Додаткові відомості
У 1988 році закінчила Київський
педагогічний інститут імені О.М.Горького (наразі, Національний педагогічний
університет імені М.П.Драгоманова)
за спеціальністю вчитель історії та суспільствознавства.
Навчалась в аспірантурі на
кафедрі загальної педагогіки
НПУ імені М.П.Драгоманова. Шифр і назва наукової спеціальності: 13.00.01
– теорія та історія педагогіки (1993-1996 рр.)
1996-1998 рр. - заступник начальника
Навчально-методичного департаменту Національного банку України;
1999-2000 рр. - заступник директора
навчально-методичного департаменту МАУП;
2000-2003 рр. - декан факультету
стаціонарних форм навчання Інституту
соціальних наук та міжнародних відносин МАУП.
2005-2021 рр. - завідувач кафедри теорії та технології соціальної роботи Соціально-правового
факультету НПУ імені М.П.Драгоманова.
З 2022 року і нині - професорка кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
1996 р. - захист дисертації
на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю
13.00.01 теорія та історія педагогіки на тему «Соціальне становлення
особистості підлітка в тимчасових об'єднаннях за інтересами».
2006 р. - захист дисертації
на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності
13.00.04 – теорія та методика
професійної освіти на тему: «Професійна підготовка соціальних працівників в умовах університетської освіти»
Представництво Фонду ООН у галузі народонаселення (UNFPA) в Україні
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
1 | 0 | 0 | 2024.11.15 06:02:35 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 1499 | 19 | 30 | 2024.10.29 10:11:16 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 683 | 13 | 20 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
915 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 17.2 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Olena-Karpenko-2 |
Конференції (14)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10632 | «ХІV Сіверянські соціально-психологічні читання» | Сучасні підходи до організації і проведення соціальних досліджень в умовах воєнного часу. | Чернігів | document.pdf | |
9667 | III Міжнародна науково-практична конференція “CURRENT CHALLENGES OF SCIENCE AND EDUCATION” | Шкільне насильство як соціальна проблема | Берлін, Німеччина | ||
9555 | Як не порушувати авторське право під час створення освтнього контенту. Ліцензії CREATIVE COMMONS | Реєстрація авторського права | Київ | ||
9447 | Дотримання авторського права в методичних матеріалах. Як уникнути плагіату? | Суть авторського права | Київ | ||
9283 | Відповідальне авторство як сучасний освітній тренд | Авторство друкованого продукту | Київ | ||
9492 | Реалізація фундаментальних цінностей академчної доброчесності в освітньому процесі | Особливості академічної доброчесності у закладах вищої освіти | Київ | ||
9400 | Соціальна робота: виклики сьогодення | Актуальні пробеми соціальної роботи в Україні | Тернопіль | ||
9272 | Реалізація фундаментальних цінностей академічної доброчесності в освітньому процесі | Доброчесність як складова професійної підготовки | Київ | ||
8753 | Організація ефективного навчання: від викликів до можливостей | Навчання у ЗВО | Київ | document.pdf | |
8576 | Позитивна самомотивація ключ особистісного розвитку педагога | Мотивація особистості | Київ | ||
8568 | Сталий розвиток від освіти до світу | Сталий розвиток | Київ | ||
8573 | Особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану: управлінський аспект | Особливості освітнього процесу у воєнний період в умовах ЗВО | Київ | ||
8574 | Конструкор тестів. Надійний інструмент для перевірки знань | Методики сттворення тестових завдань | Київ | ||
8571 | Сучасні підходи та інтструменти профорієнтації в закладах освіти | Профорієнтація в умовах вищого закладу освіти | Київ |
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
44571 | Professional training of preservice specialists in the social and economic sphere at higher education institutions as the component for successful practical work |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (10)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49638 | Соціальне середовище закладу вищої освіти як умова розвитку соціальної активності студентів | |
49524 | Моделювання самостійної роботи студентів як складової фахової активності у процесі формування професійних компетентностей | |
49523 | Педагогічний моніторинг професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери у процесі застосування електронного навчання | |
47987 | Методи соціальної роботи як складова успішної професійної діяльності соціального працівника | |
46268 | Становлення та розвиток наукової галузі «Соціальна робота» | |
45838 | Саморозвиток особистості майбутнього фахівця соціальної сфери в умовах освітньо-виховного простору | |
48315 | Вивчення зарубіжного досвіду реалізації соціальних проєктів і програм із профілактики ВІЛ/СНІДу | |
