Додаткові відомості
Освіта
Слов'янський державний педагогічний університет Перелік місць роботи
Донбаський державний педагогічний університет Теми дисертацій (захищених)
"Особливості самоактуалізації майбутніх психологів в процесі професійної підготовки" Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
В значенні "Динаміка цитування" зазначено кількість цитувань за поточний період (на основі фіксованих показників за рейтингом прозорості від 15.03.2023 р.)
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Динаміка цитування | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 60 | 3 | 2 | 0 | 2023.03.14 14:52:25 | Перейти на сторінку link |
За останні 5 років | 40 | 3 | 2 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Посилання |
---|---|---|---|---|---|---|
81 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра практичної психології | 3.8 | 0 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Natalia_Starinskaia |
Конференції (7)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
6350 | ХV Міжнародна науково-практична конференція «ПСИХОЛІНГВІСТИКА В СУЧАСНОМУ СВІТІ – 2020» | Стереотипізація образу осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень як умова їх стигматизації | Переяслав-Хмельницький | document.pdf | |
5825 | III Всеукраїнська науково-методична Інтернет-конференція "Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні, методичні та соціально-психологічні аспекти | Комунікативна компетентність та її складові | Луцьк |
![]() |
|
2780 | Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні методики, інновації та досвід практичного застосування у сфері психології та педагогіки» | ОСОБЛИВОСТІ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ | м. Люблін, Республіка Польща |
![]() |
|
1953 | VI Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання | Властивості самоактуалізованої особистості студентів | м. Київ, Україна |
![]() |
|
1944 | IX Міжнародна науково-практична конференція "Психологічні основи здоров'я, освіти, науки та самореалізації особистості" | Адаптаційний потенціал як чинник професійної самореалізації особистості | м. Рівне, Україна |
![]() |
|
1955 | V Всеукраїнська заочна науково-практична конференція "Освіта і наука в Україні: шляхи розвитку та напрямки взаємодії" | Ситуативна самоактуалізація студентів-психологів у процесі навчально-професійної діяльності | м. Харків, Україна |
![]() |
|
1954 | XI Міжнародна науково-практична конференція "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору" | Особливості ситуативної самоактуалізації студентів-психологів під час навчально-професійної діяльності у ВНЗ | м. Київ, Україна |
![]() |
Монографії (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
11491 | Особливості самоактуалізації майбутніх психологів у процесі професійної підготовки |
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
24097 | Structure of properties of the self-actualizing person of students |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43344 | Psycholinguistic Structure of Stigmatic Statements about Persons with Intellectual Disabilities |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43344 | Psycholinguistic Structure of Stigmatic Statements about Persons with Intellectual Disabilities | |
40079 | До проблеми життєстійкості та самоактуалізації як складових ресурсного потенціалу особистості | |
31611 | Взаємозв'язок самоактуалізації та атрибутивних стилів студентів-психологів | |
32994 | Креативность как характеристика самоактуализирующейся личности | |
20579 | Властивості самоактуалізованої особистості студентів | |
20545 | Особливості ситуативної самоактуалізації студентів-психологів під час навчально-професійної діяльності у ВНЗ | |
10700 | Аналіз змін особистісного сенсу самоактуалізації студентів-психологів під час навчально-професійної діяльності | |
10329 | Interrelation between social and psychological adaptation and self-actualization of students in the process of professional training |
Фахові видання, що затверджені МОН (16)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
40079 | До проблеми життєстійкості та самоактуалізації як складових ресурсного потенціалу особистості | |
31611 | Взаємозв'язок самоактуалізації та атрибутивних стилів студентів-психологів | |
32994 | Креативность как характеристика самоактуализирующейся личности | |
28168 | Програма розвитку самоактуалізації студентів | |
26119 | Професійна ідентичність студентів-психологів | |
20570 | Адаптаційний потенціал як чинник професійної самореалізації особистості | |
