Додаткові відомості

Освіта

Мелітопольський державний педагогічний інститут, Хімія-інформатика, 1997

Запорізький національний університет, Фінанси і кредит, 2013

Українська інженерно-педагогічна академія, Менеджмент. Управління інтелектуальною власністю, 2018

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Психологія, практична психологія, 2018.

Запорізький національний університет, Комп'ютерні науки, 2020

Перелік місць роботи
Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (1999-2022)
Теми дисертацій (захищених)

Педагогічні засади професійного консультування молоді засобами Інтернет (кандидат педагогічних наук, 2006)


Система інформаційно-технологічного забезпечення професійної підготовки майбутніх учителів в умовах педагогічного університету (доктор педагогічних наук, 2013)

Громадська активність
не встановлено

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)

Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University

К-сть публікацій К-сть цитувань h-index в Scopus Дата оновлення
32 203 7 2025.11.27 06:05:55 Перейти до Scopus link

Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)

ID Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Researcher ID К-сть публікацій h-індекс Рік Покликання
613 Кафедра управління I-8586-2016 4 1 2024 https://www.webofscience.com/wos/author/record/468042
365 Кафедра управління I-8586-2016 3 1 2023 https://www.webofscience.com/wos/author/record/468042

Індекси цитування Google Академії

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
За весь період 3844 32 107 2025.12.02 11:22:00 Перейти на сторінку link
За останні 5 років 2972 28 79

Індекс цитування в Research Gate (1)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Research Interest Score h-індекс (без самоцитування) Рік Покликання
827 Факультет економіки та управління Кафедра управління 744.1 17 2024 https://www.researchgate.net/profile/Viacheslav-Osadchyi-2/stats

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (35)

ID Назва Рік
53164 Information Technologies in Modeling the Impact of the Economic Environment on the Performance of Companies
54148 AI tools and their application for developing soft skills of computer science students: the perspectives of IT specialists and university teachers
54167 Developing Educational Skills Through the Growth of Artificial Intelligence (AI)
54149 Preface
52939 Studying IT educators’ satisfaction with using Microsoft Copilot chat to perform professional tasks
50577 Advancing Education in Challenging Times: A Review of the XVI International Conference on Mathematics, Science and Technology Education
50576 Application of chatbots for enhancing communication skills of IT specialists
50568 Approaches to Solving Proxy Performance Problems for HTTP and SOCKS5 Protocols for the Case of Multi-Port Passwordless Access
50579 Design of MOOC “Innovative Teaching: Essentials of Digital Creativity and Hybrid Learning” for providing micro-credential for educators
50569 Emulation and Detection of ARP Attacks in GNS3 Environment: Modelling and Development of a Defense Strategy
50572 Features of Using Blockchain Technology in Accounting
50578 From digital strategies to innovative integration: advancing educational practices through technology at DigiTransfEd 2024
50581 Integrating DevSecOps into the software development lifecycle: A comprehensive model for securing containerized and cloud-native environments
50580 Navigating the challenges and best practices in securing microservices architecture
51017 Ukrainian social sector development in contemporary conditions: problems and areas for their solution
50573 Використання інструментів ші для підвищення динаміки проектної команди: вплив на самоефективність та заявлення студентів
47549 Adaptive learning system based on cognitive independence
47554 Fostering communication and collaboration skills for computer science students by means of ICT tools
47548 4th International Conference on Sustainable Futures: Environmental, Technological, Social and Economic Matters
47553 Analysis of experience of digital transformation in education in Germany
47544 Analysis of the state of the art of modern e-learning in higher education in Germany
47519 Digitization of learning environment of higher education institutions: conceptual foundations and practical cases
47552 From the digital transformation strategy to the productive integration of technologies in education and training: Report 2023
47550 Model of a Subsystem for Securing E-Mail Against Loss using Mail Transport Agents based on Containerized Environments
47551 Modeling Attacks on the DHCP Protocol in the GNS3 Environment and Determining Methods of Security Against Them
47543 Modeling training content for software engineers in parallel computing
47535 Revolutionizing education: using computer simulation and cloud-based smart technology to facilitate successful open learning
47539 Study of Cyber Security Approaches in Organizing Digital Voting
47536 Unlocking the power of synergy: the joint force of cloud technologies and augmented reality in education
50979 Using Artificial Intelligence to Control Drones
47540 Using the ESP32 Microcontroller for Physical Simulation of the Operation of a Broadband Radio Communication Modem
47538 Vulnerabilities and Methods of Unauthorized Gaining Access to Video Surveillance Systems
47541 XV International Conference on Mathematics, Science and Technology Education
47547 Можливості використання ChatGPT у дистанційному навчанні програмування початківців
47531 Model of blended learning in higher educational institutions: development, implementation and evaluation

