Додаткові відомості
У 1988 році закінчила Київський
педагогічний інститут імені О.М.Горького (наразі, Український державний університет імені М.П.Драгоманова)
за спеціальністю вчитель історії та суспільствознавства.
Навчалась в аспірантурі на
кафедрі загальної педагогіки
НПУ імені М.П.Драгоманова. Шифр і назва наукової спеціальності: 13.00.01
– теорія та історія педагогіки (1993-1996 рр.)
1996-1998 рр. - заступник начальника
Навчально-методичного департаменту Національного банку України;
1999-2000 рр. - заступник директора
навчально-методичного департаменту МАУП;
2000-2003 рр. - декан факультету
стаціонарних форм навчання Інституту
соціальних наук та міжнародних відносин МАУП.
2005-2021 рр. - завідувач кафедри теорії та технології соціальної роботи Соціально-правового
факультету НПУ імені М.П.Драгоманова.
З 2022 року і нині - професорка кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
1996 р. - захист дисертації
на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю
13.00.01 теорія та історія педагогіки на тему «Соціальне становлення
особистості підлітка в тимчасових об'єднаннях за інтересами».
2006 р. - захист дисертації
на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності
13.00.04 – теорія та методика
професійної освіти на тему: «Професійна підготовка соціальних працівників в умовах університетської освіти»
Представництво Фонду ООН у галузі народонаселення (UNFPA) в Україні
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 1796 | 20 | 36 | 2025.10.17 15:25:33 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 774 | 12 | 19 |
Індекс цитування в Research Gate (2)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1157 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 37.80000 | 3 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Olena-Karpenko-2 |
| 915 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 17.20000 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Olena-Karpenko-2 |
Конференції (21)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11623 | Жорстока поведінка підлітків: причини та профілактика | Підлітки як об"єкт соціальної роботи | Київ |
|
|
| 11622 | Ефективні техніки зниження рівня тривожності | Методики подолання тривожності у здобувачів освіти | Київ |
|
|
| 11579 | Формування компетентностей сучаного педагога: інструменти професійного саморозвитку | Саморозвиток особистості студентів в умовах закладу вищої освіти | Київ |
|
|
| 11247 | Майстерність самопрезентації: освітній контент як візитівка освітян | Презентація професійних досягнень у сфері соціальної допомоги | Київ |
|
|
| 10632 | «ХІV Сіверянські соціально-психологічні читання» | Сучасні підходи до організації і проведення соціальних досліджень в умовах воєнного часу. | Чернігів | document.pdf | |
| 11246 | Використання матеріалів штучного інтелекту в освіті: як не порушити академічну доброчесність | ШІ в соціальній роботі | Київ |
|
|
| 11245 | Інформаційно-цифрова компетентність: доброчесне використання електронних джерел у педагогічній діяльності | Використання електронних джерел у наукових дослідженнях | Київ |
|
|
| 11244 | Стратегії уникнення порушень академічної доброчесності в онлайн-просторі | Використання інформаційних джерел в галузі соціальної роботи | Київ |
|
|
| 9667 | III Міжнародна науково-практична конференція “CURRENT CHALLENGES OF SCIENCE AND EDUCATION” | Шкільне насильство як соціальна проблема | Берлін, Німеччина |
|
|
| 9555 | Як не порушувати авторське право під час створення освтнього контенту. Ліцензії CREATIVE COMMONS | Реєстрація авторського права | Київ |
|
|
| 9447 | Дотримання авторського права в методичних матеріалах. Як уникнути плагіату? | Суть авторського права | Київ |
|
|
| 9283 | Відповідальне авторство як сучасний освітній тренд | Авторство друкованого продукту | Київ |
|
|
| 9492 | Реалізація фундаментальних цінностей академчної доброчесності в освітньому процесі | Особливості академічної доброчесності у закладах вищої освіти | Київ |
|
|
| 9400 | Соціальна робота: виклики сьогодення | Актуальні пробеми соціальної роботи в Україні | Тернопіль |
|
|
| 9272 | Реалізація фундаментальних цінностей академічної доброчесності в освітньому процесі | Доброчесність як складова професійної підготовки | Київ |
|
|
| 8753 | Організація ефективного навчання: від викликів до можливостей | Навчання у ЗВО | Київ | document.pdf | |
| 8576 | Позитивна самомотивація ключ особистісного розвитку педагога | Мотивація особистості | Київ |
|
|
| 8568 | Сталий розвиток від освіти до світу | Сталий розвиток | Київ |
|
|
| 8573 | Особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану: управлінський аспект | Особливості освітнього процесу у воєнний період в умовах ЗВО | Київ |
|
|
| 8574 | Конструкор тестів. Надійний інструмент для перевірки знань | Методики сттворення тестових завдань | Київ |
|
|
| 8571 | Сучасні підходи та інтструменти профорієнтації в закладах освіти | Профорієнтація в умовах вищого закладу освіти | Київ |
|
Монографії (колективні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 44571 | Professional training of preservice specialists in the social and economic sphere at higher education institutions as the component for successful practical work |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (20)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52205 | Розвиток соціальної роботи в Україні: від жіночих ініціатив до сучасної професійної соціальної роботи | |
