Додаткові відомості

Освіта

Вересень 1996
р. – червень 2000 р., Київський педагогічний коледж ім. К. Д.
Ушинського, закінчила повний курс за освітньо-професійною програмою з
професійним спрямуванням – педагогіка, дошкільне виховання, присвоєна
кваліфікація бакалавра педагогіки, вихователя дітей дошкільного віку,
організатора музичної діяльності.

Вересень 2002 р. – лютий 2008
р., Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова і
отримала диплом магістра з відзнакою за спеціальністю «Дефектологія»,
кваліфікація викладача сурдопедагогіки і сурдопсихології; вчителя початкових
класів шкіл для глухих і слабочуючих; сурдопедагога дошкільних закладів.

2016 р. – 2020 р. навчалась в аспірантурі Інституту спеціальної
педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії
педагогічних наук України – тема дослідження «ІНТЕГРУВАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ
ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ»

Перелік місць роботи

З 2001 року до
2008 року працювала в Київській спеціальній школі-інтернаті № 6 для глухих
дітей на посадах вихователя, вчителя, педагога-організатора. Паралельно з
роботою у школі-інтернаті мала досвід роботи волонтером при громадських
організаціях, які опікувались відпочинком дітей з особливим потребами усіх
нозологій. Мала досвід роботи приватним вчителем.



2006-2007
роки (за сумісництвом), 2009-2011 роки (основне місце роботи) працювала
молодшим науковим співробітником лабораторії жестової мови Інституту
спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України.



З 2011-2023 роки
працювала в Державній науковій установі «Інститут модернізації змісту освіти»
на посаді методиста, з 2018 р. – наукового співробітника. Мала досвід робочих
відряджень по містам України, брала участь в організації та проведенні
Всеукраїнського конкурсу «Ерудит» серед випускників з порушеннями слуху, була
секретарем журі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» в номінації «Учитель
інклюзивного класу». Є досвід участі у Міжнародних семінарах та з’їздах. Членство
у спеціалізованих експертних радах – Експертна комісія зі спеціальної
педагогіки (наказ МОН від 22.01.2021 № 95 «Про утворення предметних (галузевих)
експертних комісій та експертних груп», наказ МОН від 05.08.2022 № 700 «Про
утворення предметних (галузевих) експертних комісій та експертних груп»), а
також в складі робочих груп МОН України з питань освіти дітей з особливими
потребами.



Досвід роботи
на посаді лектора у Національному центрі «Мала академія наук України» з
авторською програмою «Основи інклюзивного навчання в закладах позашкільної
освіти».



З листопада
2023 року працюю на посаді викладача Кафедри спеціальної та інклюзивної освіти
Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського
столичного університету імені Бориса Грінченка.



 
Теми дисертацій (захищених)
не встановлено
Громадська активність
не встановлено

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекси цитування Google Академії

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
За весь період 0 0 0 2023.12.03 20:56:04 Перейти на сторінку link
За останні 5 років 0 0 0

Конференції (3)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
11127 «Інноваційний підходи в освіти та реабілітації дітей із особливими освітніми потребами» Труднощі соціалізації дітей із сенсорними порушеннями під час війни Українська асоціація корекційних педагогів, м. Київ document
11126 «Безбар’єрність в освіті осіб з особливими потребами: досвід та інновації» Соціалізація учнів із сенсорними порушеннями в загальне середовище початкової школи закладу освіти Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка, Комунальний заклад Львівської обласної ради «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр Святого Миколая». м. Львів document.pdf
11399 Науково – методична конференція «Сучасні стандарти інклюзивного супроводу дітей з ООП» Оцінювання навчальних досягнень учнів з ООП Комунальний заклад вищої освіти "Дніпровська академія неперервної освіти Дніпропетровської обласної ради" м. Дніпро document.pdf

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (6)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
9238 Інноваційні інструменти для дослідницької та публікаційної діяльності науковця. БК Дослідницький модуль document 01.04.2024
9416 ШІ Цифровий модуль document 01.04.2024
9519 Лідерство і комунікація як базові інструменти викладача в кризових умовах Лідерський модуль document 01.04.2024
9752 Психологічна витривалість в умовах життєвої турбулентності Інший модуль document 01.04.2024
9966 ЛШ Освітнє лідерство Лідерський модуль document 01.07.2024
10219 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (в Україні) document 24.05.2024

Викладацька діяльність

Використання ЕНК (3)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
14194 Факультет педагогічної освіти Педагогіка (2 курс, УМЛ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 12 не враховується не враховується 31.12.2024
14559 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Інклюзивна освіта (1-2 курс, ЛОГ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 13 не враховується не враховується 31.12.2024
14569 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Загальна та спеціальна педагогіка з історією (1 курс, ЛОГ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 15 5 не враховується 31.12.2024

Рейтинг викладачів серед студентів (1)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
7576 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4,96 31.12.2024