Додаткові відомості
Освіта
Інститут практичної психології і соціальної роботи «Психогенез» (2000 р.) Перелік місць роботи
2000-2003 спеціалізована школа №17 (практичний психолог)2001 – 2010 Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, лабораторія діагностики та психічного розвитку дитини (молодший науковий співробітник, аспірантка, старший науковий співробітник).
2005-2007 дошкільний навчальний заклад №687 (практичний психолог);
2007-2011 Громадська асоціація підтримки осіб з аутизмом «Сонячне коло».
З 2012 і до тепер Громадська асоціація підтримки осіб з аутизмом «Простір любові».
Активний учасник понад 25 інтеграційно-корекційних таборів для сімей з аутичними дітьми у формі проведення ігрових і арт занять для дітей та семінарів-тренінгів для батьків.
З 2010 аналітично-орієнтований психолог (консультування дорослих та ігрова терапія дітей).
Теми дисертацій (захищених)
«Особливості формування Я-концепції у слабозорих дошкільників» зі спеціальності 19.00.08 – спеціальна психологія (2008 р.) Громадська активність
Українська Спілка Психотерапевтів (УСП) з 15.07.2019 Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 130 | 6 | 3 | 2024.12.14 10:29:31 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 95 | 5 | 1 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
70 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 19 | 0 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Taran_Oksana |
Конференції (13)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11434 | Х Міжнародна науково-практична конференція «КОРЕКЦІЙНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ: СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ У НАЦІОНАЛЬНОМУ ТА СВІТОВОМУ ВИМІРІ» присвячена 100-ччю Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка | Діагностика та формування комунікативних навичок в умовах ігрової діяльності у дітей молодшого дошкільного віку з аутизмом. | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка | document.pdf | |
11435 | МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЯ «СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ СУСПІЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ | Особливості організації логопедичного супроводу дітей дошкільного віку в кризових умовах | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
10064 | ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Корекційно-реабілітаційна діяльність стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» | Актуальні питання організації логопедичного супроводу дітей з розладами аутистичного спектра в умовах інклюзивного освітнього середовища. | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка | document.pdf | |
10065 | ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Корекційно-реабілітаційна діяльність стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» | Теоретичні та прикладні аспекти подолання проблемної поведінки учнів молодших класів з розладами аутистичного спектра в умовах інклюзивного навчання. | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка | document.pdf | |
10066 | Х Міжнародна науково-практична конференція «Корекційно-реабілітаційна діяльність стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» | Актуальні аспекти формування навичок читання у дітей з розладами аутистичного спектра. | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка | document.pdf | |
9730 | : ІІІ Всеукраїнська міждисциплінарна конференція з міжнародною участю: «Інклюзивна освіта: Ідея, стратегія, результат» | Арттерапевтичний супровід родин дітей з особливими освітніми потребами в абілітаційних таборах | Інклюзивно-ресурсний центр Тернопільського університету імені Володимира Гнатюка | document.pdf | |
4818 | Науково-практичний семінар "Арт-терапевтичні технології як інструмент супроводу дітей з особливими освітніми потребамив інклюзивних навчальних закладах України: перспективи та шляхи імплементації" | Учасник конференції | м. Київ | ||
4817 | ХІІ Міжнародна науково-практична конференція "Спеціальна освіта: супровід без обмежень" | Особливості емоційної компетентності дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення | м. Кам'янець-Подільський | ||
4816 | Друга щорічна Всеукраїнська конференція "Освіта дітей з ментальними порушеннями. Права та проблеми" | Учасник конференції | м. Київ | ||
3758 | IV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології: "Педагог в інклюзивному просторі: траєкторія фахової самоактуалізації" | Психологічний супровід сімей, що виховують дитину з особливими освітніми потребами | Переяслов-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди | document.PDF | |
2735 | ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ«СОЦІАЛЬНЕ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ СУСПІЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ: НАУКОВІ ПІДХОДИ ТА СУЧАСНІ ПРАКТИКИ» | Психологічні аспекти сприйняття дитини як суб'єкта професійної взаємодії студентами психолого-педагогічних напрямків підготовки | м. Київ | ||