| 51850 | Міждисциплінарна взаємодія у наданні соціальних послуг вразливим групам населення | |
| 51848 | Підготовка майбутніх фахівців із соціальної роботи до волонтерської діяльності в територіальній громаді | |
| 52206 | Організація освітнього процесу у закладах вищої освіти України в період воєнного стану | |
| 51308 | Assessing the impact of artificial intelligence integration on educational processes in higher education institutions of Ukraine and Kazakhstan | |
| 51259 | The role of higher education in promoting socio-economic mobility: a bibliographic review | |
| 53514 | Вплив соціальних медіа на формування у підлітків відповідального ставлення до здоров’я | |
| 53123 | Сексуальна освіта дітей та підлітків у контексті розвитку здоров’язбережувального середовища в умовах закладу загальної середньої освіти | |
| 50970 | Роль стейкхолдерів у забезпеченні якості вищої освіти в Україні | |
| 49638 | Соціальне середовище закладу вищої освіти як умова розвитку соціальної активності студентів | |
| 49524 | Моделювання самостійної роботи студентів як складової фахової активності у процесі формування професійних компетентностей | |
| 49523 | Педагогічний моніторинг професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери у процесі застосування електронного навчання | |
| 50816 | Особливості профілактики булінгу та вирішення конфліктів серед здобувачів освіти | |
| 47987 | Методи соціальної роботи як складова успішної професійної діяльності соціального працівника | |
| 46268 | Становлення та розвиток наукової галузі «Соціальна робота» | |
| 45838 | Саморозвиток особистості майбутнього фахівця соціальної сфери в умовах освітньо-виховного простору | |
| 48315 | Вивчення зарубіжного досвіду реалізації соціальних проєктів і програм із профілактики ВІЛ/СНІДу | |
| 45681 | Заклади фахової передвищої освіти як умова успішного саморозвику особистості | |
| 47975 | Діяльність громадських і благодійних організацій, спрямована на допомогу постраждалим від домашнього насильства, у період пандемії COVID-19 | |
| 43306 | Теоретичні аспекти зародження та розвитку професійної соцільної роботи |
Фахові видання, що затверджені МОН (23)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52205 | Розвиток соціальної роботи в Україні: від жіночих ініціатив до сучасної професійної соціальної роботи | |
| 51850 | Міждисциплінарна взаємодія у наданні соціальних послуг вразливим групам населення | |
| 51557 | Інноваційні педагогічні підходи адаптації переміщених українських дітей до нового освітнього середовища | |
| 51848 | Підготовка майбутніх фахівців із соціальної роботи до волонтерської діяльності в територіальній громаді | |
| 52206 | Організація освітнього процесу у закладах вищої освіти України в період воєнного стану | |
| 51345 | Стратегії впровадження проєктного навчання в освітній процес закладів вищої освіти | |
| 51209 | Розвиток освітніх програм для підтримки соціальної інтеграції та зміцнення громадянської ідентичності в повоєнній Україні | |
| 53514 | Вплив соціальних медіа на формування у підлітків відповідального ставлення до здоров’я | |
| 53123 | Сексуальна освіта дітей та підлітків у контексті розвитку здоров’язбережувального середовища в умовах закладу загальної середньої освіти | |
| 49638 | Соціальне середовище закладу вищої освіти як умова розвитку соціальної активності студентів | |
| 49524 | Моделювання самостійної роботи студентів як складової фахової активності у процесі формування професійних компетентностей | |
| 49523 | Педагогічний моніторинг професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери у процесі застосування електронного навчання | |
| 50816 | Особливості профілактики булінгу та вирішення конфліктів серед здобувачів освіти | |
| 49840 | Соціальна активність особистості у територіальній громаді | |
| 47987 | Методи соціальної роботи як складова успішної професійної діяльності соціального працівника | |
| 46268 | Становлення та розвиток наукової галузі «Соціальна робота» | |
| 45874 | Публічний простір як інструмент розвитку соціальної згуртованості громади | |
| 45838 | Саморозвиток особистості майбутнього фахівця соціальної сфери в умовах освітньо-виховного простору | |
| 48315 | Вивчення зарубіжного досвіду реалізації соціальних проєктів і програм із профілактики ВІЛ/СНІДу | |
| 45681 | Заклади фахової передвищої освіти як умова успішного саморозвику особистості | |
| 45682 | Специфіка існування булінгу в закладах загальної середньої освіти в умовах війни | |
| 47975 | Діяльність громадських і благодійних організацій, спрямована на допомогу постраждалим від домашнього насильства, у період пандемії COVID-19 | |
| 43306 | Теоретичні аспекти зародження та розвитку професійної соцільної роботи |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (8)
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (20)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12607 | За витягом ВР | Дослідницький модуль |
|
16.04.2025 00:00 |
