Додаткові відомості
Київський державний університет ім. Т.Г. Шевченка, 1987 р., з «відзнакою», кваліфікація «Психолог, викладач психологічних дисциплін».
Аспірантура Інституту професійної освіти і освіти дорослих НАПН України, 2011.
Докторантура Київського університету імені Бориса Грінченка, 2021.
Науково-дослідний
інститут «Механобчермет», 1987-1990 рр., психолог.
Центр професійної орієнтації молоді 1990-1991 рр., інженер з профвідбору та
адаптації.
МБП
«Дельта» 1991-1992 рр., керівник психологічної служби.
Концерн
«Евроатлас» 1992-1994 рр., психолог.
Міжрегіональний
центр перепідготовки військовослужбовців, звільнених в запас та членів їх сімей
1994-2002 рр., провідний психолог.
Криворізький
факультет Запорізького національного університету, 2006-2014 рр., старший
викладач, доцент,
Криворізький факультет Запорізького національного університету, 2014-2018 рр., завідувач кафедри соціології, психології та гуманітарних
дисциплін.
Криворізький
економічний інститут ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима
Гетьмана», 2018-2019, доцент кафедри соціально-гуманітарних наук.
Київський
університет імені Бориса Грінченка, 2021-2023рр. - доцент, з 2023 р. - професор кафедри психології особистості та соціальних практик
Тема кандидатської дисертації "Розвиток ціннісно-рольового компонента в структурі професійного становлення майбутніх психологів".
Тема докторської дисертації "Генеза смислової архітектоніки свідомості майбутніх психологів-консультантів".
2. Член ГО «Асоціації психологів освіти» (з 2018 р.)
3. Член European Federation of Psychologists Associations (з 2018 р.).
4. Дійсний член Української Асоціації психології освіти і розвитку з 2021 року. Посвідчення № 0040Д
5. Член секції «Екзистенційний аналіз і логотерапія» Української спілки психотерапевтів України з 2023 року.
6. Постійний член науково-громадської організації "Українське психометричне товариство" з 2024 року. Посвідчення № 2428
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
6 | 12 | 2 | 2024.11.18 06:02:44 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
550 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | FBG-7906-2022 | 8 | 2 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/23028300 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 167 | 6 | 4 | 2024.11.18 10:20:33 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 158 | 6 | 3 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
800 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 16.7 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Svitlana-Kalishchuk/stats |
Конференції (20)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10406 | Майбутнє психології в умовах сучасної України | Людина і сучасний світ: зміст і перешкоди діалогу | Київ, НУБІП | document.docx | |
9434 | Особливості безперервної освіти фахівців із педагогіки та психології | Репрезентація змісту професійної картини світу в інтерактивних навчальних ситуаціях | Klaipeda, Republic of Lithuania | ||
9310 | Актуальні питання розвитку особистості: Сучасність, Інновації, Перспективи | СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ В УМОВАХ КРИЗОВОГО МЕДИЧНОГО ЦЕНТРУ | Житомирський державний університет імені Івана Франка | document.pdf | |
9273 | Євроінтеграційні процеси в Україні: історичні, культурні, політико-правові та психологічні аспекти | Детермінанти картини світу особистості | Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, | document.pdf | |
9299 | Освітологічні концепти психології особистості | ЗАСАДИ ЕВОЛЮЦІОНУВАННЯ «ПРОФЕСІЙНОЇ КАРТИНИ СВІТУ» МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ В ІНТЕРАКТИВНИХ НАВЧАЛЬНИХ СИТУАЦІЯХ «ВИКЛАДАЧ-СТУДЕНТ» | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
8419 | Соціально-психологічна допомога при ПТСР та інших психічних розладах. Актуальні проблеми | Стратегії кризового консультування | Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка | document.pdf | |
7941 | INTERNATIONAL ANKARA CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH VI | PERSONAL RESOURCEFULNESS OF A PSYCHOTHERAPIST IN CONDITIONS OF WAR | Ankara - TURKEY | document.pdf | |
7987 | Методи НЛП у роботі з ПТСР | Психологічний супровід особистості в період кризи | Вебінари Школи психотерапії імені Френка Фарелли | ||
8027 | Буття у співвіднесені зі смислом: аспекти психотерапії | Репрезентативна дія смислової архітектоніки свідомості | Львів, Київ, Відень | document.pdf | |
