Додаткові відомості
Освіта
1989 - 1994 р.р. - Ніжинський державний педагогічний інститут імені М.В. Гоголя
2013 - 2017 р.р. - Аспірантура Київського університету імені Бориса Грінченка, спеціальність 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти
Перелік місць роботи
1994 - 2006 р.р. - Ніжинська школа – гімназія №3
2006-2010 рр - Ніжинський ліцей Ніжинської міської ради при НДУ ім. М. Гоголя
2010-2012 рр. - Київська гімназія № 191 ім. П. Тичини з поглибленим вивченням
іноземних мов
Теми дисертацій (захищених)
"Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до застосування медіазасобів на уроках іноземних мов» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти Громадська активність
Член міжнародної організації IATEFL (International Association of Teachers of English as a Foreign Language) . Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 5 | 4 | 1 | 2025.10.27 06:06:08 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (3)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 574 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | ABG-6204-2022 | 1 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2586862 |
| 453 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | DXI-3315-2022 | 1 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/15773713 |
| 341 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | DXI-3315-2022 | 1 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/15773713 |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 185 | 8 | 6 | 2025.10.27 10:06:38 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 178 | 8 | 5 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 115 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 101.60000 | 4 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Lada_Petryk |
Конференції (31)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11368 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: реалії вищої освіти у контекстні викликів сьогодення | - | м. Київ |
|
|
| 10429 | Проблеми ефективності професійної мовної комунікації в умовах інформаційної агресії | - | м. Київ |
|
|
| 11162 | XІ Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасна освіта: стратегії та технології навчання молоді і дорослих» | - | м.Переяслав |
|
|
| 9242 | Innovative approaches to solving scientific problems | Pedagogical conditions of an effective interactive learning environment with pre-service primary school teachers' foreign language training | Tokyo, Japan |
|
|
| 9179 | Theory and practice of modern science | The SAMR model as an approach for technologies choice in HyFlex terms | Kraków, Poland |
|
|
| 9068 | Інноваційні освітні практики підготовки сучасного педагога в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» | Іншомовна підготовка студентів спеціальності 013 «Початкова освіта»: Медіаосвітній підхід | м. Київ |
|
|
| 8747 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти | Технологія Madia-Based Learning у змісті іншомовної підготовки майбутніх учителів початкових класів | м. Київ |
|
|
| 8711 | Методичний хаб для вчителів іноземних мов у початковій школі «Онлайн-навчання іноземних мов у початковій школі: сучасні практики, інноваційні технології, ресурси» | Flipgrid на уроках англійської мови у початковій школі: методичний свіфт-порадник для вчителів з питань розвитку креативності та удосконалення нових медіанавичок молодших школярів | м. Київ |
|
|
| 8371 | MODERN RESEARCH IN WORLD SCIENCE | ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ УЧНІВ 4 КЛАСУ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | Львів |
|
|
| 7175 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція "Нова стратегія підготовки педагогів: суспільні запити та нові виклики" | Організація іншомовної підготовки педагогів на основі застосування медіазасобів | м.Київ |
|
|
| 7188 | Language teaching and learning in the 21st century | Media use at foreign language lessons in primary school | Greece (online) | document.pdf | |
| 6747 | 25 Всеукраїнська конференція міжнародної асоціації вчителів англійської мови як іноземної (IATEFL) | - | м.Київ (online) |
|
|
| 6522 | Theoretical and scientific bases of development of scientific thought | Медіазасоби у підготовці майбутніх учителів початкової школи: поняття та сутність | Rome, Italy (online) |
|
|
| 5953 | Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін | - | м.Київ |
|
|
| 5951 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти | Застосування медіазасобів учителем початкової школи: методичний супровід | м.Київ | document.pdf | |
| 6134 | Актуальні проблеми фахової підготовки сучасного педагога | - | м. Херсон | document.pdf | |
| 5950 | Language Teaching and Learning in the 21st Century: From theory to pedagogical practice | Methodical Purpose Of Media Use At Foreign Language Lessons In Primary School | Greece (online) | document.pdf | |
| 5949 | Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри | Інтерактивне навчальне середовище у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи | м.Київ | document.pdf | |
| 4551 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції | Змістово-методичне забезпечення процесу підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування медіазасобів на уркоах іноземних мов | м. Київ |
|
|
| 4552 | 24 Всеукраїнська конференція міжнародної асоціації вчителів англійської мови як іноземної (IATEFL) | - | м. Київ |
|
|
| 4550 | Викладання іноземних мов в Україні та за її межами: кращі практики та виклики | Медіазасоби як складові «перевернутого навчання» іноземної мови у педагогічному ЗВО | м. Івано-Франківськ |
|
|
| 3607 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти | Медіа як засоби реалізації міждисциплінарного навчання іноземних мов у закладі вищої освіти | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 3608 | Професійна підготовка сучасного педагога: виміри міжнародної взаємодії | ІНТЕГРАЦІЯ МЕДІАОСВІТИ В ІНШОМОВНУ ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 2158 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції Нової української школи | Медіа-грамотність майбутнього вчителя початкової школи: стан, проблеми, перспективи | м. Київ |
|
|
| 2159 | Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи | Розвиток критичного мислення майбутніх учителів початкової школи засобами медіа | м. Київ |
