Додаткові відомості
Освіта
Київський державний педагогічний інститут іноземних мов, 1991 р. Перелік місць роботи
• 1991 - 2012
Київський національний лінгвістичний університет (викладач, старший викладач, доцент, завідувач кафедри)
Теми дисертацій (захищених)
Лірика Лесі Українки та Емілі Дікінсон: типологія та національні особливості Громадська активність
голова журі Всеукраїнського конкурсу студентів-перекладачів Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 10 | 27 | 3 | 2025.10.27 06:00:34 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 569 | Кафедра лінгвістики та перекладу | G-1805-2016 | 9 | 4 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/1425812 |
| 425 | Кафедра лінгвістики та перекладу | G-1805-2016 | 8 | 4 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/1425812 |
| 274 | Кафедра лінгвістики та перекладу | G-1805-2016 | 8 | 4 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/1425812 |
| 18 | Кафедра лінгвістики та перекладу | G-1805-2016 | 7 | 3 | 2021 | https://publons.com/researcher/1745576/anna-chesnokova/ |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 479 | 11 | 13 | 2025.10.27 10:13:18 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 267 | 9 | 8 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 14 | Факультет романо-германської філології | Кафедра лінгвістики та перекладу | 450.50000 | 8 | 2025 | https://www.researchgate.net/profile/Anna_Chesnokova2 |
Конференції (21)
Монографії (колективні) (13)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53005 | Age-Gap Relationships in Brazil and Ukraine: How Reading Literature Affects Them | |
| 52137 | Experiencing Art: The Paradox of Positive and Negative Emotions | |
| 52138 | How do you feel? Literature’s Contribution to Learning the Granularity of Emotions | |
| 53122 | Love in Literature: Why Read about it? | |
| 52790 | The Sound of Meaning, and the Meaning of Sound. Phonetic Iconicity in Literature | |
| 48927 | The Sound Must Seem an Echo to the Sense”: Experiencing Oral and Silent Reading of Poetry | |
| 40892 | Considerations on the Use of Translated Poems in EFL Settings | |
| 42547 | Experiencing Poetry: A Guidebook to Psychopoetics | |
| 36311 | "How do you Spell Love?" – "You don't Spell it. You Feel it" | |
| 36312 | “There Are as Many Kinds of Love as There are Hearts”: Age Gap Relationships in Literature and Cultural Attitudes | |
| 31581 | So Sincerely, So Tenderly. Foregrounding in Pushkin’s “I Loved You” | |
| 31583 | An Interdisciplinary and Empirical View of Literary Education: Using Original and Translated Poetry in the Classroom | |
| 6081 | Directions in empirical literary studies: In honor of Willie van Peer |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (18)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 48444 | Emily Dickinson's Poetic Art: A Cognitive Reading | |
| 48927 | The Sound Must Seem an Echo to the Sense”: Experiencing Oral and Silent Reading of Poetry | |
| 40892 | Considerations on the Use of Translated Poems in EFL Settings | |
| 42547 | Experiencing Poetry: A Guidebook to Psychopoetics | |
| 43649 | Style and Reader Response. Minds, Media, Method | |
| 36311 | "How do you Spell Love?" – "You don't Spell it. You Feel it" | |
| 36312 | “There Are as Many Kinds of Love as There are Hearts”: Age Gap Relationships in Literature and Cultural Attitudes | |
| 31581 | So Sincerely, So Tenderly. Foregrounding in Pushkin’s “I Loved You” | |
| 24110 | Reading and Rereading: Insights into Literary Evaluation | |
| 22702 | Cross-Cultural Reader Response to Original and Translated Poetry: An Empirical Study in Four Languages | |
| 36790 | Distressful Empathy in Reading Literature: The Case for Terror Management Theory? | |
| 19466 | Learning through Research: Invigorating the Humanities | |
| 22999 | Literariness in Readers’ Experience. Further Developments in Empirical Research and Theory | |
| 36750 | Long-Term Research Assessing in the Humanities: A Case Study | |
| 18607 | Anyone Came to Live Here Some Time Ago: A Cognitive Semiotics Approach to Deviation as a Foregrounding Device | |
| 18613 | Empirical Stylistics in an EFL Teaching Context: Comparing Virtual and Face-to-Face Reading Responses | |
| 36844 | Book review of Literary Education and Digital Learning: Methods and Technologies for Humanities Studies, edited by Willie van Peer, Sonia Zyngier, and Vander Viana | |
| 36754 | Book review of Muses and Measures: Empirical Research Methods for the Humanities by W. van Peer, J. Hakemulder and S. Zyngier |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (14)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 48444 | Emily Dickinson's Poetic Art: A Cognitive Reading | |
| 50954 | Literary Awareness and the Poetic Experience: An Evidence-Based Assessment. | |
| 43649 | Style and Reader Response. Minds, Media, Method | |
| 39050 | ELT in Cultural Contexts: Tradition and Challenges Reassessed | |
| 27857 | What Literature Does to Our Emotions, and How Do We Know? Empirical Studies Will Tell | |
| 24110 | Reading and Rereading: Insights into Literary Evaluation | |
| 24395 | Девіація як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса | |
| 36790 | Distressful Empathy in Reading Literature: The Case for Terror Management Theory? | |
| 23235 | Emily Dickinson’s Poetry in Ukrainian and Russian Translation: Synaesthetic Shift | |
