Додаткові відомості

Освіта
Київський державний педагогічний інститут іноземних мов, 1991 р.
Перелік місць роботи

• 1991 - 2012

Київський національний лінгвістичний університет (викладач, старший викладач, доцент, завідувач кафедри)

Теми дисертацій (захищених)
Лірика Лесі Українки та Емілі Дікінсон: типологія та національні особливості
Громадська активність
голова журі Всеукраїнського конкурсу студентів-перекладачів

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)

Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University

К-сть публікацій К-сть цитувань h-index Дата оновлення
9 20 2 2024.11.15 06:00:13 Перейти до Scopus link

Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)

ID Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Researcher ID К-сть публікацій h-індекс Рік Покликання
18 Кафедра лінгвістики та перекладу G-1805-2016 7 3 2021 https://publons.com/researcher/1745576/anna-chesnokova/
274 Кафедра лінгвістики та перекладу G-1805-2016 8 4 2022 https://www.webofscience.com/wos/author/record/1425812
425 Кафедра лінгвістики та перекладу G-1805-2016 8 4 2023 https://www.webofscience.com/wos/author/record/1425812
569 Кафедра лінгвістики та перекладу G-1805-2016 9 4 2024 https://www.webofscience.com/wos/author/record/1425812

Індекси цитування Google Академії

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
За весь період 378 9 9 2024.11.20 10:20:51 Перейти на сторінку link
За останні 5 років 194 7 5

Індекс цитування в Research Gate (1)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Research Interest Score h-індекс (без самоцитування) Рік Покликання
14 Факультет романо-германської філології Кафедра лінгвістики та перекладу 330.4 5 2023 https://www.researchgate.net/profile/Anna_Chesnokova2

Конференції (21)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
1866 Interdisciplinary Conference on Empirical Studies of Literariness ''What is Literariness?'' Invisible Net Paris Institute of Advanced Studies (IEA), Paris, France document
1643 ''(E)motion. Cultural Literacy in Europe'' Second Biennial Conference Emotion and Cultural Responses to a Poem: Looking through Translations in Three Different Languages The Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences, Warsaw, Poland document
896 36 Conference of PALA (Poetics and Linguistics Association) ''In/Authentic Styles: Language, Discourse and Contexts'' Real Reading: The Influence of Readers’ Cultural Roots University of Cagliari, Cagliari, Italy document
879 “Literature and Empathy” symposium Distressful Empathy: The Case for Terror Management Theory? Gottingen University, The Gottingen Institute for Advanced Study in the Humanities & Social Sciences, Gottingen, Germany document
878 V Міжнародна наукова конференція «Проблеми галузевої комунікації, перекладу та інтеграційні процеси в суспільстві» (Mis)Interpretation of Reality: Does a Way from Novices to Professionals Change your Attitude? Національна академія Національної гвардії України, Харків, Україна document
895 Міжнародна наукова конференція «Мова – література – мистецтво: когнітивно-семіотичний інтерфейс» Чи жив хтось у милому містечку?: Емпірична розвідка ефекту висунення у поезії е.е. каммінґса КНЛУ, Київ, Україна document
894 XIV International Congress of IGEL (International Society for the Empirical Study of Literature and Media) Anyone Came to Live Here Some Time Ago University of Turin, Turin, Italy document
893 VIIІ международная научно-практическая конференция «Профессиональное лингвообразование» Поэтический текст в современном лингвообразовании: Facebook, YouTube или книга? Нижний Новгород, Россия document
892 33 Conference of PALA (Poetics and Linguistics Association) “Mobile Stylistics” Do you “Like” it or Not: Responding to a Poem in a Class or on the Internet University of Heidelberg, Heidelberg, Germany document
891 VII международная научно-практическая конференция «Профессиональное лингвообразование» Обучение переводу в Украине: С чем мы идём в Европу и почему нужна реформа Нижний Новгород, Россия document
890 ELLIC 2013 Net Generation” Reading Poetry: Facebook, Youtube, or a Book? Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Луцьк, Україна document
889 32 Conference of PALA (Poetics and Linguistics Association) “Language, Narrative and the New Media” Teaching Translation in Ukraine: An Empirical Project University of Malta, Malta document
888 29 Conference of PALA (Poetics and Linguistics Association) “The Art of Stylistics” Readers’ Response to an American Canonical Verse: What’s in a Name? Roosevelt Academy, Middelburg, the Netherlands document
887 II Latin-American Congress on Language Teacher Education (II CLAFPL) Poe’s “Annabel Lee” in English as a Foreign Literature: Implications for Teacher Education in Brazil and Ukraine Rio de Janeiro, Brazil document
886 XI International Congress of IGEL (International Society for the Empirical Study of Literature and Media) Poetic Awareness and Poetic Code: A Key to Understanding Foreign Poetry? University of Memphis, FedEx Institute of Technology, Memphis, USA document
885 X International Congress of IGEL (International Society for the Empirical Study of Literature and Media) Dickinson in Ukrainian and Brazilian Reception: Why Understanding Fails or Empirical Research Perspectives Chiemsee, Munich, Germany document
880 26 Conference of PALA (Poetics and Linguistics Association) “The State of Stylistics” The International REDES Project: Retrospect and Prospect Joensuu University, Joensuu, Finland document
884 International REDES (Research and Development in Empirical Studies) seminar Dickinson's Numeric Symbols: Emotions of Reason? Fraueninsel, Germany document
883 25 Conference of PALA (Poetics and Linguistics Association) “Stylisitics and Social Cognition” Reading Dickinson: Identification and Cultural Stereotypes University of Huddersfield, Huddersfield, UK document
882 24 Conference of PALA (Poetics and Linguistics Association) “Prospect and Retrospect” Intimate Relationships and Age Gap: the Influence of Fiction New York University, New York, USA document
881 21 Conference of PALA (Poetics and Linguistics Association) Metaphor in Lesya Ukrainka’s and Emily Dickinson’s Intimate Lyrics Eotvos Lorand University, Budapest, Hungary document

