Додаткові відомості
Освіта
Педагогічний коледж при Київському національному університеті ім. Тараса Шевченка, 1995 рікКиївський національний університет ім. Тараса Шевченка, 1997 рік
Перелік місць роботи
Санаторна школа-інтернат № 20, 1997-1999
Соціальна служба для молоді Шевченківської районної державної адміністрації, 1999-2001
Соціальна служба для молоді Київської міської державної адміністрації, 2001-2002
Педагогічний коледж при Київському національному університеті ім. Тараса Шевченка, 2001-2007
Теми дисертацій (захищених)
„Соціально-педагогічна робота з підлітками із делінквентною поведінкою (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)” Громадська активність
не встановлено
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 3 | 9 | 2 | 2025.10.27 06:00:19 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 406 | 8 | 8 | 2025.10.30 10:03:19 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 315 | 8 | 8 |
Індекс цитування в Research Gate (2)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1126 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 107.80000 | 3 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Nataliia-Klishevych/stats |
| 93 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 91.70000 | 3 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Nataliia_Klishevych |
Конференції (4)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 9624 | Міжнародна науково-практична конференція «Сучасний стан та перспективи розвитку науки, освіти, технологій і суспільства» | Міждисциплінарна взаємодія фахівців команди супроводу у роботі з учнями з особливими освітніми потребами | Полтава, Україна |
|
|
| 7720 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Інноваційні практики наукової освіти" | загальна дискусія | Київ | document.pdf | |
| 7327 | Міжнародна науково-практична онлайн-конференція "Наукова освіта: традиція і сучасність" | Модернізація професійної підготовки соціальних працівників в умовах суспільних трансформацій | Київ | document.pdf | |
| 265 | Соціальний педагог у територіальній громаді | Особливості корпоративного волонтерства в Україні | Запоріжжя |
|
Монографії (колективні) (4)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 45091 | Сформованість здоров’язбережувальної компетенції бакалаврів гуманітарно-педагогічних спеціальностей через використання педагогічних технологій в освітньому просторі університету: сучасний стан | |
| 44005 | Education in the Conditions of Pandemic and War: Ukrainian Students' Representative Opinions | |
| 43075 | The state of formation of health-preserving competence of bachelors of humanities and pedagogical specialties with the use of pedagogical technologies | |
| 25281 | Сучасні підходи до організації інклюзивного навчання в закладах вищої освіти |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (7)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52128 | The Advantages and Risks of AI in Sustainable Societal Development: Perspectives of Future Psychologists | |
| 44149 | Social Maladaptation of Teenagers with HIV Through Discontinuation of Antiretroviral Therapy | |
| 44005 | Education in the Conditions of Pandemic and War: Ukrainian Students' Representative Opinions | |
| 36470 | The role of repentance of convicts in the process of their correction and resocialization | |
| 31494 | Motivational readiness of students to work with convicted prisoners in Ukraine | |
| 22259 | Research-Based Training: Methodological Characteristics and Results of the Analysis of Educational Programs | |
| 18294 | Criteria and indicators of university education quality: the results of expert interview |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (7)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 41605 | Соціальна профілактика сімейного неблагополуччя в територіальній громаді | |
| 38428 | Аналіз зарубіжних практик протидії домашньому насильству в період пандемії COVID-19 | |
| 41459 | Жінки, які постраждали від домашнього насильства як об’єкт соціальної роботи | |
| 33972 | Особливості соціальної роботи з дітьми із інвалідністю у Великій Британії | |
| 22259 | Research-Based Training: Methodological Characteristics and Results of the Analysis of Educational Programs | |
| 18294 | Criteria and indicators of university education quality: the results of expert interview | |
| 10639 | Милосердя як передумова розвитку системної благодійної діяльності в Україні |
Фахові видання, що затверджені МОН (7)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52664 | Адаптація студентів до умов навчання у закладі вищої освіти на основі вивчення дисципліни «Університетські студії» | |
| 41605 | Соціальна профілактика сімейного неблагополуччя в територіальній громаді | |
| 38428 | Аналіз зарубіжних практик протидії домашньому насильству в період пандемії COVID-19 | |
| 41459 | Жінки, які постраждали від домашнього насильства як об’єкт соціальної роботи | |
| 33972 | Особливості соціальної роботи з дітьми із інвалідністю у Великій Британії | |
| 22662 | Підходи до розроблення стандарту ІКТ-компететності у системі підготовки майбутнього фахівця соціальної сфери на дослідницькій основі в Україні | |
| 2073 | Forms of social-pedagogical work with teenagers with delinquent behaviour in different social institutions |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (4)
| ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 195 | Співкоординатор проєкту | Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) | "Розбудова стійкої системи громадського здоров'я" (напрям "Психічне здоров'я та психосоціальні послуги") | Громадська спілка «Національна психологічна асоціація» | наказ №689.pdf | травень 2024 - грудень 2026 |
| 182 | Координатор проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Міст до інклюзії: розвиток цінностей інклюзивної освіти для осіб з особливими освітніми проблемами (BRAVE) | Carita Cruz, EDU Research Unit , HAMK | наказ №688.pdf | 01.09.2024-31.12.2025 |
| 167 | Співкоординатор проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Розвиток кар’єрного радництва для України CARE | Carita Cruz, Career Guidance Counsellor , HAMK | наказ №732-2.pdf | 01.08.2023-31.12.2025 |
| 121 | Учасник програми | Британська Рада в Україні | Студентська академічна мобільність в Україні (САМ) | голова Британської Ради в Україні Саймон Вільямс |
САМ.pdf | 31.05.2020-11.05.2021 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (3)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 349 | Education in the Conditions of Pandemic and War: Ukrainian Students' Representative Opinions | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44005/ | 2024 |
| 232 | Motivational readiness of students to work with convicted prisoners in Ukraine | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31494/ | 2022 |
| 220 | The role of repentance of convicts in the process of their correction and resocialization | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36470/ | 2022 |
Реєстр наукових публікацій (2)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 475 | Education in the Conditions of Pandemic and War: Ukrainian Students' Representative Opinions | монографія | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44005/ | 2023 |
| 342 | Жінки, які постраждали від домашнього насильства як об’єкт соціальної роботи | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41459/ | 2022 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (7)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 888 | Університет прикладних наук, Хяме (Фінляндія) | Міст до інклюзії: розвиток цінностей інклюзивної освіти для осіб з особливими освітніми проблемами (BRAVE) | 05.04.2025 - 12.04.2025 | Фізична | Carita Cruz, EDU Research Unit, HAMK, carita.cruz@hamk.fi | Координатор проєкту | hamk-mobility.pdf |
| 761 | Університет прикладних наук, Хяме (Фінляндія) | Міст до інклюзії: розвиток цінностей інклюзивної освіти для осіб з особливими освітніми проблемами (BRAVE) | 19.10 - 27.10.2024 | Фізична | Carita Cruz, EDU Research Unit, HAMK, carita.cruz@hamk.fi | Координатор проєкту | BRAVE Invitation Letter signed-3.pdf |
| 726 | Університет Острави (Чеська Республіка) | Міжнародне стажування (Erasmus Credit mobility project KA107) | 18.11 -22.11.2024 | Фізична | Doc. Mgr. Marie Spilackova, PhD, Vice-dean for International relations | Учасник програми | Klishevysh_confirmation.pdf |
| 705 | м.Філадельфія, Пенсільванія (США) | Міжнародне стажування | 23.09-27.09.2024 | Фізична | William E. Aaronson, PhD, Project Director, Temple University | Учасник програми | 1_1.pdf |
| 527 | Угорський університет спортивних наук (Угорщина) | Міжнародне стажування Еразмус+ | 10-23.07.2023 | Не зазначено | Gabriela Sztojalovzky, IRO coordinator | Учасник програми | Сертифікат 2023.pdf |
| 519 | Університет прикладних наук, Хяме (Фінляндія) | «Розвиток кар’єрного радництва для України CARE» | 08-14.10.2023 | Не зазначено | Carita Cruz, EDU Research Unit, HAMK, carita.cruz@hamk.fi |
Учасник проєкту |
|
| 459 | Академія спеціальної педагогіки імені М.Гжегожовської (Польща) | Міжнародне стажування Еразмус+ | 24-28.04.2023 | Не зазначено | Katarzyna Krus, Erasmus Coordinator | Учасник програми | Сертифікат Клішевич (1).pdf |
Заявки на колективні гранти (4)
| ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 850 | BRAVE | TFK program | Коллективний | - | 2024 |
| 754 | Supporting Well-being of Mothers and Children Affected by War in Ukraine (NADIIA) | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2023 |
| 750 | Ukrainian Universities Initiative for Online Networking (UNION) | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2023 |
| 341 | Academic mobility of students of 016 Special Education specialty | House of Europe | Коллективний | - | 2020 |
Завершені наукові дослідження (1)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 159 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 29.04.2021 00:00 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
Словники, енциклопедії (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 39233 | Енциклопедія освіти |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)
| ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
|---|---|---|---|
| 293 | Системна робота впродовж півріччя | 2017 | 3 |
Підвищення кваліфікації (17)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12583 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
30.05.2025 00:00 |
| 10566 | За витягом ВР | Інший модуль |
|
21.11.2024 00:00 |
| 7397 | ІКТ (енк) | Інший модуль | наказ № 756.pdf | 29.12.2022 00:00 |
| 7030 | інше | Інший модуль |
|
08.08.2022 00:00 |
| 6351 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
13.06.2022 00:00 |
| 5975 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
