Додаткові відомості

Освіта

Вища

1987 р. – Київський державний педагогічний інститут іноземних мов, спеціальність: «Іноземні мови», кваліфікація: вчитель іноземних мов (англійської та французької).

2007 р. – Київський Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти, спеціальність: «Управління навчальним закладом», кваліфікація: керівник навчального закладу.

2022 р. – Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, спеціальність: «Державне управління», кваліфікація: магістр державного управління.

       2020 р. – аспірантура Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

Перелік місць роботи

1987-1993 рр. – вчитель англійської мови, середня школа № 41 м. Херсон, Білозерська середня школа Херсонської області;

1993-2000 рр. – методист районного методичного кабінету Білозерського відділу освіти Херсонської області;

2000-2003 рр. – начальник відділу з питань молоді та спорту Білозерської РДА Херсонської області;

2004 р. – заступник начальника Білозерського відділу освіти Херсонської області;

2005-2010 рр. – начальник Білозерського відділу освіти Херсонської області;

2011-2013 рр. – начальник інспекції навчальних закладів Головного управління освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (КМДА);

2013-2016 рр. – завідувач відділення соціально-медичної реабілітації дітей з ДЦП, розумово відсталих дітей та дітей з ураженням ЦНС з порушенням психіки (денне перебування) територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Оболонського району м. Києва;

2019-2021рр. – заступник директора районного науково-методичного центру управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації;

2021-2023 рр. – провідний інспектор відділу управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації.

2022-2023 н.р. - старший викладач кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності Українського державного університету

імені Михайла Драгоманова.

 

Теми дисертацій (захищених)

Формування методичної компетентності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти в умовах інклюзивного середовища

Громадська активність
не встановлено

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекси цитування Google Академії

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
За весь період 60 5 4 2024.11.16 10:40:10 Перейти на сторінку link
За останні 5 років 60 5 4

Конференції (2)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
10701 Актуальні проблеми соціальної роботи та інклюзивної освіти в сучасних умовах Застосування технології спільного викладання в умовах інклюзивного навчання м. Дрогобич, ДДПУ імені І. Франка document
10700 Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі Актуальність міжпрофесійного співробітництва психолого-педагогічного супроводу дітей з порушенням мовлення в умовах інклюзивного навчання м. Суми, ДПУ імені А.С. Макаренка document.pdf

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (1)

ID Назва Рік
49675 Застосування технології спільного викладання в умовах інклюзивного навчання

Заявки на колективні гранти (1)

ID Назва проєкту Грантодавач Вид гранту Документ, що засвідчує Рік
853 BRAVE TFK program Коллективний - 2024

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (5)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
8950 Коучинг, менторинг, тьюторинг і фасилітація в інклюзії: стратегії відновлення Інший модуль document 20.12.2023
8952 Інший Інший модуль document 20.12.2023
9520 Лідерство і комунікація як базові інструменти викладача в кризових умовах Лідерський модуль document 01.04.2024
10171 Інклюзивне навчання в реаліях сучасності Інший модуль стажування-Васильєва_Г.pdf 05.06.2024
10218 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (в Україні) document 24.05.2024

Викладацька діяльність

Рейтинг викладачів серед студентів (1)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
6658 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4,92 30.12.2023