Додаткові відомості
У 2011 році закінчила з відзнакою магістратуру Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова за спеціальністю: «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію «магістр педагогічної освіти, викладач педагогіки, вчитель початкової школи та англійської мови основної школи».
У 2012 році закінчила з відзнакою магістратуру Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова за спеціальністю «Управління навчальним закладом» та здобула кваліфікацію «керівник підприємства, установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання)».
У 2014 році закінчила аспірантуру Інституту вищої освіти НАПН України за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки, захистила дисертаційну роботу на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук з теми: «Формування педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи у вітчизняній вищій освіті (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)».
https://www.webofscience.com/wos/author/record/%5BResearcherID%5D
«Формування педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи у вітчизняній вищій освіті (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)».
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
74 | Кафедра початкової освіти | GYD-9391-2022 | 2 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/GYD-9391-2022 |
681 | Кафедра початкової освіти | GYD-9391-2022 | 2 | 0 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/GYD-9391-2022 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 18 | 3 | 0 | 2024.12.14 12:39:30 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 14 | 2 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
747 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра початкової освіти | 5.3 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Semenii-Natali |
Конференції (8)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10750 | 5th International Conference on Sustainable Futures: environmental, technological, social and economic matters (ICSF 2024) | "AI tools for sustainable primary teacher education: literary-artistic content generation" | Kryvyi Rih | document.pdf | |
10019 | Міжнародна науково-практична конференція «РОЗВИТОК ОСВІТИ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ПРОСТОРІ: НАЦІОНАЛЬНІ ВИКЛИКИ ТА ТРАНСНАЦІОНАЛЬНІ ПЕРСПЕКТИВИ» 2-3 листопада 2023 року | «Використання цифрових інструментів в освітньому процесі ЗВО відповідно до вимог "Нової української школи"» | Ніжин | ||
10020 | ФРЕБЕЛІВСЬКА ПЕДАГОГІКА В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ: ВИМОГИ, ТРЕНДИ, ПЕРСПЕКТИВИ | ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО ВЧИТЕЛЯ З РІЗНИМИ СОЦІАЛЬНИМИ ІНСТИТУЦІЯМИ | Івано-Франківськ | document.pdf | |
10021 | Інтегрований посібник з математики для 1 класу: інноваційний зміст та підходи | Інтегрований посібник з математики для 1 класу: інноваційний зміст та підходи | м. Київ | document.pdf | |
8685 | ІІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Стратегії модернізації педагогічної освіти в Україні та країнах Європейського Союзу» | Організація дистанційного навчання майбутніх учителів початкової школи | Чернівці | ||
7484 | МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ СУЧАСНА ПОЧАТКОВА ОСВІТА В УМОВАХ ЇЇ РЕФОРМУВАННЯ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ | Особливості організації освітнього простору для учнів початкової школи в інклюзивному класі | Дрогобич | ||
7482 | Міжнародної науково-практичної конференції «Українська освіта: аксіологія європейського вибору» | Аксіологічні аспекти формування педагогічної культури вчителя | м. Київ, 21–22 жовтня 2021 року | document.pdf | |
7483 | ІV Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція \ | Актуальні проблеми сімейної педагогіки в контексті Нової української школи | 19 жовтня 2021 року |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49661 | The using of digital tools in the project activities of students of pedagogical specialties of higher education institutions | |
41209 | Digital tools as a means for increasing motivation of future teachers’ professional activity | |
25865 | Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками засобами ІКТ |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49827 | Педагогічні умови організації освітнього простору в інклюзивному класі початкової школи | |
49991 | Особливості використання онлайн-сервісу Lumen5 в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» | |
49661 | The using of digital tools in the project activities of students of pedagogical specialties of higher education institutions | |
45033 | Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому просторі інклюзивного класу. | |
43722 | Лідерські якості майбутніх учителів початкової школи: теоретико-практичний дискурс | |
42224 | Комунікативні вміння як основа успішної партнерської взаємодії майбутнього вчителя |
Фахові видання, що затверджені МОН (13)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50460 | Використання сучасних ІКТ для розвитку соціальної і здоров’язбережувальної компетентностей учнів початкових класів | |
49827 | Педагогічні умови організації освітнього простору в інклюзивному класі початкової школи | |
49991 | Особливості використання онлайн-сервісу Lumen5 в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» | |
49230 | Застосування сучасних онлайн-сервісів із метою розвитку мовлення учнів молодшого шкільного віку | |
45033 | Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому просторі інклюзивного класу. | |
47810 | Організаційно-методичні засади підвищення ефективності виховної роботи в початковій школі | |
46377 | Особливості залучення вчителів початкової школи до організації педагогічного партнерства з соціальними інституціями | |
47079 | Реалізація функцій управління в умовах організації дистанційного навчання у початковій школі | |
48205 | Сучасні інноваційні технології управління у початковій школі | |
43722 | Лідерські якості майбутніх учителів початкової школи: теоретико-практичний дискурс | |
41209 | Digital tools as a means for increasing motivation of future teachers’ professional activity | |
