Додаткові відомості
Освіта
Вища освіта. У 1996 році закінчила Київський державний лінгвістичний університет за спеціальністю «Мова і література», отримавши кваліфікацію спеціаліста «Вчитель англійської мови». Перелік місць роботи
З 1996 по 2003 рік працювала на посаді викладача, а згодом старшого викладача кафедри іноземної філології Київського cлавістичного університету. У 1997 році склала кандидатські іспити у Національному педагогічному університеті імені М.П.Драгоманова. Протягом 2000, 2001, 2006 років стажувалась у Мальмському, Хальмстадському, Лундському, Крістіанстадському університетах, факультети професійно-педагогічної підготовки вчителів. Починаючи з 01.09.2003 року місце роботи - Київський університет імені Бориса Грінченка на посаді старшого викладача кафедри практики та методики навчання англійської мови філологічного факультету, згодом трансформованого в Гуманітарний інститут. З 01 вересня 2013 року - доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка У 2007 році нагороджена грамотою за досягнення у галузі підготовки педагогічних працівників Теми дисертацій (захищених)
«Педагогічна підготовка вчителя у системі вищої освіти Швеції» зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки Громадська активність
не встановлено
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 7 | 11 | 2 | 2025.10.27 06:02:36 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 573 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | AEE-1779-2022 | 4 | 2 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3380642 |
| 446 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | AEE-1779-2022 | 4 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3380642 |
| 340 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | AEE-1779-2022 | 4 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3380642 |
| 156 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | - | 3 | 0 | 2021 | - |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 224 | 9 | 7 | 2025.10.27 10:28:35 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 184 | 8 | 6 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 110 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 166.50000 | 6 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Natalia_Kosharna |
Конференції (33)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 9368 | V International Scientific and Theoretical Conference:THEORY AND PRACTICE OF MODERN SCIENCE | THE SAMR MODEL AS AN APROACH FOR TECHNOLOGIES CHOICE IN HYFLEX TERMS | Kraków, Republic of Poland | document.pdf | |
| 9370 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція (з міжнародною участю) «Інноваційні освітні практики підготовки сучасного педагога в умовах реалізації Концепції ''Нова українська школа" | Іншомовна підготовка педагога в умовах сучасних освітніх реформ | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
| 8582 | ІV Міжнародна наукова конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти» | Навчання іншомовному професійному спілкуванню студентів педагогічних спеціальностей другого (магістерського) рівня вищої освіти засобом інноваційних технологій | м. Київ | document.pdf | |
| 8581 | XXIX International Scientific and Practical Conference «Trends in science and practice of today» | ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНИХ ГРАМАТИЧНИХ НАВИЧОК УЧНІВ 3 КЛАСУ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | Stockholm, Sweden |
|
|
| 8208 | III International Scientific and Practical Conference «SCIENCE OF POST-INDUSTRIAL SOCIETY: GLOBALIZATION AND TRANSFORMATION PROCESSES» | РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇМОВИ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ | Вінниця, UKR - Відень, AUT | document.pptx | |
| 8113 | IV KONFERENCJA STUDENCKA „Bezpieczeństwo Na Co Dzień, Zarządzanie W Codzienności” | Przygotowanie nauczyciela do nauczania języka obcego uczniów szkół podstawowych | Poznan, Poland 2022-06-10 | document.pdf | |
| 7601 | Theoretical and scientific bases of development of scientific thought | Організація навчальних тренінгів з формування комунікативних навичок іншомовного професійного спілкування майбутніх педагогів | Rome_Italy |
|
|
| 7600 | Cambridge October Conference | Teaching Foreign Language | Ukraine_ Great Britain |
|
|
| 7716 | CyTEA's Αnnual Conference \ | Teachers’ views on language teaching in the era of enriched language classrooms and online lessons: a study in Greece and in Ukraine | Cyprus |
|
|
| 7377 | Навчально-методичний онлайн-семінар для вчителів іноземних мов початкової школи «Інноваційні технології дистанційного навчання іноземних мов у початковій школі» | - | Педагогічний інститут, Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 7186 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнародною участю «Нова стратегія підготовки педагогів: суспільні запити та нові виклики» | Стратегія іншомовної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 7717 | 2 nd International Conference on Language Teaching and Learning | Foreign Language Teacher Training | Greece | document.pdf | |
| 7602 | Theoretical and scientific bases of development of scientific thought | Організація навчальних тренінгів з формування комунікативних навичок іншомовного професійного спілкування майбутніх педагогів | Rome_Italy |
|
|
| 5898 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція "Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін" | Розвиток критичного мислення сучасного вчителя іноземної мови | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 5821 | ІІI Міжнародна наукова онлайн-конференція | МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ІНТЕГРАЦІЯ ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА: ЄВРОПЕЙСЬКІ ПРАКТИКИ: ДОСВІД КИЇВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 5381 | Всеукраїнський науковий онлайн-форум «Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри» | Іншомовна підготовка сучасного педагога в умовах євроінтеграції | Київський університет імені Бориса Грінченка (система онлайн-вебінарів і вебконференцій Cisco Webex Meetings) |