17529 | Розвиток творчої спрямованості самоактуалізації особистості підлітка | |
5520 | Osoblivostі profesіynoї іdentichnostі maybutnogo psychologist aspektі Yogo profesіonalіzatsії | |
5518 | Визначення студентами-психологами характеристик самоактуалізованої особистості | |
5517 | Аналіз властивостей самоактуалізованої особистості майбутніх психологів залежно від форми фінансування навчання | |
5522 | Особливості психолого-педагогічного супроводу оптимізації самоактуалізації майбутніх психологів в процесі професійної підготовки | |
5526 | Система психолого-педагогічного супроводу оптимізації самоактуалізації майбутніх психологів у процесі професійної підготовки | |
5525 | Психологические особенности самоактуализации студентов в процессе обучения в вузе | |
5527 | Структура личностных свойств самоактуализирующейся личности студентов | |
5516 | Адаптаційний потенціал як чинник професійної самореалізації особистості | |
5519 | Мотиваційний механізм адаптації студентів до навчального процесу у ВНЗ |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (2)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
100 | Учасник проекту | Ріджент Університет (США) | Дослідження постдипломної кроскультурної супервізійної програми у галузі психологічного консультування та травмотерапії | Ольга Запорожець, PhD, факультет психології та консультування при Ріджент http://www.regent.edu/spc/faculty/ph-d-olya/">http://www.regent.edu/spc/faculty/ph-d-olya/ |
проект_Ріджент.pdf | 01.09.2016-30.06.2020 |
145 | Учасник проекту | Ріджент Університет (США) | Характеристики і перспективи індивідуальної стійкості, стресу та благополуччя дорослих в Україні | Ольга Запорожець, PhD, факультет психології та консультування при Ріджент http://www.regent.edu/spc/faculty/ph-d-olya/">http://www.regent.edu/spc/faculty/ph-d-olya/ |
Наказ.PDF | 01.04.2021-31.12.2022 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Посилання | Дата індексації |
---|---|---|---|
248 | Psycholinguistic Structure of Stigmatic Statements about Persons with Intellectual Disabilities | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43344/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
Завершені наукові дослідження (2)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Посилання |
---|---|---|---|---|
36 | Наукове дослідження ефективності «Постдипломної кроскультурної супервізійної програми в галузі психологічного консультування та | Повноцінне дослідження | 12.2019 | http://kubg.edu.ua/prouniversitet/news/podiji/6278-realizatsiia-naukovoho-doslidzhennia-efektyvnosti-postdyplomnoi-kroskulturnoi-superviziinoi-prohramy-v-haluzi-psykholohichnoho-konsultuvannia-ta-travmoterapii-v-umovakh-sotsialno-ekonomichnoi-i-politychnoi |
149 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
28 | Розважально-корекційні заняття “Цікава психологія для киян” | 12 листопада 2016р. | 3 |
Підвищення кваліфікації (7)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
1019 | Фаховий модуль (стажування) | - |
![]() |
01.12.2017 |
1350 | Модуль з ІКТ | - |
![]() |
30.06.2016 |
1355 | Дидактичний модуль | - |
![]() |
26.06.2016 |
1682 | Лідерський модуль | - |
![]() |
12.10.2017 |
3655 | ІКТ | Інший модуль | ЕНК_735_31.10.2019.pdf | 31.10.2019 |
5571 | інше | Інший модуль |
![]() |
27.10.2021 |
5587 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) |
![]() |
31.07.2021 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (4)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
100 | «Музична та ізотерапія в діяльності практичного психолога» | Захід у межах Днів науки (Наукова цукерня) | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 16.05.2016 | 2 |
101 | “Креативність як властивість самоактуалізованої особистості майбутніх психологів” | Інтерактивний семінар | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 14.11.2016 | 2 |
243 | «Музична та ізотерапія в діяльності практичного психолога» | Арт-терапевтична майстерня | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 16.05.2016 | 2 |
1113 | Креативність як властивість самоактуалізованої особистості майбутніх психологів | Інтерактивний семінар | Київський університет імені Бориса Грінченка | 10.10.2017 | 2 |
Керівництво науковим гуртком (2)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
19 | Самоактуалізація студента-психолога | Упродовж 2016 року (1 раз на місяць) | 8 | Не зазначено | 17.03.2016 |
106 | Самоактуалізація особистості | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 5 | Не зазначено | 12.05.2017 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (3)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