7196 | ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ОСОБИСТОСТІ | ТРАНСТЕОРЕТИЧНИЙ ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-СИСТЕМНИЙ КОНЦЕПТ РЕОРГАНІЗАЦІЇ СМИСЛОВОЇ АРХІТЕКТОНІКИ СВІДОМОСТІ ОСОБИСТОСТІ | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | document.pdf | |
7047 | Психологія: сучасні методики та інновації у досвіді діяльності практичного застосування | Психотехнічний підхід до професіогенези майбутніх психологів | НУБІП, Київ | ||
7046 | Соціокомунікативний простір України: історія та сьогодення | Чинники генези смислової архітектоніки свідомості особистості | НУБІП, Київ | document.pdf | |
8012 | Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень | Базисний скрипт змістових і функціональних детермінант смислової архітектоніки свідомості особистості | НАУ Київ, Україна | document.pdf | |
8023 | Психологія і педагогіка: історія розвитку, сучасний стан та перспективи досліджень | Психологічні пояснювальні призми генези свідомості особистості | Південна фундація педагогіки, Одеса | ||
8014 | Науковий потенціал та перспективи розвитку психологічних наук | Концептуальна логіка дослідження генези смислової архітектоніки свідомості майбутніх психологів-консультантів | Львівський національний університет імені Івана Франка | ||
8026 | Актуальні питання педагогіки та психології: наукові дискусії | Генетичний план дослідження смислової архітектоніки свідомості | Центр педагогічних досліджень, Харків | ||
8016 | Психологічні науки:теорія і практика сучасної науки | Реальність світу і багатовимірність дійсності особистості: функціональні конструкти онтологічного плану дослідження | Класичний приватний університет, Запоріжжя, Укрраїна | ||
8024 | Сучасна педагогіка та психологія: перспективи та пріоритетні напрями наукових досліджень | Динаміка смислової архітектоніки свідомості: емпіричний рівень | Київська наукова організація педагогіки та психології | ||
8025 | Теоретичні та практичні аспекти розвитку сучасної педагогіки та психології | Онтологічний та гносеологічний плани суб'єктивних моделей реальності | Львівська педагогічна спільнота, Львів | ||
8011 | Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень. III Міжнародна науково-практична конференція | Модель координатної площини психологічних досліджень свідомості | Національний авіаційний університет, Київ, Україна | document.pdf |
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
40917 | Свідомість як процес і результат «співвіднесення Я зі світом» |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (11)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48894 | The Influence of Medical Students’ Life Values on their Perception of Future Professional Activity during the Covid-19 Pandemic | |
48547 | Self-Development as a Vector of Sustainable Development of Society: The Perspective of Ukrainian Students | |
46246 | Bridging Education and Sustainable Development: Assessing Future Psychologists’ Perspectives | |
45602 | Vocation: Theory and Practice | |
42704 | Color Education: A Study on Methods of Influence on Memory | |
42825 | Personal Values as Regulators of Teacher Burnout | |
40924 | Formation of Moral Self-Consciousness in Adolescents in the Process of Psychological Counselling | |
40919 | Behavioral Analysis of Individuals in Crises | |
36361 | Semantic Universals of the «Picture of the World» of Future Counseling Psychologists | |
40666 | The Reality of the World and the Multidimensionality of the Reality of the Individual: The Semantic Meaning of Architecture of Consciousnes | |
41119 | Концептуалізація екзистенціально-системної моделі реорганізації «картини світу» особистості: введення онтологічних домінант |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (11)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48483 | Kompetencje kluczowe w ujęciu międzynarodowym i trening model rozwoju kompetencji osobistych i społecznych | |
49639 | Ґенеза поняття ідентифікації у контексті соціально-психологічних досліджень | |
46811 | Механізми змін і внутрішня логіка відновлення реалістичності у кризовому втручанні | |
44917 | Прикладні моделі психологічного супроводу особистості у кризі | |
42704 | Color Education: A Study on Methods of Influence on Memory | |
42825 | Personal Values as Regulators of Teacher Burnout | |
41904 | Суб’єктивно-феноменологічна діагностика & психотехнічний протокол вивільнення ресурсів особистості у подіях війни | |
