Додаткові відомості

Освіта

Освіта вища.

2001 р. -закінчила Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя.

Спеціальність "Педагогіка та методика середньої освіти. Мова і література (англійська, німецька)".

Кваліфікація вчителя мови і літератури (англійської та німецької).

Перелік місць роботи

Вересень 2015 – жовтень 2020




Інститут державного управління та наукових досліджень з
цивільного захисту


Викладач
кафедри мовної підготовки


Курси, що викладає:


Практика англійської мови за професійним спрямуванням (Beginner – Upper Intermediate)






Вересень 2001- вересень 2015




Національний медичний університет імені Олександра
Богомольця


Викладач
кафедри іноземних мов


Курси, що викладає:


Практика англійської мови за професійним спрямуванням (I-II курси всіх медичних факультетів )






Січень 2001 – лютий 2001




СШ 222


Вчитель англійської
мови






Вересень 1993 – серпень 1994




Поліська неповна середня школа


Вихователь
групи продовженого дня

Теми дисертацій (захищених)
не встановлено
Громадська активність
не встановлено

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекси цитування Google Академії

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
За весь період 10 2 0 2024.04.19 12:37:02 Перейти на сторінку link
За останні 5 років 9 2 0

Індекс цитування в Research Gate (1)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Research Interest Score h-індекс (без самоцитування) Рік Посилання
616 Факультет романо-германської філології Кафедра лінгвістики та перекладу 34.5 2 2023 https://www.researchgate.net/profile/Liliia_Vinnikova

Конференції (9)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
10053 MultiEd professional development seminar «Multilingual education strategies», Certificate of Participation № 15.06.2023 – 20, 3 academac hours MultiEd professional development seminar «Multilingual education strategies», TESOL-Ukraine and Erasmus+ MultiEd project, document.pdf
10051 MultiEd professional development seminars «Introducing Digital and Media Literacy Education in Ukraine», Certificate of Participation № 14.06.2023 - 16 , 3 academic hours professional development TESOL-Ukraine and Erasmus+ MultiEd project , document.pdf
10052 "Implementation of CLIL Lessons within the Frame of the Concept of The New Ukrainian School", Certificate of Participation № 13.06.2023 - 18 , 3 academic hours "Implementation of CLIL Lessons within the Frame of the Concept of The New Ukrainian School", TESOL-Ukraine and Erasmus+ MultiEd project, document.pdf
6954 Trends indevelopment of innovative scientific research in the context of global changes Higher education challenges caused by COVID-19 Riga, Latvia document
6696 International Scientific Innovation in Science: Global Trends and REgional Aspects English for Specific Purposes VS General English Riga, Latvia document.PDF
6691 The II International Scientific and Practical Conference GLOBAL AND REGIONAL ASPECTS OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT Використання інтерактивних навчальних платформ для вдосконалення граматичних навичок говоріння студентів першого курсу Copenhagen, Denmark document.pdf
6689 Pedagogy and Psychology in the Modern World:the Art of teaching and learning Modern trends inteaching English for Generation Z in higher institution Wloclawek, Republic of Poland document.PDF
7611 International on-line Scientific conference "Public administration and management at the current stage of state formation" Modern methods of teaching English in training of Government employees Kyiv National University of Trade and Economics, Kyiv, Ukraine document
7610 XVIII Міжнародна науково-практична конференція "Мовна освіта: виклики сучасності" Motivating would-be teachersfor professional development Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т.Г.Шевченка, м.Чернігів, Україна document.docx

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (2)

ID Назва Рік
47055 Vocabulary for receptive skills: to pre-teach or not to pre-teach?
39502 Motivating would-be teachers for professional development

Професійний розвиток

Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Рівень цифрової компетентності Дата
13 Факультет романо-германської філології Кафедра лінгвістики та перекладу Аналітик-дослідник 02.08.2022

Підвищення кваліфікації (9)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
4804 Інше Інший модуль document 10.12.2020
4808 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (в Україні) document 25.10.2019
5818 інше Інший модуль document 08.11.2021
6379 Дослідницький модуль Інший модуль document 01.06.2022
7113 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (за кордоном) Certificate_Liliia Vinnikova.pdf 18.11.2022
7557 інше Інший модуль document 21.06.2022
7558 інше Інший модуль document 08.08.2022
9424 ШІ Цифровий модуль document 01.04.2024
9522 Лідерство і комунікація як базові інструменти викладача в кризових умовах Лідерський модуль document 01.04.2024

Викладацька діяльність

Використання ЕНК (1)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
11596 Інститут філології Методика викладання англійської мови в школі (3 курс, ФА, денна) Бакалавр Денна 9 не враховується не враховується 30.11.2021

Рейтинг викладачів серед студентів (4)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
3594 Кафедра лінгвістики та перекладу 4,11 28.12.2020
4578 Кафедра лінгвістики та перекладу 3,89 28.12.2021
5866 Кафедра лінгвістики та перекладу 3,21 30.12.2022
6746 Кафедра лінгвістики та перекладу 4,28 30.12.2023