Додаткові відомості
Закінчила з відзнакою Богуславське педагогічне училище (1984)
Закінчила з відзнакою філологічний факультет Київського педагогічного інституту ім. М.Горького, за кваліфікацією вчитель української мови та літератури (1988)
1994-2000 рр. - старший викладач кафедри методики викладання мов і літератур КМІУВ;
2000-2002 рр. - доцент кафедри методики викладання мов і літератур КМІУВ;
2002-2005 рр. - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української мови та літератури і методики навчання філологічного факультету Київського міського педагогічного університету імені Б. Д. Грінченка;
2005-2010 рр. - заступник завідувача кафедри, доцент кафедри української мови та літератури і методики навчання філологічного факультету Київського міського педагогічного університету імені Б. Д. Грінченка;
2011р. - 2016р. - заступник завідувача кафедри з наукової роботи, доцент кафедри української мови Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, учений секретар спеціалізованої вченої ради К.26.133.05 зі спеціальності 13.00.02 - теорія та методика навчання (українська мова);
2012 р. - донині - член редакційної колегії журналу «Українська мова і література в школах України».
2016 р. - 01.09.2020 р. - завідувач кафедри методики мов та літератури Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
з 01.09.2020 р. - завідувач кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
491 | Кафедра мовно-літературної освіти | HHC-1108-2022 | 6 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/36961324 |
615 | Кафедра мовно-літературної освіти | HHC-1108-2022 | 7 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/36961324 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 279 | 8 | 6 | 2024.12.14 10:01:51 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 144 | 6 | 2 |
Індекс цитування в Research Gate (5)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
312 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра мовно-літературної освіти | 27.8 | 0 | 2020 | https://www.researchgate.net/profile/Natalija_Dyka |
670 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра мовно-літературної освіти | 56.7 | 0 | 2021 | https://www.researchgate.net/profile/Natalija-Dyka |
856 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра мовно-літературної освіти | 148.3 | 1 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Natalija-Dyka |
1040 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра мовно-літературної освіти | 217.8 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Natalija-Dyka |
1088 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра мовно-літературної освіти | 333.1 | 2 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Natalija-Dyka |
Конференції (15)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
5967 | ІV Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Технології розвитку мовної особистості: освітні трансформації» | Мовна особистість в освітньому процесі: інноваційні виклики | Інститут післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
5118 | Від словника Бориса Грінченка до сучасних лексикографічних систем | Лексикографічна компетентність як показник фахової підготовки вчителя-словесника | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4909 | Перший Міжнародний науково-практичний WEB-форум «РОЗБУДОВА ЄДИНОГО ВІДКРИТОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ ОСВІТИ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ» | Психологічні механізми розвитку духовної культури особистості педагога | Київ - Харків, Україна | ||
3829 | Сучасний рух науки | Psychological peculiarities of the preparation of teachers for the development of spiritual values and the potential of youth | м. Дніпро | ||
3767 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти | Технології моделювання компетентнісно орієнтованих завдань у закладах загальної середньої освіти | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
3831 | Мова і соціум: етнокультурний аспект | Етнокультурна мовна особистість вчителя-словесника в умовах реалізації Концепції нової української школи | Бердянський державний педагогічний університет | ||
3830 | Троянди й виноград: феномени естетичного і прагматичного в літературі та культурі | Мовний імідж сучасного педагога в умовах реалізації Концепції нової української школи | Бердянський державний педагогічний університет | ||
