Додаткові відомості
Запорізьке педагогічне училище, 1989
Словянський державний педагогічний інститут, 2004
Логопед
д/з № 237 м.Запоріжжя, 1993
Викладач
логопедичної ритміки та методик навчання, Запорізьке педагоігчне училище № 2, 1993-1997
Робота
за сумісництвом на 0,5 ст вчителя-логопеда днз № 287 Хортицького р-ну
м.Запоріжжя, 1996-2001
Методист
І категорії Запорізького обласного інституту удосконалення вчителів, 1997-1998
Робота
за сумісництвом на 0,5 ст вчителя-логопеда Запорізької спеціальної
школи-інтернату № 5 для дітей із вадами зору, 2001-2013
Інспектор
шкіл-провідний спеціаліст відділу шкіл і держінспекції управління освіти і
науки Запорізької облдержадміністрації, 1998-2007
Заступник
директора з педагогічного процесу Хортицького навчально-реабілітаційного
багатопрофільного центру, 2007-2008
Головний
спеціаліст сектору інтернатних закладів та соціального захисту дитинства
управління освіти і науки Запорізької облдержадміністрації, 2008-2013
Завідувач
кафедри коледжу КЗ «Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний
центр» ЗОР, 2013-2016
Декан
факультету реабілітаційної педагогіки та соціальної роботи КВНЗ «Хортицька
національна навчально-реабілітаційна академія» ЗОР, 2016-2018
Директор
педагогічного коледжу КЗВО «Хортицька національна навчально-реабілітаційна
академія» ЗОР, 2018-2020
«Активізація вживання префіксальних дієслів і розуміння їх
семантики дітьми старшого дошкільного віку» (13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова),
2000 р.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (1)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 537 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | GLN-4942-2022 | 2 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/31755327 |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 153 | 7 | 5 | 2025.10.27 11:46:30 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 125 | 6 | 5 |
Індекс цитування в Research Gate (2)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1171 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 18.40000 | 1 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Nataliia-Lopatynska/stats |
| 884 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 5.00000 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Nataliia-Lopatynska |
Конференції (23)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 12307 | ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИЙ ТА НЕЙРОЛІНГВІСТИЧНИЙ ПІДХОДИ В ЛОГОПЕДІЇ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ДІАЛОГ | Нейролінгвістичні аспекти мовленнєвих труднощів у дітей дошкільного віку | м. Київ |
|
|
| 12308 | Побудова інклюзивного майбутнього: розширення можливостей учнів з особливими освітніми потребами, сімей та громад | пасивна участь | м. Черкаси |
|
|
| 11049 | CURRENT TRENDS IN SCIENTIFIC RESEARCH DEVELOPMENT | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНТОНАЦІЙНОЇ ВИРАЗНОСТІ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИЗАРТРІЄЮ ЗАСОБАМИ ЛОГОСПІВОК | Бостон, США |
|
|
| 10614 | ІГРИ В ЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ VS ЛОГОПЕДИЧНІ ІГРИ | участь | Івано-Франківськ |
|
|
| 10613 | МОВА, МОВЛЕННЯ, ТЕРАПІЯ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД | участь | Івано-Франківськ |
|
|
| 10611 | РОЗВИТОК ТА КОРЕКЦІЯ ПРАКСИСУ У ДІТЕЙ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ | Подолання моторних дисфункцій у дітей дошкільного віку засобами нейростимуляційних технологій | Камянець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
|
|
| 10612 | XVІ Міжнародна науково-практична конференція "Спеціальна освіта: проблеми та перспективи" | Подолання моторних дисфункцій у дітей раннього віку засобами нейростимуляційних технологій | Камянець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
|
|
| 9751 | TOPICAL ASPECTS OF MODERN SCIENTIFIC RESEARCH | TELEGRAM-КАНАЛ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНОЇ ПІДТРИМКИ ЛОГОКОРЕКЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ | Токіо, Японія |
|
|
| 9913 | ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю \ | СТАТИСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ТА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ФОРМУВАННЯ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | м. Запоріжжя | document.pdf | |
| 9493 | КОУЧИНГ, МЕНТОРИНГ, ТЬЮТОРИНГ І ФАСИЛІТАЦІЯ В ІНКЛЮЗІЇ: СТРАТЕГІЇ ВІДНОВЛЕННЯ | Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних навичок | Івано-Франківськ | document.pdf | |
| 9589 | Огневʼюківські читання "Освіта - сутність часу" | участь у круглому столі "Освітологічні концепти психології особистості" | Київ |
|
|
| 8539 | І Науково-практична інтернет-конференція з міжнародною участю | Дидактичні активності Марії Аврамівни Савченко у розвитку сурдопедагогічної теорії та практики | Ужгород | document.pdf | |
| 8279 | Комфортні умови для компетентнісного підходу в Новій українській школі | пасивна участь | Київ | document.pdf | |
| 8278 | Комфортні умови для компетентнісного підходу в Новій українській школі | Тренінг "Як порозумітися з дитиною з аутизмом - подолання труднощів комунікації"" | Київ | document.pdf | |
