Додаткові відомості
У 2011 році закінчила з відзнакою магістратуру Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова за спеціальністю: «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію «магістр педагогічної освіти, викладач педагогіки, вчитель початкової школи та англійської мови основної школи».
У 2012 році закінчила з відзнакою магістратуру Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова за спеціальністю «Управління навчальним закладом» та здобула кваліфікацію «керівник підприємства, установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання)».
У 2014 році закінчила аспірантуру Інституту вищої освіти НАПН України за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки, захистила дисертаційну роботу на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук з теми: «Формування педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи у вітчизняній вищій освіті (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)».
https://www.webofscience.com/wos/author/record/%5BResearcherID%5D
«Формування педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи у вітчизняній вищій освіті (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)».
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 681 | Кафедра початкової освіти | GYD-9391-2022 | 3 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/GYD-9391-2022 |
| 74 | Кафедра початкової освіти | GYD-9391-2022 | 2 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/GYD-9391-2022 |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 37 | 4 | 0 | 2025.10.29 10:31:26 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 32 | 3 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 747 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра початкової освіти | 8.30000 | 1 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Semenii-Natali |
Конференції (9)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11734 | Міжнародній науковій конференції "Університетська автономія у розвитку демократичних цінностей у вищій освіті: досвід країн єс для України" в рамках реалізації Модуля «Університетська автономія у розвитку демократичних цінностей у вищій освіті: досвід країн ЄС для України» (програма Еразмус+: Жан Моне) | Співпраця закладів вищої освіти із соціальними інституціями: виклики та перспективи | м. Київ, Україна | document.pdf | |
| 10750 | 5th International Conference on Sustainable Futures: environmental, technological, social and economic matters (ICSF 2024) | "AI tools for sustainable primary teacher education: literary-artistic content generation" | Kryvyi Rih | document.pdf | |
| 10019 | Міжнародна науково-практична конференція «РОЗВИТОК ОСВІТИ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ПРОСТОРІ: НАЦІОНАЛЬНІ ВИКЛИКИ ТА ТРАНСНАЦІОНАЛЬНІ ПЕРСПЕКТИВИ» 2-3 листопада 2023 року | «Використання цифрових інструментів в освітньому процесі ЗВО відповідно до вимог "Нової української школи"» | Ніжин |
|
|
| 10020 | ФРЕБЕЛІВСЬКА ПЕДАГОГІКА В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ: ВИМОГИ, ТРЕНДИ, ПЕРСПЕКТИВИ | ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО ВЧИТЕЛЯ З РІЗНИМИ СОЦІАЛЬНИМИ ІНСТИТУЦІЯМИ | Івано-Франківськ | document.pdf | |
| 10021 | Інтегрований посібник з математики для 1 класу: інноваційний зміст та підходи | Інтегрований посібник з математики для 1 класу: інноваційний зміст та підходи | м. Київ | document.pdf | |
| 8685 | ІІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Стратегії модернізації педагогічної освіти в Україні та країнах Європейського Союзу» | Організація дистанційного навчання майбутніх учителів початкової школи | Чернівці |
|
|
| 7484 | МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ СУЧАСНА ПОЧАТКОВА ОСВІТА В УМОВАХ ЇЇ РЕФОРМУВАННЯ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ | Особливості організації освітнього простору для учнів початкової школи в інклюзивному класі | Дрогобич |
|
|
| 7482 | Міжнародної науково-практичної конференції «Українська освіта: аксіологія європейського вибору» | Аксіологічні аспекти формування педагогічної культури вчителя | м. Київ, 21–22 жовтня 2021 року | document.pdf | |
| 7483 | ІV Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція \ | Актуальні проблеми сімейної педагогіки в контексті Нової української школи | 19 жовтня 2021 року |
|
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (4)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51563 | AI tools for sustainable primary teacher education: literary-artistic content generation | |
| 49661 | The using of digital tools in the project activities of students of pedagogical specialties of higher education institutions | |
| 41209 | Digital tools as a means for increasing motivation of future teachers’ professional activity | |
| 25865 | Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками засобами ІКТ |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (8)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52168 | Підготовка майбутніх учителів до формування соціально-емоційних навичок учнів початкових класів | |
| 51616 | Методичний базис організації навчання у початковій школі з використанням методики «Шість цеглинок» | |
| 49827 | Педагогічні умови організації освітнього простору в інклюзивному класі початкової школи | |
