Додаткові відомості
Освіта
Київський національний лінгвістичний університет
Закінчила у 2018 році
Спеціальність - філологія
Спеціалізація - германські мови та літератури (переклад включно)
Професійна кваліфікація - викладач англійської мови і літератури та німецької мови, філолог, перекладач
Перелік місць роботи
Школа англійської мови "Green Forest" (02.2018 - 06.2018), посада - викладач англійської мови
Школа англійської мови "Project 12" (04.2018 - 05.2020), посада - викладач англійської мови
Теми дисертацій (захищених)
не встановлено Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
В значенні "Динаміка цитування" зазначено кількість цитувань за поточний період (на основі фіксованих показників за рейтингом прозорості від 15.03.2023 р.)
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Динаміка цитування | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 3 | 1 | 0 | 3 | 2023.11.30 12:33:46 | Перейти на сторінку link |
За останні 5 років | 3 | 1 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Посилання |
---|---|---|---|---|---|---|
717 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 15.5 | 1 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Liudmyla-Hapon |
Конференції (18)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
9631 | V International Scientific and Practical Conference «GRUNDLAGEN DER MODERNEN WISSENSCHAFTLICHEN FORSCHUNG» | Speaking club as an effective way of non-formal English learning in school and adult education | Zurich, Switzerland (online) |
![]() |
|
9140 | V International Scientific and Practical Conference «SCIENTIFIC PARADIGM IN THE CONTEXT OF TECHNOLOGIES AND SOCIETY DEVELOPMENT» | Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів засобом проєктної технології | Geneva, Switzerland (online) | document.pdf | |
9171 | I Міжнародна наукова конференція «Актуальні питання розвитку галузей науки» | Психолого-педагогічні передумови використання проєктної технології для формування іншомовної комунікативної компетентності в учнів 5-9 класів | м. Чернігів | document.pdf | |
9139 | IV International Scientific and Theoretical Conference «Current issues of science, prospects and challenges» | Сучасні підходи до організації позакласної виховної роботи у закладах загальної середньої освіти | Sydney, Australia (online) | document.pdf | |
9138 | II Міжнародна наукова конференція «Наукові відкриття та фундаментальні наукові дослідження: світовий досвід» | The importance of extracurricular activities in teaching English as foreign language to primary school pupils | м. Вінниця | document.pdf | |
9016 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція (з міжнародною участю) «Інноваційні освітні практики підготовки сучасного педагога в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»» | Особливості використання освітніх онлайн ресурсів для активного та інтерактивного навчання іноземної мови молодших школярів | м. Київ | document.pdf | |
8686 | ІV Міжнародна наукова онлайн-конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти» | - | м. Київ | document.pdf | |
8661 | VІІ Міжнародна Грінченківська наукова школа для докторантів, аспірантів і молодих науковців | Non-formal Education in Ukraine: current state and development prospects | м. Київ | document.pdf | |
8409 | IV International Scientific and Theoretical Conference INTERDISCIPLINARY RESEARCH: SCIENTIFIC HORIZONS AND PERSPECTIVES | NON-FORMAL EDUCATION IN UKRAINE IN THE CONTEXT OF EUROPEAN LEARNING AND DEVELOPMENT TRENDS | Vilnius, Republic of Lithuania (online) | document.pdf | |
8495 | Всеукраїнський методичний хаб для вчителів іноземних мов у початковій школі «Онлайн-навчання іноземних мов у початковій школі: сучасні практики, інноваційні технології, ресурси» | 10 engaging ways to introduce a new topic at an English lesson to primary school pupils by means of modern technologies | м. Київ | document.pdf | |
7305 | II International Scientific and Theoretical Conference «THEORY AND PRACTICE OF MODERN SCIENCE» | MOTIVATION OF STUDENTS TO LEARNING FOREIGN LANGUAGES WITHIN PEDAGOGICAL SPECIALITIES | Krakow, Republic of Poland | document.pdf | |
7304 | Навчально-методичний онлайн-семінар для вчителів іноземних мов початкової школи "Інноваційні технології дистанційного навчання іноземних мов у початковій школі" | Motivation as a driving force in the learning process: Forming motivation to foreign languages learning at primary school | м. Київ | document.pdf | |
7207 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція "Нова стратегія підготовки педагогів: суспільні запити та нові виклики" | - | м. Київ | document.pdf | |
6908 | International Conference on Language Teaching & Learning in the 21st Century | Usage of warm-ups and icebreakers at an English lesson for exciting the primary school pupils’ curiosity | Greece (online) | document.pdf | |
6907 | Interdisciplinary research: scintific horizons and perspectives | Ice-breakers at an English lesson: how to excite the curiosity of pupils in a new topic | Vilnius, Republic of Lithuania (online) | document.pdf | |
8225 | Друга Всеукраїнська онлайн конференція для викладачів англійської | - | м.Запоріжжя | document.pdf | |
6906 | Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін | Ворм-апи та айсбрейкери: як викликати цікавість у дітей у вивченні нової теми на уроці іноземної мови | м.Київ |
![]() |
|