45681 | Заклади фахової передвищої освіти як умова успішного саморозвику особистості | |
47975 | Діяльність громадських і благодійних організацій, спрямована на допомогу постраждалим від домашнього насильства, у період пандемії COVID-19 | |
43306 | Теоретичні аспекти зародження та розвитку професійної соцільної роботи |
Фахові видання, що затверджені МОН (13)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49638 | Соціальне середовище закладу вищої освіти як умова розвитку соціальної активності студентів | |
49524 | Моделювання самостійної роботи студентів як складової фахової активності у процесі формування професійних компетентностей | |
49523 | Педагогічний моніторинг професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери у процесі застосування електронного навчання | |
49840 | Соціальна активність особистості у територіальній громаді | |
47987 | Методи соціальної роботи як складова успішної професійної діяльності соціального працівника | |
46268 | Становлення та розвиток наукової галузі «Соціальна робота» | |
45874 | Публічний простір як інструмент розвитку соціальної згуртованості громади | |
45838 | Саморозвиток особистості майбутнього фахівця соціальної сфери в умовах освітньо-виховного простору | |
48315 | Вивчення зарубіжного досвіду реалізації соціальних проєктів і програм із профілактики ВІЛ/СНІДу | |
45681 | Заклади фахової передвищої освіти як умова успішного саморозвику особистості | |
45682 | Специфіка існування булінгу в закладах загальної середньої освіти в умовах війни | |
47975 | Діяльність громадських і благодійних організацій, спрямована на допомогу постраждалим від домашнього насильства, у період пандемії COVID-19 | |
43306 | Теоретичні аспекти зародження та розвитку професійної соцільної роботи |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (3)
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (11)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
7713 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 03.04.2023 | |
7788 | Interactive technologies of blended learning in the bachelor's and mastes's traning in the European union countries and Ukraine | Інший модуль | 13.03.2023 | |
7789 | Academic integrity in the training of bachelor and master's | Інший модуль | 06.02.2023 | |
7790 | Use of informal education in the training of bacheios and masters | Інший модуль | 26.12.2022 | |
8139 | Academic Integrity and time management in the preparation of scientific works | Інший модуль | 14.08.2023 | |
8674 | Інший | Інший модуль | 22.11.2023 | |
8675 | Академічна доброчесність | Інший модуль | 22.11.2023 | |
8790 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_786_04.12.2023-1-8.pdf | 04.12.2023 |
9190 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 1.pdf | 15.04.2022 |
9415 | ШІ | Цифровий модуль | 01.04.2024 | |
9964 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_sertyfikatsiia_traven_2024.pdf | 03.06.2024 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47338 | Актуальні питання соціальної роботи |
Навчальні та методичні матеріали (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
44573 | Методичні рекомендації до написання та оформлення кваліфікаційних робіт здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 «Соціальна робота» |
Сертифіковані ЕНК (2)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1635 | Теорія та історія соціальної роботи (1 курс, СА, СР, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 786 | 04.12.2023 | − |
1837 | Дослідження актуальних соціальних проблем (5 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 | – |
Використання ЕНК (6)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
12450 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Теорія та історія соціальної роботи (1 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 |
12609 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Соціальна робота в сфері зайнятості населення та соціальне забезпечення (2-3 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 3 | 31.12.2022 |
13402 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методи та організація соціальних досліджень (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13421 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Соціальна робота в сфері зайнятості населення та соціальне забезпечення (2-3 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2023 |
13783 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Теорія та історія соціальної роботи (1 курс, СА, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
13870 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Теорія і практика соціальної експертизи (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (2)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
5792 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,50 | 30.12.2022 |
6674 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,90 | 30.12.2023 |