Додаткові відомості
У 2000 році закінчила Дубенський
педагогічний коледж Рівненського державного гуманітарного університету за спеціальністю початкове навчання й одержала
кваліфікацію вчителя початкових класів, керівника дитячого художнього
колективу (АР №048819).
У 2003 році заочно закінчила Міжнародний
університет «Рівненський
економіко-гуманітарний інститут» імені академіка Степана Дем'янчука» і отримала повну вищу освіту
за спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію вчитель початкових класів та практичний
психолог (РВ №21613325).
Впродовж 2000 - 2004 рр. працювала на посаді вчителя початкових класів (класовода) Здолбунівської ЗОШ №4 та Здолбунівської ЗОШ №7 (м. Здолбунів Рівненська область).
У листопаді 2004 року вступила до цільової аспірантури, з відривом від виробництва, Рівненського державного гуманітарного університету за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова).
Впродовж 2007 - 2021 рр. працювала на посадах: викладача, старшого викладача, доцента, професора, завідувача кафедри теорії і методик початкової освіти Рівненського державного гуманітарного університету.
У 2009 р.
захистила кандидатську дисертацію «Розвиток образного мовлення молодших школярів у
процесі навчання української мови» (ДК № 5327) зі
спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова).
У 2018 р.
захистила докторську дисертацію «Формування
лексичної компетентності в учнів початкових класів на уроках української мови» (ДД № 007559) зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська
мова).
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
457 | Кафедра початкової освіти | HGT-8970-2022 | 3 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/36879186 |
621 | Кафедра початкової освіти | HGT-8970-2022 | 4 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/36879186 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 114 | 5 | 3 | 2024.11.19 15:01:10 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 81 | 4 | 1 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
906 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра початкової освіти | 122.1 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Nataliia-Siranchuk |
Конференції (5)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10258 | Мова й література у вимірах сьогодення: мовознавчий та лінгводидактичний аспекти: Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції педагогічних, науково-педагогічних працівників та студентів | Сіранчук Н.М. Розвиток читацької компетентності – моральне становлення особистості учня початкової школи. Мова й література у вимірах сьогодення: мовознавчий та лінгводидактичний аспекти: Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції педагогічних, науково-педагогічних працівників та студентів (м. Чернігів, 21-22 лютого 2024 р.). Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2024. С. 219-222 | Сіранчук Н.М. Розвиток читацької компетентності – моральне становлення особистості учня початкової школи. Мова й література у вимірах сьогодення: мовознавчий та лінгводидактичний аспекти: Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції педагогічних, науково-педагогічних працівників та студентів (м. Чернігів, 21-22 лютого 2024 р.). Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2024. С. 219-222 | document.pdf | |
9575 | 3rd USBED/ IJSES International Conference on Social and Educational Sciences | Psycholinguistic factors that influence pupils’ internal dictionary | Siranchuk N. Psycholinguistic factors that influence pupils’ internal dictionary. 3rd USBED/ IJSES International Conference on Social and Educational Sciences. Fenerbahçe University. Istanbul, Türkiye. October, 19-21, 2023. pp. 352-355. ISBN: 978-625-00-8242-3 URL: http://surl.li/nggvt | ||
9596 | “ACTUAL PROBLEMS OF TEACHING EDUCATIONAL COMPONENTS OF SOCIAL AND HUMANITARIAN SPHERE IN HIGHER EDUCATION” | INTERNATIONAL EXPERIENCE OF IMPLEMENTING THE COMPETENCY-BASED APPROACH IN STUDENTS’ TRAINING | KHERSON STATE MARITIME ACADEMY (Ukraine) | ||
7908 | ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «MODERN CHALLENGES TO SCIENCE AND PRACTICE». | МОРАЛЬНА ЦІННІСТЬ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИКИ ПОВЕДІНКИ УЧНЯ В УМОВАХ СВІТОВОЇ ПАНДЕМІЇ | Сіранчук Н.М. Моральна цінність формування естетики поведінки учня в умовах світової пандемії. Modern challenges to science and practice. Abstracts of ІІІ International Scientific and Practical Conference. Varna, Bulgaria 2022. pp. 101-108. | ||
7909 | Мовно-літературна освіта корінних народів і національних меншин України: стан і перспективи. | До проблеми сучасної орфонімії та принципу градаційності в українській лінгводидактиці | Національна академія педагогічних наук України. Інститут педагогіки. | document.pdf |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48564 | Factors influencing the process of organizing distance learning of students in the conditions of military operations on the territory of Ukraine | |