| 49991 | Особливості використання онлайн-сервісу Lumen5 в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» | |
| 49661 | The using of digital tools in the project activities of students of pedagogical specialties of higher education institutions | |
| 45033 | Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому просторі інклюзивного класу. | |
| 43722 | Лідерські якості майбутніх учителів початкової школи: теоретико-практичний дискурс | |
| 42224 | Комунікативні вміння як основа успішної партнерської взаємодії майбутнього вчителя |
Фахові видання, що затверджені МОН (16)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52168 | Підготовка майбутніх учителів до формування соціально-емоційних навичок учнів початкових класів | |
| 52033 | Застосування ігрових технологій навчання для формування здорового способу життя учнів початкової школи | |
| 51616 | Методичний базис організації навчання у початковій школі з використанням методики «Шість цеглинок» | |
| 50460 | Використання сучасних ІКТ для розвитку соціальної і здоров’язбережувальної компетентностей учнів початкових класів | |
| 49827 | Педагогічні умови організації освітнього простору в інклюзивному класі початкової школи | |
| 49991 | Особливості використання онлайн-сервісу Lumen5 в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» | |
| 49230 | Застосування сучасних онлайн-сервісів із метою розвитку мовлення учнів молодшого шкільного віку | |
| 45033 | Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому просторі інклюзивного класу. | |
| 47810 | Організаційно-методичні засади підвищення ефективності виховної роботи в початковій школі | |
| 46377 | Особливості залучення вчителів початкової школи до організації педагогічного партнерства з соціальними інституціями | |
| 47079 | Реалізація функцій управління в умовах організації дистанційного навчання у початковій школі | |
| 48205 | Сучасні інноваційні технології управління у початковій школі | |
| 43722 | Лідерські якості майбутніх учителів початкової школи: теоретико-практичний дискурс | |
| 41209 | Digital tools as a means for increasing motivation of future teachers’ professional activity | |
| 42224 | Комунікативні вміння як основа успішної партнерської взаємодії майбутнього вчителя | |
| 39806 | Високий рівень педагогічної культури батьків як умова успішного партнерства між учителями та батьками |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 378 | AI tools for sustainable primary teacher education: literary-artistic content generation | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/51563/ | 2025 |
Реєстр наукових публікацій (1)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 381 | Лідерські якості майбутніх учителів початкової школи: теоретико-практичний дискурс | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43722/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (3)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 859 | Міністерство освіти і науки України та the LEGO Foundation | Гра у закладах дошкільної освіти: цілісний погляд, системний підхід | 27.08 - 28.08.2024 | Фізична | Оксана Рома, керівниця освітніх ініціатив the LEGO Foundation в Україні | Учасник програми | Лист_30887(Семеній, Шинкар)-1.pdf |
| 643 | Університет імені Масарика, Брно (Чехія) | Міжнародне стажування | 04.10-22.11.2023 | Не зазначено | Zdenka Vagnerova, IRO coordinator |
Учасник програми |
|
| 336 | Університет природничо-гуманітарних наук (Польща) | Міжнародне стажування | 01.12.2021-15.02.2022 | Не зазначено | Директор Інституту педагогіки професор Анна Клім-Клімашевська |
Учасник програми |
|
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
|---|---|---|---|---|
| 298 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра початкової освіти | Аналітик-дослідник | 07.12.2023 00:00 |
Підвищення кваліфікації (18)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12414 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 213 ЕНК.pdf | 02.04.2025 00:00 |
| 11459 | Життєвий простір і психологічна пружність | Інший модуль |
|
19.03.2025 00:00 |
| 11336 | Медіаосвіта: європейські практики | Дидактичний модуль |
|
19.03.2025 00:00 |
| 10633 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_11-2024 (1).pdf | 03.12.2024 00:00 |
| 9682 | Застосування травма-інформованого підходу в навчанні здобувачів освіти | Дидактичний модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 9569 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 9038 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №842.pdf | 25.12.2023 00:00 |
| 8118 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_244_08.05.2023_compressed.pdf | 08.05.2023 00:00 |
| 7756 | Благополуччя дітей та педагогів: дієві інструменти і практики психосоціальної підтримки | Інший модуль |
|
15.02.2023 00:00 |
| 7723 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
03.04.2023 00:00 |
| 7080 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_266_03.06.2022.pdf | 03.06.2022 00:00 |
| 6615 | інше | Інший модуль |
|
22.08.2022 00:00 |
| 6614 | інше | Інший модуль |
|
08.08.2022 00:00 |
| 6491 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
07.06.2022 00:00 |
| 6049 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_811_06.12.2021.pdf | 06.12.2021 00:00 |
| 5926 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
22.11.2021 00:00 |
| 2437 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
