Додаткові відомості

Освіта

Вища освіта. У 2011 р. закінчила Київський національний лінгвістичний університет за спеціальністю «Мова та література (німецька)» та здобула кваліфікацію магістра філології, викладача німецької та англійської мов і зарубіжної літератури.У 2014 році закінчила аспірантуру Інституту педагогіки НАПН України за спеціальністю 13.00.01 "загальна педагогіка та історія педагогіки".

Перелік місць роботи

З 2012 року працювала в Інституті педагогіки Національної академії педагогічних наук України у відділі порівняльної педагогіки на посадах молодшого та наукового співробітника. Після захисту кандидатської дисертації у 2016 році була переведена на посаду старшого наукового співробітника, суміщає посаду донині. Науково-дослідна робота реалізується у поєднанні з викладацькою діяльністю. З 2016 по 2022 роки працювала на посаді доцента кафедри іноземної філології та перекладу Національного транспортного університету. З 2022 по 2023 роки була завідувачем лабораторією  зарубіжних систем професійної осіти і навчання Інституту професійної освіти НАПН України.  З 01 вересня 2023 року - доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти  Київського університету імені Бориса Грінченка.


Теми дисертацій (захищених)

«Реформування загальної середньої освіти у Федеративній Республіці Німеччина» зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки


Громадська активність
Член Української асоціації дослідників освіти.
Член редакційної колегії збірника матеріалів міжнародної наукової конференції «Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта».
Член редакційної ради фахового наукового журналу категорії “Б” “Освіта: сучасні дискурси”.

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекси цитування Google Академії

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
За весь період 301 10 11 2024.11.20 13:10:16 Перейти на сторінку link
За останні 5 років 287 9 9

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (1)

ID Назва Рік
48931 Особливості підвищення мотивації студентів до вивчення англійської мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (1)

ID Назва Рік
48868 Застосування концепції травма-інформованого навчання для створення безпечного освітнього середовища

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (3)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
9404 ШІ Цифровий модуль document 01.04.2024
9552 Спілкування без вигорання Лідерський модуль document 01.04.2024
9673 Застосування травма-інформованого підходу в навчанні здобувачів освіти Дидактичний модуль document 01.04.2024

Викладацька діяльність

Сертифіковані ЕНК (1)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу Термін пролонгації
1919 Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ПП) Факультет педагогічної освіти Магістр Очна (Денна) 2024 861 05.11.2024

Використання ЕНК (1)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
13307 Факультет педагогічної освіти Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, МОСП, ЕКП, ЛОГ, ВА) Магістр Очна (Денна) 9 4 не враховується 31.12.2023

Рейтинг викладачів серед студентів (1)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
6571 Кафедра іноземних мов і методик їх навчання 4,89 30.12.2023