45263 | Опосередкована та безпосередня педагогічна взаємодія викладача зі студентами в умовах електронного навчання та виконання ними ролей "електронний викладач" та "електронний студент" | |
40987 | Modern educational technologies in the educational process in higher education institutions | |
43204 | Pedagogical context of attributiveness of reflection in traditional and e-learning of future teachers and already working as socially oriented individuals |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (7)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48564 | Factors influencing the process of organizing distance learning of students in the conditions of military operations on the territory of Ukraine | |
48978 | Активізація когнітивної діяльності учнів у процесі реалізації початкової природничої освіти: досвід лабораторії початкової освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка | |
48314 | Активізація пізнавальної діяльності учнів на заняттях математики в початковій школі: досвід роботи лабораторії початкової освіти Київського університету імені Бориса Грінченка | |
45534 | До проблеми методів та прийомів формування техніки читання в учнів початкових класів | |
46026 | Компетентнісне спрямування уроку української мови в початковій школі | |
45263 | Опосередкована та безпосередня педагогічна взаємодія викладача зі студентами в умовах електронного навчання та виконання ними ролей "електронний викладач" та "електронний студент" | |
45997 | Формування графічних і технічних навичок письма першокласників |
Фахові видання, що затверджені МОН (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48978 | Активізація когнітивної діяльності учнів у процесі реалізації початкової природничої освіти: досвід лабораторії початкової освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка | |
49691 | Формування монологічного мовлення учнів початкових класів засобом медіаосвіти на матеріалі синтаксису простого речення | |
48314 | Активізація пізнавальної діяльності учнів на заняттях математики в початковій школі: досвід роботи лабораторії початкової освіти Київського університету імені Бориса Грінченка | |
45534 | До проблеми методів та прийомів формування техніки читання в учнів початкових класів | |
46026 | Компетентнісне спрямування уроку української мови в початковій школі | |
45997 | Формування графічних і технічних навичок письма першокласників |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
163 | Учасник програми | Британська Рада в Україні | Студентська академічна мобільність в Україні (САМ) | голова Британської Ради в Україні Саймон Вільямс | - | 31.05.2020-11.05.2021 |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
497 | Активізація пізнавальної діяльності учнів на заняттях математики в початковій школі: досвід роботи лабораторії початкової освіти Київського університету імені Бориса Грінченка | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/48314/ | 2024 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (8)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
6531 | Медіаосвіта | Інший модуль | 24.06.2022 | |
6705 | інше | Інший модуль | 08.08.2022 | |
6706 | інше | Інший модуль | 22.08.2022 | |
7843 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 19.05.2023 | |
8619 | Лідерський модуль | Інший модуль | наказ №751.pdf | 29.11.2023 |
8733 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ №782_.pdf | 04.12.2023 |
9076 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №843-Дод2_4.pdf | 25.12.2023 |
9496 | Тренінг для експертів із написання звіту про результати акредитаційної експертизи | Інший модуль | Сіранчук Н.М..pdf | 21.03.2024 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50082 | Орієнтовні дидактичні структури та методичне забезпечення занять у початковій школі: навчально-методичний посібник |
Сертифіковані ЕНК (1)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1668 | Методика викладання фахових дисциплін (5-6 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 843 | 25.12.2023 | − |
Використання ЕНК (5)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
8999 | Педагогічний інститут | Українська мова зі спеціальною методикою навчання дітей з ТПМ (3 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 30.11.2021 |
9303 | Педагогічний інститут | Методика викладання фахових дисциплін (5-6 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12940 | Факультет педагогічної освіти | Методика викладання фахових дисциплін (5-6 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
13226 | Факультет педагогічної освіти | Рідномовна освіта з методикою навчання (2-3 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13331 | Факультет педагогічної освіти | Українська мова зі спеціальною методикою навчання дітей з ТПМ (3 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (3)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
4526 | Кафедра початкової освіти | 3,96 | 28.12.2021 |
5722 | Кафедра початкової освіти | 4,51 | 30.12.2022 |
6594 | Кафедра початкової освіти | 4,46 | 30.12.2023 |