03.10.2018 00:00 |
| 2436 | Модуль з ІКТ | Інший модуль |
|
03.10.2018 00:00 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (6)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2075 | Комунікація в педагогічній діяльності (1 курс, 2р ВО, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна/Заочна | 2025 | 213 | 02.04.2025 03:00 | – |
| 1941 | Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі (3-4 курс, 1р ВО, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 02:00 | – |
| 1611 | Благополуччя дітей і педагогів: дієві інструменти та практики психосоціальної підтримки (3 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 786 | 04.12.2023 02:00 | − |
| 1478 | Методика навчання освітньої галузі «Соціальна і здоров’язбережувальна освіта» (1 курс, ПО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 244 | 08.05.2023 00:00 | 23/24 н.р. |
| 1241 | Соціальна і здоров'язбережувальна освіта з методикою навчання (3-4 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 266 | 03.06.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 1134 | Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі (3-4 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 00:00 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
Використання ЕНК (23)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14753 | Факультет педагогічної освіти | Благополуччя дітей і педагогів: дієві інструменти та практики психосоціальної підтримки (3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 13 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14356 | Факультет педагогічної освіти | Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі (3-4 курс, ПО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 14 | 5 | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14330 | Факультет педагогічної освіти | Соціальна і здоров'язбережувальна освіта з методикою навчання (2-3 курс, 1р ВО, ПО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14283 | Факультет педагогічної освіти | Освітній менеджмент в початковій школі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна/Заочна | 12 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14170 | Факультет педагогічної освіти | Соціальна і здоров'язбережувальна освіта з методикою навчання (3-4 курс, 1р ВО, ДО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 12 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14083 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5-6 курс, ПО) | Магістр | Очна/Заочна | 13 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14079 | Факультет педагогічної освіти | Університетські студії (1 курс, ПО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 13 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13773 | Факультет педагогічної освіти | Благополуччя дітей і педагогів: дієві інструменти та практики психосоціальної підтримки (3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 13389 | Факультет педагогічної освіти | Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі (3-4 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13282 | Факультет педагогічної освіти | Освітній менеджмент в початковій школі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 13160 | Факультет педагогічної освіти | Соціальна і здоров'язбережувальна освіта з методикою навчання (3-4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13158 | Факультет педагогічної освіти | Методика навчання освітньої галузі «Соціальна і здоров’язбережувальна освіта» (1 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 13050 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5-6 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 13046 | Факультет педагогічної освіти | Університетські студії (1 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 12580 | Факультет педагогічної освіти | Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі (3-4 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12476 | Факультет педагогічної освіти | Освітній менеджмент в початковій школі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 02:00 |
| 12347 | Факультет педагогічної освіти | Соціальна і здоров'язбережувальна освіта з методикою навчання (3-4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12245 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5-6 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2022 02:00 |
| 12240 | Факультет педагогічної освіти | Університетські студії (1 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2022 02:00 |
| 11852 | Педагогічний інститут | Соціальна і здоров'язбережувальна освіта з методикою навчання (2-3 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 02:00 |
| 10663 | Педагогічний інститут | Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 30.11.2021 02:00 |
| 9973 | Педагогічний інститут | Соціальна і здоров'язбережувальна освіта з методикою навчання (3-4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 9680 | Педагогічний інститут | Університетські студії (1 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (4)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7519 | Кафедра початкової освіти | 4,97 | 31.12.2024 00:00 |
| 6599 | Кафедра початкової освіти | 4,81 | 30.12.2023 00:00 |
| 5729 | Кафедра початкової освіти | 4,93 | 30.12.2022 00:00 |
| 4301 | Кафедра початкової освіти | 4,82 | 28.12.2021 00:00 |