41295 | Базиси реалістичного співвіднесення психологаконсультанта із світом в умовах війни | |
44115 | Sources of traumatic experience & cross-contour mental health recovery technology | |
41138 | Оціночно-критеріальний моніторинг дієвості синергетично-реорганізаційного алгоритму макроґенези «картини світу» особистості | |
41111 | Емоційне тло «картини світу» особистості: ґенеза, діагностика і психокорекція |
Фахові видання, що затверджені МОН (21)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48483 | Kompetencje kluczowe w ujęciu międzynarodowym i trening model rozwoju kompetencji osobistych i społecznych | |
49639 | Ґенеза поняття ідентифікації у контексті соціально-психологічних досліджень | |
46811 | Механізми змін і внутрішня логіка відновлення реалістичності у кризовому втручанні | |
44917 | Прикладні моделі психологічного супроводу особистості у кризі | |
41904 | Суб’єктивно-феноменологічна діагностика & психотехнічний протокол вивільнення ресурсів особистості у подіях війни | |
41295 | Базиси реалістичного співвіднесення психологаконсультанта із світом в умовах війни | |
36361 | Semantic Universals of the «Picture of the World» of Future Counseling Psychologists | |
41120 | The procedural logic of the existential and systemic reorganization of the «worldview» of personality | |
41160 | Академічний формат підготовки майбутніх психологів-консультантів в контексті макрогенези їх «картини світу»: теоретичні моделі та досвід | |
41119 | Концептуалізація екзистенціально-системної моделі реорганізації «картини світу» особистості: введення онтологічних домінант | |
41165 | Операційно-пізнавальний план «картини світу» майбутніх психологів-консультантів | |
41138 | Оціночно-критеріальний моніторинг дієвості синергетично-реорганізаційного алгоритму макроґенези «картини світу» особистості | |
41118 | Площина транстеоретичного екзистенціально-системного концепту реорганізації смислової архітектоніки свідомості особистості | |
41161 | Психолого-педагогічна матриця макрогенезу «картини світу» майбутніх психологів-консультантів | |
41121 | Синергетично-реорганізаційний алгоритм макроґенезису «картини світу» особистості | |
41114 | Смислова архітектоніка свідомості та екзистенціально-системний концепт реорганізації «картини світу» майбутніх психологів-консультантів | |
41113 | Суб’єктивна модель реальності: першоджерела побудови | |
41110 | Природа вияву симптому: вагання або відповідальність і свобода вибору | |
41111 | Емоційне тло «картини світу» особистості: ґенеза, діагностика і психокорекція | |
41112 | Зв’язок «Свідомості» і «Світу» в концептуальних теоріях рефлексивності, функціоналізму і глибинної психології | |
41106 | Усвідомлення майбутніми психологами приналежності до професійної реальності |
Публікація статті у журналі Q1 Scopus за показниками SJR (2)
ID | Назва статті | DOI | Назва видання | Профіль журналу на порталі Scimago | Покликання на статтю в репозиторії | Рік публікації | Рік внесення до реєстру |
---|---|---|---|---|---|---|---|
13 | Color education: A study on methods of influence on memory | https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2022.e11607 | Heliyon | Покликання | Покликання | 2022 | 2022 |
45 | The influence of medical students’ life values on their perception of future professional activity during the Covid-19 pandemic | https://doi.org/10.1007/s12144-024-06028-y | Current Psychology | Покликання | Покликання | 2024 | 2024 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (4)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
139 | Behavioral Analysis of Individuals in Crises | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40919/ | 2022 |
201 | The Reality of the World and the Multidimensionality of the Reality of the Individual: The Semantic Meaning of Architecture of Consciousnes | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40666/ | 2022 |
323 | Концептуалізація екзистенціально-системної моделі реорганізації «картини світу» особистості: введення онтологічних домінант | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41119/ | 2024 |
329 | Bridging Education and Sustainable Development: Assessing Future Psychologists’ Perspectives | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/46246/ | 2024 |
Реєстр наукових публікацій (2)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
317 | Свідомість як процес і результат «співвіднесення Я зі світом» | монографія | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40917/ | 2022 |