|
|
| 2157 | Педагогика и психология в эру увеличения потока информации 2017 | Цифрові зображення як медіа та навчальні засоби у навчанні іноземних мов майбутніх учителів початкової школи | м.Будапешт |
|
|
| 2505 | 22 Всеукраїнська конференція міжнародної асоціації вчителів англійської мови як іноземної (IATEFL) | - | м. Київ |
|
|
| 1213 | Педігогіка у міждисциплінарному виміірі: від традицій до інновацій | Медіаграмотність як навичка ХХІ століття | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 621 | ХІІІ Міжнародна наукова інтернет-конференція «Сучасність. Наука. Час. Взаємодія та взаємовплив» | Медіапедагогіка як складова сучасної освіти | м. Київ |
|
|
| 622 | Практична медіа грамотність: міжнародний досвід та Українські перспективи | Особливості використання медіазасобів у викладання іноземних мов | м. Київ |
|
|
| 623 | Современные проблемы науки и образования 2015 | Forming of future teachers' foreign communicative competence be means of media texts | м. Будапешт |
|
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (7)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 50953 | Implementation of socio-emotional learning in the modern university: going beyond an academic education | |
| 50521 | Strategies for developing hard skills in higher education students through innovative pedagogical technologies in realistic professional environments | |
| 50781 | The students' awareness considering the academic integrity of artificial intelligence use in terms of foreign language acquisition | |
| 46956 | An adaptive system of teaching a foreign language to students of pedagogical specialties: European experience | |
| 46958 | Corpus linguistics in building professional communicative competencies of graduates of higher educational institutions | |
| 45605 | Digital and multimedia technologies in teaching foreign languages to students of pedagogical specialties | |
| 40938 | The use of blended learning technology in the training for students of pedagogical specialties |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (11)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 50953 | Implementation of socio-emotional learning in the modern university: going beyond an academic education | |
| 49323 | Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine | |
| 50781 | The students' awareness considering the academic integrity of artificial intelligence use in terms of foreign language acquisition | |
| 47685 | The use of HyFlex technology in teaching foreign languages to students of pedagogical specialties under modern challenges | |
| 42329 | Організація HyFlex навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» | |
| 40938 | The use of blended learning technology in the training for students of pedagogical specialties | |
| 29045 | Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи: особливості застосування медіазасобів на уроках іноземних мов | |
| 23197 | Розвиток критичного мислення майбутніх учителів початкової школи засобами медіа | |
| 19797 | Цифрові зображення як медіа та навчальні засоби у навчанні іноземних мов майбутніх учителів початкової школи | |
| 16783 | Медіапедагогіка як складова сучасної освіти | |
| 6251 | Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів засобами медіатекстів |
Фахові видання, що затверджені МОН (18)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 50953 | Implementation of socio-emotional learning in the modern university: going beyond an academic education | |
| 50790 | European and Ukrainian experience in foreign language training of the teacher: overview of strategies | |
| 49323 | Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine | |
| 47685 | The use of HyFlex technology in teaching foreign languages to students of pedagogical specialties under modern challenges | |
| 45443 | Застосування методу Task based learning у навчанні англійської мови студентів немовних спеціальностей | |
| 47109 | Подолання ефекту плато у вивченні іноземних мов студентами ЗВО | |
| 42329 | Організація HyFlex навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» | |
| 41170 | Organisational and pedagogical conditions for training future primary school teachers to use Google services in teaching english to primary school pupils | |
| 40370 | Organization of future primary school teachers’ professional practice within the optional block «Foreign language» | |
| 37916 | Застосування медіазасобів у змісті дисципліни «Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання» | |
| 35387 | Медіадидактичний супровід іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи | |
| 32068 | Інтерактивне навчальне середовище процесу іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи | |
| 29047 | Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності | |
| 29045 | Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи: особливості застосування медіазасобів на уроках іноземних мов | |
| 19799 | Медіаграмотність як навичка ХХІ століття | |
| 23197 | Розвиток критичного мислення майбутніх учителів початкової школи засобами медіа | |
| 4731 | Методичні можливості застосування медіазасобів на уроках іноземних мов | |
| 1771 | Особистість викладача ВНЗ у процесі формування управлінських якостей студентів |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
| ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 170 | Учасник проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Розвиток кар’єрного радництва для України CARE | Carita Cruz, Career Guidance Counsellor , HAMK | наказ №667.pdf | 01.08.2023-31.12.2025 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (3)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 369 | Implementation of socio-emotional learning in the modern university: going beyond an academic education | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/50953/ | 2025 |
| 368 | The students' awareness considering the academic integrity of artificial intelligence use in terms of foreign language acquisition | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/50781/ | 2025 |