2730 | IIІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології «ІНКЛЮЗІЯ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ» | Психологічні передумови формування полімодального сприймання у дітей з особливостями психофізичного розвитку | м. Київ | ||
2732 | ХІ Міжнародна науково-практична конференція «Корекційна освіта: історія, сучасність та перспективи розвитку». | ІННОВАЦІЙНЕ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ CASE-STUDY В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЛОГОПЕДІВ) | м. Кам’янець-Подільський |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (16)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49540 | Formation of figurative thinking in senior preschool children with severe speech disorders through the implementation of eidetic techniques | |
49541 | Imaginative thinking formation in senior preschool children with speech disorders | |
43766 | Засоби образотворчого мистецтва як метод формування оптико-просторових уявлень у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією | |
43388 | Harmonization of the sensorimotor state of children with autism as a factor in increasing their adaptive capabilities | |
42420 | Актуальні проблеми формування писемного мовлення в дітей молодшого шкільного віку з розладами аутистичного спектра | |
42421 | Мотиваційний компонент психологічної готовності майбутніх фахівців спеціальної освіти до навчання дітей з аутизмом | |
40788 | Особливості психологічної адаптації до школи в учнів першого класу з порушеннями мовлення в умовах інклюзивного освітнього середовища | |
40787 | Соціально-психологічні чинники ставлення сучасних жінок до материнства | |
38869 | Теоретико-методичні аспекти дослідження полімодального сприймання у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення | |
29397 | Особливості емоційної компетентності дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення | |
30582 | Методичні аспекти дослідження мовної картини світу дітей 5–7 років | |
25613 | Дослідження професійної готовності студентів психолого-педагогічних спеціальностей до роботи з дітьми | |
19509 | Інноваційне застосування методу case-study в професійній підготовці майбутніх фахівців спеціальної освіти (логопедів) | |
10629 | Диагностическая модель игровой деятельности аутичного ребенка | |
18736 | Професійне самовизначення старшокласників у сфері психолого-педагогічного супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку | |
8624 | Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх психологів |
Фахові видання, що затверджені МОН (23)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50616 | Зміст і передумови діяльності батьків дітей з особливими освітніми потребами в міждисциплінарній команді супроводу | |
49260 | Удосконалення змісту діяльності практичного психолога закладу освіти щодо надання додаткових послуг з опорою на міжнародні стандарти | |
48273 | Прикладні аспекти діагностики невербальної комунікації у дитини молодшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра | |
47597 | Актуальні питання збагачення соціокультурного досвіду молодших школярів з порушеннями мовлення засобами АРТ-терапії | |
45422 | Теоретико-прикладні засади арт-супроводу родин, які виховують дітей з розладами аутистичного спектра, в умовах абілітаційних таборів | |
49541 | Imaginative thinking formation in senior preschool children with speech disorders | |
43766 | Засоби образотворчого мистецтва як метод формування оптико-просторових уявлень у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією | |
42420 | Актуальні проблеми формування писемного мовлення в дітей молодшого шкільного віку з розладами аутистичного спектра | |
42421 | Мотиваційний компонент психологічної готовності майбутніх фахівців спеціальної освіти до навчання дітей з аутизмом | |
40788 | Особливості психологічної адаптації до школи в учнів першого класу з порушеннями мовлення в умовах інклюзивного освітнього середовища | |
40787 | Соціально-психологічні чинники ставлення сучасних жінок до материнства | |
38869 | Теоретико-методичні аспекти дослідження полімодального сприймання у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення | |
29397 | Особливості емоційної компетентності дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення | |
30582 | Методичні аспекти дослідження мовної картини світу дітей 5–7 років | |
25613 | Дослідження професійної готовності студентів психолого-педагогічних спеціальностей до роботи з дітьми | |
19509 | Інноваційне застосування методу case-study в професійній підготовці майбутніх фахівців спеціальної освіти (логопедів) | |
22959 | Системне дослідження особливостей засвоєння складоритму дітьми з порушеннями мовлення | |
18433 | Психологічний супровід батьків дітей з розладами аутистичного спектра: проблеми та перспективи | |
10629 | Диагностическая модель игровой деятельности аутичного ребенка | |
18736 | Професійне самовизначення старшокласників у сфері психолого-педагогічного супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку | |
36840 | Освітологічні засади формування образу світу у дошкільників зі зниженим зором | |
