Додаткові відомості
У 2000 році закінчила Дубенський
педагогічний коледж Рівненського державного гуманітарного університету за спеціальністю початкове навчання й одержала
кваліфікацію вчителя початкових класів, керівника дитячого художнього
колективу (АР №048819).
У 2003 році заочно закінчила Міжнародний
університет «Рівненський
економіко-гуманітарний інститут» імені академіка Степана Дем'янчука» і отримала повну вищу освіту
за спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію вчитель початкових класів та практичний
психолог (РВ №21613325).
Впродовж 2000 - 2004 рр. працювала на посаді вчителя початкових класів (класовода) Здолбунівської ЗОШ №4 та Здолбунівської ЗОШ №7 (м. Здолбунів Рівненська область).
У листопаді 2004 року вступила до цільової аспірантури, з відривом від виробництва, Рівненського державного гуманітарного університету за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова).
Впродовж 2007 - 2021 рр. працювала на посадах: викладача, старшого викладача, доцента, професора, завідувача кафедри теорії і методик початкової освіти Рівненського державного гуманітарного університету.
У 2009 р.
захистила кандидатську дисертацію «Розвиток образного мовлення молодших школярів у
процесі навчання української мови» (ДК № 5327) зі
спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова).
У 2018 р.
захистила докторську дисертацію «Формування
лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови» (ДД № 007559) зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська
мова).
1. Член редакційної колегії міжнародного наукового журналу Partners Universal Innovative Research Publication (PUIRP). Ченнаї, Таміл Наду, Індія. https://puirp.com/index.php/research/about/editorialTeam з 2004 р.
2. Член редакційної колегії міжнародного наукового журналу Partners Universal Multidisciplinary Research Journal (PUMRJ). Ченнаї, Таміл Наду, Індія. https://pumrj.com/index.php/research/about/editorialTeam з 2005р.
Нагороджена численними грамотами РДГУ та Почесною грамотою управління освіти та науки Рівненської обласної державної адміністрації.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 621 | Кафедра початкової освіти | HGT-8970-2022 | 4 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/36879186 |
| 457 | Кафедра початкової освіти | HGT-8970-2022 | 3 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/36879186 |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 195 | 6 | 4 | 2025.10.28 11:16:52 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 147 | 5 | 2 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 906 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра початкової освіти | 364.10000 | 1 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Nataliia-Siranchuk |
Конференції (8)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 12058 | Актуальні проблеми викладання освітніх компонентів соціально-гуманітарного спрямування у вищій школі | Розвиток освіти 5.0 в епоху інновацій. | 12. Сіранчук Н.М., А. Шаджі Джордж. (2025). Розвиток освіти 5.0 в епоху інновацій. Актуальні проблеми викладання освітніх компонентів соціально-гуманітарного спрямування у вищій школі [Збірник матеріалів ІІI Міжнародної науково-практичної конференції 05 червня 2025 р., м. Херсон]. Херсон: Херсонська державна морська академія, 2025. 14-21. |
|
|
| 12279 | Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку | Електротехнічне моделювання учнів 3–4 класів: досвід лабораторії початкової освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка | Рівненський державний гуманітарний університет | document.pdf | |
| 11650 | Актуальні проблеми викладання освітніх компонент соціально-гуманітарного спрямування у вищій школі | Організація мотиваційної освітньої діяльності здобувачів освіти в ЗВО на компетентнісній основі. | 1. Н.М. Сіранчук. Організація мотиваційної освітньої діяльності здобувачів освіти в ЗВО на компетентнісній основі. Актуальні проблеми викладання освітніх компонент соціально-гуманітарного спрямування у вищій школі [Збірник матеріалів ІI Міжнародної науково-практичної конференції 05 червня 2024 р., м. Херсон]. Херсон: Херсонська державна морська академія, 2024. С. 82-86. |
|
|
| 10258 | Мова й література у вимірах сьогодення: мовознавчий та лінгводидактичний аспекти: Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції педагогічних, науково-педагогічних працівників та студентів | Сіранчук Н.М. Розвиток читацької компетентності – моральне становлення особистості учня початкової школи. Мова й література у вимірах сьогодення: мовознавчий та лінгводидактичний аспекти: Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції педагогічних, науково-педагогічних працівників та студентів (м. Чернігів, 21-22 лютого 2024 р.). Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2024. С. 219-222 | Сіранчук Н.М. Розвиток читацької компетентності – моральне становлення особистості учня початкової школи. Мова й література у вимірах сьогодення: мовознавчий та лінгводидактичний аспекти: Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції педагогічних, науково-педагогічних працівників та студентів (м. Чернігів, 21-22 лютого 2024 р.). Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2024. С. 219-222 | document.pdf | |
