Додаткові відомості
Освіта
Сумський Державний Педагогічний Університет ім. А.С.Макаренка, 2000 рік
Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023 рік
Перелік місць роботи
Київський університет імені Бориса Грінченка
Теми дисертацій (захищених)
Психологічні особливості розвитку громадянської активності старшокласників
Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
1 | 7 | 1 | 2024.11.30 06:01:51 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 88 | 5 | 3 | 2024.11.28 10:46:01 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 46 | 3 | 1 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
436 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 8.4 | 0 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Tetana_Savrasova-Vun |
Конференції (9)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11273 | Топоси долі родини Грінченків | СИМВОЛІЧНИЙ ПІДТЕКСТ У КАЗЦІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА «ДІВЧИНА ЛЕСЯ»: АНАЛІЗ МОРАЛЬНИХ КОНФЛІКТІВ І НАРОДНОЇ ЕТИКИ | Київ | document.pdf | |
10372 | ПРОБЛЕМИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ МОВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ АГРЕСІЇ | МОВА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ В ПРОФЕСІЙНІЙ КОМУНІКАЦІЇ | Київ | document.pdf | |
10267 | Художні феномени в історії та сучасності (Етноімагологічний вимір) | ЕТНІЧНИЙ СТЕРЕОТИП ЯК СКЛАДОВА НАРАЦІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ АВТОРА ЛІТЕРАТУРНОЇ КАЗКИ | Харків | document.pdf | |
10177 | Міжкультурні комунікації в галузі освіти | Еволюція наративної ідентичності в контексті літературної казки | Хмельницький | document.pdf | |
10142 | Епоха Грінченка: просвіта, нація, ідентичність | Сучасне переосмислення поетики літературних казок Бориса Грінченка | Київ | ||
10140 | Борис Грінченка в літературному, культурно-освітньому та громадсько-політичному житті України | ХІ щорічні Грінченківські читання | Київ | document.pdf | |
2830 | Вища освіта України в контексті інтеграції до європейського освітнього простору | Громадянська активність студентів як чинник професійного становлення майбутнього фахівця | м. Київ | ||
10141 | Борис Грінченко - відомий і невідомий | ІХ щорічні Грінченківські читання | Київ | document.pdf | |
10139 | Педагогіка в міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій | Педагогічні чинники формування психологічної компоненти у професійній підготовці майбутніх фахівців | Київ |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48554 | Наративний і психотерапевтичний аналізи українських літературних казок | |
46786 | Літературна казка як терапевтичний інструмент | |
42510 | Психологічні детермінанти потенціалу особистості | |
42423 | Розробка й апробація авторської методики «особистісні активи» | |
38050 | Навчальний проєкт як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців: психологічний аспект | |
39712 | Готовність до лідерства як чинник стресостійкості студентів | |
19339 | Social networks and their role in development of civic activity of the ukrainian youth | |
11447 | Вища освіта: досвід і перспективи | |
12517 | Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів |
Фахові видання, що затверджені МОН (17)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48553 | Зцілювальний потенціал літературної казки як проєкції нараційної ідентичності | |
48554 | Наративний і психотерапевтичний аналізи українських літературних казок | |
48476 | Наративний підхід до інтерпретації літературної казки | |
46786 | Літературна казка як терапевтичний інструмент | |
48552 | Нараційна ідентичність як літературознавчий феномен | |
42510 | Психологічні детермінанти потенціалу особистості | |
41003 | Психологічні детермінанти потенціалу особистості | |
42423 | Розробка й апробація авторської методики «особистісні активи» | |
38050 | Навчальний проєкт як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців: психологічний аспект | |
37309 | Вплив віртуального освітнього простору на стресостійкість майбутніх філологів | |
39712 | Готовність до лідерства як чинник стресостійкості студентів | |
16525 | Освітологічні характеристики чинників формування психологічної компоненти у професійній підготовці майбутніх фахівців | |
12517 | Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів | |
8953 | Зміст і структура професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів | |
36816 | Концептуальна модель громадянської активності студентів класичного університету | |
6428 | Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку | |
6609 | Організаційно-методичні засади розвитку громадянської активності студентів |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
3 | Соціальні мережі та їх роль у розвитку громадянської активності української молоді / Social networks and their role in development of civic activity of the Ukrainian youth | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/19339/ | 2018 |
Реєстр наукових публікацій (2)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
493 | Літературна казка як терапевтичний інструмент | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/46786/ | 2024 |
