Додаткові відомості
Освіта
Київський державний педагогічний інститут імені О.М.Горького за спеціальністю "педагогіка та психологія (дошкільна)" Перелік місць роботи
З 1991р. по 2008р. працювала: асистент кафедри психології Київського державного педагогічного інституту імені О.М.Горького; Вчитель початкових класів загальноосвітньої школи № 41 м. Києва;
Викладач психолого-педагогічних дисциплін Національного медичного університету імені О.О.Богомольця; Доцент кафедри психології Київського національного лінгвістичного університету; Професор кафедри дистанційного навчання Інституту заочного та дистанційного навчання Національного авіаційного університету.
Теми дисертацій (захищених)
«Формування запитування у дітей 6-7 років»«Психологічні основи формування професійної індивідуальності майбутніх учителів»
Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
4 | 6 | 1 | 2024.11.30 06:01:55 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (3)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
88 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | - | 4 | 0 | 2021 | - |
299 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | FWM-9774-2022 | 8 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/28120171 |
468 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | FWM-9774-2022 | 8 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/28120171 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 1139 | 13 | 18 | 2024.12.19 14:00:47 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 808 | 10 | 10 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
69 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 28.2 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Serhieienkova_Oksana_P |
Конференції (6)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11132 | «СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ СУСПІЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ» | без доповіді | м. Київ, Україна | document.pdf | |
4471 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція "2019-Ukrainian Mental Health Conference" | Учасник конференції | м. Київ | ||
4468 | Міжнародний науково-практичний семінар "СИСТЕМА ЛЮСТРА: методологіяб технологіяб впровадження" | учасник Міжнародного науково-практичного семінару | Київ | ||
4469 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Психологічні вектори розвитку гуманітарної освіти в умовах євроінтеграції освітнього простору: результати і перспективи дослідження" | Учасник конференції | м. Дрогобич | ||
4470 | ІІІ Міжнародна науково-практична конференція "Психоонкологія-2019" | Учасник конференції | м. Київ | ||
4467 | International Course in Organizational Psychology \ | Certificate of Participant № 00256 | Kyiv |
Монографії (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
4991 | Психологія індивідуальності фахівця освітньої сфери |
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
40917 | Свідомість як процес і результат «співвіднесення Я зі світом» |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (11)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48547 | Self-Development as a Vector of Sustainable Development of Society: The Perspective of Ukrainian Students | |
46897 | Precariat As an Anomic Vector ofthe Shadow Economy: Challenges and Threats to the Sustainable Development of Society | |
46246 | Bridging Education and Sustainable Development: Assessing Future Psychologists’ Perspectives | |
41789 | Psychological Aspects of Professional Development: Through the Eyes of Students and Professors | |
42550 | Real and Virtual Space of Life Activities of Ukrainian Adolescents in War Conditions | |
40919 | Behavioral Analysis of Individuals in Crises | |
39758 | Actitud valorativa de la juventud estudiantil hacia el estilo de vida saludable y la actividad física como factores que contribuyen a su éxito | |
36913 | Research of relationship of functional-role positions (ego-states) with indicators of future specialists’ independence | |
36361 | Semantic Universals of the «Picture of the World» of Future Counseling Psychologists | |
28656 | PECULIARITIES OF PERSONAL SELF-IMPROVEMENT IN EARLY AND LATE ADOLESCENCE | |
20467 | Professional reflection of psychology students: the way of enchancement |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (14)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50091 | Self-realization as a Driver of Sustainable Social Development: Balancing Individual Goals and Collective Values | |
49128 | Реалізація ідей сталого розвитку суспільства у баченні Майбутніх психологів | |
48483 | Kompetencje kluczowe w ujęciu międzynarodowym i trening model rozwoju kompetencji osobistych i społecznych | |
45744 | Проблема адаптації сучасних підлітків до умов шкільного навчання | |
42412 | Проблема усвідомлення особистістю покликання: теоретико-емпіричні аспекти | |
41789 | Psychological Aspects of Professional Development: Through the Eyes of Students and Professors | |
37089 | Динаміка академічної прокрастинації студентів | |
31751 | Психологічні засади успішностіф професійного становлення студентів-психологів | |