|
|
| 5265 | Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Забезпечення якості вищої освіти у країнах Європейського Союзу (За підсумками реалізації Модулю «Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення: рух України до Європейського Союзу» програми «Еразмус+: Жан Моне»)» | Забезпечення якості педагогічної освіти у Швеції | Київський університет імені Бориса Грінченка (система онлайн-вебінарів і вебконференцій Cisco Webex Meetings) |
|
|
| 4584 | Освітній захід «НУШ-ФЕСТ» | - | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 4486 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції" | Формування навичок критичного мислення у студентів-магістрантів педагогічних спеціальностей у змісті дисципліни "Професійне спілкування іноземною мовою" | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 4582 | 3й Форум фахівців англійської мови \ | - | Dinternal Education та Pearson в Україні |
|
|
| 4944 | Інновації у професійній підготовці педагогі в умовах Євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків. | Формування навичок критичного мислення у студентів-магістрантів педагогічних спеціальностей у змісті дисципліни "Професійне спілкування іноземною мовою" | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 4097 | 24th Annual National IATEFL Ukraine Conference | - | Kyiv National University of Trade and Economics |
|
|
| 4438 | III International Conference on Social, economic and academic leadership (ICSEAL 2019) | Formation of Future Teachers’ Leadership Qualities through Learning a Foreign Language | Prague, Czech Republic |
|
|
| 4055 | International Conference TEACHING FOREIGN LANGUAGES IN UKRAINE AND BEYOND: BEST PRACTICES AND CHALLENGES | Роль іншомовної освіти у формуванні навичок критичного мислення дітей молодшого шкільного віку | Precarpathian National University, Ivano-Frankivsk City, Ukraine |
|
|
| 4030 | V International Spring Symposium Professional Development in Language Contexts: Perceptions and Practices | Seven Steps of Forming the Future Teacher’s Methodology Competence in the 21st Century Skills Challenges Dimension | Bălți, Moldova |
|
|
| 3454 | II Міжнародна наукова конференція "Педагогіка у міждисуиплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти" | Педагогічна підготовка вчителя у системі вищої освіти Швеції | Київський Університет імені Бориса Грінченка, м. Київ |
|
|
| 3637 | ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА: ВИМІРИ МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА | Teaching a pedagogical profession in the modern world | Київський Університет імені Бориса Грінченка, м. Київ |
|
|
| 3455 | Annual National IATEFL Ukraine conference \ | - | Київський Університет імені Бориса Грінченка, м. Київ |
|
|
| 2492 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи | - | Київський Університет імені Бориса Грінченка, м. Київ |
|
|
| 2495 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи» | Змістовий компонент педагогічної підготовки вчителів у Швеції | Київський Університет імені Бориса Грінченка, м. Київ |
|
|
| 2493 | Science without boundaries - development in 21st century - 2017 | Basic structures of the future teacher’s intelligence and activity | Угорщина, Будапешт |
|
|
| 2494 | Annual National IATEFL Ukraine Conference | - | The National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, Kyiv |
|
|
| 9369 | Інноваційні освітні практики підготовки сучасного педагога в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» | ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГА В УМОВАХ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ РЕФОРМ | Київ, Україна |
|
Монографії (колективні) (3)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 45605 | Digital and multimedia technologies in teaching foreign languages to students of pedagogical specialties | |
| 46908 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | |
| 31801 | Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови у початковій школі засобами інноваційних технологій |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (13)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 50953 | Implementation of socio-emotional learning in the modern university: going beyond an academic education | |
| 50521 | Strategies for developing hard skills in higher education students through innovative pedagogical technologies in realistic professional environments | |
| 50781 | The students' awareness considering the academic integrity of artificial intelligence use in terms of foreign language acquisition | |
| 46956 | An adaptive system of teaching a foreign language to students of pedagogical specialties: European experience | |
| 46958 | Corpus linguistics in building professional communicative competencies of graduates of higher educational institutions | |
| 45605 | Digital and multimedia technologies in teaching foreign languages to students of pedagogical specialties | |
| 45555 | Linguistic and Stylistic Features of English Public Speeches | |
| 43452 | Building Future Specialists’ Reflective and Prognostic Competence in the Context of Blended Learning | |
| 43386 | The application of communicative linguistics in the study of foreign languages (an example of the English language) | |
| 40938 | The use of blended learning technology in the training for students of pedagogical specialties | |
| 36233 | Європейський досвід професійної підготовки вчителів початкової школи | |
| 33208 | Інноваційні методи в мовних дисциплінах під час профільного навчання | |
| 34016 | Професійна підготовка вчителів початкових класів (досвід Великобританії, Швеції) |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (13)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 50953 | Implementation of socio-emotional learning in the modern university: going beyond an academic education | |