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (7)

ID Назва Рік
54151 Continuing education in the age of artificial intelligence: the practical use ofMicrosoft Copilot Chat in professional teacher training
54146 The essence of the metaverse-based tribrid learning model: examples of successful use in higher education
54147 The impact of artificial intelligence on the development of predictive competence in modern specialists
52055 Інститути диверсифікації співробітництва між Україною та ЄС
52054 Інституційні структури конвергенції регіональних моделей України та ЄС
50570 Contemporary Trends of Digitalisation of Management Processes in Higher Education: Data Analytics, Cloud Technologies and Artificial Intelligence
47530 Тематика персоналізованого та адаптивного навчання у змісті професійної підготовки бакалаврів та магістрів професійної освіти

Фахові видання, що затверджені МОН (10)

ID Назва Рік
54151 Continuing education in the age of artificial intelligence: the practical use ofMicrosoft Copilot Chat in professional teacher training
54146 The essence of the metaverse-based tribrid learning model: examples of successful use in higher education
54147 The impact of artificial intelligence on the development of predictive competence in modern specialists
52055 Інститути диверсифікації співробітництва між Україною та ЄС
52054 Інституційні структури конвергенції регіональних моделей України та ЄС
50570 Contemporary Trends of Digitalisation of Management Processes in Higher Education: Data Analytics, Cloud Technologies and Artificial Intelligence
50575 The use of immersive technologies in education: analysis of scientific studies in the scopus bibliographic database for the period 2015–202
50571 Формування цифрових навичок у здобувачів професійної освіти: зарубіжні освітні практики
47547 Можливості використання ChatGPT у дистанційному навчанні програмування початківців
47530 Тематика персоналізованого та адаптивного навчання у змісті професійної підготовки бакалаврів та магістрів професійної освіти

Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)

ID Назва статті Покликання Дата індексації
358 Using Artificial Intelligence to Control Drones https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/50979/ 2024

Забезпечення виходу періодичного наукового видання Університету, що входить до категорії Б Переліку наукових видань, затвердженого МОН України (9)

ID Підрозділ Назва видання Тип відповідальності Роль у виданні Випуск Дотримання графіка виходу випуску та принципів академічної доброчесності Рік
238 Факультет економіки та управління Освітологічний дискурс Зміст Головний редактор Том 47 № 4 Дотримано 2024
237 Факультет економіки та управління Освітологічний дискурс Зміст Головний редактор Том 46 № 3 Дотримано 2024
236 Факультет економіки та управління Освітологічний дискурс Зміст Головний редактор Том 44 № 1 Дотримано 2024
235 Факультет економіки та управління Освітологічний дискурс Зміст Головний редактор Том 45 № 2 Дотримано 2024
190 Факультет економіки та управління Освітологічний дискурс Зміст Головний редактор № 4 (43) Дотримано 2023
189 Факультет економіки та управління Освітологічний дискурс Зміст Головний редактор № 3 (42) Дотримано 2023
188 Факультет економіки та управління Освітологічний дискурс Зміст Головний редактор № 2 (41) Дотримано 2023
187 Факультет економіки та управління Освітологічний дискурс Зміст Головний редактор № 1 (40) Дотримано 2023
116 Факультет економіки та управління Освітологічний дискурс Зміст Головний редактор Том 38-39 № 3-4 Дотримано 2022

Рецензування публікацій у наукових виданнях Scopus та Web of Science (50)