| 9575 | 3rd USBED/ IJSES International Conference on Social and Educational Sciences | Psycholinguistic factors that influence pupils’ internal dictionary | Siranchuk N. Psycholinguistic factors that influence pupils’ internal dictionary. 3rd USBED/ IJSES International Conference on Social and Educational Sciences. Fenerbahçe University. Istanbul, Türkiye. October, 19-21, 2023. pp. 352-355. ISBN: 978-625-00-8242-3 URL: http://surl.li/nggvt |
|
|
| 9596 | “ACTUAL PROBLEMS OF TEACHING EDUCATIONAL COMPONENTS OF SOCIAL AND HUMANITARIAN SPHERE IN HIGHER EDUCATION” | INTERNATIONAL EXPERIENCE OF IMPLEMENTING THE COMPETENCY-BASED APPROACH IN STUDENTS’ TRAINING | KHERSON STATE MARITIME ACADEMY (Ukraine) |
|
|
| 7908 | ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «MODERN CHALLENGES TO SCIENCE AND PRACTICE». | МОРАЛЬНА ЦІННІСТЬ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИКИ ПОВЕДІНКИ УЧНЯ В УМОВАХ СВІТОВОЇ ПАНДЕМІЇ | Сіранчук Н.М. Моральна цінність формування естетики поведінки учня в умовах світової пандемії. Modern challenges to science and practice. Abstracts of ІІІ International Scientific and Practical Conference. Varna, Bulgaria 2022. pp. 101-108. |
|
|
| 7909 | Мовно-літературна освіта корінних народів і національних меншин України: стан і перспективи. | До проблеми сучасної орфонімії та принципу градаційності в українській лінгводидактиці | Національна академія педагогічних наук України. Інститут педагогіки. | document.pdf |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (4)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 48564 | Factors influencing the process of organizing distance learning of students in the conditions of military operations on the territory of Ukraine | |
| 45263 | Опосередкована та безпосередня педагогічна взаємодія викладача зі студентами в умовах електронного навчання та виконання ними ролей "електронний викладач" та "електронний студент" | |
| 40987 | Modern educational technologies in the educational process in higher education institutions | |
| 43204 | Pedagogical context of attributiveness of reflection in traditional and e-learning of future teachers and already working as socially oriented individuals |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (16)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51788 | Електротехнічне моделювання учнів 3–4 класів: досвід лабораторії початкової освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка | |
| 51499 | Reinventing Industries- An Academic Insight into Technologies Advancing Society | |
| 51360 | Charting Cyberpsychology: A Humanistic Survey of Vital Themes, Approaches, and Uses in a Rapidly Expanding Field | |
| 51361 | From Teacher-Centered to Learner-Driven: A Review of the Progression Towards Student-Centric Education Models and Practices | |
| 51303 | The Evolution of Education 5.0 in the Innovation Era: A Review of the Progression from Teacher-Centered Learning to Student-Driven Models | |
| 51304 | The Future of Employment: Exploring Robotics and AI in the Workplace | |
| 50968 | Формування монологічного мовлення в учнів початкових класів засобом емоційності медіаосвіти | |
| 50932 | До проблеми формування монологічного мовлення учнів початкових класів засобами медіаосвіти | |
| 48564 | Factors influencing the process of organizing distance learning of students in the conditions of military operations on the territory of Ukraine | |
| 48978 | Активізація когнітивної діяльності учнів у процесі реалізації початкової природничої освіти: досвід лабораторії початкової освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка | |
| 50499 | Формування монологічного мовлення учнів початкової школи в умовах медіакабінету | |
| 48314 | Активізація пізнавальної діяльності учнів на заняттях математики в початковій школі: досвід роботи лабораторії початкової освіти Київського університету імені Бориса Грінченка | |
| 45534 | До проблеми методів та прийомів формування техніки читання в учнів початкових класів | |
| 46026 | Компетентнісне спрямування уроку української мови в початковій школі | |
| 45263 | Опосередкована та безпосередня педагогічна взаємодія викладача зі студентами в умовах електронного навчання та виконання ними ролей "електронний викладач" та "електронний студент" | |
| 45997 | Формування графічних і технічних навичок письма першокласників |
Фахові видання, що затверджені МОН (11)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51788 | Електротехнічне моделювання учнів 3–4 класів: досвід лабораторії початкової освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка | |
| 52615 | Педагогічний потенціал сучасних українських періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку | |
| 50968 | Формування монологічного мовлення в учнів початкових класів засобом емоційності медіаосвіти | |
| 50932 | До проблеми формування монологічного мовлення учнів початкових класів засобами медіаосвіти | |