30491 | Роль рефлексивності майбутніх психологів у переживанні криз професійного навчання | |
24719 | До питання самоменеджменту учнівської молоді | |
20467 | Professional reflection of psychology students: the way of enchancement | |
19818 | Вплив тривожності на пізнавальну діяльність студентів під час навчання у ВНЗ | |
20245 | Рефлексія як механізм професійної самореалізації викладача вищої школи | |
4383 | Психологічна теорія і методологія дослідження особистості в освітології |
Фахові видання, що затверджені МОН (25)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50352 | Особистісна криза як предиктор посттравматичного стресового розладу студентської молоді | |
49128 | Реалізація ідей сталого розвитку суспільства у баченні Майбутніх психологів | |
48483 | Kompetencje kluczowe w ujęciu międzynarodowym i trening model rozwoju kompetencji osobistych i społecznych | |
45744 | Проблема адаптації сучасних підлітків до умов шкільного навчання | |
42412 | Проблема усвідомлення особистістю покликання: теоретико-емпіричні аспекти | |
37089 | Динаміка академічної прокрастинації студентів | |
36361 | Semantic Universals of the «Picture of the World» of Future Counseling Psychologists | |
36359 | Вплив зовнішнього середовища та психологічні умови на розвиток здатності молоді до підприємницької діяльності | |
31751 | Психологічні засади успішностіф професійного становлення студентів-психологів | |
30491 | Роль рефлексивності майбутніх психологів у переживанні криз професійного навчання | |
30013 | Гармонізація становлення особистості майбутнього фахівця | |
29174 | Формування психолоічної готовності студентв до майбутньої професійної діяльності | |
24719 | До питання самоменеджменту учнівської молоді | |
24034 | Суб’єктність як чинник становлення особистості майбутнього фахівця | |
24386 | Дослідження емоційної сфери в юнацькому віці | |
19720 | Криза фахового навчання як підгрунтя емоційного вигорання студентів | |
19706 | Життєвий успіх як когнітивна категорія студентів | |
23822 | Analysis of correlation rates of personality's motivational sphere indicators | |
15622 | Психологічні чинники розвитку мотиваційної сфери особистості сучасного студента | |
7144 | До проблеми самостійності у працевлаштуванні випускників вищої школи | |
4383 | Психологічна теорія і методологія дослідження особистості в освітології | |
844 | Professional Identity in Practice of Personality Training | |
4982 | Професійна підготовка педагогів: досвід міждисциплінарного дослідження | |
1095 | | |
4976 | Психологічні основи формування інноваційної готовності майбутніх учителів |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (3)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
94 | Член робочої групи | Посольство США в Україні | «Навколишнє середовище для кожного: уявлення та роздуми» | Шарі Вільсон, США shari@projcentral.co | проект_ІЛ.pdf | 01.09.2017-30.05.2018 |
174 | Учасник проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Розвиток кар’єрного радництва для України CARE | Carita Cruz, Career Guidance Counsellor , HAMK | наказ №667.pdf | 01.08.2023-31.12.2025 |
179 | Учасник проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Розвиток кар’єрного радництва для України CARE | Carita Cruz, Career Guidance Counsellor , HAMK | наказ №667.pdf | 01.08.2023-31.12.2025 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (3)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
23 | Особливості самовдосконалення особистості у період раннього та пізнього підліткового віку | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/28656/ | 2019 |
139 | Behavioral Analysis of Individuals in Crises | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40919/ | 2022 |
329 | Bridging Education and Sustainable Development: Assessing Future Psychologists’ Perspectives | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/46246/ | 2024 |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
317 | Свідомість як процес і результат «співвіднесення Я зі світом» | монографія | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40917/ | 2022 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
520 | Університет прикладних наук, Хяме (Фінляндія) | «Розвиток кар’єрного радництва для України CARE» | 08-14.10.2023 | Carita Cruz, EDU Research Unit, HAMK, carita.cruz@hamk.fi | Учасник проєкту |
Консультування співробітника Університету, який захистив докторську дисертацію (1)
Заявки на колективні гранти (2)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
204 | Проекти Жана Моне «Інтеграція в Європейський науковий простір (IESS)» | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
433 | Elderly people and global European safety | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
146 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (19)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
715 | Фаховий модуль (стажування) | - | 28.11.2017 | |
921 | Модуль з ІКТ | - | stazh_03_06_15_d2.pdf | 03.06.2015 |
1588 | Дидактичний модуль | - | Сергєєнкова О.П.2.pdf | 13.05.2017 |
1780 | Дослідницький модуль | - | 20.10.2017 | |