| 23794 | Паралелізм як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса | |
| 36750 | Long-Term Research Assessing in the Humanities: A Case Study | |
| 16615 | Эмпирические исследования в современном лингвообразовании: эксперимент в языкознании | |
| 11548 | Реакція читача на поетичний текст в оригіналі та перекладі: методологічне підґрунтя | |
| 15485 | Поэтический текст в современном лингвообразовании: Facebook, YouTube или книга? |
Фахові видання, що затверджені МОН (7)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 50954 | Literary Awareness and the Poetic Experience: An Evidence-Based Assessment. | |
| 31155 | Foregrounding Theory: An Old Model from a New Perspective | |
| 27857 | What Literature Does to Our Emotions, and How Do We Know? Empirical Studies Will Tell | |
| 24395 | Девіація як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса | |
| 36790 | Distressful Empathy in Reading Literature: The Case for Terror Management Theory? | |
| 23794 | Паралелізм як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса | |
| 11548 | Реакція читача на поетичний текст в оригіналі та перекладі: методологічне підґрунтя |
Міжнародні публікації у співавторстві з іноземними ЗВО у виданнях, що входять до Scopus/WoS (1)
| ID | Назва статті | Покликання на статтю в репозиторії | Рік публікації | Рік внесення до реєстру | Перелік іноземних ЗВО |
|---|---|---|---|---|---|
| 15 | “The Sound Must Seem an Echo to the Sense”: Experiencing Oral and Silent Reading of Poetry | Покликання | 2024 | 2024 | Ludwig-Maximilians-University of Munich (Germany) |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (6)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 342 | Experiencing Poetry: A Guidebook to Psychopoetics | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/42547/ | 2024 |
| 336 | Empirical Stylistics in an EFL Teaching Context: Comparing Virtual and Face-to-Face Reading Responses | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/18613/ | 2024 |
| 269 | Considerations on the Use of Translated Poems in EFL Settings | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40892/ | 2023 |
| 264 | "How do you Spell Love?" – "You don't Spell it. You Feel it" | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36311/ | 2023 |
| 263 | “There Are as Many Kinds of Love as There are Hearts”: Age Gap Relationships in Literature and Cultural Attitudes | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36312/ | 2023 |
| 113 | So Sincerely, So Tenderly. Foregrounding in Pushkin’s “I Loved You” | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31581/ | 2021 |
Рецензування публікацій у наукових виданнях Scopus та Web of Science (5)
| ID | Назва видання | Покликання | Рік |
|---|---|---|---|
| 6 | SAGE Open | $item->url | 2019 |
| 5 | SAGE Open | $item->url | 2020 |
| 4 | SAGE Open | $item->url | 2020 |
| 3 | Perspectives: Studies in Translation Theory and Practice | $item->url | 2020 |
| 2 | Perspectives: Studies in Translation Theory and Practice | $item->url | 2021 |
Реєстр наукових публікацій (1)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 34 | Паралелізм як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса | наукове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/23794/ | 2018 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 686 | Аахен, Німеччина | Міжнародне стажування | 16-17.07.2024 | Фізична | Dr. Massimo Calagro | Учасник програми | Invitation for Anna Chesnokova.pdf |
| 525 | Універсситет Ріо де Жанейро, Бразилія | Участь у міжнародному проєкті | 15-16.06.2023 | Не зазначено | Dr. Danielle de Almeida Menezes |
Учасник програми | cestificate_of_attendance_Anna_assinado.pdf |
Індивідуальні гранти (7)
| ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 382 | "Collaboration, Open Science, Replication and Equality in Empirical Literary Studies" | COST Action Proposal OC-2025-1-29173 | Подано |
|
2025 |
| 331 | COST project | COST European Cooperation in Science and Technology | Подано |
|
2024 |
| 259 | Gender-ing ELT:Interantioanl Perspectives, Practices and Policies | University of Edinburgh | Виграно | Letter (Anna)_2023.pdf | 2023 |
| 257 | Collaboration, Open Science, Replication and Equality in Education in Empirical Literary Studies | The COST Action Proposal | Подано |
|
2023 |
| 198 | Gender-ing ELT:Interantioanl Perspectives, Practices and Policies | University of East Anglia | Виграно | Agreement.docx | 2022 |
| 101 | Gender-ing ELT:Interantioanl Perspectives, Practices and Policies | University of East Anglia | Виграно | Letter (Ukraine).pdf | 2021 |
| 44 | “Gender-ing ELT: International perspectives, practices, policies” | Університет Східної Англії | Подано | Letter (Anna).pdf | 2020 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (9)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12274 | Fundamentals of medical interpreting and translation | Дидактичний модуль |
|
30.04.2025 00:00 |
| 10448 | Поглиблення художньо-літературної обізнаності | Дидактичний модуль |
|
14.11.2024 00:00 |
| 8870 | Дослідницький модуль | Інший модуль | Ганна Чеснокова.pdf | 21.12.2023 00:00 |
| 7811 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
12.05.2023 00:00 |
| 5319 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_301_05.05.21.pdf | 05.05.2021 00:00 |