3766 | Формування мовної особистості в умовах реалізації Концепції нової української школи | Модель професійної компетентності вчителя-словесника в умовах Нової української школи | Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка | ||
3768 | Психолого-педагогічний супровід професійного розвитку педагогічних працівників: стан і перспективи | Мовна особистостість сучасного вчителя в контексті нової парадигми освіти | Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка | ||
2776 | Міжнародна науково-практична конференція "Дослідження різних напрямів розвитку психології та педагогіки" | Формування мовної особистості студента-філолога в умовах модернізації вищої освіти | Одеса | document.pdf | |
2775 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Лінгвістичний і лінгводидактичний дискурсний простір: здобутки і перспективи" | Розвиток мовної особистості вчителя-словесника в умовах реалізації концепції Нової української школи | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2777 | Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Формування мовної особистості інформаційної доби» | Розвиток мовної особистості вчителя-словесника інформаційної доби | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
190 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: від традиції до інновації | Мовна особистість: міждисциплінарний аспект | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
188 | Всеукраїнська науково-практична конференція 'Розвиток національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти: надбання, реалії, перспективи' | Якість засвоєння лінгвістичних понять учнями старшої школи ---передумова формування сучасної мовної особистості | Уманський державний педагогічний університет імені ПавлаТичини | ||
189 | Всеукраїнська наукова конференція 'Українська мовна особистість'. До 200-річчя від дня народження Т. Г. Шевченка та 25-річчя кафедри стилістики української мови | Формування в учнів ЗНЗ мовленнєво-комунікативних умінь під час вивчення граматики | Інститут української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка |
Монографії (колективні) (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
32196 | Елементи медіаосвіти у структурі навчального курсу лексикології в закладах загальної середньої освіти | |
30481 | Реалізація інноваційних технологій на уроках мови у Новій українській школі | |
29458 | Граматична компетентність у структурі мовної особистості учня | |
25487 | Formation of the learner’s linguistic identity on the basis of the synergetic approach |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (7)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49514 | The role of interactive platforms in enhancing self-motivation during distance postgraduate studies | |
46821 | The Impact of Digitalization of Education on the Development of Key Teacher Competencies | |
44471 | Information and information resources as social and personal values of education and of subjects of the educational process in the information era | |
41478 | Decreased learning motivation as a scientific problem of the centuries | |
43204 | Pedagogical context of attributiveness of reflection in traditional and e-learning of future teachers and already working as socially oriented individuals | |
42314 | Permanence of professional self-determination in the conditions of socio-economic transformations and processes in the labor market | |
43667 | The use of electronic educational resources for the formation of rhetoric competence of future teachers in pedagogical colleges |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (23)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
44471 | Information and information resources as social and personal values of education and of subjects of the educational process in the information era | |
46222 | Дистанційна післядипломна педагогічна освіта як засіб розвитку професійної компетентності вчителя | |
46220 | Особливості застосування навчально-ігрових технологій на уроках української мови в закладах загальної середньої освіти | |
43667 | The use of electronic educational resources for the formation of rhetoric competence of future teachers in pedagogical colleges | |