| 49323 | Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine | |
| 50781 | The students' awareness considering the academic integrity of artificial intelligence use in terms of foreign language acquisition | |
| 47685 | The use of HyFlex technology in teaching foreign languages to students of pedagogical specialties under modern challenges | |
| 42329 | Організація HyFlex навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» | |
| 42927 | Розвиток пізнавальної активності молодших школярів у навчанні іноземних мов із використанням інформаційно-комунікаційних технологій | |
| 40938 | The use of blended learning technology in the training for students of pedagogical specialties | |
| 36711 | Зміни у методиці навчання іноземних мов у ЗВО в сучасних умовах | |
| 30579 | Формування лідерських якостей майбутніх вчителів у межах вивчення іноземної мови | |
| 25312 | Досвід професійної підготовки вчителів у Швеції | |
| 22867 | Базові структури освіченості і діяльності майбутнього вчителя | |
| 26157 | Змістовий компонент педагогічної підготовки вчителів у Швеції | |
| 10947 | Змістовий компонент загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя в Україні |
Фахові видання, що затверджені МОН (15)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 50953 | Implementation of socio-emotional learning in the modern university: going beyond an academic education | |
| 50790 | European and Ukrainian experience in foreign language training of the teacher: overview of strategies | |
| 49323 | Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine | |
| 47532 | Bilingual young learners “read” their picturebooks: a multidimensional research in Greece | |
| 47685 | The use of HyFlex technology in teaching foreign languages to students of pedagogical specialties under modern challenges | |
| 42329 | Організація HyFlex навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» | |
| 41170 | Organisational and pedagogical conditions for training future primary school teachers to use Google services in teaching english to primary school pupils | |
| 40370 | Organization of future primary school teachers’ professional practice within the optional block «Foreign language» | |
| 35223 | Сучасний європейський досвід практичної підготовки вчителів | |
| 32421 | Підготовка майбутніх педагогів до застосування цифрових технологій у процесі раннього навчання іноземних мов | |
| 33236 | Розвиток навичок критичного мислення студентів-магістрантів педагогічних спеціальностей у змісті дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою» | |
| 27279 | Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть | |
| 26157 | Змістовий компонент педагогічної підготовки вчителів у Швеції | |
| 2064 | The genesis of pedagogical education in Sweden | |
| 3167 | Генезис системи педагогічної підготовки вчителя у Швеції |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
| ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 169 | Учасник проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Розвиток кар’єрного радництва для України CARE | Carita Cruz, Career Guidance Counsellor , HAMK | наказ №667.pdf | 01.08.2023-31.12.2025 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (3)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 369 | Implementation of socio-emotional learning in the modern university: going beyond an academic education | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/50953/ | 2025 |
| 368 | The students' awareness considering the academic integrity of artificial intelligence use in terms of foreign language acquisition | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/50781/ | 2025 |
| 141 | The use of blended learning technology in the training for students of pedagogical specialties | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40938/ | 2022 |
Реєстр наукових публікацій (1)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 101 | Змістовий компонент педагогічної підготовки вчителів у Швеції | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26157/ | 2019 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (4)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 677 | Університет імені Адама Міцкевича (Польща) | Міжнародне стажування | 12-18.05.2024 | Фізична | Dr.Kostiantyn Mazur | Учасник програми | Certificate.pdf |
| 533 | Угорський університет спортивних наук (Угорщина) | Міжнародне стажування Еразмус+ | 10-23.07.2023 | Не зазначено | Gabriela Sztojalovzky, IRO coordinator | Учасник програми | Кошарна_Мобільність_Угорщина_2023.pdf |
| 515 | Університет прикладних наук, Хяме (Фінляндія) | «Розвиток кар’єрного радництва для України CARE» | 08-14.10.2023 | Не зазначено | Carita Cruz, EDU Research Unit, HAMK, carita.cruz@hamk.fi |
Учасник проєкту |
|
| 396 | Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowiе (Польща) | New and innovative teaching methods | 14.02-25.03.2022 | Не зазначено | Dr. Piotr Kopycinski | Учасник програми | Кошарна_Certificate_Program_Krakow.pdf |
Заявки на колективні гранти (13)
| ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 947 | Foreign language primary school teacher training: European practices for Ukrainian realities (FLEUR) | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2025 |
| 944 | The vitality of modern youth in the conditions of social and political uncertainty in Ukraine (VITALITY) | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2025 |
| 838 | CREATE | Erasmus CBHE | Коллективний | - | 2024 |
| 827 | VITALITY | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2024 |
| 809 | FLEUR | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2024 |
| 771 | Compassionate Inclusion for Children in Pain | Erasmus KA210 | Коллективний | - | 2023 |
| 746 | Developing Guidance Career Education in Ukraine | Team Finland Knowledge (TFK) | Коллективний | - | 2023 |
| 728 | FLEUR | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2023 |
| 561 | Foreign language primary school teacher training: European practices for Ukrainian realities (FLEUR) | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