| 141 | The use of blended learning technology in the training for students of pedagogical specialties | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40938/ | 2022 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 516 | Університет прикладних наук, Хяме (Фінляндія) | «Розвиток кар’єрного радництва для України CARE» | 08-14.10.2023 | Не зазначено | Carita Cruz, EDU Research Unit, HAMK, carita.cruz@hamk.fi |
Учасник проєкту |
|
| 251 | Університет імені Масарика м.Брно (Чехія) | Зміни у педагогічних університетах та факультетах у 21 столітт | 10-15.10.2021 | Дистанційна | Zdenka Vagnerova | Учасник програми |
|
Заявки на колективні гранти (3)
| ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 948 | Foreign language primary school teacher training: European practices for Ukrainian realities (FLEUR) | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2025 |
| 945 | The vitality of modern youth in the conditions of social and political uncertainty in Ukraine (VITALITY) | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2025 |
| 828 | VITALITY | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2024 |
Завершені наукові дослідження (1)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 199 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 09.06.2021 00:00 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
|---|---|---|---|---|
| 265 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Аналітик-дослідник | 22.09.2022 00:00 |
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації/доктора філософії (1)
Підвищення кваліфікації (44)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12706 | ІІ Літня школа "Освітнє лідерство" | Лідерський модуль |
|
03.09.2025 00:00 |
| 12407 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 213 ЕНК.pdf | 02.04.2025 00:00 |
| 11221 | За витягом ВР | Дидактичний модуль | Витяг_Петрик Л.В..pdf | 20.02.2025 00:00 |
| 10054 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 330.pdf | 02.04.2024 00:00 |
| 9776 | Лепбук професійного успіху 2024 | Інший модуль |
|
20.04.2024 00:00 |
| 9564 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 9538 | Освітнє лідерство в кризових умовах | Лідерський модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 9485 | Побудова індивідуальної траєкторії викладача в контексті інтернаціоналізації | Дослідницький модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 9276 | Медіаосвіта: європейські практики | Дидактичний модуль |
|
21.03.2024 00:00 |
| 8856 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
21.12.2023 00:00 |
| 8278 | Дослідницький: Формування резильєнтних компетентностей в період трансформацій, сучасних викликів та кризових станів суспільства | Інший модуль | ФПО_Петрик_підвищення кваліфікації_compressed.pdf | 13.08.2023 00:00 |
| 8248 | Дидактичний модуль | Інший модуль | Петрик Л.В..pdf | 24.02.2023 00:00 |
| 8174 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_308_06.06.2023_compressed (1).pdf | 06.06.2023 00:00 |
| 7476 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ № 748.pdf | 27.12.2022 00:00 |
| 7275 | інше | Інший модуль |
|
10.06.2022 00:00 |
| 7273 | інше | Інший модуль |
|
23.12.2022 00:00 |
| 7049 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_212_02.05.2022.pdf | 02.05.2022 00:00 |
| 6892 | інше | Інший модуль |
|
14.11.2022 00:00 |
| 6815 | інше | Інший модуль |
|
10.11.2022 00:00 |
| 6814 | інше | Інший модуль |
|
25.06.2022 00:00 |
| 6813 | інше | Інший модуль |
|
02.02.2022 00:00 |
| 6676 | інше | Інший модуль |
|
22.08.2022 00:00 |
| 6675 | інше | Інший модуль |
|
08.08.2022 00:00 |
| 6532 | Медіаосвіта | Інший модуль |
|
24.06.2022 00:00 |
| 6422 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
01.06.2022 00:00 |
| 6127 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
17.12.2021 00:00 |
| 5935 | інше | Інший модуль |
|
23.05.2021 00:00 |
| 5853 | інше | Інший модуль |
|
11.11.2021 00:00 |
| 5331 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ № 356.pdf | 24.05.2021 00:00 |
| 5210 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_181_05.03.21.pdf | 05.03.2021 00:00 |
| 4769 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
26.11.2020 00:00 |
| 4630 | інше | Інший модуль |
|
29.05.2020 00:00 |
| 3962 | ІКТ(енк) | Інший модуль | Наказ251ЕНК.pdf | 12.05.2020 00:00 |
| 3218 | ІКТ | Інший модуль | nakaz_397_03.06.2019.pdf | 03.06.2019 00:00 |
| 2989 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
03.04.2019 00:00 |
| 2722 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
29.11.2018 00:00 |
| 2681 | Інше | Інший модуль | QR_Codes_in_Action_EVO18-EVO18_Official_Certificate_131.pdf | 18.02.2018 00:00 |
| 1885 | Інше | - |
|
14.12.2017 00:00 |
| 1868 | Інше | - |
|
31.10.2017 00:00 |
| 1765 | Інше | - |
|
30.03.2017 00:00 |
| 1436 | Лідерський модуль | - |
|
01.02.2017 00:00 |
| 1364 | Дидактичний модуль | - |
|
30.09.2016 00:00 |
| 1360 | Модуль з ІКТ | - |
|
11.11.2016 00:00 |
| 707 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
15.05.2013 00:00 |
Реалізація проєктів, спрямованих на висвітлення історії Університету і грінченкознавства (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Назва проєкту | Рік |
|---|---|---|---|---|
| 49 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Загальноуніверситетський мовно-літературний конкурс «Словник Грінченка і сучасність» | 2024 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (3)
| ID | Науковий ступінь | Вчене звання | Посада | Підрозділ | Рік | Реєстраційний номер | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 953 | Кандидат наук | Без звання | Заступник декана | Факультет педагогічної освіти | 2025 | 134599 | Rudnik_Petryk_Kosharna.pdf |
| 836 | Кандидат наук | Без звання | Доцент кафедри | Факультет педагогічної освіти | 2024 | 126660 |
|
| 825 | Кандидат наук | Без звання | Старший викладач | Факультет педагогічної освіти | 2024 | 126024 |
|
Керівництво науковим гуртком (2)
| ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
|---|---|---|---|---|---|
| 86 | Медіашкола майбутнього вчителя | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 10 | Не зазначено | 17.05.2017 00:00 |
| 45 | Медіашкола сучасного вчителя | Упродовж 2016 року (1 раз на місяць) | 10 | Не зазначено | 17.05.2016 00:00 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (37)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2137 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ОМ, очна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2025 | 284 | 01.05.2025 03:00 | – |