42588 | Особливості конструювання практико-орієнтованих завдань на уроках української мови (5–9 класи) | |
42493 | Професійно-педагогічна комунікація керівника сучасної школи | |
42494 | Робота з текстом на уроках української мови в контексті вимог державного стандарту базової середньої освіти | |
38806 | Формування аксіологічного простору особистості в процесі навчання української мови | |
38809 | Distance learning of the Ukrainian language: features, benefits and prospects | |
39191 | Teaching Tolerance in the Context of CrossCultural Training of Future Professionals | |
34185 | Використання технологій візуалізації в дистанційному навчанні української мови в закладах загальної середньої освіти | |
30369 | The development of emotional intelligence as an important component of language teaching in general secondary education institutions | |
30446 | Організація проєктної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення неологізмів | |
29117 | Формування читацької компетентності учнів: міжнародний методичний досвід | |
24926 | The practice of forming the language identity of a teacher-language and literature in the system of postgraduate pedagogical education | |
26046 | Нова парадигма післядипломної педагогічної освіти: реалізація компетенстнісного підходу | |
22575 | Формування мовної особистості студента на засадах компетентнісного підходу в умовах реформування освіти в Україні | |
22669 | Формування мовної особистості учня загальноосвітнього навчального закладу в умовах реалізації концепції нової української школи | |
18090 | Реалізація когнітивно-комунікативного підходу до навчання синтаксису в профільній школі: від думки до тексту | |
16769 | Реалізація концепту мовної особистості у сучасній лінгводидактиці | |
11573 | Робота з учнями старшої школи над лінгвістичними поняттями: вивчення складнопідрядного речення | |
8991 | Формування самоосвітньої компетентності в учнів профільної школи під час вивчення синтаксису | |
8993 | Засвоєння лінгвістичних понять учнями ЗНЗ під час вивчення синтаксису |
Фахові видання, що затверджені МОН (34)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49718 | Ігрові технології на уроках української мови в контексті компетентнісного навчання | |
49690 | Організація проєктної діяльності на уроках української мови в 7-8 класах в умовах змішаного навчання | |
49623 | Особливості використання англіцизмів у практиці спілкування учнівської молоді | |
49905 | Розвиток читацької компетентності під час опрацювання поезії Миколи Вороного «Інфанта» в 10 класі | |
46222 | Дистанційна післядипломна педагогічна освіта як засіб розвитку професійної компетентності вчителя | |
46220 | Особливості застосування навчально-ігрових технологій на уроках української мови в закладах загальної середньої освіти | |
46756 | Реалізація міжпредметних зв’язків та елементів інтеграції у вивченні української та англійської мов у ЗЗСО | |
48388 | Траєкторія ефективної комунікації вчителя: особливості професійно-мовленнєвого спілкування | |
46227 | Формування інформаційно-цифрової та екологічної компетентностей на уроках української мови та літератури | |
42588 | Особливості конструювання практико-орієнтованих завдань на уроках української мови (5–9 класи) | |
42493 | Професійно-педагогічна комунікація керівника сучасної школи | |
42494 | Робота з текстом на уроках української мови в контексті вимог державного стандарту базової середньої освіти | |
38806 | Формування аксіологічного простору особистості в процесі навчання української мови | |
38809 | Distance learning of the Ukrainian language: features, benefits and prospects | |
34185 | Використання технологій візуалізації в дистанційному навчанні української мови в закладах загальної середньої освіти | |
32195 | Гендерна лінгвістика в системі мовної загальної середньої освіти | |
32192 | Елементи гендерної лінгвістики в шкільному навчанні української мови | |
30369 | The development of emotional intelligence as an important component of language teaching in general secondary education institutions | |
30446 | Організація проєктної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення неологізмів | |
29402 | WORKING WITH A MEDIUM TEXT IN THE CONDITIONS OF MODERNIZATION OF EDUCATIONAL PROGRAMMES ON UKRAINIAN LANGUAGE | |