Монографії (одноосібні) (2)

ID Назва Рік
22174 Measuring the Impression of Poetry: Introduction to Empirical Research Methods in Linguistics
6062 Як виміряти враження від поезії або Вступ до емпіричних методів дослідження у мовознавстві

Монографії (колективні) (8)

ID Назва Рік
48927 The Sound Must Seem an Echo to the Sense”: Experiencing Oral and Silent Reading of Poetry
40892 Considerations on the Use of Translated Poems in EFL Settings
42547 Experiencing Poetry: A Guidebook to Psychopoetics
36311 "How do you Spell Love?" – "You don't Spell it. You Feel it"
36312 “There Are as Many Kinds of Love as There are Hearts”: Age Gap Relationships in Literature and Cultural Attitudes
31581 So Sincerely, So Tenderly. Foregrounding in Pushkin’s “I Loved You”
31583 An Interdisciplinary and Empirical View of Literary Education: Using Original and Translated Poetry in the Classroom
6081 Directions in empirical literary studies: In honor of Willie van Peer

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (18)

ID Назва Рік
48444 Emily Dickinson's Poetic Art: A Cognitive Reading
48927 The Sound Must Seem an Echo to the Sense”: Experiencing Oral and Silent Reading of Poetry
40892 Considerations on the Use of Translated Poems in EFL Settings
42547 Experiencing Poetry: A Guidebook to Psychopoetics
43649 Style and Reader Response. Minds, Media, Method
36311 "How do you Spell Love?" – "You don't Spell it. You Feel it"
36312 “There Are as Many Kinds of Love as There are Hearts”: Age Gap Relationships in Literature and Cultural Attitudes
31581 So Sincerely, So Tenderly. Foregrounding in Pushkin’s “I Loved You”
24110 Reading and Rereading: Insights into Literary Evaluation
22702 Cross-Cultural Reader Response to Original and Translated Poetry: An Empirical Study in Four Languages
36790 Distressful Empathy in Reading Literature: The Case for Terror Management Theory?
19466 Learning through Research: Invigorating the Humanities
22999 Literariness in Readers’ Experience. Further Developments in Empirical Research and Theory
36750 Long-Term Research Assessing in the Humanities: A Case Study
18607 Anyone Came to Live Here Some Time Ago: A Cognitive Semiotics Approach to Deviation as a Foregrounding Device
18613 Empirical Stylistics in an EFL Teaching Context: Comparing Virtual and Face-to-Face Reading Responses
36844 Book review of Literary Education and Digital Learning: Methods and Technologies for Humanities Studies, edited by Willie van Peer, Sonia Zyngier, and Vander Viana
36754 Book review of Muses and Measures: Empirical Research Methods for the Humanities by W. van Peer, J. Hakemulder and S. Zyngier

