Додаткові відомості
Освіта
1994 - 1998 – Київський міський педагогічний коледж. Спеціальність «Початкове навчання». Кваліфікація «Бакалавр. Вчитель початкових класів, вихователь ГПД»; 1998 - 2003 – Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова. Напрям підготовки «Педагогічна освіта». Кваліфікація «Бакалавр педагогічної освіти; вчитель початкових класів і практичний психолог в початковій школі» (диплом з відзнакою);
2003 – 2004 – магістратура Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Спеціальність «Початкове навчання». Кваліфікація магістр педагогічної освіти, викладач педагогіки; вчитель початкових класів та практичний психолог у закладах освіти» (диплом з відзнакою);
2011-2015 – аспірантура Київського університету імені Бориса Грінченка за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки
Перелік місць роботи
2004-2005 рр – практичний психолог у середній загальноосвітній школі №141 м. Києва.
2005-2007 рр. – викладач Київського міського педагогічного коледжу №3.
2008 - 2013 рр. – викладач кафедри теорії та історії педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка.
2013 2016 рр. – старший викладач кафедри теорії та історії педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка
З 2016 р. - доцент кафедри теорії та історії педагогіки
Теми дисертацій (захищених)
"Спадщина О. Ф. Лазурського (1874-1917) у вимірі вітчизняної експериментальної педагогіки" Громадська активність
- Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
2 | 2 | 1 | 2024.11.30 06:02:22 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 48 | 4 | 2 | 2024.11.28 10:06:26 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 42 | 4 | 2 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
106 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 41 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Inna_Leontieva |
Конференції (71)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11191 | онлайн MeetUP 011 зі здобувачами другого (магістерського) і третього (освітньо- наукового) рівнів вищої освіти, гарантами, представниками груп забезпечення ОПП і ОНП спеціальності 011 Освітні, педагоігчні науки | Виступ-резюме за результатами виступів здобувачів магістерського і освітньо-наукового РВО | Харків | document.pdf | |
11190 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: реалії вищої освіти у контексті викликів сьогодення | Екосистема вищої педагогічної освіти в Україні в умовах глобальних змін: моделі і стратегії | м.Київ | document.pdf | |
11276 | ІX MIЖHAPOДHА ГPIHЧEHKIBCЬKА HAУKOBА ШKOЛА ДЛЯ МАГІСТРАНТІВ , АСПІРАНТІВ, ДOKTOPAHTIB ТА MOЛOДИX ВЧЕНИХ У ГAЛУЗI ЗHAHЬ 01 OCBITA / ПEДAГOГIKA | Модерація дослідницького дня роботи Школи | онлайн | document.pdf | |
11189 | Великодимерська освітня конференція "ДіяЛог" з теми "Психологічне розвантаження та тимбілдінг" | Практики соціально-емоційного навчання | Велика Димерка | ||
10448 | І Міжнародна науково-практична конференція «Тенденції розвитку педагогіки та освіти в умовах цифрових трансформацій (ВyteEd-2024)» | Упровадження ідей екосистемного підходу в сучасному університеті | Харків | document.pdf | |
10010 | VІІІ Міжнародна Грінченківська наукова школа для докторантів, аспірантів і молодих науковців у галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка», спеціальність 011 «Освітні, педагогічні науки» | Координатор наукової школи | онлайн | document.pdf | |
9821 | ФЕНОМЕН РАННЬОГО ДИТИНСТВА: ВИТОКИ, ВИКЛИКИ, ВИМІРИ | Дослідницький компонент у підготовці фахівців до психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей раннього віку | м.Київ | document.pdf | |
9823 | Building Entrepreneurial Ecosystems | in recognition of participation in a 1,5 hour lecture | онлайн | document.pdf | |
9572 | 4th International Conference on History, Theory and Methodology of Learning (ICHTML 2023) | Transgressiveness and innovation: what should a modern teacher be like? | м. Кривий Ріг | document.pdf | |
9822 | V щорічному форумі «ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я: ГРОМАДСЬКІ ТА НЕГРОМАДСЬКІ УСТАНОВИ. СКЛАДНОЩІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ СПІВПРАЦІ» | - | м.Київ | document.pdf | |
9002 | ОГНЕВ’ЮКІВСЬКІ ЧИТАННЯ «ОСВІТА — СУТНІСТЬ ЧАСУ» | Концептуальні засади екосистеми сучасної педагогічної освіти | м.Київ | document.pdf | |
9001 | ПЕДАГОГ ХХІ СТОЛІТТЯ: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОСВІТНІ ІННОВАЦІЇ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ | ФАКТОРИ, ЯКІ ЗНИЖУЮТЬ ЕФЕКТИВНІСТЬ ВЗАЄМОДІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ | м.Київ | document.pdf | |
8938 | VІІ Міжнародна науково-практична конференція «ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ І СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА» | Пріоритетні завдання сучасної педагогічної освіти в умовах військового стану | м. Харків | document.pdf | |
8939 | Вебінар "University and enterprise collaboration - challenges and best practice" в межаж спільного проєкту StarterNetwork стартап інкубатора YEP та Тартуського університету | - | онлайн | document.pdf | |