| 2091 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, МОСП, очна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2025 | 213 | 04.03.2025 02:00 | – |
| 2002 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, СС, очна) | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 1006 | 31.12.2024 00:00 | − |
| 1984 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ЕКП). Копія: id 28013 | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна/Заочна | 2023 | 786 | 04.12.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1983 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, СІП). Копія: id 28013 | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна/Заочна | 2023 | 786 | 04.12.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1982 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, СПІН, заочна). Копія: id 28013 | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 786 | 04.12.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1965 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 02:00 | – |
| 1964 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ММ, очна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 02:00 | – |
| 1933 | Виробнича (методична) практика (3-4 курс, 1р ВО, ДО, очна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 02:00 | – |
| 1919 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ПП) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 861 | 05.11.2024 02:00 | – |
| 1832 | Практика виробнича (методична з додаткової спеціалізації) (3-4 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 03:00 | – |
| 1831 | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 03:00 | – |
| 1778 | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 03:00 | – |
| 1761 | Сучасна англійська мова з практикумом (3 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 330 | 02.04.2024 03:00 | – |
| 1666 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, СР, СП, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 843 | 25.12.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1609 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ЛОГ, ВА) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 786 | 04.12.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1499 | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (1-2 курс, ДО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 308 | 06.06.2023 00:00 | 23/24 н.р. |
| 1370 | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 00:00 | 23/24 н.р. |
| 1327 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ММ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 00:00 | 23/24 н.р. |
| 1290 | Іноземна мова професійного спрямування (5 курс, ПМ) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 599 | 15.11.2022 02:00 | − |
| 1260 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс,СС, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 335 | 30.06.2022 00:00 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 1240 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ОМ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 266 | 03.06.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 1208 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ХОР, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 212 | 02.05.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 1161 | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 856 | 30.12.2021 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 1123 | Інтегрований практичний курс іноземної мови (3-4 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 1075 | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-3 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 448 | 30.06.2021 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 965 | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, ПО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 252 | 05.04.2021 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 949 | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, спп, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 181 | 05.03.2021 00:00 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 901 | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2 курс, ПО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 846 | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2-3 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 807 | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 706 | 11.11.2020 00:00 | − |
| 785 | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (1-2 курс, ПО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 464 | 01.09.2020 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 741 | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (3-4 курс, м/с, ДО) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 251 | 12.05.2020 00:00 | - |
| 561 | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 735 | 31.10.2019 00:00 | - |
| 551 | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 735 | 31.10.2019 00:00 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 452 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ОМ, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2019 | 397 | 03.06.2019 00:00 | - |
| 283 | Практичний курс англійської мови (3 курс, ПО) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2016 | 611 | 11.11.2016 00:00 |
