Додаткові відомості

Освіта

Київський національний університет культури і
мистецтв -- 2006р. 

Спеціальність “Менеджмент організацій”

Кваліфікація “Менеджер
готельно-ресторанного бізнесу”

Перелік місць роботи

Робота у вищому навчальному закладі КНУКіМ:



2003-2004 рр. лаборант з навчальної частини кафедри готельно-ресторанного бізнесу.



2004-2006 рр. зав. лабораторії з навчальної частини кафедри готельно-ресторанного бізнесу



2006-2008 рр. зав. лабораторії з навчальної частини кафедри
готельно-ресторанного бізнесу, і за сумісництвом асистент.



 

Педагогічна
робота у вищому навчальному закладі КНУКіМ:



2008-2017 рр. викладач кафедри готельно-ресторанного бізнесу.



2017-2018 рр. доцент за наказом кафедри.



2018-2019 рр. займала посаду заступника зав. кафедри з
методичної роботи, старший викладач.



2019-2023 рр. старший викладач кафедри.

05.2023-08.2023 рр. доцент кафедри готельно-ресторанного і туристичного бізнесу.




Педагогічна робота у вищому навчальному закладі КУБГ:

09.2023 р. доцент кафедри реклами та зв'язки з громадськістю.


Теми дисертацій (захищених)
не встановлено
Громадська активність
не встановлено

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекси цитування Google Академії

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
За весь період 29 2 1 2025.03.26 13:39:40 Перейти на сторінку link
За останні 5 років 15 2 0

Індекс цитування в Research Gate (1)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Research Interest Score h-індекс (без самоцитування) Рік Покликання
1045 Факультет журналістики Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 10.1 1 2024 https://www.researchgate.net/profile/Roksolana-Diachenko

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (3)

ID Назва Рік
50769 Event agencies promotion with SMM tools
51029 Івент-туризм: основні переваги і перспекттиви промоції
48642 Соціальні медіа як ефективний інструмент реклами туристичних і готельних послуг

Фахові видання, що затверджені МОН (3)

ID Назва Рік
50769 Event agencies promotion with SMM tools
51029 Івент-туризм: основні переваги і перспекттиви промоції
48642 Соціальні медіа як ефективний інструмент реклами туристичних і готельних послуг

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (3)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
9205 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (в Україні) 1.pdf 16.02.2024
9221 Інноваційні інструменти для дослідницької та публікаційної діяльності науковця. БК Дослідницький модуль document 01.04.2024
9379 ШІ Цифровий модуль document 01.04.2024

Викладацька діяльність

Використання ЕНК (1)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
13391 Факультет журналістики Айдентика бренду (6 курс, КВД, денна) Магістр Очна (Денна) 10 не враховується не враховується 31.12.2023

Рейтинг викладачів серед студентів (2)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
6683 Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 4,99 30.12.2023
7140 Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 4,74 31.12.2024