| 8280 | Комфортні умови для компетентнісного підходу в Новій українській школі | Тренінг "Корекція небажаної поведінки у дітей з ООП. Інклюзія"" | Київ | document.pdf | |
| 8277 | Комфортні умови для компетентнісного підходу в Новій українській школі | Тренінг "Асистент вчителя. Ефективна взаємодія" | Київ | document.pdf | |
| 8246 | The role of psychology and pedagogy in the spiritual development of modern society | Technology of habilitation and rehabilitation of speech disorders of young children in the system of early intervention | Riga, Latvia | document.pdf | |
| 8202 | Якісна освіта в умовах війни та глобальних викликів ХХІ століття | пасивна участь | Київ | document.pdf | |
| 8189 | Сучасні освітні технології. Інструменти підвищення якості освіти. Тренінг "Інклюзія. Розвиток комунікативної компетентності" | Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних навичок | Київ | document.pdf | |
| 8190 | Сучасні освітні технології. Інструменти підвищення якості освіти. | ІКТ для фахового зростання та якісної освітньої діяльності педагога | Київ | document.pdf | |
| 8188 | Сучасні освітні технології. Інструменти підвищення якості освіти. | Google Calendar як інструмент планування та ефективної організації роботи вчителя | Київ | document.pdf | |
| 8210 | VІ науково-практична школа з питань аутизму | пасивна участь | Київ | document.pdf | |
| 8057 | Міжнародна науково-практична онлайн-конференція "Освітологія - 2022. Якість університетської освіти - міждисциплінарний дискурс" | Управління самостійною роботою студентів | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf |
Монографії (колективні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49706 | Нейростимуляційні технології у корекційно-розвитковій діяльності з дітьми раннього та дошкільного віку з моторними дисфункціями |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (4)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 41727 | Теоретичні засади вивчення механізму піднебінно-глоткової дисфункції | |
| 41519 | Efficiency of applying the «flipped classroom» model in the process of teaching students of pedagogical specialties | |
| 44468 | Логодидактична спадщина Марії Савченко | |
| 42805 | Становлення комунікативно-мовленнєвої сфери у дітей дошкільного віку з аутизмом з опорою на методи «Сенсорна інтеграція айрес» та «Сенсорна дієта» |
Фахові видання, що затверджені МОН (10)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 50849 | Розвиток монологічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими труднощами засобами цифрових технологій | |
| 49918 | Особливості логокорекційного впливу на розвиток дихальної функції у дітей дошкільного віку із вродженими особливостями в будові артикуляційного апарату | |
| 49707 | Дослідження проявів моторних дисфункцій у дітей раннього та старшого дошкільного віку з мовленнєвими труднощами | |
| 49705 | Психолого-логопедичний супровід військовослужбовців в системі реабілітації після отриманих бойових травм | |
| 46697 | Активізація комунікативної діяльності молодших школярів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання | |
| 47207 | Становлення та розвиток системи раннього втручання в Україні | |
| 41727 | Теоретичні засади вивчення механізму піднебінно-глоткової дисфункції | |
| 41519 | Efficiency of applying the «flipped classroom» model in the process of teaching students of pedagogical specialties | |
| 44468 | Логодидактична спадщина Марії Савченко | |
| 42805 | Становлення комунікативно-мовленнєвої сфери у дітей дошкільного віку з аутизмом з опорою на методи «Сенсорна інтеграція айрес» та «Сенсорна дієта» |
Реєстр наукових публікацій (1)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 408 | Логодидактична спадщина Марії Савченко | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44468/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 436 | Варшавська Академія спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської | Міжнародне стажування | 01.11.2021-31.01.2022 | Не зазначено | Professor Ewa M.Kulesza | Учасник програми | Nataliia Lopatynska_ Confirmation_1.11.21-31.01.2022.pdf |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (19)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12380 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_04_2025.pdf | 01.05.2025 00:00 |
| 10951 | Canva як засіб візуалізації навчальних матеріалів та результатів наукових досліджень | Цифровий модуль |
|
19.12.2024 00:00 |
| 10572 | За витягом ВР | Інший модуль |
|
21.11.2024 00:00 |
| 10220 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
24.05.2024 00:00 |
| 10048 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 330.pdf | 02.04.2024 00:00 |
| 9685 | Методика створення тестів для організації онлайн-тестування | Дидактичний модуль |
|
15.04.2024 00:00 |
| 9419 | ШІ | Цифровий модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 8795 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_786_04.12.2023-1-8.pdf | 04.12.2023 00:00 |
| 8678 | Техніки та вправи для роботи вчителя-логопеда | Інший модуль |
|
22.11.2023 00:00 |
| 8677 | Коучинг, менторинг, тьюторинг, фасилітація в інклюзії | Інший модуль |
