Додаткові відомості
Освіта
Київський національний лінгвістичний університет
Закінчила у 2018 році
Спеціальність - філологія
Спеціалізація - германські мови та літератури (переклад включно)
Професійна кваліфікація - викладач англійської мови і літератури та німецької мови, філолог, перекладач
Перелік місць роботи
Школа англійської мови "Green Forest" (02.2018 - 06.2018), посада - викладач англійської мови
Школа англійської мови "Project 12" (04.2018 - 05.2020), посада - викладач англійської мови
Теми дисертацій (захищених)
не встановлено Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 8 | 1 | 0 | 2024.11.28 12:15:50 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 8 | 1 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
717 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 28.6 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Liudmyla-Hapon |
Конференції (24)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11097 | Навчально-методичний семінар для вчителів англійської мови закладу загальної середньої освіти та закладу дошкільної освіти м. Києва «Майстерня успішного вчителя англійської мови: від теорії до ефективних стратегій» | Teaching a foreign language to elementary school pupils in the era of Gen Alpha clip thinking | м. Київ | ||
10861 | IV Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення» | - | м. Київ | document.pdf | |
10691 | VII Міжнародна наукова конференція «Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта: інтеграційні процеси в освіті у науковому дискурсі» | Роль освіти протягом життя у забезпеченні національних інтересів держав-членів Європейського Союзу | м. Київ | ||
10684 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогіка і психологія в структурі університетської освіти України: історія, сьогодення, інноватика» | Неформальна освіта як один із напрямів професійно-особистісного становлення майбутніх вчителів англійської мови | м. Херсон | document.pdf | |
10683 | International Scientific Conference «Colours and shades of life – personal, educational, social and cultural spaces of everyday life» | The Potential of Non-Formal Foreign Language Education in the Professional and Career Development of Teachers | м. Краків, Польща | document.pdf | |
10104 | Сучасні тенденції іншомовної підготовки педагога: глобальні виклики та перспективи | Неформальна іншомовна освіта педагога у контексті європейських трендів навчання та розвитку | м. Київ | ||
9631 | V International Scientific and Practical Conference «GRUNDLAGEN DER MODERNEN WISSENSCHAFTLICHEN FORSCHUNG» | Speaking club as an effective way of non-formal English learning in school and adult education | Zurich, Switzerland (online) | ||
9140 | V International Scientific and Practical Conference «SCIENTIFIC PARADIGM IN THE CONTEXT OF TECHNOLOGIES AND SOCIETY DEVELOPMENT» | Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів засобом проєктної технології | Geneva, Switzerland (online) | document.pdf | |
9171 | I Міжнародна наукова конференція «Актуальні питання розвитку галузей науки» | Психолого-педагогічні передумови використання проєктної технології для формування іншомовної комунікативної компетентності в учнів 5-9 класів | м. Чернігів | document.pdf | |
9139 | IV International Scientific and Theoretical Conference «Current issues of science, prospects and challenges» | Сучасні підходи до організації позакласної виховної роботи у закладах загальної середньої освіти | Sydney, Australia (online) | document.pdf | |
9138 | II Міжнародна наукова конференція «Наукові відкриття та фундаментальні наукові дослідження: світовий досвід» | The importance of extracurricular activities in teaching English as foreign language to primary school pupils | м. Вінниця | document.pdf | |
9016 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція (з міжнародною участю) «Інноваційні освітні практики підготовки сучасного педагога в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»» | Особливості використання освітніх онлайн ресурсів для активного та інтерактивного навчання іноземної мови молодших школярів | м. Київ | document.pdf | |
8686 | ІV Міжнародна наукова онлайн-конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти» | - | м. Київ | document.pdf | |
8661 | VІІ Міжнародна Грінченківська наукова школа для докторантів, аспірантів і молодих науковців | Non-formal Education in Ukraine: current state and development prospects | м. Київ | document.pdf | |
8409 | IV International Scientific and Theoretical Conference INTERDISCIPLINARY RESEARCH: SCIENTIFIC HORIZONS AND PERSPECTIVES | NON-FORMAL EDUCATION IN UKRAINE IN THE CONTEXT OF EUROPEAN LEARNING AND DEVELOPMENT TRENDS | Vilnius, Republic of Lithuania (online) | document.pdf | |
8495 | Всеукраїнський методичний хаб для вчителів іноземних мов у початковій школі «Онлайн-навчання іноземних мов у початковій школі: сучасні практики, інноваційні технології, ресурси» | 10 engaging ways to introduce a new topic at an English lesson to primary school pupils by means of modern technologies | м. Київ | document.pdf | |
7305 | II International Scientific and Theoretical Conference «THEORY AND PRACTICE OF MODERN SCIENCE» | MOTIVATION OF STUDENTS TO LEARNING FOREIGN LANGUAGES WITHIN PEDAGOGICAL SPECIALITIES | Krakow, Republic of Poland | document.pdf | |
7304 | Навчально-методичний онлайн-семінар для вчителів іноземних мов початкової школи "Інноваційні технології дистанційного навчання іноземних мов у початковій школі" | Motivation as a driving force in the learning process: Forming motivation to foreign languages learning at primary school | м. Київ | document.pdf | |
7207 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція "Нова стратегія підготовки педагогів: суспільні запити та нові виклики" | - | м. Київ | document.pdf | |
6908 | International Conference on Language Teaching & Learning in the 21st Century | Usage of warm-ups and icebreakers at an English lesson for exciting the primary school pupils’ curiosity | Greece (online) | document.pdf | |
6907 | Interdisciplinary research: scintific horizons and perspectives | Ice-breakers at an English lesson: how to excite the curiosity of pupils in a new topic | Vilnius, Republic of Lithuania (online) | document.pdf | |
8225 | Друга Всеукраїнська онлайн конференція для викладачів англійської | - | м.Запоріжжя | document.pdf | |
6906 | Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін | Ворм-апи та айсбрейкери: як викликати цікавість у дітей у вивченні нової теми на уроці іноземної мови | м.Київ | ||
6905 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти | - | м.Київ | document.pdf |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46956 | An adaptive system of teaching a foreign language to students of pedagogical specialties: European experience |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
