Додаткові відомості
Вересень 1996
р. – червень 2000 р., Київський педагогічний коледж ім. К. Д.
Ушинського, закінчила повний курс за освітньо-професійною програмою з
професійним спрямуванням – педагогіка, дошкільне виховання, присвоєна
кваліфікація бакалавра педагогіки, вихователя дітей дошкільного віку,
організатора музичної діяльності.
Вересень 2002 р. – лютий 2008
р., Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова і
отримала диплом магістра з відзнакою за спеціальністю «Дефектологія»,
кваліфікація викладача сурдопедагогіки і сурдопсихології; вчителя початкових
класів шкіл для глухих і слабочуючих; сурдопедагога дошкільних закладів.
2016 р. – 2020 р. навчалась в аспірантурі Інституту спеціальної
педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії
педагогічних наук України – тема дослідження «ІНТЕГРУВАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ
ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ»
З 2001 року до
2008 року працювала в Київській спеціальній школі-інтернаті № 6 для глухих
дітей на посадах вихователя, вчителя, педагога-організатора. Паралельно з
роботою у школі-інтернаті мала досвід роботи волонтером при громадських
організаціях, які опікувались відпочинком дітей з особливим потребами усіх
нозологій. Мала досвід роботи приватним вчителем.
2006-2007
роки (за сумісництвом), 2009-2011 роки (основне місце роботи) працювала
молодшим науковим співробітником лабораторії жестової мови Інституту
спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України.
З 2011-2023 роки
працювала в Державній науковій установі «Інститут модернізації змісту освіти»
на посаді методиста, з 2018 р. – наукового співробітника. Мала досвід робочих
відряджень по містам України, брала участь в організації та проведенні
Всеукраїнського конкурсу «Ерудит» серед випускників з порушеннями слуху, була
секретарем журі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» в номінації «Учитель
інклюзивного класу». Є досвід участі у Міжнародних семінарах та з’їздах. Членство
у спеціалізованих експертних радах – Експертна комісія зі спеціальної
педагогіки (наказ МОН від 22.01.2021 № 95 «Про утворення предметних (галузевих)
експертних комісій та експертних груп», наказ МОН від 05.08.2022 № 700 «Про
утворення предметних (галузевих) експертних комісій та експертних груп»), а
також в складі робочих груп МОН України з питань освіти дітей з особливими
потребами.
Досвід роботи
на посаді лектора у Національному центрі «Мала академія наук України» з
авторською програмою «Основи інклюзивного навчання в закладах позашкільної
освіти».
З листопада
2023 року працюю на посаді викладача Кафедри спеціальної та інклюзивної освіти
Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського
столичного університету імені Бориса Грінченка.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 0 | 0 | 0 | 2023.12.03 20:56:04 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 0 | 0 | 0 |
Конференції (3)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11127 | «Інноваційний підходи в освіти та реабілітації дітей із особливими освітніми потребами» | Труднощі соціалізації дітей із сенсорними порушеннями під час війни | Українська асоціація корекційних педагогів, м. Київ | ||
11126 | «Безбар’єрність в освіті осіб з особливими потребами: досвід та інновації» | Соціалізація учнів із сенсорними порушеннями в загальне середовище початкової школи закладу освіти | Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка, Комунальний заклад Львівської обласної ради «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр Святого Миколая». м. Львів | document.pdf | |
11399 | Науково – методична конференція «Сучасні стандарти інклюзивного супроводу дітей з ООП» | Оцінювання навчальних досягнень учнів з ООП | Комунальний заклад вищої освіти "Дніпровська академія неперервної освіти Дніпропетровської обласної ради" м. Дніпро | document.pdf |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (6)
Викладацька діяльність
Використання ЕНК (3)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
14194 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (2 курс, УМЛ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 12 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 |
14559 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Інклюзивна освіта (1-2 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 13 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 |
14569 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Загальна та спеціальна педагогіка з історією (1 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 15 | 5 | не враховується | 31.12.2024 |
Рейтинг викладачів серед студентів (1)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
7576 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,96 | 31.12.2024 |