29117 | Формування читацької компетентності учнів: міжнародний методичний досвід | |
25842 | Есе як актуальний вид навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови | |
26046 | Нова парадигма післядипломної педагогічної освіти: реалізація компетенстнісного підходу | |
25443 | Формування мовної особистості учня основної школи в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського | |
22544 | Формування мовних понять в умовах реалізації концепції Нової української школи (10-11 класи) | |
22281 | Мовна особистість: міждисциплінарний аспект | |
16772 | Реалізація когнітивно-комунікативної методики навчання синтаксису у профільній школі | |
16770 | Засвоєння лінгвістичних понять під час вивчення граматики — як аспект формування мовної особистості | |
16769 | Реалізація концепту мовної особистості у сучасній лінгводидактиці | |
36783 | Робота з учнями старшої школи над лінгвістичними поняттями під час вивчення словосполучення | |
11259 | Якість засвоєння лінгвістичних понять учнями старшої школи — передумова формування сучасної мовної особистості | |
11573 | Робота з учнями старшої школи над лінгвістичними поняттями: вивчення складнопідрядного речення | |
10632 | Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів | |
8989 | Формування лінгвістичних понять в учнів загальноосвітніх навчальних закладів під час вивчення морфології (іменні частини мови) |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
250 | The use of electronic educational resources for the formation of rhetoric competence of future teachers in pedagogical colleges | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43667/ | 2023 |
Організація міжнародних/всеукраїнських наукових конференцій на базі Університету (1)
ID | Назва | Підрозділ | Тип | Місце проведення | Роль | Рік |
---|---|---|---|---|---|---|
15 | Педагог ХХІ століття: дослідження та освітні інновації в умовах воєнного стану в Україні | Інститут післядипломної освіти | Міжнародний науково-практичний форум | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член оргкомітету | 2023 |
Наукове керівництво співробітником Університету, який захистив кандидатську дисертацію (1)
Дослідно-експериментальна робота (3)
ID | Назва дослідно-експериментальної роботи | База (навчальний заклад) | Вид участі | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|
42 | «Організаційно-педагогічна модель розвитку полікультурної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів» | гімназія № 237 | - | Наказ-1035.pdf | |
134 | «Організаційно-педагогічна модель розвитку полікультурної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів» | гімназія № 237 | Науковий консультант | Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf | 2017 - 2022 |
152 | Організаційно-педагогічна модель розвитку полікультурної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів | гімназія № 237 | Науковий консультант | Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf | 2017 - 2022 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
256 | Забезпечення якості професійної діяльності педагогічних працівників міста Києва в системі неперервної педагогічної освіти | Повноцінне дослідження | 09.2022 |
Рекрутинг іноземних педагогів (3)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Залучення | Рік |
---|---|---|---|
1 | Кафедра мовно-літературної освіти | 1-5 педагогів | 2023 |
2 | Кафедра мовно-літературної освіти | 6-10 педагогів | 2023 |
13 | Кафедра мовно-літературної освіти | 6-10 педагогів | 2024 |
Міжнародні, всеукраїнські, регіональні освітні проєкти, програми, педагогічні експерименти (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень | Роль | Рік |
---|---|---|---|---|
3 | Кафедра мовно-літературної освіти | Міжнародний рівень | Науковий консультант | 2023 |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (3)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
151 | Розмовний клуб «Говоримо українською» (організатор, керівник) | 2016 | 3 |
152 | Консультаційно-тренінговий центр «Методична наука - школі» для студентів, які працюють в школі і навчаються в Київському універс | 2016 | 3 |
183 | системна робота впродовж півріччя | вересень-грудень 2017 | 3 |
Підвищення кваліфікації (28)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