1809 | Лідерський модуль | - | 01.12.2017 | |
2659 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 20.09.2018 | |
2660 | Інше | Інший модуль | 04.04.2018 | |
4562 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_706_11.11.20.pdf | 11.11.2020 |
5578 | інше | Інший модуль | 24.09.2021 | |
6605 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 24.06.2022 | |
7219 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_335_30.06.2022.pdf | 30.06.2022 |
8497 | Інший | Інший модуль | Certificate 4.pdf | 12.02.2023 |
8498 | Діалог та медіація: Шлях до порозуміння | Інший модуль | 17.02.2023 | |
8499 | Інший | Інший модуль | Certificate2.pdf | 02.03.2023 |
8501 | Інший | Інший модуль | Certificate 5.pdf | 10.02.2023 |
8502 | Життєстійкість молоді в умовах криз | Інший модуль | Certificate 6.pdf | 10.02.2023 |
8503 | Адаптація до цивільного життя. Курс для ветеранів та ветеранок | Інший модуль | Certificate 7.pdf | 10.02.2023 |
8504 | Сам собі терапевт. Інструменти психологічної самодопомоги для ветеранів та ветеранок | Інший модуль | Certificate 8.pdf | 10.02.2023 |
8505 | Управління якістю в охороні здоров'я | Інший модуль | Certificate 1.pdf | 26.03.2023 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (3)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
212 | «Психологія в коміксах» | Презентаційний тренінг | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 16.05.2016 | 2 |
999 | “Навчання, засноване на дослідженнях в системі забезпечення якості освіти” | Інститутський форум | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 03.11.2016 | 2 |
1146 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій | Всеукраїнська науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.12.2017 | 5 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
5149 | Самопізнання |
Підручники, навчальні посібники (колективні) (18)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49722 | Я - студент | |
46143 | Я — студент | |
44698 | Сходинки зростання. Практикум до навчального посібника «Я — студент» | |
41852 | Я — студент | |
37185 | Я — студент | |
31809 | Сходинки зростання. Практикум до навчального посібника «Я — студент» | |
31834 | Я — студент | |
27967 | Сходинки зростання. Практикум до навч. посіб "Я - студент" | |
27966 | Я — студент | |
25586 | Сходинки зростання. Практикум до навч. посіб "Я - студент" | |
20983 | Сходинки зростання. Практикум до навч. посіб "Я - студент" | |
20107 | Я — студент | |
16478 | Сходинки зростання: практикум до навчального посібника "Я - студент" | |
14990 | Я — студент | |
11357 | Сходинки зростання. Практикум до навч.посібника "Я - студент" | |
10195 | Я — студент | |
3852 | Я – студент: навч.посіб | |
6657 | Я – студент: навч.посіб |
Навчальні та методичні матеріали (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46469 | Методичні вказівки до виконання кваліфікаційних робіт спеціальність 053 «Психологія» освітній рівень - перший (бакалаврський) освітня програма 053.00.03 Психологія бізнесу та управління | |
42608 | Психологічні технології відбору та роботи з персоналом Методичні вказівки до виконання курсових робіт | |
12971 | Мотиваційна сфера особистості: діагностично-розвивальний путівник | |
5980 | Психологічний словник |
Сертифіковані ЕНК (2)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
810 | Кризова психологія з практикумом (5 курс, ЕКП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 706 | 11.11.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1276 | Психологія бізнесу та підприємництва (2 курс, ПБУ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 335 | 30.06.2022 | 23/24 н.р. |
Використання ЕНК (5)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6533 | Інститут людини | Кризова психологія з практикумом (5 курс, ЕКПС, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
7841 | Інститут людини | Психологія бізнесу та підприємництва (2 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
9883 | Інститут людини | Кризова психологія з практикумом (5 курс, ЕКПС, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 30.11.2021 |
10833 | Інститут людини | Психологія бізнесу та підприємництва (2 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
13133 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кризова психологія з практикумом (5 курс, ЕКП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
640 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 3,65 | 30.12.2016 |
1420 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,59 | 12.01.2017 |
2257 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,45 | 27.12.2018 |
2887 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 3,91 | 28.12.2019 |
4036 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,00 | 28.12.2020 |
4437 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,05 | 28.12.2021 |
5740 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,68 | 30.12.2022 |
6607 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,28 | 30.12.2023 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
82 | Михайловська Олена Сергіївна | IV | Педагогічна та вікова психологія | I | 2019 |