Додаткові відомості

Освіта

У 2010 році закінчила з відзнакою Київський університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю "Інформатика" спеціалізація "Фахівець у галузі освітніх вимірювань"

Перелік місць роботи

Вчитель інформатики в СЗШ "Ліко-школа"  (2016-2017 рр.)

Викладач кафедри інформаційних технологій та математичних дисциплін Факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка 2010-2013 рр. 

Старший викладач кафедри комп'ютерних наук і математики Факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка 2013-2019 рр. 



Теми дисертацій (захищених)

Проектування хмаро орієнтованого навчального середовища підготовки студентів галузі знань "Інформаційні технології" 

13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології і освіті

Громадська активність
учасник міжнародного TEMPUS-проекту DesIRE «Розробка курсів з вбудованих систем з використанням інноваційних віртуальних підходів для інтеграції науки, освіти та промисловості в Україні, Грузії, Вірменії», учасником якого є Київський університет імені Бориса Грінченка

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)

Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University

К-сть публікацій К-сть цитувань h-index Дата оновлення
1 4 1 2024.11.30 06:01:40 Перейти до Scopus link

Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (1)

ID Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Researcher ID К-сть публікацій h-індекс Рік Покликання
75 Кафедра комп'ютерних наук і математики - 1 0 2021

Індекси цитування Google Академії

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
За весь період 76 4 3 2024.11.28 10:18:22 Перейти на сторінку link
За останні 5 років 47 4 2

Індекс цитування в Research Gate (1)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Research Interest Score h-індекс (без самоцитування) Рік Покликання
282 Факультет інформаційних технологій та математики Кафедра комп'ютерних наук 10.6 2 2023 https://www.researchgate.net/profile/Svitlana_Spivak

Конференції (4)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
4733 New pedagogical approaches in STEAM education . Borys Grinchenko Kyiv University document.pdf
3820 10th Annual International Scientific Conference, Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning Subtitle: E-learning and Smart Learning Environment for the Preparation of New Generation Specialists METHODOLOGY OF RESEARCH INTO THE DYNAMICS FORMATION OF PROFESSIONALLY IMPORTANT COGNITIVE AND PERSONAL QUALITIES OF IT-SPECIALTIES STUDENTS 10th Annual International Scientific Conference, Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning Subtitle: E-learning and Smart Learning Environment for the Preparation of New Generation Specialists document
2065 Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО ХМАРООРІЄНТОВАНОГО ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВРАХОВУЮЧИ ІКТКОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧАСНИКІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ Київ document.pdf
729 Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning INFORMAL LEARNING AS AN INTEGRAL PART OF E-LEARNING ENVIRONMENT OF THE MODERN EDUCATION The Faculty of Ethnology and Sciences of Education in Cieszyn, University of Silesia in Katowice (Poland) document

Монографії (колективні) (2)

ID Назва Рік
26063 Methodology of research into the dynamic formation of professionally important cognitive and personal qualities of it specialties students
29471 Methodology of research into the dynamic formation of professionally important cognitive and personal qualities of it specialties students

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (2)

ID Назва Рік
29471 Methodology of research into the dynamic formation of professionally important cognitive and personal qualities of it specialties students
13595 Designing a Modern Cloud-Oriented Virtual Personalized Educational Environment

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (4)

ID Назва Рік
26071 Formation of digital competence of future teachers of elementary school using blended learning and personal learning environment
23992 Використання хмароорієнтованого персоналізованого навчального середовища в організації навчального процесу
13949 Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ІКТ- компетентність учасників навчального процесу
13584 Personalized Educational Environment - As One Of The Trends Of Modern Education

Фахові видання, що затверджені МОН (2)

ID Назва Рік
25393 Теоретичні та практичні аспекти підготовки майбутніх учителів математики до використання засобів комп'ютерної візуалізації
13650 WEB 2.0 — СПІЛЬНИЙ ВІРТУАЛЬНИЙ ПРОСТІР ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТІВ

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (9)

ID Назва Рік
10108 Неформальне навчання як показник якісного саморозвитку та конкурентоспроможності
13600 Моделювання сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища на засадах компетентнісного підходу з урахуванням індивідуальних факторів
6637 Educational Technologies in the Preparation of Future Teachers
3772 Особливості створення змістовно-структурної моделі хмароорієнтованого навчального середовища підготовки майбутніх учителів інформатики
3776 Передумови проектування хмароорієнтованого персоналізованого навчального середовища студента
13605 ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ЗМІСТОВНО-СТРУКТУРНОЇ МОДЕЛІ ХМАРООРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
13603 ПЕРЕДУМОВИ ПРОЕКТУВАННЯ ХМАРООРІЄНТОВАНОГО ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА СТУДЕНТА
6191 Informal learning as an integral part of e-learning environment of the modern education
6627 Взаємозв’язок формального та неформального навчання при створенні персонального електронного навчального середовища сучасного студента

Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (1)

ID Назва програми Номер проєкту Організація грант-холдер Назва проєкту Період реалізації Роль учасника Додано
15 TEMPUS 544091-TEMPUS-1-2013-1-BE-TEMPUS-JPCR Європейська Комісія DESIRE 01.12.-2013-31.03.2017 Учасник проекту

Професійний розвиток

Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Рівень цифрової компетентності Дата
74 Факультет інформаційних технологій та математики Кафедра комп'ютерних наук Аналітик-дослідник 03.04.2023

Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)

ID Науковий керівник Тема дисертації / наукова спеціальність Місце, форма, роки навчання в аспірантурі Місце захисту Копія диплому Рік захисту
66

Морзе Наталія Вікторівна, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, Київський університет імені Бориса Грінченка, професор кафедри комп'ютерних наук і математики.

Проектування хмаро орієнтованого навчального середовища підготовки студентів галузі знань "Інформаційні технології" / 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології і освіті Київський університет імені Бориса Грінченка, без відриву від виробництва (заочна), 2012-2016 р.р. державний заклад "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" (м. Старобільськ ) document 2019

Підвищення кваліфікації (7)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
549 Фаховий модуль (стажування) - document 24.04.2015
1369 Модуль з ІКТ - document 18.07.2016
1742 Інше - document 14.09.2017
2849 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (в Україні) document 31.10.2018
3431 ІКТ Інший модуль Сертифікат Співак.pdf 25.06.2019
7972 Цифровий модуль Фаховий модуль (за кордоном) nakaz_381_28.06.2023[1].pdf 28.06.2023
8507 Цифровий модуль Інший модуль nakaz_308_06.06.2023_compressed (1).pdf 06.06.2023

Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)

ID Назва заходу Тип заходу Місце проведення Дата проведення Нарахований бал
202 Модуль «STEM-освіта» для слухачів Програми ПК для керівників навчальних закладів Майстер-клас Факультет інформаційних технологій та управління 01.11.2016 5

Викладацька діяльність

Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)

ID Назва Рік
6646 Теоретичні основи комп'ютерної графіки та дизайну: Навчальний посібник

Сертифіковані ЕНК (2)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу Термін пролонгації
345 Обробка зображень та мультимедіа (2 курс, ІНФ, денна) Факультет інформаційних технологій та управління Бакалавр Очна (Денна) 2017 846 28.12.2017
1522 Інформатика та програмування (1 курс, МА, денна) Факультет інформаційних технологій та математики Бакалавр Очна (Денна) 2023 308 06.06.2023 23/24 н.р.

Використання ЕНК (8)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
497 Факультет інформаційних технологій та управління Обробка зображень та мультимедіа (2 курс, ІНФ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 3 5 не враховується 28.12.2017
739 Факультет інформаційних технологій та управління Інформаційно-комунікаційні технології (1 курс, СРб) Бакалавр Очна (Денна) 4 5 не враховується 29.12.2017
3694 Факультет інформаційних технологій та управління Інформаційні технології в галузі психології (2 курс, ПП, заочна) Бакалавр Заочна 5 9 не враховується 28.12.2018
3712 Факультет інформаційних технологій та управління Інформаційно-комунікативні технології (1 курс) Бакалавр Очна (Денна) 11 9 не враховується 28.12.2018
3791 Факультет інформаційних технологій та управління Обробка зображень та мультимедіа (2 курс, ІНФ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 8 10 25 28.12.2018
12640 Факультет інформаційних технологій та математики Інформатика та програмування (1 курс, МАТ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 9 не враховується не враховується 31.12.2022
13453 Факультет інформаційних технологій та математики Інформатика та програмування (1 курс, МАТ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 9 не враховується не враховується 31.12.2023
13763 Факультет інформаційних технологій та математики Інформатика та програмування (1 курс, МА, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 4 15 31.12.2023

Рейтинг викладачів серед студентів (5)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
36 Кафедра комп'ютерних наук і математики 4,4 20.05.2016
1442 Кафедра комп'ютерних наук і математики 4,61 12.01.2017
2286 Кафедра комп'ютерних наук і математики 4,74 27.12.2018
5465 Кафедра комп'ютерних наук 4,48 30.12.2022
6360 Кафедра комп'ютерних наук 4,64 30.12.2023