| 356 | PRIMARY SCHOOL TEACHER TRAINING to FOREIGN LANGUAGE TEACHING: EUROPEAN PRACTICES FOR UKRAINIAN REALITIES (FLEUR) | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
| 177 | Підготовка вчителів початкових класів по викладанню іноземних мов:західно-європейські практики до українських реалій | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
| 125 | Підготовка вчителя іноземної мови для майбутнього Європейського Союзу (FuTurEs) | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2018 |
| 47 | Підготовка вчителя англійської мови майбутнього | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | - | - | 2017 |
Індивідуальні гранти (2)
| ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 105 | Навчаємось разом | МЗС Фінляндії | Виграно | Лист ректору Київського університету_Ukr.pdf | 2021 |
| 7 | Наукове стажування | Latvian state scholarship | Подано | Документ відсутній | 2020 |
Завершені наукові дослідження (1)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 192 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 09.06.2021 00:00 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (40)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12700 | ІІ Літня школа "Освітнє лідерство" | Лідерський модуль |
|
03.09.2025 00:00 |
| 12383 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 213 ЕНК.pdf | 02.04.2025 00:00 |
| 11222 | За витягом ВР | Дидактичний модуль | Витяг_Кошарна Н.В..pdf | 20.02.2025 00:00 |
| 10042 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 330.pdf | 02.04.2024 00:00 |
| 9652 | Методика створення тестів для організації онлайн-тестування | Дидактичний модуль |
|
15.04.2024 00:00 |
| 9559 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 9483 | Побудова індивідуальної траєкторії викладача в контексті інтернаціоналізації | Дослідницький модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 9406 | ШІ | Цифровий модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 8862 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
21.12.2023 00:00 |
| 8246 | Дидактичний модуль | Інший модуль | Кошарна Н.В..pdf | 24.02.2023 00:00 |
| 8159 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_308_06.06.2023_compressed (1).pdf | 06.06.2023 00:00 |
| 7835 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
17.05.2023 00:00 |
| 7274 | інше | Інший модуль |
|
23.12.2022 00:00 |
| 7142 | інше | Інший модуль |
|
16.11.2022 00:00 |
| 7042 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_212_02.05.2022.pdf | 02.05.2022 00:00 |
| 6927 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 3.pdf | 25.03.2022 00:00 |
| 6908 | інше | Інший модуль |
|
10.06.2022 00:00 |
| 6907 | інше | Інший модуль |
|
10.11.2022 00:00 |
| 6906 | інше | Інший модуль |
|
29.07.2022 00:00 |
| 6658 | інше | Інший модуль |
|
22.08.2022 00:00 |
| 6657 | інше | Інший модуль |
|
08.08.2022 00:00 |
| 6535 | Медіаосвіта | Інший модуль |
|
24.06.2022 00:00 |
| 6468 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
07.06.2022 00:00 |
| 6402 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
01.06.2022 00:00 |
| 6146 | інше | Інший модуль |
|
22.12.2021 00:00 |
| 6123 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
17.12.2021 00:00 |
| 5934 | інше | Інший модуль |
|
23.05.2021 00:00 |
| 5852 | інше | Інший модуль |
|
11.11.2021 00:00 |
| 5330 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ № 356.pdf | 24.05.2021 00:00 |
| 5237 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_252_05.04.21.pdf | 05.04.2021 00:00 |
| 4972 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
26.02.2021 00:00 |
| 4624 | інше | Інший модуль |
|
10.10.2020 00:00 |
| 3958 | ІКТ(енк) | Інший модуль | Наказ251ЕНК.pdf | 12.05.2020 00:00 |
| 3210 | ІКТ | Інший модуль | nakaz_397_03.06.2019.pdf | 03.06.2019 00:00 |
| 1865 | Інше | - |
|
31.10.2017 00:00 |
| 1791 | Дидактичний модуль | - |
|
01.12.2017 00:00 |
| 1762 | Інше | - |
|
30.03.2017 00:00 |
| 1053 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
27.04.2018 00:00 |
| 873 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_30_06_16_new.pdf | 30.06.2016 00:00 |
| 418 | Лідерський модуль | - |
|
25.04.2018 00:00 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)
| ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
|---|---|---|---|---|---|
| 1260 | "Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи" | Всеукраїнська науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 12.10.2017 00:00 | 5 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (3)
| ID | Науковий ступінь | Вчене звання | Посада | Підрозділ | Рік | Реєстраційний номер | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 954 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри | Факультет педагогічної освіти | 2025 | 134599 | Rudnik_Petryk_Kosharna.pdf |
| 835 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри | Факультет педагогічної освіти | 2024 | 126660 |
|
| 826 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри (доцент) | Факультет педагогічної освіти | 2024 | 126024 |
|
Зимові та літні школи (2)
| ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 96 | Факультет педагогічної освіти | Зимова | ІХ Міжнародна наукова школа для докторантів, аспірантів, молодих учених та магістрантів з галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка» | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2024 | наказ №851.pdf |
| 5 | Факультет педагогічної освіти | Зимова | VІІ міжнародна Грінченківська наукова школа для докторантів, аспірантів, молодих вчених та магістрантів у галузі знань «Освіта / Педагогіка» | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2022 | - |
Керівництво науковим гуртком (1)
| ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
|---|---|---|---|---|---|