42224 | Комунікативні вміння як основа успішної партнерської взаємодії майбутнього вчителя | |
39806 | Високий рівень педагогічної культури батьків як умова успішного партнерства між учителями та батьками |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
381 | Лідерські якості майбутніх учителів початкової школи: теоретико-практичний дискурс | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43722/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (3)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
336 | Університет природничо-гуманітарних наук (Польща) | Міжнародне стажування | 01.12.2021-15.02.2022 | Директор Інституту педагогіки професор Анна Клім-Клімашевська | Учасник програми | |
643 | Університет імені Масарика, Брно (Чехія) | Міжнародне стажування | 04.10-22.11.2023 | Zdenka Vagnerova, IRO coordinator | Учасник програми | |
859 | Міністерство освіти і науки України та the LEGO Foundation | Гра у закладах дошкільної освіти: цілісний погляд, системний підхід | 27.08 - 28.08.2024 | Оксана Рома, керівниця освітніх ініціатив the LEGO Foundation в Україні | Учасник програми | Лист_30887(Семеній, Шинкар)-1.pdf |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
298 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра початкової освіти | Аналітик-дослідник | 07.12.2023 |
Підвищення кваліфікації (15)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
2436 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 03.10.2018 | |
2437 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 03.10.2018 | |
5926 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 22.11.2021 | |
6049 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_811_06.12.2021.pdf | 06.12.2021 |
6491 | Лідерський модуль | Інший модуль | 07.06.2022 | |
6614 | інше | Інший модуль | 08.08.2022 | |
6615 | інше | Інший модуль | 22.08.2022 | |
7080 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_266_03.06.2022.pdf | 03.06.2022 |
7723 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 03.04.2023 | |
7756 | Благополуччя дітей та педагогів: дієві інструменти і практики психосоціальної підтримки | Інший модуль | 15.02.2023 | |
8118 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_244_08.05.2023_compressed.pdf | 08.05.2023 |
9038 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №842.pdf | 25.12.2023 |
9569 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль | 01.04.2024 | |
9682 | Застосування травма-інформованого підходу в навчанні здобувачів освіти | Дидактичний модуль | 01.04.2024 | |
10633 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_11-2024 (1).pdf | 03.12.2024 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (5)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1134 | Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі (3-4 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1241 | Соціальна і здоров'язбережувальна освіта з методикою навчання (3-4 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 266 | 03.06.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1478 | Методика навчання освітньої галузі «Соціальна і здоров’язбережувальна освіта» (1 курс, ПО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 244 | 08.05.2023 | 23/24 н.р. |
1611 | Благополуччя дітей і педагогів: дієві інструменти та практики психосоціальної підтримки (3 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 786 | 04.12.2023 | − |
1941 | Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі (3-4 курс, 1р ВО, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 | – |
Використання ЕНК (16)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
9680 | Педагогічний інститут | Університетські студії (1 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9973 | Педагогічний інститут | Соціальна і здоров'язбережувальна освіта з методикою навчання (3-4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10663 | Педагогічний інститут | Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
11852 | Педагогічний інститут | Соціальна і здоров'язбережувальна освіта з методикою навчання (2-3 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12240 | Факультет педагогічної освіти | Університетські студії (1 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
12245 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5-6 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
12347 | Факультет педагогічної освіти | Соціальна і здоров'язбережувальна освіта з методикою навчання (3-4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12476 | Факультет педагогічної освіти | Освітній менеджмент в початковій школі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 |
12580 | Факультет педагогічної освіти | Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі (3-4 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
13046 | Факультет педагогічної освіти | Університетські студії (1 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2023 |
13050 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5-6 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13158 | Факультет педагогічної освіти | Методика навчання освітньої галузі «Соціальна і здоров’язбережувальна освіта» (1 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
13160 | Факультет педагогічної освіти | Соціальна і здоров'язбережувальна освіта з методикою навчання (3-4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13282 | Факультет педагогічної освіти | Освітній менеджмент в початковій школі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2023 |
13389 | Факультет педагогічної освіти | Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі (3-4 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13773 | Факультет педагогічної освіти | Благополуччя дітей і педагогів: дієві інструменти та практики психосоціальної підтримки (3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (3)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
4301 | Кафедра початкової освіти | 4,82 | 28.12.2021 |
5729 | Кафедра початкової освіти | 4,93 | 30.12.2022 |
6599 | Кафедра початкової освіти | 4,81 | 30.12.2023 |