Додаткові відомості
Освіта
Вища
2011р. – Київський університет імені Бориса Грінченка, спеціальність: Корекційна освіта, кваліфікація: «Дефектолог, вихователь дітей з вадами психофізичного розвитку».
2015р. (магістратура) – Київський університет імені Бориса Грінченка, спеціальність: Корекційна освіта, кваліфікація: «Логопед, викладач корекційної педагогіки та спеціальної психології, психолог спеціальних закладів освіти»
Перелік місць роботи
2014 - 2015 рр. – вихователь логопедичної групи ЗНМ, Дошкільний навчальний заклад №485.
2015 - 2016 рр. – логопед, приватний навчальний заклад «Учбово-корекційний сад «Дитина з майбутнім»» .
2018 - 2022 рр. – логопед, співзасновник БО «БФ «Центр супроводу батьків з дітьми з особливими потребами» (РІМО) .
Теми дисертацій (захищених)
не встановлено
Громадська активність
не встановлено
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 0 | 0 | 0 | 2024.12.18 13:05:20 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 0 | 0 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (2)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1170 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 0.50000 | 0 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Anna-Kosianchuk/stats |
| 976 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 0.00000 | 0 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Anna-Kosianchuk/stats |
Монографії (колективні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49706 | Нейростимуляційні технології у корекційно-розвитковій діяльності з дітьми раннього та дошкільного віку з моторними дисфункціями |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49540 | Formation of figurative thinking in senior preschool children with severe speech disorders through the implementation of eidetic techniques |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
|---|---|---|---|---|
| 107 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | Аналітик-дослідник | 24.04.2023 00:00 |
Підвищення кваліфікації (6)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 10945 | Canva як засіб візуалізації навчальних матеріалів та результатів наукових досліджень | Цифровий модуль |
|
19.12.2024 00:00 |
| 10567 | За витягом ВР | Інший модуль |
|
21.11.2024 00:00 |
| 8943 | Комплексний підхід до артикуляції | Інший модуль |
|
20.12.2023 00:00 |
| 8101 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_244_08.05.2023_compressed.pdf | 08.05.2023 00:00 |
| 7629 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
12.04.2023 00:00 |
| 7336 | Дослідницький (базовий) | Інший модуль |
|
22.12.2022 00:00 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (2)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1491 | Логопедія (дислалія, фонетико-фонематичне недорозвиток мовлення) (2 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 308 | 06.06.2023 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1484 | Логопедія (затримка мовленнєвого розвитку, загальний недорозвиток мовлення) (2 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 244 | 08.05.2023 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
Використання ЕНК (7)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14592 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Авторські та нетрадиційні логопедичні технології (5 курс, КВД, заочна) | Магістр | Заочна | 12 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14589 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Логопедія: ранній і дошкільний вік (5 курс, КВД, заочна) | Магістр | Заочна | 12 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14563 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Логопедія (дислалія, фонетико-фонематичне недорозвиток мовлення) (2 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 15 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13642 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Авторські та нетрадиційні логопедичні технології (5 курс, КВД, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 13639 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Логопедія: ранній і дошкільний вік (5 курс, КВД, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 4 | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 13615 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Логопедія (затримка мовленнєвого розвитку, загальний недорозвиток мовлення) (2 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 13613 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Логопедія (дислалія, фонетико-фонематичне недорозвиток мовлення) (2 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 15 | 31.12.2023 02:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (3)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7571 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,88 | 31.12.2024 00:00 |
| 6655 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,87 | 30.12.2023 00:00 |
| 5767 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,37 | 30.12.2022 00:00 |