Використання ЕНК (50)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14450 | Факультет педагогічної освіти | Практика виробнича (методична з додаткової спеціалізації) (3-4 курс, 1р ВО, ПО, очна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 15 | 4 | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14433 | Факультет педагогічної освіти | Виробнича (методична) практика (3-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 13 | 5 | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14326 | Факультет педагогічної освіти | Іншомовна освіта з методикою навчання (англійська мова) (2-4 курс, 1р ВО, ДО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 14 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14253 | Факультет педагогічної освіти | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 12 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14209 | Факультет педагогічної освіти | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (1-2 курс, ПО, спп) | Бакалавр | Очна/Заочна | 12 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14204 | Факультет педагогічної освіти | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, 1р ВО, ДО, очна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 14 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13982 | Факультет педагогічної освіти | Іншомовна освіта (1-2 курс, 1р ВО, ПО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 14 | 5 | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 13785 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ЛОГ, ВА) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 13375 | Факультет педагогічної освіти | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, ПО, спп) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13348 | Факультет педагогічної освіти | Іншомовна освіта з методикою навчання (англійська мова) (2-4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 13248 | Факультет педагогічної освіти | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13200 | Факультет педагогічної освіти | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (1-2 курс, ДО, спп) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 13197 | Факультет педагогічної освіти | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13195 | Факультет педагогічної освіти | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12971 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ОМ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12911 | Факультет педагогічної освіти | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 12562 | Факультет педагогічної освіти | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12518 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12443 | Факультет педагогічної освіти | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12409 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ММ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12406 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ХОР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12405 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ММ(СС), денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12389 | Факультет педагогічної освіти | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12267 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова професійного спрямування (5 курс, ПМ) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12183 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ОМ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12135 | Факультет педагогічної освіти | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 11215 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична з додаткової спеціалізації) (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10666 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | 10 | 30.11.2021 00:00 |
| 10630 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | 10 | 30.11.2021 02:00 |
| 10627 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс іноземної мови (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | 10 | 30.11.2021 00:00 |
| 10623 | Педагогічний інститут | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 10542 | Педагогічний інститут | Іншомовна освіта з методикою навчання (1 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10493 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10289 | Педагогічний інститут | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 10113 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (1-2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 10103 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 00:00 |
| 9424 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ОМ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 00:00 |
| 9210 | Педагогічний інститут | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 9082 | Педагогічний інститут | Сучасна англійська мова з практикумом (3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 8972 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 02:00 |
| 8806 | Педагогічний інститут | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2 курс, спп, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2020 02:00 |
| 8671 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (1-2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8272 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 8232 | Педагогічний інститут | Сучасна англійська мова з практикумом (3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 8192 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (1-2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 7935 | Педагогічний інститут | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 7724 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 7723 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 7718 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (1-2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 7390 | Педагогічний інститут | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (9)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7487 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 5,00 | 31.12.2024 00:00 |
| 6570 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,85 | 30.12.2023 00:00 |
| 5694 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,88 | 30.12.2022 00:00 |
| 4517 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,81 | 28.12.2021 00:00 |
| 3959 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,75 | 28.12.2020 00:00 |
| 3004 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,80 | 28.12.2019 00:00 |
| 2174 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,77 | 27.12.2018 00:00 |
| 1346 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,62 | 12.01.2017 02:00 |
| 138 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4.7 | 20.05.2016 00:00 |
Проведення учнівських олімпіад, конкурсів, змагань (1)
| ID | Предмет з якого проводиться олімпіада | База (навчальний заклад) | Вид участі | Наказ ДОНМС/ МОН | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 6 | англійська мова | Навчальний корпус Київського університету імені Бориса Грінченка, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б | - | org_komitet_angl_mova-1.pdf | 12.02.2017 00:00 |