18734 | Проблема усвідомлення себе та навколишнього світу дитиною з аутизмом | |
3464 | Психологічний образ світу дитини: проблеми та перспективи дослідження |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
159 | Учасник програми | Британська Рада в Україні | Студентська академічна мобільність в Україні (САМ) | голова Британської Ради в Україні Саймон Вільямс | - | 31.05.2020-11.05.2021 |
Реєстр наукових публікацій (3)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
305 | Соціально-психологічні чинники ставлення сучасних жінок до материнства | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40787/ | 2022 |
306 | Особливості психологічної адаптації до школи в учнів першого класу з порушеннями мовлення в умовах інклюзивного освітнього середовища | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40788/ | 2022 |
545 | Стан сформованості образного мислення в дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/49541/ | 2024 |
Завершені наукові дослідження (3)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
20 | «Корекційно-компенсаторна складова інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в соціальне середовище» | Етап дослідження | 12.2018 | http://il.kubg.edu.ua/2013-10-29-15-01-27/naukova-tema-kafedry/2005-zvit-kafedry-pro-realizatsiiu-naukovoi-temy-kafedry-na-vchenii-radi-universytetu.html |
28 | Технологія формування складоритмічної структури мовлення у дітей дошкільного віку з ООП | Повноцінне дослідження | 10.2019 | http://il.kubg.edu.ua/2013-10-29-15-01-27/naukova-tema-kafedry/2429-promizhnyi-zvit-pro-vykonannia-doslidzhennia-kafedry-spetsialnoi-ta-inkliuzyvnoi-osvity-na-vchenii-radi-universytetu-vid-31-10-2019.html |
152 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
38 | Заняття у дитячому логопедичному центрі «Логотренажер» | 2016 | 5 |
Підвищення кваліфікації (20)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
716 | Фаховий модуль (стажування) | - | 20.01.2014 | |
991 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_28_02_14.pdf | 28.02.2014 |
1693 | Лідерський модуль | - | 12.10.2017 | |
2086 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 02.03.2018 | |
3137 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 19.04.2019 | |
3787 | ІКТ | Інший модуль | Наказ_серт_ЕНК_27_12_19-1.docx | 28.12.2019 |
4431 | інше | Інший модуль | 09.08.2020 | |
4880 | інше | Інший модуль | 31.12.2020 | |
4904 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_812_23.12.20.pdf | 23.12.2020 |
5440 | модуль ІКТ(ЕНК) | Інший модуль | nakaz_385_04.06.21.pdf | 04.06.2021 |
7224 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_335_30.06.2022.pdf | 30.06.2022 |
7335 | Дослідницький (базовий) | Інший модуль | 22.12.2022 | |
8048 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_178_04.04.2023.pdf | 04.04.2023 |
8571 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 26.06.2023 | |
8944 | Інший | Інший модуль | 20.12.2023 | |
9281 | Медіаосвіта: європейські практики | Дидактичний модуль | 21.03.2024 | |
9422 | ШІ | Цифровий модуль | 01.04.2024 | |
9970 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 577.pdf | 28.06.2024 |
9971 | ЛШ Освітнє лідерство | Лідерський модуль | 01.07.2024 | |
10449 | Український правопис у дії:основні зміни та нововведення | Дидактичний модуль | 14.11.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (11)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
78 | «Volunteer training» | Засідання клубу волонтерів | РПМПК Шевченківського району | 25.04.2016 | 2 |
79 | “Навчальна супервізія у підготовці майбутніх логопедів в центрі “Логотренажер” в рамках Фестивалю методик | Презентація діяльності логопедичного центру | Київський університет імені Бориса Грінченка, Тимошенка, 13Б | 11.02.2016 | 2 |
80 | «Логопедичне «Що? Де? Коли?» в рамках Міжнародного дня логопеда | Змагання | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 14.11.2016 | 2 |
371 | «Піскова терапія як метод психокорекції» | Майстер-клас | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 28.04.2016 | 2 |
372 | «Пісочна терапія: практичне керівництво для дій» (цільова група: діти) | Майстер-клас | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 16.05.2016 | 2 |
373 | «Пісочна терапія: практичне керівництво для дій» (цільова група: студенти, викладачі) | Майстер-клас | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 16.05.2016 | 2 |
375 | «Навчання, засноване на дослідженнях. Метод CASE-STUDY» | Інститутський форум “Навчання, засноване на дослідженні в системі забезпечення якості освіти” | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 03.11.2016 | 2 |
1154 | Модель Психолого-педагогічних заходів подолання дислексії в учнів молодшого шкільного віку | Майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.12.2017 | 5 |
1164 | Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення | ІІІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології | Київський університет імені Бориса Грінченка | 10.11.2017 | 10 |