ID Назва видання Покликання Рік
88 Acta psychologica $item->url 2025
87 Acta psychologica $item->url 2025
86 Applied sciences $item->url 2025
85 Applied sciences $item->url 2025
84 Applied sciences $item->url 2025
83 Applied sciences $item->url 2025
82 Applied sciences $item->url 2025
81 Applied sciences $item->url 2025
80 Applied sciences $item->url 2025
79 Applied sciences $item->url 2025
78 Applied sciences $item->url 2025
77 Applied system innovation $item->url 2025
76 Computers & education $item->url 2025
75 Computers & education $item->url 2025
74 Computers & education $item->url 2025
73 Computers in human behavior $item->url 2025
72 Computers in industry $item->url 2025
71 Computers in industry $item->url 2025
70 Electronics $item->url 2025
69 Heliyon $item->url 2025
68 Heliyon $item->url 2025
67 International journal of educational research open $item->url 2025
66 International journal of educational research open $item->url 2025
65 Next research $item->url 2025
64 Next research $item->url 2025
63 Next research $item->url 2025
62 Social sciences & humanities open $item->url 2025
61 Social sciences & humanities open $item->url 2025
60 Social sciences & humanities open $item->url 2025
59 Social sciences & humanities open $item->url 2025
58 Social sciences & humanities open $item->url 2025
57 Social sciences & humanities open $item->url 2025
56 Social sciences & humanities open $item->url 2025
55 Social sciences & humanities open $item->url 2025
54 Social sciences & humanities open $item->url 2025
53 Social sciences & humanities open $item->url 2025
52 Societal impacts $item->url 2025
51 Societal impacts $item->url 2025
50 SoftwareX $item->url 2025
49 SoftwareX $item->url 2025
48 SoftwareX $item->url 2025
47 Sustainability $item->url 2025
46 Sustainability $item->url 2025
45 Sustainability $item->url 2025
44 Sustainability $item->url 2025
43 Sustainability $item->url 2025
42 Sustainability $item->url 2025
41 Sustainability $item->url 2025
40 Sustainable futures $item->url 2025
39 Sustainable futures $item->url 2025

Реєстр наукових публікацій (1)

ID Назва статті Тип видання Покликання Рік випуску
484 Тематика персоналізованого та адаптивного навчання у змісті професійної підготовки бакалаврів та магістрів професійної освіти фахове https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/47530/ 2023

Заявки на колективні гранти (9)

ID Назва проєкту Грантодавач Вид гранту Документ, що засвідчує Рік
981 Enhancing University Programs Through Alumni Feedback to Meet Labour Market Erasmus+ and European Solidarity Corps (KA220-HED) Коллективний - 04.12.2025
973 Навчанняя з використанням ШІ в українській вищій освіті з досвідом ЄС (AI4EDU) Erasmus+ Jean Monnet Коллективний - 04.12.2025
970 Countering disinformation in Ukraine according to European standards: a strategic approach (EUASD) Erasmus+ Jean Monnet Коллективний - 04.12.2025
910 Використання штучного інтелекту та соціальних медіа для виявлення протидії інформаційним загрозам серед молоді в умовах гібридної війни NATO Public Diplomacy Programmes Коллективний - 04.12.2025
897 EU-Talk: Innovative Communications for European Space (EUTalk) Erasmus+ Jean Monnet Коллективний - 04.12.2025
892 EU Digital Transformation Management (EDiT) Erasmus+ Jean Monnet Коллективний - 04.12.2025
891 EU Innovative Pedagogy (EUIP) Erasmus+ Jean Monnet Коллективний - 04.12.2025
888 Kyiv Centre for European Studies: Regional Policy and Cohesion in the EU (KROPEC) Erasmus+ Jean Monnet Коллективний - 04.12.2025
859 Центр досконалості Жан Моне Jean Monnet Canter of Excellence Коллективний - 04.12.2025

Завершені наукові дослідження (1)

ID Назва дослідження Тип дослідження Дата презентації результатів Покликання
324 Розвиток економіки міста Києва в умовах євроінтеграції Повноцінне дослідження 22.06.2023 00:00

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (2)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
10790 Розвиток цифрової компетентності н і нпп засобами відкритих освітньо-наукових інформаційних систем Цифровий модуль Сертифікат_10_24_Осадчий Вячеслав.pdf 10.10.2024
6876 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (в Україні) 1.pdf 25.05.2020

Викладацька діяльність

Рейтинг викладачів серед студентів (2)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
7054 Кафедра управління 4,94 31.12.2024
6187 Кафедра управління 5,00 30.12.2023

Підготовка переможця студентського наукового конкурсу, турніру, проєкту тощо (1)

ID ПІБ студента Курс (період навчання) Назва конкурсу Рівень Документ, що засвідчує Рік
52 Петрович Олександр Анатолійович,
Авраменко Аліна Олександрівна
IV Міжнародний конкурс студентських наукових робіт Black Sea Science Міжнародний рівень - 04.12.2025