8676 | Всеукраїнська онлайн-конференція від Genesis «Інтерактивне навчання. Результати наймасштабнішої співпраці ІТ-бізнесу та освіти 2022» | - | онлайн | document.pdf | |
8623 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти | Реалії інноваційності розвитку вищої педагогічної освіти, або коли зникає інтернет | м.Київ | document.pdf | |
8859 | круглий стіл "Цифрова трансформація науки в умовах євроінтеграцї" | слухач | онлайн | document.pdf | |
8675 | VІ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР «ПІДГОТОВКА МАЙСТРА ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ, ВИКЛАДАЧА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ» | Метафорична ділова гра як інноваційний метод навчання | м.Глухів | document.pdf | |
8224 | Проект з розвитку співпраці бізнесу та університетів "Uni-Biz Bridge" | - | м.Київ | ||
7733 | УКРАЇНСЬКИЙ СВІТ БОРИСА ГРІНЧЕНКА | Рідномовна (українська) школа та НУШ: чи втілили ми ідеї Бориса Грінченка? | м.Київ | document.pdf | |
7608 | Суспільно орієнтоване навчання в дії | - | онлайн | ||
7334 | ІІ МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ДУХОВНО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ І НАВЧАННЯ В XXI СТОЛІТТІ» | Дидактичні можливості навчальних кейсів із педагогіки при дистанційному навчанні студентів | м. Харків | ||
7335 | Історія та філософія освіти в незалежній Україні: контроверзи сучасного наукового пізнання | Розвиток критичного мислення здобувачів освіти: debes, ergo potes | м.Київ | document.pdf | |
6898 | Public Health in Ukraine: Modern Challenges and Prospects of Development | VALUE-MOTIVATIONAL COMPONENT OF A HEALTHY LIFESTYLE OF MODERN UNIVERSITY STUDENTS: THE REAL STATE AND LOGIC OF FORMATION | м. Суми | ||
6659 | Онлайн-толока EdCamp Ukraine: для розуму і серця #2/2021 – «Інноваційність у педагогічній професії» | - | Київ | document.pdf | |
6897 | V Міжнародна науково-практична конференція "Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика" | Професійна мобільність як наукова проблема | м. Харків | ||
6034 | Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін | - | м.Київ | ||
6033 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти | ГЕНЕЗА АНДРАГОГІЧНОГО ЗНАННЯ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ | м.Київ | document.pdf | |
6036 | Медіаосвіта та медіаграмотність: досягнення ЄС та перспективи України | - | м.Київ | document.pdf | |
6032 | Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри | Досвід інтеграції історико-педагогічного знання у зміст професійної підготовки сучасного педагога | м.Київ | document.pdf | |
4563 | Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації | СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ | Переяслав-Хмельницький | document.pdf | |
3716 | "Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: Варіативність моделей неперервної педагогічної освіти" | Навчальний квест як засіб інтеграції змісту педагогічної освіти в систему загальної підготовки майбутніх фахівців | Київ | ||
3166 | Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології | Диференціація у вітчизняній шкільній освіті: історичний досвід та сучасні нововведення | Київ | document.pdf | |
2506 | Освітологічні дебати "Випускник ЗВО: диплом чи креатив?" | "Випускник ЗВО: диплом чи креатив?" | Київ | ||
1745 | Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Формування мовної особистості інформаційної доби» | Використання квест-технологій в освітньому процесі: дидактичний аспект | Київ | document.doc | |
1662 | І Всеукраїнська інтернет-конференція \ | ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНО ЗОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ | інтернет-конференція | ||
1660 | Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми сучасного підручника" | Можливості використання електронного навчального посібника з "Історії педагогіки" в освітньому процесі ВНЗ | Київ | ||
1659 | Всеукраїнський науково-практичний семінар "Розвиток освіти в добу Української революції (1917-1921)" | - | Київ | ||
1661 | І Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Сучасна гуманітаристика" | «ЗІРОЧКИ» О. ЛАЗУРСЬКОГО – ГРАФОАНАЛІТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ БАГАТОПРОФІЛЬНОЇ МОДЕЛІ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ | інтернет-конференція | document.pdf | |
1569 | Науково-методологічний семінар з історії освіти | Аналіз сучасного стану досліджень з історії освіти | Київ | ||
1532 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Молодіжна наука в Україні: виклики та перспективи» | Навчання без насилля: феномен шкільного булінгу | Київ | ||
1533 | Київський педагогічний форум "Нова початкова школа - простір нових можливостей" | - | Київ | ||
380 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій | Трансформація пріоритетів педагогічної науки в умовах переходу до постіндустріального суспільства | Київ | ||