1169 | Активізація мовленнєвої діяльності дитини в сенсорно-пізнавальному просторі інклюзивного навчання | Майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 10.11.2017 | 10 |
1189 | Дитина з особливими освітніми потребами очима батьків | Наукова цукерня, психологічна майстерня | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.05.2017 | 2 |
Зимові та літні школи (2)
ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
36 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Зимова | Всеукраїнська науково-практична школа з інклюзивної освіти | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | наказ №265.pdf |
93 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Зимова | Всеукраїнська науково-практична школа з інклюзивної освіти "Актуальні проблеми якісної освіти дітей з аутизмом" | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2024 | наказ №282.pdf |
Керівництво науковим гуртком (2)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
24 | Логопсихологічна лабораторія | Упродовж 2016 року (1-2 рази на місяць) | 20 | Не зазначено | 25.10.2016 |
109 | Логопсихологічна лабораторія | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 10 | Не зазначено | 29.03.2017 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
10469 | Психологічна готовність дитини до школи |
Сертифіковані ЕНК (11)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
65 | Психологія самосвідомості (6 курс) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2014 | 71 | 28.02.2014 | |
664 | Методологія психологічних і педагогічних досліджень (5 курс, КО, денна) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2019 | 902 | 28.12.2019 | |
853 | Методичні засади роботи з аутичними дітьми (3 курс, КО, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 | 22/23 н.р. |
1044 | Розлади аутистичного спектра як вид дизонтогенезу (3 курс, КО, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 385 | 04.06.2021 | 22/23 н.р. |
1277 | Системна допомога дітям молодшого шкільного віку з розладами аутистичного спектра (5 курс, ВА, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 335 | 30.06.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1280 | Загальна та спеціальна психологія (1 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 335 | 30.06.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1337 | Актуальні проблеми та методологія досліджень у спеціальній та інклюзивній освіті (5 курс, ЛОГ, ВА, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 | 23/24 н.р. |
1433 | Системна допомога дітям раннього та дошкільного віку з розладами аутистичного спектра (5 курс, ВА, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 178 | 04.04.2023 | − |
1549 | Комплексна діагностика при порушеннях мовлення з консультуванням (2-3 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 398 | 03.07.2023 | 23/24 н.р. |
1678 | Актуальні проблеми та методологія досліджень у спеціальній та інклюзивній освіті (5 курс, СПІН, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 843 | 25.12.2023 | − |
1863 | Наукові підходи до вивчення аутизму, системна допомога дітям раннього та дошкільного віку з розладами аутистичного спектра (5 курс, ВА, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 577 | 28.06.2024 | – |
Використання ЕНК (40)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5356 | Інститут людини | Методологія психологічних і педагогічних досліджень (5 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 27.12.2019 |
5633 | Інститут людини | Психолого-педагогічна діагностика дітей з порушеннями мовлення (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
6131 | Інститут людини | Виробнича (за напрямом підготовки в закладах освіти) практика (6 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6143 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика зі спеціалізації ППДДА (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6164 | Інститут людини | Виробнича практика зі спеціалізації "Спеціальна психологія" (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6999 | Інститут людини | Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами (3 курс, КВД, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7005 | Інститут людини | Психологія (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7079 | Інститут людини | Сімейне консультування батьків аутичної дитини (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7538 | Інститут людини | Методичні засади роботи з аутичними дітьми (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
7641 | Інститут людини | Переддипломна (науково-дослідна) практика (6 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7711 | Інститут людини | Практика зі спеціалізації "Спеціальна психологія" (6 курс, ЛОГ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7849 | Інститут людини | Психолого-педагогічна діагностика дітей з порушеннями мовлення (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8503 | Інститут людини | Курсова робота зі спеціалізації (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8533 | Інститут людини | Методологія психологічних і педагогічних досліджень (5 курс, КО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8593 | Інститут людини | Педагогіка (загальна та спеціальна): Основи психолого-педагогічних досліджень (1 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8762 | Інститут людини | Розлади аутистичного спектра як вид дизонтогенезу (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