101 | Фаховий модуль (стажування) | - | 21.12.2015 | |
503 | Лідерський модуль | - | 26.01.2016 | |
869 | Модуль з ІКТ | - | 392 від 12.06.2017.pdf | 12.06.2017 |
2013 | Інше | - | 20.06.2017 | |
2014 | Інше | - | 20.10.2017 | |
2852 | Інше | Інший модуль | 03.11.2018 | |
3562 | Лідерський | Інший модуль | 08.11.2019 | |
4217 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 11.09.2020 | |
4585 | інше | Інший модуль | 19.11.2020 | |
5889 | інше | Інший модуль | 21.10.2021 | |
5890 | інше | Інший модуль | 30.03.2021 | |
5932 | інше | Інший модуль | 26.11.2021 | |
5933 | інше | Інший модуль | 22.10.2021 | |
6862 | інше | Інший модуль | 20.01.2022 | |
6863 | інше | Інший модуль | 12.10.2022 | |
6864 | інше | Інший модуль | 21.09.2022 | |
6865 | інше | Інший модуль | 07.10.2022 | |
6866 | інше | Інший модуль | 20.10.2022 | |
7992 | Дидактичний | Інший модуль | №5 Витяг Дика Н.М. 1.docx.pdf | 27.01.2023 |
7993 | Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для ЗЗСО в умовах реалізації Типових програм ПК ПП | Інший модуль | №5 Витяг Дика Н.М. 2.docx (1).pdf | 20.02.2023 |
7994 | Дидактичний | Інший модуль | №5 Витяг Дика Н.М. 3.docx.pdf | 01.03.2023 |
7995 | дослідницький | Інший модуль | №5 Витяг Дика Н.М. 4.docx.pdf | 06.04.2023 |
7996 | Розвиток вербального інтелекту педагога в умовах сьогодення | Інший модуль | №5 Витяг Дика Н.М. 5.docx.pdf | 23.05.2023 |
10310 | Дистанційний практикум | Інший модуль | Дика Н..pdf | 31.05.2024 |
10318 | Дистанційний практикум | Інший модуль | Дика Н.pdf | 26.09.2024 |
10494 | Інноваційні виміри мовно-літературної галузі:методичний інструментарій викладача | Дидактичний модуль | Витяг з протоколу_9_Дика Н.М.pdf | 21.11.2024 |
10496 | Дидактичний модуль | Дидактичний модуль | Витяг з протоколу_9_Дика Н.М_2.pdf | 21.11.2024 |
10780 | Інтегровані уроки української мови та літератури як засіб розвитку мовної особистості | Дидактичний модуль | Витяг із протоколу №9_Дика Н.М_3.pdf | 21.11.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (7)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
1279 | освітній форум «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА – 2017-2018 Н.Р. СТАРТ ЧИ ПРОДОВЖЕННЯ ПОСТУПУ» | постійно діючий | Київський університет імені Бориса Грінченка | 21.08.2017 | 3 |
1291 | Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Формування мовної особистості інформаційної доби» | конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 30.05.2017 | 3 |
1300 | ІІ КИЇВСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ФОРУМ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РАЗОМ ДО УСПІХУ» | постійно діючий | Kiev | 23.08.2018 | 2 |
1334 | ІІ КИЇВСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ФОРУМ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РАЗОМ ДО УСПІХУ» | постійно діючий | Kiev | 23.08.2018 | 5 |
1349 | Конструювання компетентнісно-орієнтованних завдань на уроках української мови | семінар | м. Бровари | 22.11.2018 | 2 |
1354 | Науково-методичний кластер «Реалізація компетентнісного підходу на курсах підвищення кваліфікації педагогічних працівників як ос | семінар | м. Олександрія | 12.06.2018 | 5 |
1355 | Науково-методичний кластер "Технології моделювання компетентнісно орієнтованих завдань у закладах загальної середньої освіти" | семінар | Бровари | 23.11.2018 | 5 |
Реалізація проєктів, спрямованих на висвітлення історії Університету і грінченкознавства (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Назва проєкту | Рік |
---|---|---|---|---|
7 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра мовно-літературної освіти | Фільм «Разом до перемоги: діяльність ІПО Університету Грінченка в умовах воєнного стану» | 2022 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (1)
ID | Науковий ступінь | Вчене звання | Посада | Підрозділ | Рік | Реєстраційний номер | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
353 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри | Інститут післядипломної освіти | 2020 | 512320 | - |
Зимові та літні школи (5)
ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
14 | Інститут післядипломної освіти | Літня | Якість освіти в умовах воєнного стану | Київський університет імені Бориса Грінченка | Керівник робочої групи | 2023 | - |
