Додаткові відомості
2017 - Board Certified Behavior Analyst
сертифікований поведінковий аналітик
2013 - 2015 - Master of Education in Autism and Applied Behavior
Analysis, Endicott College, Beverly, MA, USA
магістр освіти у галузі аутизму і прикладного
аналізу поведінки
2009 - 2010 - Post-Baccalaureate
Certificate in Autism Spectrum Disorders, University of St Thomas, Minneapolis, MN, USA
фахівець по роботі з дітьми з аутизму
1988 - 1993 - Bachelor of Arts in Russian and Soviet Studies, University of Manchester, United Kingdom
2025 - Редакційна група видання "Визуальний глосарій Прикладного Аналізу Поведінки (ПАП)" Шабутані, М.
2025 - Редакційна група видання "AFLS Оцінювання функціональних життєвих навичок" Джеймс В. Партінгтон та Майкл М. Мюллер
2024 - Український Інститут Прикладного Аналізу Поведінки - Співзасновник та директор. Підготовка та викладання курсів прикладного аналізу поведінки. Курс сертифікований ІВАО (міжнародною організаціею аналізу поведінки).
2023 - Український Інститут Прикладного Аналізу Поведінки - Співзасновник та директор. Підготовка курсів.
2023 - Консультування та проведення тренінгу для батьків-біженців дітей з особливими освітніми потребами з України (Бухарест, Румунія)
2023 - Проведення тренінгів для фахівців Інклюзивно-ресурсного центру Олевської міської ради на тему: «Алгоритм планування, реалізації та моніторингу міждисциплінарного супроводу дітей з аутизмом з опорою на SMART-цілі»
2022 - 2022 - Alinea - Проєкт «Супровід урядових реформ в Україні» - міжнародний експерт з питань дітей з інвалідністю. Розробка системи оцінювання дітей з інвалідністю та написання тренінгу для соціальних робітників, Київ
2021 - 2022 - UNIQUE people - супервізія фахівців в центрі для дітей з ООП, Київ
2021 - 2021 - Child Autism UK - організація для батьків та фахівців щодо втручання дітей з аутизмом по принципах прикладного аналізу поведінки, Лондон, Англія
2016-2020 - Eagle House School - школа для дітей з аутизмом, Лондон, Англія
2012-2014 - Громадська організація „Системна допомога дітям з аутизмом „Маленький Принц”, Київ
2010-2012 - Fraser Child and Family Center - центр для дітей з аутизмом, США
Behavior Analytic Certification Board
International Behavior Analysis Organization
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 0 | 0 | 0 | 2025.10.27 12:41:11 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 0 | 0 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 886 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 0.00000 | 0 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Sophie-Ganevitch |
Конференції (9)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 12312 | Етика | Етика | США (ондайн) | document.pdf | |
| 12311 | Constructionist conference | Робота з учнями з РАС | США (ондайн) | document.pdf | |
| 9864 | Оцінювання та втручання для проблемної поведінки | Методи керування поведінкою | Онлайн, США | document.pdf | |
| 12310 | Супервізія | Супервізія | Лондон (онлайн) | document.pdf | |
| 9539 | Disability and Autism inclusion | Аутизм та інклюзія | Іпсвіч, Англія |
|
|
| 9537 | Autism: Research-Based Solutions | Аутизм - дослідження та практика | Солванг, США | document.pdf | |
| 8967 | UK Society for Behaviour Analysis | Прикладний Аналіз Поведінки | Лондон, Англія | document.pdf | |
| 8502 | OBM Conference | Лідерство | Онлайн (з США) | document.pdf | |
| 8501 | European Association for Behavior Analysis | Behavior Analysis | Тампере, Фінландія | document.pdf |
Фахові видання, що затверджені МОН (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49992 | Моделювання програми становлення адаптивних навичок у дітей молодшого шкільного віку з аутизмом з опорою на метод «Прикладний аналіз поведінки» |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
| ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 188 | Учасник проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Міст до інклюзії: розвиток цінностей інклюзивної освіти для осіб з особливими освітніми проблемами (BRAVE) | Carita Cruz, EDU Research Unit , HAMK | наказ №688.pdf | 01.09.2024-31.12.2025 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 894 | Університет прикладних наук, Хяме (Фінляндія) | Міст до інклюзії: розвиток цінностей інклюзивної освіти для осіб з особливими освітніми проблемами (BRAVE) | 05.04.2025 - 12.04.2025 | Фізична | Carita Cruz, EDU Research Unit, HAMK, carita.cruz@hamk.fi | учасник проєкту | hamk-mobility.pdf |
| 766 | Університет прикладних наук, Хяме (Фінляндія) | Університет прикладних наук, Хяме (Фінляндія) | 19.10 - 27.10.2024 | Фізична | Carita Cruz, EDU Research Unit, HAMK, carita.cruz@hamk.fi | Учасник проєкту | BRAVE Invitation Letter signed-3.pdf |
Заявки на колективні гранти (1)
| ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 854 | BRAVE | TFK program | Коллективний | - | 2024 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (4)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12352 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 213 ЕНК.pdf | 02.04.2025 00:00 |
| 11821 | LMS Moodle як засіб реалізації диференційованого навчання | Цифровий модуль |
|
27.03.2025 00:00 |
| 9414 | ШІ | Цифровий модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 8668 | Інший | Інший модуль |
|
22.11.2023 00:00 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (1)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2090 | Прикладний аналіз поведінки в контексті системної допомоги особам з аутизмом (1 курс, 2р ВО, СПІН, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2025 | 213 | 04.03.2025 02:00 | – |
Використання ЕНК (1)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 12052 | Інститут людини | Структуроване навчання (5 курс, ВА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 02:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (3)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7575 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,94 | 31.12.2024 00:00 |
| 6659 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,95 | 30.12.2023 00:00 |
| 5786 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,99 | 30.12.2022 00:00 |