9425 | Інститут людини | Психологічне консультування (2 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9433 | Інститут людини | Психологія (1-2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9436 | Інститут людини | Психолого-педагогічна діагностика дітей з порушеннями мовлення (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 30.11.2021 |
9902 | Інститут людини | Курсова робота (на вибір з фахових дисциплін) (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9981 | Інститут людини | Методичні засади роботи з аутичними дітьми (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10192 | Інститут людини | Психологічне консультування (2 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10233 | Інститут людини | Розлади аутистичного спектра як вид дизонтогенезу (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
10981 | Інститут людини | Практика зі спеціалізації "Спеціальна психологія" (6 курс, ЛОГ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11118 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика зі спеціалізації ППДДА (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11147 | Інститут людини | Виробнича практика зі спеціалізації "Спеціальна психологія" (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11385 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика ІРЦ (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11467 | Інститут людини | Загальна та спеціальна психологія (1 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12039 | Інститут людини | Загальна та спеціальна психологія (1 курс, ЛОГ, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12350 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методичні засади роботи з аутичними дітьми (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12423 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Розлади аутистичного спектра як вид дизонтогенезу (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 3 | 31.12.2022 |
12743 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Актуальні проблеми та методологія досліджень у спеціальній та інклюзивній освіті (5 курс, ЛОГ, ВА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12748 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Загальна та спеціальна психологія (1 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 31.12.2022 |
12755 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Системна допомога дітям молодшого шкільного віку з розладами аутистичного спектра (5 курс, ВА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
13164 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методичні засади роботи з аутичними дітьми (3 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13600 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Актуальні проблеми та методологія досліджень у спеціальній та інклюзивній освіті (5 курс, ЛОГ, ВА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13606 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Загальна та спеціальна психологія (1 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 5 | 31.12.2023 |
13624 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Комплексна діагностика при порушеннях мовлення з консультуванням (2-3 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13628 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Системна допомога підлітками та молоді з розладами аутистичного спектра (2 курс, ВА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2023 |
13770 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Актуальні проблеми та методологія досліджень у спеціальній та інклюзивній освіті (5 курс, СПІН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
660 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,55 | 30.12.2016 |
1465 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,80 | 12.01.2017 |
2307 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,73 | 27.12.2018 |
3175 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,73 | 28.12.2019 |
4086 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,85 | 28.12.2020 |
4922 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,91 | 28.12.2021 |
5775 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,88 | 30.12.2022 |
6663 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,96 | 30.12.2023 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (3)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
10 | Куца Іванна Романівна | V | Корекційна та соціальна педагогіка | I | 2017 |
196 | Лахно Аліна Олегівна | IV | Спеціальна освіта (за нозологіями) | I | 2022 |
247 | Михальченко Марія Миколаївна | IV | Соціальна та економічна інклюзія | I | 2024 |