Додаткові відомості

Освіта

У 2011 році закінчила Київський національний університет імені Тараса Шевченка за спеціальністю «Мова та література (японська, англійська) і переклад» та отримала кваліфікацію магістра філології, філолога-дослідника, викладача ВНЗ (японська мова та література, англійська мова), перекладача з японської та англійської мов. 

Протягом року проходила стажування в Університеті Тенрі (м. Нара, Японія) в якості студента за обміном. 

З листопада 2012 року навчається в аспірантурі (заочна форма) Київського університету імені Бориса Грінченка за спеціальністю 10.01.06 –теорія літератури. Затверджено тему дисертаційного дослідження «Феномен ніккі як жанру японської художньо-мемуарної прози (на матеріалі щоденників епохи Хейан)».

Перелік місць роботи

На посаді викладача в Інституті філології Київського університету імені Бориса Грінченка працює з вересня 2011 року.

Теми дисертацій (захищених)
не встановлено
Громадська активність
Заступник завідувача кафедри з наукової роботи

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекси цитування Google Академії

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
За весь період 0 0 0 2017.12.29 11:16:14 Перейти на сторінку link
За останні 5 років 0 0 0

Індекс цитування в Research Gate (1)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Research Interest Score h-індекс (без самоцитування) Рік Покликання
18 Факультет східних мов Кафедра японської мови і перекладу 2.6 0 2024 https://www.researchgate.net/profile/Alina_Hilevych

Конференції (6)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
3977 III Всеукраїнська науково-практична конференція "Актуальні проблеми літературознавства та мовознавства" Hard & soft skills сучасного 教師(викладача): проблеми викладання східних мов в ХХІ столітті. Київський університет імені Бориса Грінченка document
3978 І Всеукраїнський науково-методичний семінар викладачів китайської мови PowerPoint, Prezi як засіб візуалізації в навчальному процесі зі східних мов Київський університет імені Бориса Грінченка document
3975 Освітологія-2018: Якість освіти України, сучасні виклики та пріоритети розвитку ネットワークに集中して:Ефективне використання мережевих трендів для підвищення якості вивчення східних мов. Київський університет імені Бориса Грінченка document
3976 IX Міжнародна науково-практична конференція "Літературний процес: полівекторність сучасного світу (людина, рух, простір, час) Фрагментарність ніккі-бунгаку: проблема передачі плину часу в щоденниково-мемуарній прозі японської літератури. Київський університет імені Бориса Грінченка document
3060 Всеукраїнська науково-практична конференція “ПИТАННЯ СХОДОЗНАВСТВА В УКРАЇНІ” Документальність як константна риса щодениковості в японських середньовічних ніккі Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна document
3061 ДЕСЯТА МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «Десятирічний ювілей: оцінка досягнень та подальший розвиток» До питання про жанрову ідентифікацію хейанської прози ніккі-бунгаку Київський національний університет імені Тараса Шевченка document.doc

Заявки на колективні гранти (1)

ID Назва проєкту Грантодавач Вид гранту Документ, що засвідчує Рік
119 Клас Конфуція Київського університету імені Бориса Грінченка Посольство Китайської Народної Республіки в Україні Коллективний - 2018

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (9)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
1823 Модуль з ІКТ - document 01.12.2017
2225 Дослідницький модуль Інший модуль document 30.05.2018
2271 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (в Україні) document 20.06.2018
2493 Модуль з ІКТ Інший модуль 05-06_18_pk.pdf 04.09.2018
3014 Лідерський модуль Фаховий модуль (за кордоном) document 27.03.2019
3745 ІКТ Інший модуль nakaz_768_11.11.2019.pdf 11.11.2019
4034 Дидактичний модуль Інший модуль document 28.02.2020
10935 Canva як засіб візуалізації навчальних матеріалів та результатів наукових досліджень Цифровий модуль document 19.12.2024
11020 Сертифікація ЕНК Цифровий модуль наказ №1006-дод2.pdf 31.12.2024

Викладацька діяльність

Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)

ID Назва Рік
26231 ХІРАГАНА Навчальний посібник для студентів 1 курсу

Сертифіковані ЕНК (2)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу Термін пролонгації
592 Методика викладання мовознавчих і літературознавчих дисциплін (5 курс, ФІН, денна) Інститут філології Магістр Очна (Денна) 2019 768 11.11.2019
2017 Навчальна практика (філологічна / безвідривна) (1-2 курс, 1р ВО, МЛЯ, очна) Кафедра японської мови і перекладу Бакалавр Очна (Денна) 2024 1006 31.12.2024

Використання ЕНК (1)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
5317 Інститут філології Методика викладання мовознавчих і літературознавчих дисциплін (5 курс, ФІН, денна) Магістр Очна (Денна) 7 не враховується 10 27.12.2019

Рейтинг викладачів серед студентів (5)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
1031 Кафедра східних мов і перекладу 4,91 12.01.2017
1891 Кафедра східних мов і перекладу 4,86 26.12.2018
2519 Кафедра східних мов і перекладу 4,42 28.12.2019
3623 Кафедра східних мов і перекладу 4,89 28.12.2020
7791 Кафедра японської мови і перекладу 4,93 31.12.2024

Заходи мистецького спрямування (2)

ID Назва заходу Вид участі / підготовки Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
101 Японія: культурний шокlink особиста участь Київський університет імені Бориса Грінченка Майстер-класи_ ІФ 07.12.2017.rtf 07.12.2017
103 Фестиваль східної казки під новий рік особиста участь Київський університет імені Бориса Грінченка - 22.12.2017