| 12554 | Навчання та супровід здобувачів вищої освіти з ООП | Лідерський модуль |
|
22.05.2025 00:00 |
| 12106 | ЦХ+ШІ у діяльності викладача | Цифровий модуль |
|
21.04.2025 00:00 |
| 11824 | LMS Moodle як засіб реалізації диференційованого навчання | Цифровий модуль |
|
27.03.2025 00:00 |
| 10560 | За витягом ВР | Інший модуль |
|
21.11.2024 00:00 |
| 10558 | За витягом ВР | Інший модуль |
|
21.11.2024 00:00 |
| 10556 | За витягом ВР | Інший модуль |
|
21.11.2024 00:00 |
| 10555 | За витягом ВР | Інший модуль |
|
21.11.2024 00:00 |
| 10552 | За витягом ВР | Інший модуль |
|
21.11.2024 00:00 |
| 9964 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_sertyfikatsiia_traven_2024.pdf | 03.06.2024 00:00 |
| 9415 | ШІ | Цифровий модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 9190 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 1.pdf | 15.04.2022 00:00 |
| 8790 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_786_04.12.2023-1-8.pdf | 04.12.2023 00:00 |
| 8675 | Академічна доброчесність | Інший модуль |
|
22.11.2023 00:00 |
| 8674 | Інший | Інший модуль |
|
22.11.2023 00:00 |
| 8139 | Academic Integrity and time management in the preparation of scientific works | Інший модуль |
|
14.08.2023 00:00 |
| 7790 | Use of informal education in the training of bacheios and masters | Інший модуль |
|
26.12.2022 00:00 |
| 7789 | Academic integrity in the training of bachelor and master's | Інший модуль |
|
06.02.2023 00:00 |
| 7788 | Interactive technologies of blended learning in the bachelor's and mastes's traning in the European union countries and Ukraine | Інший модуль |
|
13.03.2023 00:00 |
| 7713 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
03.04.2023 00:00 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 47338 | Актуальні питання соціальної роботи |
Навчальні та методичні матеріали (2)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53462 | Методичні рекомендації до написання та оформлення кваліфікаційних робіт здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 "Соціальна робота" | |
| 44573 | Методичні рекомендації до написання та оформлення кваліфікаційних робіт здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 «Соціальна робота» |
Сертифіковані ЕНК (4)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2178 | Розвиток наукової галузі "Соціальна робота" (1 курс, 3р ВО) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Доктор філософії | Очна/Заочна | 2025 | 361 | 02.06.2025 03:00 | – |
| 2005 | Методи та організація соціальних досліджень (2 курс, 1р ВО, СР, СА, очна) | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 1006 | 31.12.2024 00:00 | − |
| 1837 | Дослідження актуальних соціальних проблем (5 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 03:00 | – |
| 1635 | Теорія та історія соціальної роботи (1 курс, СА, СР, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 786 | 04.12.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
Використання ЕНК (10)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14806 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методи та організація соціальних досліджень (2 курс, 1р ВО, СР, СА, очна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 15 | не враховується | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14779 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Теорія та історія соціальної роботи (1 курс, СА, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14690 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Дослідження актуальних соціальних проблем (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 12 | не враховується | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14361 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методи та організація соціальних досліджень (2 курс, СА, СР, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13870 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Теорія і практика соціальної експертизи (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13783 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Теорія та історія соціальної роботи (1 курс, СА, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 13421 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Соціальна робота в сфері зайнятості населення та соціальне забезпечення (2-3 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 13402 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методи та організація соціальних досліджень (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12609 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Соціальна робота в сфері зайнятості населення та соціальне забезпечення (2-3 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12450 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Теорія та історія соціальної роботи (1 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 02:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (3)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7591 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,91 | 31.12.2024 00:00 |
| 6674 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,90 | 30.12.2023 00:00 |
| 5792 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,50 | 30.12.2022 00:00 |