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (13)

ID Назва Рік
48444 Emily Dickinson's Poetic Art: A Cognitive Reading
43649 Style and Reader Response. Minds, Media, Method
39050 ELT in Cultural Contexts: Tradition and Challenges Reassessed
27857 What Literature Does to Our Emotions, and How Do We Know? Empirical Studies Will Tell
24110 Reading and Rereading: Insights into Literary Evaluation
24395 Девіація як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса
36790 Distressful Empathy in Reading Literature: The Case for Terror Management Theory?
23235 Emily Dickinson’s Poetry in Ukrainian and Russian Translation: Synaesthetic Shift
23794 Паралелізм як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса
36750 Long-Term Research Assessing in the Humanities: A Case Study
16615 Эмпирические исследования в современном лингвообразовании: эксперимент в языкознании
11548 Реакція читача на поетичний текст в оригіналі та перекладі: методологічне підґрунтя
15485 Поэтический текст в современном лингвообразовании: Facebook, YouTube или книга?

Фахові видання, що затверджені МОН (6)

ID Назва Рік
31155 Foregrounding Theory: An Old Model from a New Perspective
27857 What Literature Does to Our Emotions, and How Do We Know? Empirical Studies Will Tell
24395 Девіація як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса
36790 Distressful Empathy in Reading Literature: The Case for Terror Management Theory?
23794 Паралелізм як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса
11548 Реакція читача на поетичний текст в оригіналі та перекладі: методологічне підґрунтя

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (23)

ID Назва Рік
49511 Individualistic vs. collectivistic perspectives: Silent vs. oral poetry reading
45541 Psychopoetics in a Natural Environment: ‘Allora?’
41532 Psychopoetics: Literary Studies on a New Footing
41531 Silence is Silver, Speech is Golden. Effects of Oral / Silent Poetry Reading
39050 ELT in Cultural Contexts: Tradition and Challenges Reassessed
36385 Intermediality of Live Performance: Experiencing the Madness
36744 Responding to Poetry in the Original and in Translation: How Style Affects Sense
31260 Translation Market in Ukraine: Ways and Pitfalls of Getting There
26953 Challenges of Translation: How Far Does Style Interfere with Responses from Different Cultures?
19554 Emotion and Cultural Responses to a Poem: Looking through Translations in Three Different Languages
19927 Invisible Net
18619 Real Reading: The Influence of Readers’ Cultural Roots
18612 Intercultural Communication and Bilingualism: Educational Implications
18611 Literariness Revisited: Deviation vs. Entrenched Ideas
16615 Эмпирические исследования в современном лингвообразовании: эксперимент в языкознании
4089 Інтернет-комунікація в контексті філологічної освіти: Facebook, Youtube чи традиція?
15485 Поэтический текст в современном лингвообразовании: Facebook, YouTube или книга?
4091 Чи жив хтось у милому містечку?: емпірична розвідка ефекту висунення в поезії Е. Е. Каммінґса
1920 Перекладач в Україні: від студента до професіонала (емпірична розвідка)
4114 Теоретичні витоки і принципи емпіричного вивчення художнього тексту
1916 Емпіричні методи дослідження як новий підхід до вивчення поетичного тексту
1918 Quantitative research in practice: applying a differential scale questionnaire to literature
1861 Теорія поетичної компетенції читача: еволюція від теорії лінгвістичної компетенції у художньому тексті