6905 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти | - | м.Київ | document.pdf |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
362 | Сілезький університет (Польща) | Міжнародне стажування Еразмус+ | 16-23.10.2022 | Jaroslaw Gasior International Department |
Учасник програми | Liudmyla Hapon Borys Grinchenko Kyiv University Erasmus+ KA1 HE STA confirmation.pdf |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (12)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
4964 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
![]() |
26.02.2021 |
5091 | Лідерський модуль | Інший модуль |
![]() |
29.03.2021 |
5193 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_181_05.03.21.pdf | 05.03.2021 |
6382 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
![]() |
01.06.2022 |
6457 | Лідерський модуль | Інший модуль |
![]() |
07.06.2022 |
6738 | інше | Інший модуль |
![]() |
18.09.2022 |
6739 | інше | Інший модуль |
![]() |
30.10.2022 |
6782 | інше | Інший модуль |
![]() |
06.10.2022 |
7038 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_212_02.05.2022.pdf | 02.05.2022 |
7320 | Дослідницький (поглиблений) | Інший модуль |
![]() |
22.12.2022 |
7922 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_381_28.06.2023[2].pdf | 28.06.2023 |
8282 | Training and Practicing in English Public Speaking | Інший модуль | Coursera 24HG5GCAV5XW.pdf | 04.09.2023 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (6)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
949 | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, спп, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Денна | 2021 | 181 | 05.03.2021 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1123 | Інтегрований практичний курс іноземної мови (3-4 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Денна | 2021 | 811 | 06.12.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1149 | Інтегрований практичний курс іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Денна | 2021 | 856 | 30.12.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; |
1161 | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Денна | 2021 | 856 | 30.12.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1223 | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ГД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Денна | 2022 | 212 | 02.05.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1370 | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Денна | 2022 | 756 | 29.12.2022 | − |
Використання ЕНК (18)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6432 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, спп, ДО, денна) | Бакалавр | Денна | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6436 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Денна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6888 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Денна | 9 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8449 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Денна | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8805 | Педагогічний інститут | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2 курс, спп, ПО, денна) | Бакалавр | Денна | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
9208 | Педагогічний інститут | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Денна | 8 | 5 | не враховується | 30.11.2021 |
9739 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Денна | 9 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
10102 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Денна | 8 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
10489 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Денна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10540 | Педагогічний інститут | Іншомовна освіта з методикою навчання (1 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Денна | 8 | 4 | не враховується | 30.11.2021 |
10622 | Педагогічний інститут | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Денна | 8 | 5 | не враховується | 30.11.2021 |
10625 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс іноземної мови (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Денна | 9 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
10665 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Денна | 7 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
12133 | Факультет педагогічної освіти | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Денна | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
12271 | Факультет педагогічної освіти | Інтегрований практичний курс іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Денна | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12516 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Денна | 9 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12535 | Факультет педагогічної освіти | Іншомовна освіта з методикою навчання (англійська мова) (2-4 курс, ДО) | Бакалавр | Денна | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
12563 | Факультет педагогічної освіти | Інтегрований практичний курс іноземної мови (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
Рейтинг викладачів серед студентів (3)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
3614 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,83 | 28.12.2020 |
4655 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,89 | 28.12.2021 |
5693 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,87 | 30.12.2022 |