| 3268 | ІКТ | Інший модуль | nakaz_446_27.06.2019.pdf | 27.06.2019 00:00 |
| 2142 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
04.04.2018 00:00 |
| 1212 | Лідерський модуль | - | Rosporiadjennia.pdf | 07.04.2015 00:00 |
| 974 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_01_10_14.pdf | 01.10.2014 00:00 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)
| ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
|---|---|---|---|---|---|
| 59 | Курс лекцій професора кафедри міжкультурної герменевтики Мюнхенського університету імені Людвіга Максиміліана ВІЛЛІ ВАН ПІРА | Гостьові лекції | Київський університет імені Бориса Грінченка | 28.11.2016 00:00 | 10 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (1)
| ID | Науковий ступінь | Вчене звання | Посада | Підрозділ | Рік | Реєстраційний номер | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 347 | Кандидат наук | Професор | Професор кафедри | Інститут філології | 2020 | 512120 | - |
Керівництво науковим гуртком (1)
| ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
|---|---|---|---|---|---|
| 36 | Емпірічні дослідження мови | Упродовж 2016 року (щомісяця) | 10 | Не зазначено | 21.11.2016 00:00 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (2)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 27629 | Студентські дослідження: освітня програма 035.04. Філологія - англійська, Філологія - Переклад Методичні рекомендації для оформлення кваліфікаційних бакалаврських робіт | |
| 10166 | Методичні рекомендації з письмової практики: пунктуація та механіка (для студентів старших курсів факультету англійської мови) |
Сертифіковані ЕНК (4)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1019 | Література англомовних країн (5 курс, ПЕР, денна) | Факультет романо-германської філології | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 301 | 05.05.2021 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 1018 | Література англомовних країн (6 курс, МЛА, денна) | Факультет романо-германської філології | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 301 | 05.05.2021 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 539 | Методи лінгво-емпіричних досліджень (6 курс, ФН, денна) | Інститут філології | Магістр | Очна (Денна) | 2019 | 605 | 20.09.2019 03:00 | |
| 499 | Методи лінгво-емпіричних досліджень (6 курс, ФА, денна) | Інститут філології | Магістр | Очна (Денна) | 2019 | 446 | 27.06.2019 00:00 |
Використання ЕНК (10)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 12823 | Факультет романо-германської філології | Література англомовних країн (6 курс, ФА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 5997 | Інститут філології | Методи лінгво-емпіричних досліджень (6 курс, ФА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 27.12.2019 00:00 |
| 3734 | Інститут філології | Лексикологія (англійська мова) (3,4 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 3 | 9 | не враховується | 28.12.2018 02:00 |
| 750 | Інститут філології | Методи лінгво-емпіричних досліджень (6 курс, ФА, заочна) | Магістр | Заочна | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 00:00 |
| 747 | Інститут філології | Методи лінгво-емпіричних досліджень (6 курс, ФІН, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 00:00 |
| 746 | Інститут філології | Методи лінгво-емпіричних досліджень (6 курс, ФА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 00:00 |
| 664 | Інститут філології | Лексикологія англійської мови (3 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 00:00 |
| 443 | Інститут філології | Лексикологія англійської мови (3 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 3 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 00:00 |
| 442 | Інститут філології | Лексикологія англійської мови (3 курс, ФА, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 3 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 00:00 |
| 112 | Інститут філології | Лексикологія англійської мови (3 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 3 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 00:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (9)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7688 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,95 | 31.12.2024 00:00 |
| 6773 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,98 | 30.12.2023 00:00 |
| 5879 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,70 | 30.12.2022 00:00 |
| 4833 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,82 | 28.12.2021 00:00 |
| 4155 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 5,00 | 28.12.2020 00:00 |
| 3270 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,88 | 28.12.2019 00:00 |
| 2371 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,92 | 27.12.2018 00:00 |
| 1530 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,10 | 12.01.2017 02:00 |
| 451 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,78 | 29.12.2016 00:00 |
Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (1)
| ID | Назва заходу | Місце проведення | Дата проведення |
|---|---|---|---|
| 243 | Міжвузівський конкурс молодих перекладачів | Гуманітарний інститут НАУ | 11.04.2017 00:00 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
| ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 12 | Морозова Галина Костянтинівна | V | Романо-германські мови і літератури | I | 2017 |