271 | Психологія спілкування (5 курс, з.ф.н.) | Інститут людини | Магістр | Заочна | 2016 | 347 | 30.06.2016 | |
569 | Університетські студії (1 курс, ПП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Денна | 2019 | 735 | 31.10.2019 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
663 | Психологія спілкування та тренінг комунікативних умінь (1 курс, ПП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Заочна | 2019 | 902 | 28.12.2019 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
Використання ЕНК (22)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
330 | Інститут людини | Вступ до спеціальності (1 курс, ПП(ДВ), з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 2 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
332 | Інститут людини | Вступ до спеціальності (1 курс, ПП, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 4 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
432 | Інститут людини | Я - студент (1 курс, ПП, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 4 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
644 | Інститут людини | Психологія спілкування (4 курс, ПП) | Бакалавр | Денна | 4 | 4 | не враховується | 29.12.2017 |
757 | Інститут людини | Університетські студії: Я - студент (1 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 2 | не враховується | не враховується | 29.12.2017 |
758 | Інститут людини | Університетські студії: Вступ до спеціальності (1 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 2 | не враховується | не враховується | 29.12.2017 |
3878 | Інститут людини | Психологічний спецпрактикум (5 курс, ПП, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 28.12.2018 |
3900 | Інститут людини | Психологія спілкування (5 курс) | Магістр | Заочна | 11 | 10 | 25 | 28.12.2018 |
3901 | Інститут людини | Психологія спілкування та тренінг комунікативних умінь (1 курс) | Бакалавр | Денна | 6 | 9 | не враховується | 28.12.2018 |
5541 | Інститут людини | Практична психологія: Профілактика та корекція відхилень поведінки (4 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Денна | 8 | 4 | не враховується | 27.12.2019 |
5614 | Інститут людини | Психологія спілкування та тренінг комунікативних умінь (1 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | 10 | 27.12.2019 |
5846 | Інститут людини | Університетські студії (1 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Денна | 7 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
7024 | Інститут людини | Психологія творчості та тренінг креативності (2 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Денна | 7 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7690 | Інститут людини | Практика (4 курс, СП, денна) | Бакалавр | Денна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8743 | Інститут людини | Психологія спілкування та тренінг комунікативних умінь (1 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Денна | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8866 | Інститут людини | Університетські студії (1 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Денна | 6 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
10853 | Інститут людини | Сімейне консультування (2 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10854 | Інститут людини | Сімейне консультування (2 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Денна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11663 | Інститут людини | Психологія спілкування та тренінг комунікативних умінь (1 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | 3 | 30.11.2021 |
11664 | Інститут людини | Психологія спілкування та тренінг комунікативних умінь (1-2 курс, ПП, КП, денна) | Бакалавр | Денна | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11765 | Інститут людини | Університетські студії (1 курс, ПП, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12504 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Університетські студії (1 курс, ПП, КП, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
Рейтинг викладачів серед студентів (7)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
651 | Кафедра практичної психології | 4,20 | 30.12.2016 |
1447 | Кафедра практичної психології | 4,07 | 12.01.2017 |
2293 | Кафедра практичної психології | 4,50 | 27.12.2018 |
3101 | Кафедра практичної психології | 4,49 | 28.12.2019 |
4071 | Кафедра практичної психології | 4,80 | 28.12.2020 |
4866 | Кафедра практичної психології | 4,76 | 28.12.2021 |
5758 | Кафедра практичної психології | 4,76 | 30.12.2022 |