30.11.2021 00:00 |
| 5961 | інше | Інший модуль |
|
11.12.2021 00:00 |
| 5520 | інше | Інший модуль |
|
08.10.2021 00:00 |
| 4270 | інше | Інший модуль |
|
09.10.2020 00:00 |
| 4142 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
04.05.2020 00:00 |
| 4023 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
12.05.2020 00:00 |
| 3797 | ІКТ | Інший модуль | Наказ_серт_ЕНК_20_12_19.docx | 21.12.2019 00:00 |
| 3703 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
28.11.2019 00:00 |
| 3507 | Інше | Інший модуль |
|
12.10.2019 00:00 |
| 2669 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
09.11.2018 00:00 |
| 1470 | Лідерський модуль | - |
|
17.03.2017 00:00 |
| 155 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
23.01.2015 00:00 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (9)
| ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
|---|---|---|---|---|---|
| 1171 | Наукова цукерня | Наукова цукерня | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.05.2017 00:00 | 2 |
| 1159 | Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення | ІІІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології | Київський університет імені Бориса Грінченка | 10.11.2017 00:00 | 10 |
| 1139 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій | Всеукраїнська науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.12.2017 00:00 | 5 |
| 1119 | Онлайн-платформа "Центр Знань" - надійний помічник фахівця соціальної сфери | Презентація інформаційного проекту | Київський університет імені Бориса Грінченка | 01.11.2017 00:00 | 2 |
| 662 | Вектори переходу переходу Інституту людини до нової якості освіти: аналіз та оцінювання | Інститутський семінар із елементами тренінгу | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 10.02.2016 00:00 | 2 |
| 630 | «Маршрут безпеки» до Всесвітнього дня протидії поширенню ВІЛ/СНІД | Науковий квест | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 01.12.2016 00:00 | 2 |
| 457 | “Навчання, засноване на дослідженнях в системі забезпечення якості освіти” | Інститутський форум | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 03.11.2016 00:00 | 2 |
| 153 | Наставництво (менторство): мета, форми, результати» | Гостьова лекція | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 01.11.2016 00:00 | 2 |
| 151 | «Наукова тема Інституту людини: індикатори моніторингу та оцінки» | Виїздний корпоративний семінар для викладачів Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка | Пуща-озерна | 20.05.2016 00:00 | 2 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (2)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1385 | Соціальна педагогіка (1 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Заочна | 2022 | 756 | 29.12.2022 00:00 | 23/24 н.р. |
| 608 | Соціальна педагогіка (1 курс, СР, денна) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 882 | 21.12.2019 00:00 | 21/22 н.р. |
Використання ЕНК (12)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14306 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Університетські студії (1 курс, 1р ВО, СР, СА, СП, очна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 12 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13311 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Університетські студії (1 курс, СР, СА, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 12989 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Соціальна педагогіка (1 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12506 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Університетські студії (1 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2022 02:00 |
| 12429 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Соціальна педагогіка (1 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 02:00 |
| 12200 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Соціальна педагогіка (1 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 10454 | Інститут людини | Університетські студії (1 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 30.11.2021 00:00 |
| 10249 | Інститут людини | Соціальна педагогіка (1 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 9271 | Інститут людини | Курсова робота (3-4 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 7082 | Інститут людини | Соціальна педагогіка (1 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 5692 | Інститут людини | Соціальна педагогіка: теорія і практика (2 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 7 | 5 | не враховується | 27.12.2019 02:00 |
| 5691 | Інститут людини | Соціальна педагогіка (1 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 27.12.2019 00:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7595 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,94 | 31.12.2024 00:00 |
| 6669 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,85 | 30.12.2023 00:00 |
| 5803 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,97 | 30.12.2022 00:00 |
| 4612 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,89 | 28.12.2020 00:00 |
| 3754 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,90 | 28.12.2020 00:00 |
| 2556 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,83 | 28.12.2019 00:00 |
| 2007 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,75 | 26.12.2018 00:00 |
| 1150 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,81 | 12.01.2017 02:00 |