| 85 | Сучасний науковий дискурс | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 10 | Не зазначено | 12.10.2017 00:00 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 4557 | Методичні рекомендації з вивченням дисципліни «Ділова іноземна мова (англійська)» для студентів заочної форми навчання спеціальностей 7.01010101 «Дошкільна освіта» та «Початкова освіта» 7.01010201 освітньо-кваліфікаційного рівня «Спеціаліст» |
Сертифіковані ЕНК (29)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2137 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ОМ, очна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2025 | 284 | 01.05.2025 03:00 | – |
| 2091 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, МОСП, очна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2025 | 213 | 04.03.2025 02:00 | – |
| 2002 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, СС, очна) | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 1006 | 31.12.2024 00:00 | − |
| 1984 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ЕКП). Копія: id 28013 | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна/Заочна | 2023 | 786 | 04.12.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1983 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, СІП). Копія: id 28013 | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна/Заочна | 2023 | 786 | 04.12.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1982 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, СПІН, заочна). Копія: id 28013 | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 786 | 04.12.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1965 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 02:00 | – |
| 1964 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ММ, очна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 02:00 | – |
| 1933 | Виробнича (методична) практика (3-4 курс, 1р ВО, ДО, очна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 02:00 | – |
| 1919 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ПП) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 861 | 05.11.2024 02:00 | – |
| 1832 | Практика виробнича (методична з додаткової спеціалізації) (3-4 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 03:00 | – |
| 1761 | Сучасна англійська мова з практикумом (3 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 330 | 02.04.2024 03:00 | – |
| 1666 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, СР, СП, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 843 | 25.12.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1609 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ЛОГ, ВА) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 786 | 04.12.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1499 | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (1-2 курс, ДО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 308 | 06.06.2023 00:00 | 23/24 н.р. |
| 1327 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ММ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 00:00 | 23/24 н.р. |
| 1325 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1290 | Іноземна мова професійного спрямування (5 курс, ПМ) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 599 | 15.11.2022 02:00 | − |
| 1260 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс,СС, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 335 | 30.06.2022 00:00 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 1240 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ОМ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 266 | 03.06.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 1208 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ХОР, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 212 | 02.05.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 1123 | Інтегрований практичний курс іноземної мови (3-4 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 1122 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 00:00 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 965 | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, ПО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 252 | 05.04.2021 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 736 | Іноземна мова професійного спрямування (5 курс, ПМ) | - | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 251 | 12.05.2020 00:00 | - |
| 498 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ДО, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 446 | 27.06.2019 00:00 | 21/22 н.р. |
| 451 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПО, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2019 | 397 | 03.06.2019 00:00 | - |
| 263 | Теоретичні основи англійської мови | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2016 | 347 | 30.06.2016 00:00 | |
| 262 | Наукова англійська мова (5 курс, ПОм) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2016 | 347 | 30.06.2016 00:00 |
Використання ЕНК (50)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14829 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ПП) | Магістр | Очна/Заочна | 12 | не враховується | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14820 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, СІП) | Магістр | Очна/Заочна | 12 | 4 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14812 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ПО) | Магістр | Очна/Заочна | 14 | 5 | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14780 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ЛОГ, ВА) | Магістр | Очна/Заочна | 14 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14449 | Факультет педагогічної освіти | Практика виробнича (методична з додаткової спеціалізації) (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 13 | 4 | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14347 | Факультет педагогічної освіти | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, ПО, спп) | Бакалавр | Очна/Заочна | 14 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14223 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ММ, очна) | Магістр | Очна (Денна) | 14 | 