382 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція 'Формування державної освітньої політики: філософські, теоретичні та прикладні аспекти' | Педагогічні ідеї вітчизняних діячів експериментальної педагогіки як детермінанта освітніх змін на початку ХХ століття | Київ | ||
381 | Міжвузівські науково-педагогічні читання | Психолого-педагогічні ідеї О.Лазурського та С.Русової (порівняльний аналіз) | м. Київ | ||
406 | Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особис тості, навчальна література, листування | Постать О.Лазурського (1874-1917) крізь призму мікроісторії | Київ | ||
405 | Міжнародна науково-практична конференція 'Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри' | Вивчення педагогічної спадщини О.Ф.Лазурського з позицій компетентнісного підходу | м.Київ | ||
403 | Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю 'Розвиток обдарованості молодшого школяра: діагностика, проектування, психолого-педагогічний супровід! | До питання розвитку обдарованої дитини (за спадщиною О.Лазурського) | Чернігів | ||
404 | Міжнародна науково-практична конференція 'Концептуальна парадигма творчості Тараса Шевченка: лінгвістичний, історичний і мистецтвознавчий контексти' | - | м.Київ | ||
390 | IІІ Всеукраїнський психологічний конгрес з міжнародною участю | Розвиток О.Лазурським теорії і практики застосування методу природного експерименту в навчанні школярів | Київ | ||
391 | Круглий стіл 'Правозахисний рух України в контексті виховання патріота-державника' | Патріотизм як психологічний феномен у структурі особистості (за спадщиною О.Лазурського) | Національна парламентська бібліотека України (Київ) | ||
388 | XIV Всеукраїнська історико-педагогічна науково-практична конференція 'Актуальні проблеми сучасних історико-педагогічних досліджень шкільної освіти' | Спадщина О.Лазурського (1874-1917): експериментальний урок у початковій школі | Київ | ||
392 | ІV Міжнародна науково-практична конференція 'Соціалізація і ресоціалізація особистості в умовах сучасного суспільства' | До питання про соціалізацію особистості у творчій спадщині О.Ф.Лазурського | Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ) | ||
393 | Всеукраїнська наукова конференція 'П*яті сіверянські соціально-психологічні читання' | До проблеми вивчення особистості школяра методом природного експерименту (за спадщиною О.Лазурського) | Чернігів | ||
389 | Всеукраїнська науково-практична конференція 'Проблеми сучасного підручника' | Вплив здобутків експериментальної педагогіки на вітчизняне шкільне підручникотворення на початку ХХ ст. | Київ | ||
386 | VІІ Міжнародна науково-практична конференція 'Проблеми емпіричних досліджень у психології' | Цілісне вивчення особистості дитини методом природного експерименту у спадщині О. Ф. Лазурського | м.Київ, НУ імені Т.Г.Шевченка | ||
383 | Міжнародна науково-практична конференція 'Освітня політика держави: філософія, методологія, практика | Ідеї гуманізації педагогічної освіти у творчій спадщині О.Лазурського | Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) | ||
396 | Всеукраїнський кругдий стіл 'Інноваційний розвиток освіти і науки: проблеми та перспективи' | Спадщина О.Лазурського (1874-1917) у контексті сучсаних інноваційних процесів в освіті | Міжрегіональна академія управління персоналом (Київ) | ||
394 | Міжнародна науково-практична конференція 'Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог' | Експериментально-педагогічні засади реформування вітчизняної освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. | Київ | ||
385 | Звітна науково-практична конференціяза результатами наукових досліджень Інституту педагогіки НАПН України за 2012 рік | О.Ф.Лазурський про феномен формування та розвиток особистості | Інститут педагогіки НАПН України (Київ) | ||
395 | ІІІ щорічна Всеукраїнська науково-практична конференція Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки | До проблеми вивчення дитини у вітчизняних психолого-педагогічних дослідженнях (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) | Київ | ||
384 | Міжнародна науково-практична конференція 'Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства' | Класифікація особистостей за О.Ф.Лазурським (психолого-педагогічний аспект) | Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ) | ||
387 | ХІІ Всеукраїнська науково-практична конференція 'Українська педагогіка 1920-х років - сучасні оцінки і виміри | Становлення і розвиток психолого-педагогічних ідей О.Ф.Лазурського за його листуванням | УДПУ імені Павла Тичини (Умань) | ||
398 | Експрес-конференція 'Проблеми і перспективи професійної підготовки педагогічних кадрів в умовах глобалізації та євроінтеграції' | Про роль і місце історико-педагогічних досліджень у підготовці майбутніх вчителів | Київ | ||
397 | ІІ щорічна Всеукраїнська науково-практична конференція Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки | Виховання особистості в контексті спадщини О.лазурського | Київ | ||
399 | Експрес-конференція 'Професійна соціалізація особистості в педагогічній освіті' | психолого-педагогічні знання як фактор професійної соціалізації майбутніх педагогів | Київ | ||
