібник | |
| 41510 | Профілактика деструктивної поведінки підлітків : навчально-методичний посібник | |
| 33636 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних робіт [для студ. вищ. навч. закл.] | |
| 27807 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії | |
| 22813 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії: навч.-метод. посіб.з питань проведення практичних робіт | |
| 18491 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних робіт | |
| 12849 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії | |
| 12859 | Безпека життєдіяльності та основи охорони праці: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних робіт | |
| 12274 | Безпека життєдіяльності та основи охорони праці. | |
| 12994 | Безпека життєдіяльності та основи охорони праці: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних робіт [для студ. вищ. навч. закл.] – 2-ге вид. перероб. і доп. | |
| 12991 | Безпека життєдіяльності: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних робіт [для студ. вищ. навч. закл.] |
Сертифіковані ЕНК (10)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2189 | Технології соціальної адвокації (2 курс, 1р ВО, СА, очна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2025 | 361 | 02.06.2025 03:00 | – |
| 1874 | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2024 | 577 | 28.06.2024 03:00 | – |
| 1291 | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 599 | 15.11.2022 00:00 | 23/24 н.р. |
| 1262 | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, денна) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 335 | 30.06.2022 03:00 | − |
| 998 | Теорія і практика соціальної експертизи (2 курс, СР, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 301 | 05.05.2021 00:00 | 23/24 н.р.; 21/22 н.р. |
| 737 | Менеджмент соціального та інклюзивного середовища (5 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 251 | 12.05.2020 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р.; 20/21 н.р. |
| 714 | Технології соціальної адвокації (1 курс, САРП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 212 | 02.04.2020 00:00 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р.; 20/21 н.р. |
| 571 | Соціально-педагогічна діяльність з різними категоріями дітей та молоді (2 курс, СП, денна) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 735 | 31.10.2019 02:00 | |
| 570 | Соціальна робота з різними категоріями отримувачів послуг (2 курс, СР, денна) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 735 | 31.10.2019 02:00 | |
| 4 | Психофізіологія (2 курс) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Очна (Денна) | 2012 | 459 | 05.10.2012 00:00 |
Використання ЕНК (35)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 13859 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Менеджмент соціального та інклюзивного середовища (5 курс, МОСП, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13240 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12521 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Технології соціальної адвокації (1 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12431 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12430 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12339 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Менеджмент соціального та інклюзивного середовища (5 курс, МОСП, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 11413 | Інститут людини | Виробнича практика (2-4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 11341 | Інститут людини | Стажерська практика в ЦССДМ (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 11337 | Інститут людини | Виробнича практика / в реабілітаційних центрах (4 курс, СП) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 11332 | Інститут людини | Виробнича в НУО практика (4 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 11328 | Інститут людини | Виробнича в ЦСССДМ практика (4 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 11149 | Інститут людини | Виробнича практика (2-4 курс, СП) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 00:00 |
| 10693 | Інститут людини | Стажерська в НУО практика (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10688 | Інститут людини | Виробнича в НУО практика (4 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 9806 | Інститут людини | Громадське здоров’я (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 9018 | Інститут людини | Теорія і практика соціальної експертизи (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 02:00 |
| 8995 | Інститут людини | Технології соціальної адвокації (1 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 8963 | Інститут людини | Менеджмент соціального та інклюзивного середовища (5 курс, МОСП, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 8831 | Інститут людини | Технології соціальної адвокації (1 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2020 02:00 |
| 8389 | Інститут людини | Виробнича (соціально-профілактична) практика (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8270 | Інститут людини | Соціально-педагогічна діяльність з різними категоріями дітей та молоді (2 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 8268 | Інститут людини | Виробнича (в закладах освіти) практика (3 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 8266 | Інститут людини | Виробнича (соціально-реабілітаційна) практика (3 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 8265 | Інститут людини | Практика (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 8264 | Інститут людини | Практика (2 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 8188 | Інститут людини | Менеджмент соціального та інклюзивного середовища (5 курс, МОСП, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 7985 | Інститут людини | Тренерські студії (3 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 7246 | Інститут людини | Тренінг комунікативності та креативності (1 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 02:00 |
| 7205 | Інститут людини | Теорія і практика соціальної експертизи (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 5806 | Інститут людини | Технології соціальної адвокації (1 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 27.12.2019 02:00 |
| 5718 | Інститут людини | Соціально-педагогічна діяльність з різними категоріями дітей, молоді та сімей (4 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 27.12.2019 02:00 |
| 5716 | Інститут людини | Соціально-педагогічна діяльність з різними категоріями дітей та молоді: Соціальний супровід ВІЛ-інфікованих дітей та їхніх сімей | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 4 | не враховується | 27.12.2019 00:00 |
| 5704 | Інститут людини | Соціальна робота з різними категоріями отримувачів послуг (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 27.12.2019 02:00 |
| 5701 | Інститут людини | Соціальна робота з різними категоріями отримувачів послуг (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 27.12.2019 00:00 |
| 5039 | Інститут людини | Громадське здоров’я (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 27.12.2019 02:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (5)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 5801 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,96 | 30.12.2022 00:00 |
| 5007 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,86 | 28.12.2021 00:00 |
| 3835 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,80 | 28.12.2020 00:00 |
| 2966 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,63 | 28.12.2019 00:00 |
| 2069 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,62 | 26.12.2018 00:00 |