5 | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14221 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, СС, очна) | Магістр | Очна (Денна) | 15 | 5 | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14093 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, 1р ВО, ГД) | Бакалавр | Очна/Заочна | 14 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14027 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПО) | Магістр | Очна/Заочна | 14 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13784 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ЛОГ, ВА) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 13378 | Факультет педагогічної освіти | Методика навчання дітей дошкільного віку іноземної мови (3 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 13374 | Факультет педагогічної освіти | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, ПО, спп) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13371 | Факультет педагогічної освіти | Інтегрований практичний курс іноземної мови (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13211 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ММ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13209 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ММ(СС), денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12970 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12890 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12691 | Факультет педагогічної освіти | Лінгвокраїнознавство (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 02:00 |
| 12568 | Факультет педагогічної освіти | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12564 | Факультет педагогічної освіти | Інтегрований практичний курс іноземної мови (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12503 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, МОСП, ПП, ЕКП, ЛОГ, ВА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 02:00 |
| 12408 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ММ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12404 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ММ(СС), денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12266 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова професійного спрямування (5 курс, ПМ) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12182 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12117 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 11865 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ММ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 02:00 |
| 11214 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична з додаткової спеціалізації) (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10626 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс іноземної мови (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 30.11.2021 00:00 |
| 9740 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс англійської мови (5 курс, ПМПО, заочна) | Магістр | Заочна | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 9163 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 9002 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | 10 | 30.11.2021 02:00 |
| 8916 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 30.11.2021 02:00 |
| 8720 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8660 | Педагогічний інститут | Практика переддипломна (6 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8457 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс іноземної мови (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8455 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, спп, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8277 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 8186 | Педагогічний інститут | Іноземна мова професійного спрямування (5 курс, ПМ) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 7368 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс іноземної мови (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 7367 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 6977 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 6976 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 6641 | Педагогічний інститут | Методика навчання дітей дошкільного віку іноземної мови (3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 02:00 |
| 5581 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 4 | 10 | 27.12.2019 00:00 |
| 5578 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 4 | 10 | 27.12.2019 00:00 |
| 3982 | Педагогічний інститут | Теоретичні основи англійської мови (4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 25 | 28.12.2018 02:00 |
| 3779 | Педагогічний інститут | Наукова англійська мова (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | 10 | 25 | 28.12.2018 02:00 |
| 259 | Педагогічний інститут | Теоретичні основи англійської мови | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 26.11.2016 00:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (9)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7485 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,97 | 31.12.2024 00:00 |
| 6574 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,97 | 30.12.2023 00:00 |
| 5695 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,95 | 30.12.2022 00:00 |
| 4908 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,65 | 28.12.2021 00:00 |
| 3792 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,84 | 28.12.2020 00:00 |
| 2722 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,86 | 28.12.2019 00:00 |
| 2039 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,82 | 26.12.2018 00:00 |
| 1187 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,85 | 12.01.2017 02:00 |
| 92 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,8 | 20.05.2016 00:00 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
| ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 57 | Берізко Марія Ігорівна | VI | Початкова освіта | I | 2018 |