| 48978 | Активізація когнітивної діяльності учнів у процесі реалізації початкової природничої освіти: досвід лабораторії початкової освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка | |
| 49691 | Формування монологічного мовлення учнів початкових класів засобом медіаосвіти на матеріалі синтаксису простого речення | |
| 50499 | Формування монологічного мовлення учнів початкової школи в умовах медіакабінету | |
| 48314 | Активізація пізнавальної діяльності учнів на заняттях математики в початковій школі: досвід роботи лабораторії початкової освіти Київського університету імені Бориса Грінченка | |
| 45534 | До проблеми методів та прийомів формування техніки читання в учнів початкових класів | |
| 46026 | Компетентнісне спрямування уроку української мови в початковій школі | |
| 45997 | Формування графічних і технічних навичок письма першокласників |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
| ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 163 | Учасник програми | Британська Рада в Україні | Студентська академічна мобільність в Україні (САМ) | голова Британської Ради в Україні Саймон Вільямс |
- | 31.05.2020-11.05.2021 |
Реєстр наукових публікацій (1)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 497 | Активізація пізнавальної діяльності учнів на заняттях математики в початковій школі: досвід роботи лабораторії початкової освіти Київського університету імені Бориса Грінченка | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/48314/ | 2024 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (10)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12553 | Навчання та супровід здобувачів вищої освіти з ООП | Лідерський модуль |
|
22.05.2025 00:00 |
| 11232 | За витягом ВР | Дидактичний модуль | Витяг_Сіранчук.pdf | 20.02.2025 00:00 |
| 9496 | Тренінг для експертів із написання звіту про результати акредитаційної експертизи | Інший модуль | Сіранчук Н.М..pdf | 21.03.2024 00:00 |
| 9076 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №843-Дод2_4.pdf | 25.12.2023 00:00 |
| 8733 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ №782_.pdf | 04.12.2023 00:00 |
| 8619 | Лідерський модуль | Інший модуль | наказ №751.pdf | 29.11.2023 00:00 |
| 7843 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
19.05.2023 00:00 |
| 6706 | інше | Інший модуль |
|
22.08.2022 00:00 |
| 6705 | інше | Інший модуль |
|
08.08.2022 00:00 |
| 6531 | Медіаосвіта | Інший модуль |
|
24.06.2022 00:00 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (4)
| ID | Науковий ступінь | Вчене звання | Посада | Підрозділ | Рік | Реєстраційний номер | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1020 | Доктор наук | Доцент | Професор кафедри | Факультет педагогічної освіти | 2025 | 139660 | avtorske-pravo1-3.pdf |
| 957 | Доктор наук | Доцент | Професор кафедри | Факультет педагогічної освіти | 2025 | 133314 | Авторське__Сіранчук (1).pdf |
| 945 | Доктор наук | Доцент | Професор кафедри | Факультет педагогічної освіти | 2024 | 132103 | 1_22230000020240939920191704161224.pdf |
| 944 | Доктор наук | Доцент | Професор кафедри | Факультет педагогічної освіти | 2024 | 132120 | 1_22230000020240941120192007161224.pdf |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 50082 | Орієнтовні дидактичні структури та методичне забезпечення занять у початковій школі: навчально-методичний посібник |
Сертифіковані ЕНК (2)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2216 | Рідномовна освіта з методикою навчання (2-3 курс, 1р ВО, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна/Заочна | 2025 | 438 | 30.06.2025 00:00 | – |
| 1668 | Методика викладання фахових дисциплін (5-6 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 843 | 25.12.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
Використання ЕНК (6)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14000 | Факультет педагогічної освіти | Методика викладання фахових дисциплін (5-6 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 15 | 4 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13331 | Факультет педагогічної освіти | Українська мова зі спеціальною методикою навчання дітей з ТПМ (3 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 13226 | Факультет педагогічної освіти | Рідномовна освіта з методикою навчання (2-3 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 12940 | Факультет педагогічної освіти | Методика викладання фахових дисциплін (5-6 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 9303 | Педагогічний інститут | Методика викладання фахових дисциплін (5-6 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 8999 | Педагогічний інститут | Українська мова зі спеціальною методикою навчання дітей з ТПМ (3 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (4)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7511 | Кафедра початкової освіти | 4,56 | 31.12.2024 00:00 |
| 6594 | Кафедра початкової освіти | 4,46 | 30.12.2023 00:00 |
| 5722 | Кафедра початкової освіти | 4,51 | 30.12.2022 00:00 |
| 4526 | Кафедра початкової освіти | 3,96 | 28.12.2021 00:00 |