Додаткові відомості
У 2011 році закінчила з відзнакою магістратуру Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова за спеціальністю: «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію «магістр педагогічної освіти, викладач педагогіки, вчитель початкової школи та англійської мови основної школи».
У 2012 році закінчила з відзнакою магістратуру Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова за спеціальністю «Управління навчальним закладом» та здобула кваліфікацію «керівник підприємства, установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання)».
У 2014 році закінчила аспірантуру Інституту вищої освіти НАПН України за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки, захистила дисертаційну роботу на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук з теми: «Формування педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи у вітчизняній вищій освіті (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)».
https://www.webofscience.com/wos/author/record/%5BResearcherID%5D
«Формування педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи у вітчизняній вищій освіті (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)».
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
В значенні "Динаміка цитування" зазначено кількість цитувань за поточний період (на основі фіксованих показників за рейтингом прозорості від 15.03.2023 р.)
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Динаміка цитування | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 9 | 2 | 0 | 5 | 2023.11.25 10:22:02 | Перейти на сторінку link |
За останні 5 років | 6 | 1 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Посилання |
---|---|---|---|---|---|---|
747 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра початкової освіти | 9.6 | 0 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Semenii-Natali |
Конференції (4)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
8685 | ІІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Стратегії модернізації педагогічної освіти в Україні та країнах Європейського Союзу» | Організація дистанційного навчання майбутніх учителів початкової школи | Чернівці |
![]() |
|
7484 | МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ СУЧАСНА ПОЧАТКОВА ОСВІТА В УМОВАХ ЇЇ РЕФОРМУВАННЯ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ | Особливості організації освітнього простору для учнів початкової школи в інклюзивному класі | Дрогобич |
![]() |
|
7482 | Міжнародної науково-практичної конференції «Українська освіта: аксіологія європейського вибору» | Аксіологічні аспекти формування педагогічної культури вчителя | м. Київ, 21–22 жовтня 2021 року | document.pdf | |
7483 | ІV Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція \ | Актуальні проблеми сімейної педагогіки в контексті Нової української школи | 19 жовтня 2021 року |
![]() |
Фахові видання, що затверджені МОН (7)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
45033 | Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому просторі інклюзивного класу. | |
46377 | Особливості залучення вчителів початкової школи до організації педагогічного партнерства з соціальними інституціями | |
47079 | Реалізація функцій управління в умовах організації дистанційного навчання у початковій школі | |
43722 | Лідерські якості майбутніх учителів початкової школи: теоретико-практичний дискурс | |
41209 | Digital tools as a means for increasing motivation of future teachers’ professional activity | |
42224 | Комунікативні вміння як основа успішної партнерської взаємодії майбутнього вчителя | |
39806 | Високий рівень педагогічної культури батьків як умова успішного партнерства між учителями та батьками |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Посилання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
381 | Лідерські якості майбутніх учителів початкової школи: теоретико-практичний дискурс | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43722/ | 2023 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (11)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
2436 | Модуль з ІКТ | Інший модуль |
![]() |
03.10.2018 |
2437 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
![]() |
03.10.2018 |
5926 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
22.11.2021 |
6049 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_811_06.12.2021.pdf | 06.12.2021 |
6491 | Лідерський модуль | Інший модуль |
![]() |
07.06.2022 |
6614 | інше | Інший модуль |
![]() |
08.08.2022 |
6615 | інше | Інший модуль |
![]() |
22.08.2022 |
7080 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_266_03.06.2022.pdf | 03.06.2022 |
7723 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
![]() |
03.04.2023 |
7756 | Благополуччя дітей та педагогів: дієві інструменти і практики психосоціальної підтримки | Інший модуль |
![]() |
15.02.2023 |
8118 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_244_08.05.2023_compressed.pdf | 08.05.2023 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (3)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1134 | Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі (3-4 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Денна | 2021 | 811 | 06.12.2021 | 22/23 н.р. |
1241 | Соціальна і здоров'язбережувальна освіта з методикою навчання (3-4 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Денна | 2022 | 266 | 03.06.2022 | 22/23 н.р. |
1478 | Методика навчання освітньої галузі «Соціальна і здоров’язбережувальна освіта» (1 курс, спп, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Денна | 2023 | 244 | 08.05.2023 | − |
Використання ЕНК (9)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
9680 | Педагогічний інститут | Університетські студії (1 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9973 | Педагогічний інститут | Соціальна і здоров'язбережувальна освіта з методикою навчання (3-4 курс, ДО) | Бакалавр | Денна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10663 | Педагогічний інститут | Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
11852 | Педагогічний інститут | Соціальна і здоров'язбережувальна освіта з методикою навчання (2-3 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12240 | Факультет педагогічної освіти | Університетські студії (1 курс, ПО) | Бакалавр | Денна | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
12245 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5-6 курс, ПО) | Магістр | Денна | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
12347 | Факультет педагогічної освіти | Соціальна і здоров'язбережувальна освіта з методикою навчання (3-4 курс, ДО) | Бакалавр | Денна | 8 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12476 | Факультет педагогічної освіти | Освітній менеджмент в початковій школі (5 курс, ПО) | Магістр | Денна | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 |
12580 | Факультет педагогічної освіти | Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі (3-4 курс, ПО) | Бакалавр | Денна | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
Рейтинг викладачів серед студентів (2)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
4301 | Кафедра початкової освіти | 4,82 | 28.12.2021 |
5729 | Кафедра початкової освіти | 4,93 | 30.12.2022 |