400 | Міжнародна науково-практична конференція 'Людські цінності і толерантність у сучасному світі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів' | Компетентнісний підхід до формування ціннісних орієнтацій молоді в сучасному глобалізованому світі | Київ | ||
401 | Всеукраїнська науково-практична конференція Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки | Формування комунікативної компетенції студентів старших курсів класичного університету при вивченні дисципліни 'Педагогічна майстерність' | Київ | ||
402 | Міжнародна науково-практична конференція 'Формування ціннісно-мотиваційного ставлення педагогів до проблеми збереження здоров*я' | Формування відповідального ставлення до здоров*я учнів як актуальне завдання професійної підготовки майбутнього вчителя | Київ | ||
1969 | \ | Історико-педагогічний квест як засіб формування громадянських цінностей студентів | Київ | ||
1968 | Науково-метододологічний семінар "Сучасні вимоги до організації та проведення історико-педагогічних досліджень" | - | Київ |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (12)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
45620 | ChatGPT в освітньому процесі вищої школи: Заборонити не можна використовувати | |
42480 | A metaphorical business game in the professional training of corporate education specialists | |
44011 | Realities of innovation in the development of higher pedagogical education, or when the internet disappears | |
39172 | Education reform in Ukraine: the evolution of scientific ideas (2001-2021) | |
38712 | Innovation - a conditio sine qua non of the development of higher pedagogical education? | |
38709 | Personality profiling: does it have a place in modern pedagogical science? | |
31616 | Досвід інтеграції історико-педагогічного знання у зміст професійної підготовки сучасного педагога | |
34875 | Генеза андрагогічного знання: історичний аспект | |
19605 | Освітньо-виховний потенціал природного шкільного експерименту у спадщині О. Лазурського | |
11447 | Вища освіта: досвід і перспективи | |
10946 | Теорія особистості О. Ф. Лазурського | |
6252 | Становлення і розвиток психолого-педагогічних ідей О. Ф. Лазурського за його листуванням |
Фахові видання, що затверджені МОН (19)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49665 | Готовність педагога до інноваційної діяльності: структура, критеріальний апарат, діагностичний інструментарій | |
49664 | Екосистемний підхід як методологічний орієнтир інноваційного розвитку вищої педагогічної освіти | |
48386 | До проблеми розбудови екосистеми вищої педагогічної освіти | |
45651 | Концептуальні засади екосистеми сучасної педагогічної освіти | |
42480 | A metaphorical business game in the professional training of corporate education specialists | |
44011 | Realities of innovation in the development of higher pedagogical education, or when the internet disappears | |
39172 | Education reform in Ukraine: the evolution of scientific ideas (2001-2021) | |
38712 | Innovation - a conditio sine qua non of the development of higher pedagogical education? | |
38709 | Personality profiling: does it have a place in modern pedagogical science? | |
31616 | Досвід інтеграції історико-педагогічного знання у зміст професійної підготовки сучасного педагога | |
34875 | Генеза андрагогічного знання: історичний аспект | |
33453 | Педагогічний кейс як засіб розвитку критичного мислення майбутніх викладачів | |
19605 | Освітньо-виховний потенціал природного шкільного експерименту у спадщині О. Лазурського | |
13486 | Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського | |
6259 | To the problem of study of a child in psychological and pedagogical heritage of A. Lazurskiy (early twentieth century) | |
10946 | Теорія особистості О. Ф. Лазурського | |
6252 | Становлення і розвиток психолого-педагогічних ідей О. Ф. Лазурського за його листуванням | |
6254 | До проблеми індивідуалізації навчально-виховного процесу в кінці ХІХ – на початку ХХ століття | |
6242 | Порівняльний аналіз ідей про шкільні характеристики у дослідженнях вітчизняних учених (кінець ХІХ – початок ХХ століття) |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
28 | Учасник проекту | Британська Рада в Україні | Формування готовності викладачів до здійснення навчання, заснованого на дослідженні | Брит.Рада.pdf | 20.01.2016-31.05.2017 |
Реєстр наукових публікацій (2)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
207 | Педагогічний кейс як засіб розвитку критичного мислення майбутніх викладачів | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/33453/ | 2020 |
390 | Реалії інноваційності розвитку вищої педагогічної освіти, або коли зникає інтернет | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44011/ | 2023 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
58 | Зміст і технології забезпечення якості неперевної педагогічної освіти в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 02.2021 | https://pi.kubg.edu.ua/images/Звіт.pdf |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