Індексування публікацій у Scopus, WoS (6)

ID Назва статті Покликання Дата індексації
113 So Sincerely, So Tenderly. Foregrounding in Pushkin’s “I Loved You” https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31581/ 2021
263 “There Are as Many Kinds of Love as There are Hearts”: Age Gap Relationships in Literature and Cultural Attitudes https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36312/ 2023
264 "How do you Spell Love?" – "You don't Spell it. You Feel it" https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36311/ 2023
269 Considerations on the Use of Translated Poems in EFL Settings https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40892/ 2023
336 Empirical Stylistics in an EFL Teaching Context: Comparing Virtual and Face-to-Face Reading Responses https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/18613/ 2024
342 Experiencing Poetry: A Guidebook to Psychopoetics https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/42547/ 2024

Реєстр наукових публікацій (1)

ID Назва статті Тип видання Покликання Рік випуску
34 Паралелізм як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса наукове http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/23794/ 2018

Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)

ID Назва організації Назва проєкту Період реалізації Координатор проєкту Роль учасника Документ, що засвідчує
525 Універсситет Ріо де Жанейро, Бразилія Участь у міжнародному проєкті 15-16.06.2023

Dr. Danielle de Almeida Menezes
Associate Professor at the Federal University of Rio de Janeiro

Учасник програми cestificate_of_attendance_Anna_assinado.pdf
686 Аахен, Німеччина Міжнародне стажування 16-17.07.2024 Dr. Massimo Calagro Учасник програми Invitation for Anna Chesnokova.pdf

Індивідуальні гранти (6)

ID Назва гранту Грантодавач Статус Документ, що засвідчує Рік
44 “Gender-ing ELT: International perspectives, practices, policies” Університет Східної Англії Подано Letter (Anna).pdf 2020
101 Gender-ing ELT:Interantioanl Perspectives, Practices and Policies University of East Anglia Виграно Letter (Ukraine).pdf 2021
198 Gender-ing ELT:Interantioanl Perspectives, Practices and Policies University of East Anglia Виграно Agreement.docx 2022
257 Collaboration, Open Science, Replication and Equality in Education in Empirical Literary Studies The COST Action Proposal Подано document 2023
259 Gender-ing ELT:Interantioanl Perspectives, Practices and Policies University of Edinburgh Виграно Letter (Anna)_2023.pdf 2023
331 COST project COST European Cooperation in Science and Technology Подано document 2024

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (7)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
974 Модуль з ІКТ - sert_kurs_01_10_14.pdf 01.10.2014
1212 Лідерський модуль - Rosporiadjennia.pdf 07.04.2015
2142 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (в Україні) document 04.04.2018
3268 ІКТ Інший модуль nakaz_446_27.06.2019.pdf 27.06.2019
5319 ІКТ(енк) Інший модуль ЕНКnakaz_301_05.05.21.pdf 05.05.2021
7811 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (в Україні) document 12.05.2023
8870 Дослідницький модуль Інший модуль Ганна Чеснокова.pdf 21.12.2023

Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)

ID Назва заходу Тип заходу Місце проведення Дата проведення Нарахований бал
59 Курс лекцій професора кафедри міжкультурної герменевтики Мюнхенського університету імені Людвіга Максиміліана ВІЛЛІ ВАН ПІРА Гостьові лекції Київський університет імені Бориса Грінченка 28.11.2016 10

Керівництво науковим гуртком (1)

ID Назва наукового гуртка Період роботи гуртка Кількість осіб Рівень презентації діяльності Дата презентації
36 Емпірічні дослідження мови Упродовж 2016 року (щомісяця) 10 Не зазначено 21.11.2016

Викладацька діяльність

Підручники, навчальні посібники (колективні) (3)