494 | Нараційна ідентичність як літературознавчий феномен | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/48552/ | 2024 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
372 | Типологія ідентичностей у художньому і критичному дискурсах | Повноцінне дослідження | 10.2024 |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (2)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
244 | координація діяльності кафедр щодо реалізації заходів проекту | упродовж року 2017 | 10 |
245 | супровід діяльності студентських академічних груп у реалізації міні-соціальних проектів у рамках загального проекту | упродовж року 2017 | 10 |
Підвищення кваліфікації (19)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
395 | Лідерський модуль | - | 20.04.2016 | |
886 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_13_04_16.pdf | 13.04.2016 |
1076 | Фаховий модуль (стажування) | - | 04.07.2013 | |
1241 | Дидактичний модуль | - | DM.pdf | 02.07.2015 |
2986 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 09.04.2019 | |
3334 | Інше | Інший модуль | 08.09.2019 | |
3335 | Інше | Інший модуль | 10.09.2019 | |
3495 | Інше | Інший модуль | 19.10.2019 | |
3496 | Інше | Інший модуль | 10.11.2019 | |
3871 | інше | Інший модуль | 26.04.2020 | |
3872 | інше | Інший модуль | 12.02.2020 | |
4249 | інше | Інший модуль | 16.08.2020 | |
4250 | інше | Інший модуль | 21.06.2020 | |
4328 | інше | Інший модуль | 18.10.2020 | |
5585 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 31.08.2021 | |
8257 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_398_03.07.2023_compressed.pdf | 03.07.2023 |
9189 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 01.10.2024 | |
9369 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 1.pdf | 17.03.2024 |
9544 | Освітнє лідерство в кризових умовах | Лідерський модуль | 01.04.2024 |
Керівництво науковим гуртком (1)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
37 | Бути успішним педагогом | Упродовж 2016 року (1 раз на місяць) | 10 | Не зазначено | 23.03.2016 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (3)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
175 | Методика виховної роботи (3 курс, Ф(А), з.ф.н.) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2015 | 255 | 03.06.2015 | |
246 | Педагогіка вищої школи (5 курс, ПВШм) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2016 | 200 | 13.04.2016 | |
1547 | Медіапсихологія (2 курс, ВТП, денна) | Факультет української філології, культури і мистецтва | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 398 | 03.07.2023 | 23/24 н.р. |
Використання ЕНК (8)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
121 | Педагогічний інститут | Методика виховної роботи (3 курс, ФІНб) | Бакалавр | Очна (Денна) | 3 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
370 | Педагогічний інститут | Педагогіка вищої школи (5 курс, ПВШм, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 5 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
7173 | Інститут філології | Текст. Педагогічний дискурс (6 курс, УМЛЗЛ, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7285 | Інститут філології | Університетські студії: Лідерствослужіння (1 курс, ФІН, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8018 | Інститут журналістики | Університетські студії (1 курс, ІБА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8033 | Інститут філології | Університетські студії (1 курс, ФІС, ФІН, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
12728 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Університетські студії (1 курс, ВТП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 |
13689 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Медіапсихологія (2 курс, ВТП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
603 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,43 | 30.12.2016 |
1401 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,78 | 12.01.2017 |
2233 | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 4,59 | 27.12.2018 |
2777 | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 4,50 | 28.12.2019 |
4018 | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 4,90 | 28.12.2020 |
4889 | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 4,60 | 28.12.2021 |
6016 | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 4,72 | 30.12.2022 |
6907 | Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства | 4,94 | 30.12.2023 |
Заходи мистецького спрямування (3)
ID | Назва заходу | Вид участі / підготовки | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
377 | День Інституту філологіїlink | Підготовка та проведення творчого вечора із залученням студентів під егідою Університету | Київський університет імені Бориса Грінченка | Покликання | 15.03.2017 |
395 | конкурс «Словник Грінченка та сучасність»link | Підготовка та проведення творчого вечора із залученням студентів під егідою Університету | Київський університет імені Бориса Грінченка | Покликання | 05.12.2017 |
396 | фестиваль першокурсників "Ось ми які!"link | Підготовка та проведення творчого вечора із залученням студентів під егідою Університету | Київський університет імені Бориса Грінченка | Покликання | 01.11.2017 |