40 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Аналітик-дослідник | 03.08.2022 |
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
222 | Системна робота впродовж півріччя | 2017 | 5 |
Підвищення кваліфікації (23)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
267 | Модуль з ІКТ | - | 24.03.2016 | |
1244 | Дидактичний модуль | - | DM.pdf | 02.07.2015 |
1527 | Фаховий модуль (стажування) | - | 15.12.2015 | |
1596 | Інше | - | 01.03.2017 | |
3124 | ІКТ | Інший модуль | наказ № 322.pdf | 10.05.2019 |
3408 | ІКТ | Інший модуль | Сертифікат Леонтьєва .pdf | 25.06.2019 |
3471 | Лідерський | Інший модуль | 28.10.2019 | |
4529 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_464_01.09.20.pdf | 01.09.2020 |
4731 | інше | Інший модуль | 07.12.2020 | |
4840 | ІКТ(енк) | Інший модуль | Наказ 821 від 31.12.2020.pdf | 31.12.2020 |
4932 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 05.01.2021 | |
4975 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 26.02.2021 | |
6069 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 27.pdf | 15.12.2021 |
6104 | Лідерський модуль | Інший модуль | 08.12.2021 | |
6404 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.06.2022 | |
6639 | інше | Інший модуль | 18.09.2022 | |
7008 | ІКТ (енк) | Інший модуль | nakaz_63_01.02.2022.pdf | 01.02.2022 |
7363 | ІКТ (енк) | Інший модуль | nakaz_162_08.04.2022.pdf | 08.04.2022 |
8249 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_398_03.07.2023_compressed.pdf | 03.07.2023 |
8834 | Вчителі 2.0: онлайн-курс із професійного розвитку та наставництва | Інший модуль | certificate (2).pdf | 19.12.2023 |
8848 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 21.12.2023 | |
9561 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль | 01.04.2024 | |
10045 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 330.pdf | 02.04.2024 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (2)
ID | Науковий ступінь | Вчене звання | Посада | Підрозділ | Рік | Реєстраційний номер | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
41 | Кандидат наук | Доцент кафедри | Педагогічний інститут | 2016 | 67671 | Леонтьєва Інна+Петрухан Людмила.PDF | |
625 | Кандидат наук | Доцент кафедри | Факультет педагогічної освіти | 2023 | 119699 |
Зимові та літні школи (2)
ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
3 | Факультет педагогічної освіти | Зимова | VІІ Міжнародна Грінченківська наукова школа для докторантів, аспірантів, молодих вчених та магістрантів у галузі знань «Освіта / Педагогіка» | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2022 | наказ № 306.pdf |
53 | Факультет педагогічної освіти | Зимова | VIIІ міжнародна наукова школа для докторантів, аспірантів, молодих учених та магістрантів з галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка» | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | наказ №727.pdf |
Керівництво науковим гуртком (2)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
37 | Бути успішним педагогом | Упродовж 2016 року (1 раз на місяць) | 10 | Не зазначено | 23.03.2016 |
100 | Школа успішного педагога | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 20 | Не зазначено | 07.04.2017 |
Викладацька діяльність
Нові освітні програми (3)
ID | Підрозділ | Назва | Тип освітньої програми | Діяльність | Дата | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
44 | Факультет педагогічної освіти | Освітній дизайн і коучинг в освіті дорослих | Не міжгалузева | Створення програми | 24.02.2022 | nakaz_157_07.04.2022.pdf |
45 | Факультет педагогічної освіти | Освітній дизайн і коучинг в освіті дорослих | Не міжгалузева | Набір на програму | 26.09.2022 | одкод_д-м-б.pdf |
49 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка середньої освіти | Не міжгалузева | Набір на програму | 04.09.2023 | псо-м-з-к.pdf |
Сертифіковані ЕНК (15)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
107 | Педагогічний менеджмент (4 курс) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2014 | 398 | 01.10.2014 | |
246 | Педагогіка вищої школи (5 курс, ПВШм) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2016 | 200 | 13.04.2016 | |
253 | Історія педагогіки (1 курс) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2016 | 347 | 30.06.2016 | |
430 | Педагогічна етика (3 курс, КВД, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 322 | 10.05.2019 | |
783 | Педагогіка (2 курс, ІСТ, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 464 | 01.09.2020 | |
899 | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1175 | Корпоративна педагогіка та розвиток персоналу (5 курс, КОРП, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 63 | 01.02.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1181 | Професійно-педагогічна культура (5 курс, ПСО, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 63 | 01.02.2022 | 23/24 н.р. |