ID Назва Рік
31582 Words, Worlds and Beyond: English Lexicology in Action: Практикум із лексикології англійської мови
36807 Комунікативні стратегії. Англійська мова як друга іноземна
11645 Комунікативні стратегії. Видання друге, доповнене та перероблене

Навчальні та методичні матеріали (2)

ID Назва Рік
27629 Студентські дослідження: освітня програма 035.04. Філологія - англійська, Філологія - Переклад Методичні рекомендації для оформлення кваліфікаційних бакалаврських робіт
10166 Методичні рекомендації з письмової практики: пунктуація та механіка (для студентів старших курсів факультету англійської мови)

Сертифіковані ЕНК (4)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу Термін пролонгації
499 Методи лінгво-емпіричних досліджень (6 курс, ФА, денна) Інститут філології Магістр Очна (Денна) 2019 446 27.06.2019
539 Методи лінгво-емпіричних досліджень (6 курс, ФН, денна) Інститут філології Магістр Очна (Денна) 2019 605 20.09.2019
1018 Література англомовних країн (6 курс, МЛА, денна) Факультет романо-германської філології Магістр Очна (Денна) 2021 301 05.05.2021 23/24 н.р.; 22/23 н.р.
1019 Література англомовних країн (5 курс, ПЕР, денна) Факультет романо-германської філології Магістр Очна (Денна) 2021 301 05.05.2021 23/24 н.р.; 22/23 н.р.

Використання ЕНК (10)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
112 Інститут філології Лексикологія англійської мови (3 курс) Бакалавр Очна (Денна) 3 не враховується не враховується 25.11.2016
442 Інститут філології Лексикологія англійської мови (3 курс, ФА, з.ф.н.) Бакалавр Заочна 3 не враховується не враховується 30.12.2016
443 Інститут філології Лексикологія англійської мови (3 курс) Бакалавр Очна (Денна) 3 не враховується не враховується 30.12.2016
664 Інститут філології Лексикологія англійської мови (3 курс) Бакалавр Очна (Денна) 2 5 не враховується 29.12.2017
746 Інститут філології Методи лінгво-емпіричних досліджень (6 курс, ФА, денна) Магістр Очна (Денна) 2 5 не враховується 29.12.2017
747 Інститут філології Методи лінгво-емпіричних досліджень (6 курс, ФІН, денна) Магістр Очна (Денна) 2 5 не враховується 29.12.2017
750 Інститут філології Методи лінгво-емпіричних досліджень (6 курс, ФА, заочна) Магістр Заочна 2 5 не враховується 29.12.2017
3734 Інститут філології Лексикологія (англійська мова) (3,4 курс) Бакалавр Очна (Денна) 3 9 не враховується 28.12.2018
5997 Інститут філології Методи лінгво-емпіричних досліджень (6 курс, ФА, денна) Магістр Очна (Денна) 8 5 10 27.12.2019
12823 Факультет романо-германської філології Література англомовних країн (6 курс, ФА, денна) Магістр Очна (Денна) 10 5 3 31.12.2022

Рейтинг викладачів серед студентів (8)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
451 Кафедра лінгвістики та перекладу 4,78 29.12.2016
1530 Кафедра лінгвістики та перекладу 4,10 12.01.2017
2371 Кафедра лінгвістики та перекладу 4,92 27.12.2018
3270 Кафедра лінгвістики та перекладу 4,88 28.12.2019
4155 Кафедра лінгвістики та перекладу 5,00 28.12.2020
4833 Кафедра лінгвістики та перекладу 4,82 28.12.2021
5879 Кафедра лінгвістики та перекладу 4,70 30.12.2022
6773 Кафедра лінгвістики та перекладу 4,98 30.12.2023

Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (1)

ID Назва заходу Місце проведення Дата проведення
243 Міжвузівський конкурс молодих перекладачів Гуманітарний інститут НАУ 11.04.2017

Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)

ID ПІБ студента Курс (період навчання) Назва дисципліни / спеціальності тур Рік
12 Морозова Галина Костянтинівна V Романо-германські мови і літератури I 2017