20 | Інститут післядипломної освіти | Зимова | Школа професійного розвитку педагогів | Київський університет імені Бориса Грінченка | Керівник робочої групи | 2023 | - |
25 | Інститут післядипломної освіти | Літня | Відбірково -тренувальні збори для учнів 8-11 класів ІV етапу ХХХІV Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури | Київський університет імені Бориса Грінченка | Керівник робочої групи | 2023 | - |
38 | Інститут післядипломної освіти | Літня | Якість освіти в умовах воєнного часу | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | - |
39 | Зимова | "Школа професійного розвитку педагогів" | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | - |
Освітні заходи (ІПО) (3)
ID | Підрозділ | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|
39 | Кафедра мовно-літературної освіти | Організатор заходу | 2024 | - |
42 | Кафедра мовно-літературної освіти | Організатор заходу | 2024 | - |
45 | Кафедра мовно-літературної освіти | Організатор заходу | 2024 | - |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (13)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43711 | Українська мова: комплексне видання для підготовки до ЗНО та ДПА | |
43712 | Українська мова: тестові завдання у форматі ЗНО | |
39278 | Ukrainian language: a comprehensive publication for preparation for external evaluation and STA | |
39249 | Ukrainian language: test tasks in the format of external evaluation | |
37057 | Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи: Порадник ІІ. З досвіду роботи освітян міста Києва | |
33109 | Українська мова: комплексне видання для підготовки до ЗНО та ДПА | |
29335 | Грінченківські етюди. "Україна! В цьому слові для мене все" | |
36810 | Українська мова: комплексне видання для підготовки до ЗНО та ДПА | |
29590 | Українська мова: тестові завдання у форматі ЗНО | |
25445 | Українська мова: комплексне видання для підготовки до ЗНО та ДПА | |
25446 | Українська мова: тестові завдання у форматі ЗНО | |
11959 | Українська мова за професійним спрямуванням | |
17094 | Українська мова за професійним спрямуванням |
Навчальні та методичні матеріали (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50498 | Методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури в 2024–2025 навчальному році | |
49906 | Особливості викладання української літератури в очному, дистанційному та змішаному форматах: методичні підказки | |
46225 | Мовна особистість сучасного вчтеля в системі неперервної освіти |
Сертифіковані ЕНК (4)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
102 | Сучасна українська літературна мова (3 курс) (Семестр 5) | Інститут філології | Бакалавр | Очна (Денна) | 2014 | 398 | 01.10.2014 | |
103 | Сучасна українська літературна мова (3 курс) (Семестр 6) | Інститут філології | Бакалавр | Очна (Денна) | 2014 | 398 | 01.10.2014 | |
254 | Сучасна українська літературна мова (3 курс, ФУб, з.ф.н.) (Семестр 5) | Інститут філології | Бакалавр | Заочна | 2016 | 347 | 30.06.2016 | |
321 | Сучасна українська літературна мова (морфологія) (3 курс, ФУб, VI семестр, з.ф.н.) | Інститут філології | Бакалавр | Заочна | 2017 | 392 | 12.06.2017 |
Використання ЕНК (1)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
246 | Інститут філології | Сучасна українська літературна мова (3 курс) (Семестр 5) | Магістр | Очна (Денна) | 4 | 5 | не враховується | 26.11.2016 |
Рейтинг викладачів серед студентів (6)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
355 | Кафедра української мови | 4,24 | 29.12.2016 |
1079 | Кафедра української мови | 4,01 | 12.01.2017 |
2442 | Кафедра мовно-літературної освіти | 4,8 | 25.11.2019 |
3332 | Кафедра мовно-літературної освіти | 4,9 | 30.11.2020 |
4247 | Кафедра мовно-літературної освіти | 4.9 | 06.12.2021 |
5132 | Кафедра мовно-літературної освіти | 4.9 | 29.11.2022 |
Підготовка переможців спортивних змагань (2)
ID | ПІБ студента | Назва заходу | Місце проведення заходу | Тип заходу | Призове місце | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|---|---|
5 | Оверчук Оксана Олегівна | ІІІ (міський) етап VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка | Київ | Не зазначено | I | nakaz_donmc_758.pdf | 2016 |
6 | Ключник Тетяна Олександрівна | ІІІ (міський) етап VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка | Київ | Не зазначено | II | nakaz_donmc_758.pdf | 2016 |
Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (7)
ID | Назва заходу | Місце проведення | Дата проведення |
---|---|---|---|
21 | XVII Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика | Інститут післядипломної педагогічної освіти | 09.12.2017 |
31 | VІІІ Міжнародний мовно-літературний конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка | Інститут післядипломної педагогічної освіти | 08.12.2017 |
164 | Конкурс методичних розробок педагогічних працівників навчальних закладів м. Києва з української (рідної) мови | м. Київ | 15.02.2017 |
165 | «Символи моєї держави» | м. Київ | 12.04.2017 |
166 | ХVІ Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, ІІІ (міський) етап | м. Київ | 15.02.2017 |
167 | VІІІ Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, ІІІ етап | м. Київ | 20.12.2017 |
254 | III етап ХVІІІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості | СШ № 81 | 27.12.2018 |
Підготовка переможця студентського наукового конкурсу, турніру, проєкту тощо (2)
Рейтинг викладача за проведення очних занять для педколективів закладів освіти (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Кількість занять | Рік |
---|---|---|---|
11 | Кафедра мовно-літературної освіти | 39 | 2023 |
Рейтинг викладачів серед педагогів (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Оцінка | Рік |
---|---|---|---|
24 | Кафедра мовно-літературної освіти | 49 | 2023 |
76 | Кафедра мовно-літературної освіти | 49 | 2024 |
Нові освітні програми (ІПО) (3)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
---|---|---|---|
12 | Кафедра мовно-літературної освіти | Розробник | 2023 |
13 | Кафедра мовно-літературної освіти | Укладач | 2023 |
51 | Кафедра мовно-літературної освіти | Розробник | 2024 |
Заходи для учнів та педагогів (4)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
---|---|---|---|
11 | Кафедра мовно-літературної освіти | Голова журі | 2023 |
12 | Кафедра мовно-літературної освіти | Член журі | 2023 |
43 | Кафедра мовно-літературної освіти | Голова журі | 2024 |
44 | Кафедра мовно-літературної освіти | Член журі | 2024 |
Експертна діяльність (ІПО) (7)
ID | Підрозділ | Вид діяльності | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|
19 | Кафедра мовно-літературної освіти | Рецензування посібників, наукових робіт, навчальних програм, освітніх проєктів | 2024 | Звіт( наукові роботи-конкурс).doc |
21 | Кафедра мовно-літературної освіти | Рецензування посібників, наукових робіт, навчальних програм, освітніх проєктів | 2024 | Звіт. Літературні ігри.doc |
22 | Кафедра мовно-літературної освіти | Рецензування посібників, наукових робіт, навчальних програм, освітніх проєктів | 2024 | Звіт. Синьоозерна.doc |
23 | Кафедра мовно-літературної освіти | Рецензування посібників, наукових робіт, навчальних програм, освітніх проєктів | 2024 | Звіт( навчальна програма).doc |
24 | Кафедра мовно-літературної освіти | Рецензування посібників, наукових робіт, навчальних програм, освітніх проєктів | 2024 | Звіт.(навчальні посібники-Мієр).doc |
25 | Кафедра мовно-літературної освіти | Рецензування посібників, наукових робіт, навчальних програм, освітніх проєктів | 2024 | Звіт. Літературні ігри.doc |
26 | Кафедра мовно-літературної освіти | Рецензування посібників, наукових робіт, навчальних програм, освітніх проєктів | 2024 | Дика Н.М. Накази.docx |
Розробка медійного контенту (ІПО) (5)
ID | Підрозділ | Вид діяльності | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|
30 | Кафедра мовно-літературної освіти | Створення, розробка та наповнення | 2024 | Дика Н.М. наповненя.docx |
31 | Кафедра мовно-літературної освіти | Створення, розробка та наповнення | 2024 | Дика Н.М. наповненя.docx |
32 | Кафедра мовно-літературної освіти | Створення, розробка та наповнення | 2024 | Дика Н.М. наповненя.docx |
33 | Кафедра мовно-літературної освіти | Створення, розробка та наповнення | 2024 | Дика Н.М. наповненя.docx |
34 | Кафедра мовно-літературної освіти | Створення, розробка та наповнення | 2024 | Дика Н.М. наповненя.docx |
Заходи для учнів-переможців олімпіад (ІПО) (1)
ID | Підрозділ | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|
4 | Кафедра мовно-літературної освіти | Керівник відбірково-тренувальних зборів | 2024 | - |