45414 | Тенденції розвитку неформальної іншомовної освіти студентів педагогічних спеціальностей в Україні та країнах ЄС |
Фахові видання, що затверджені МОН (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49796 | Вплив соціально-економічних чинників на ефективність функціонування неперервної педагогічної освіти в Республіці Австрія | |
45414 | Тенденції розвитку неформальної іншомовної освіти студентів педагогічних спеціальностей в Україні та країнах ЄС | |
41170 | Organisational and pedagogical conditions for training future primary school teachers to use Google services in teaching english to primary school pupils |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
362 | Сілезький університет (Польща) | Міжнародне стажування Еразмус+ | 16-23.10.2022 | Jaroslaw Gasior International Department | Учасник програми | Liudmyla Hapon Borys Grinchenko Kyiv University Erasmus+ KA1 HE STA confirmation.pdf |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
176 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Аналітик-дослідник | 27.10.2022 |
Підвищення кваліфікації (21)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
4964 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 26.02.2021 | |
5091 | Лідерський модуль | Інший модуль | 29.03.2021 | |
5193 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_181_05.03.21.pdf | 05.03.2021 |
6382 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.06.2022 | |
6457 | Лідерський модуль | Інший модуль | 07.06.2022 | |
6738 | інше | Інший модуль | 18.09.2022 | |
6739 | інше | Інший модуль | 30.10.2022 | |
6782 | інше | Інший модуль | 06.10.2022 | |
7038 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_212_02.05.2022.pdf | 02.05.2022 |
7320 | Дослідницький (поглиблений) | Інший модуль | 22.12.2022 | |
7922 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_381_28.06.2023[2].pdf | 28.06.2023 |
8282 | Training and Practicing in English Public Speaking | Інший модуль | Coursera 24HG5GCAV5XW.pdf | 04.09.2023 |
8814 | Інший | Інший модуль | 08.12.2023 | |
8854 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 21.12.2023 | |
9512 | Лідерство і комунікація як базові інструменти викладача в кризових умовах | Лідерський модуль | 01.04.2024 | |
9743 | Цивільна оборона та захист у надзвичайних ситуаціях | Інший модуль | 21.01.2024 | |
9877 | Introduction to Nonviolent Communication | Інший модуль | 15.02.2024 | |
9932 | Non-formal education and academic integrity in preparing bachelors and masters in the EU and Ukraine | Інший модуль | 21.06.2024 | |
10090 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 420.pdf | 02.05.2024 |
10266 | Освітні інструменти критичного мислення | Інший модуль | Certificate Hapon.pdf | 06.11.2024 |
10284 | Transfer of educational technologies in the countries of the EU and Ukraine | Інший модуль | 17.10.2024 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (9)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
949 | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, спп, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 181 | 05.03.2021 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1123 | Інтегрований практичний курс іноземної мови (3-4 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1149 | Інтегрований практичний курс іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 856 | 30.12.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; |
1161 | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 856 | 30.12.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1223 | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ГД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 212 | 02.05.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1370 | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 | 23/24 н.р. |
1778 | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 | – |
1831 | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 | – |
1897 | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, 1р ВО, ГД) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 861 | 05.11.2024 | – |
Використання ЕНК (23)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6432 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, спп, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6436 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6888 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8449 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8805 | Педагогічний інститут | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2 курс, спп, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
9208 | Педагогічний інститут | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 30.11.2021 |
9739 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
10102 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
10489 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10540 | Педагогічний інститут | Іншомовна освіта з методикою навчання (1 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | не враховується | 30.11.2021 |
10622 | Педагогічний інститут | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 30.11.2021 |
10625 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс іноземної мови (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
10665 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
12133 | Факультет педагогічної освіти | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
12271 | Факультет педагогічної освіти | Інтегрований практичний курс іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12516 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12535 | Факультет педагогічної освіти | Іншомовна освіта з методикою навчання (англійська мова) (2-4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
12563 | Факультет педагогічної освіти | Інтегрований практичний курс іноземної мови (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
13070 | Факультет педагогічної освіти | Інтегрований практичний курс іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13194 | Факультет педагогічної освіти | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13325 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 31.12.2023 |
13345 | Факультет педагогічної освіти | Іншомовна освіта з методикою навчання (англійська мова) (2-4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13370 | Факультет педагогічної освіти | Інтегрований практичний курс іноземної мови (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (4)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
3614 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,83 | 28.12.2020 |
4655 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,89 | 28.12.2021 |
5693 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,87 | 30.12.2022 |
6572 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,94 | 30.12.2023 |