|
22.11.2023 00:00 |
| 8665 | Інший | Інший модуль |
|
22.11.2023 00:00 |
| 7637 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
12.04.2023 00:00 |
| 7044 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_212_02.05.2022.pdf | 02.05.2022 00:00 |
| 6934 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 2.pdf | 14.03.2022 00:00 |
| 6661 | інше | Інший модуль |
|
04.10.2022 00:00 |
| 6656 | інше | Інший модуль |
|
02.10.2022 00:00 |
| 6655 | інше | Інший модуль |
|
18.09.2022 00:00 |
| 6601 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | Nataliia Lopatynska.pdf | 06.07.2022 00:00 |
| 6088 | інше | Інший модуль |
|
18.10.2021 00:00 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (6)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2151 | Альтернативна і додаткова комунікація (1 курс, 2р ВО, ЛОГ, очна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2025 | 361 | 02.06.2025 03:00 | – |
| 2128 | Нейрологопедичні студії (1 курс, 2р ВО, ЛОГ, очна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2025 | 284 | 01.05.2025 03:00 | – |
| 1750 | Логопедія (алалія) (2 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 330 | 02.04.2024 03:00 | – |
| 1637 | Альтернативна та допоміжна комунікація (5-6 курс, КВД, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 786 | 04.12.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1333 | Неврологічні основи логопедії (2 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1201 | Логопедичні студії (5 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 212 | 02.05.2022 00:00 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
Використання ЕНК (16)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14599 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Альтернативна та допоміжна комунікація (5-6 курс, КВД, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 15 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14593 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Логопедія: дорослий та похилий вік (5-6 курс, КВД, заочна) | Магістр | Заочна | 14 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14567 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Логопедія (алалія) (2 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 15 | не враховується | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14562 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Неврологічні основи логопедії (2 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 15 | 4 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13654 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Альтернативна та допоміжна комунікація (5-6 курс, КВД, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 13643 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Логопедія: дорослий та похилий вік (5-6 курс, КВД, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 13611 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Неврологічні основи логопедії (2 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13602 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Логопедичні студії (5 курс, ЛОГ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12751 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Неврологічні основи логопедії (2 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12745 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Логопедичні студії (5 курс, ЛОГ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 11986 | Інститут людини | Навчальна практика (ЗЗСО з інклюзивною формою навчання) (1-4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 02:00 |
| 11981 | Інститут людини | Виробнича (за напрямом підготовки в медичних установах) (6 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 02:00 |
| 11854 | Інститут людини | Неврологічні основи логопедії (1-2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 02:00 |
| 11844 | Інститут людини | Логоритміка зі спеціальними методиками когнітивного розвитку із сенсомоторною складовою (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 02:00 |
| 11390 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика ІРЦ (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 00:00 |
| 11116 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика зі спеціалізації ППДДА (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (4)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7569 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,88 | 31.12.2024 00:00 |
| 6656 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,88 | 30.12.2023 00:00 |
| 5789 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 5,00 | 30.12.2022 00:00 |
| 5045 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,89 | 28.12.2021 00:00 |
Підготовка переможця студентського наукового конкурсу, турніру, проєкту тощо (1)
| ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва конкурсу | Рівень | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 62 | Бочко Магдалина Василівна, Придатко Марія Анатоліївна |
III | V Всеукраїнський конкурс наукових робіт для студентської молоді «Здорова дитина – здорова нація» | Всеукраїнський рівень | - | 2024 |