470 | Sources of traumatic experience & cross-contour mental health recovery technology | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44115/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (3)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
327 | GLE | Підвищення кваліфікації | 01.09.2020-22.06.2022 | Alfred Langle | Учасник програми | Certificate participation Kalishchuk 2022.pdf |
488 | Lithuania Business College | Міжнародне стажування | 29.05-09.07.2023 | Jurgita Martinkiene, Director | Учасник програми | |
489 | Complex Trauma Institute (CTI) in the UK | Theory & Tools for Safe Trauma Therapy | 28-30.06.2023 | Dzmitry Karpuk – Director, Systemic & Family Psychotherapist (MSc, UKCP & AFT accred.) | Учасник програми | Каліщук_С_Certificate вебінару - Babette Rothschild.pdf |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (5)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
7974 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 09.07.2023 | |
8018 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_137_21.03.2023.pdf | 21.03.2023 |
8981 | Лідерський модуль | Інший модуль | наказ №845.pdf | 25.12.2023 |
9299 | Пропедевтика психіатрії | Інший модуль | 03.04.2024 | |
10257 | Психометрія в умовах воєнного стану | Інший модуль | Витяг Каліщук_С (1).pdf | 18.09.2024 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (8)
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47783 | Психотехніки кризового консультування: Моделі & Алгоритми & Вправи & Приклади |
Навчальні та методичні матеріали (2)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46469 | Методичні вказівки до виконання кваліфікаційних робіт спеціальність 053 «Психологія» освітній рівень - перший (бакалаврський) освітня програма 053.00.03 Психологія бізнесу та управління | |
42608 | Психологічні технології відбору та роботи з персоналом Методичні вказівки до виконання курсових робіт |
Сертифіковані ЕНК (4)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1403 | Психологічні технології відбору та роботи з персоналом (3 курс, ПБУ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 137 | 21.03.2023 | 23/24 н.р. |
1497 | Практикум з кризового консультування (5-6 курс, ЕКП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 308 | 06.06.2023 | 23/24 н.р. |
1680 | Психологічні практики збереження здоров'я (3 курс, ПБУ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 843 | 25.12.2023 | − |
1924 | Теорія і практика сучасних психологічних досліджень (1 курс, 2р ВО, ЕКП, СІП, очна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 861 | 05.11.2024 | – |
Використання ЕНК (10)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
9321 | Інститут людини | Науково-дослідна інфраструктура в галузі (2 курс, АСП, ПС) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9845 | Інститут людини | Експериментальна психологія (2 курс, ПП, КП, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11250 | Інститут людини | Практикум з кар`єрного консультування (3 курс, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11479 | Інститут людини | Психологічні практики збереження здоров'я (3 курс, ПБК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12009 | Інститут людини | Виробнича практика (3-4 курс, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12011 | Інститут людини | Психологічні технології відбору та роботи з персоналом (3 курс, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
13204 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Практикум з кризового консультування (5-6 курс, ЕКП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13630 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологічні практики збереження здоров'я (3 курс, ПБУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
13833 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія розвитку (1 курс, ПП, ПБУ, КП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13844 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологічні технології відбору та роботи з персоналом (3 курс, ПБУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (3)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
4470 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,31 | 28.12.2021 |
5745 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,92 | 30.12.2022 |
6614 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,82 | 30.12.2023 |