1192 | Методика корпоративного навчання (5-6 курс, КОРП, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 162 | 08.04.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1196 | Педагогіка і психологія (1 курс, ОМ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 162 | 08.04.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1261 | Професійно-педагогічна комунікація (5-6 курс, ПСО, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 335 | 30.06.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1552 | Освітній дизайн змісту та технологій навчання дорослих (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 398 | 03.07.2023 | 23/24 н.р. |
1579 | Психологія і педагогіка (1 курс, ЦЕ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 699 | 02.11.2023 | − |
1756 | Практика виробнича (асистентська) (5-6 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 330 | 02.04.2024 | – |
1773 | Здоров'язбережувальні технології в освітньому процесі (5 курс, ПСО, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2024 | 420 | 02.05.2024 | – |
Використання ЕНК (27)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
52 | Педагогічний інститут | Історія педагогіки (1 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
311 | Педагогічний інститут | Історія педагогіки (1 курс, Ф, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 2 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
373 | Педагогічний інститут | Педагогіка вищої школи (5 курс, ПВШм, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 5 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
3830 | Педагогічний інститут | Педагогічна етика (3 курс, КВД, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 3 | не враховується | не враховується | 28.12.2018 |
6793 | Педагогічний інститут | Педагогіка (2 курс, ХОР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6797 | Педагогічний інститут | Педагогіка (загальна та спеціальна) (1 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6798 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія (1 курс, ОМ*, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7621 | Педагогічний інститут | Педагогіка (2 курс, ІСТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 3 | 10 | 10.12.2020 |
8333 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | 10 | 10.12.2020 |
8589 | Педагогічний інститут | Педагогіка (3 курс, ІНФ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 31.12.2020 |
8605 | Педагогічний інститут | Педагогічна етика (3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8641 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
10039 | Педагогічний інститут | Педагогіка (3 курс, ІНФ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10597 | Педагогічний інститут | Професійно-педагогічна культура (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11004 | Педагогічний інститут | Методика корпоративного навчання (6 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11164 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11171 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (асистентська) (5-6 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11621 | Педагогічний інститут | Педагогіка (3 курс, МАТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12044 | Педагогічний інститут | Професійно-педагогічна культура (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12063 | Педагогічний інститут | Педагогіка (2 курс, МАТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12653 | Факультет педагогічної освіти | Методика корпоративного навчання (5-6 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12843 | Факультет педагогічної освіти | Професійно-педагогічна комунікація (5-6 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
13467 | Факультет педагогічної освіти | Методика корпоративного навчання (5-6 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13620 | Факультет педагогічної освіти | Професійно-педагогічна культура (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13679 | Факультет педагогічної освіти | Освітній дизайн змісту та технологій навчання дорослих (5 курс, ОДКОД, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13767 | Факультет педагогічної освіти | Психологія і педагогіка (1 курс, ЦЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
13825 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія (1 курс, ОМ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
601 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,73 | 30.12.2016 |
1593 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,72 | 12.01.2017 |
2068 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,90 | 26.12.2018 |
2958 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,83 | 28.12.2019 |
3834 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,66 | 28.12.2020 |
5005 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,76 | 28.12.2021 |
5699 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,80 | 30.12.2022 |
6581 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,82 | 30.12.2023 |