Додаткові відомості
Освіта
У 2003 році закінчила Київський міський педагогічний університет імені Б.Д. Грінченка за спеціальністю: «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська)». Перелік місць роботи
не встановлено Теми дисертацій (захищених)
Сучасні тенденції розвитку освіти дорослих в ІрландіїГромадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
1 | 0 | 0 | 2024.11.30 06:04:13 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
535 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | ISN-6830-2023 | 1 | 0 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/46176418 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 27 | 3 | 0 | 2024.11.28 10:32:26 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 21 | 2 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
114 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 24 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Olga_Sytnyk |
Конференції (20)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
7510 | X Міжнародна науково-практична конференція «SCIENCE FOUNDATIONS OF MODERN SCIENCE AND PRACTICE» | МНЕМОТЕХНІКА ЯК ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | Афіни, Греція | ||
7513 | НОВА СТРАТЕГІЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ: СУСПІЛЬНІ ЗАПИТИ ТА НОВІ ВИКЛИКИ | Формування навичок іншомовного монологічного мовлення студентів педагогічних спеціальностей у процесі виконання завдань із самостійної роботи | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
7426 | III Міжнародна науково-практична конференція «Interaction of society and science: problems and prospects», 05-08 жовтня 2021р., | ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА З РАННЬОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | Лондон, Англія | ||
7512 | III Международная научно-практическая конференция RECENT SCIENTIFIC INVESTIGATION | МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОІ КОМПЕТЕНТНОСТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ | Осло, Норвегия | document.pdf | |
7511 | XVI Міжнародна науково-практична конференція “Science and society, patterns and trends of development” | ФОРМУВАННЯ НАВИЧКИ ІНШОМОВНОГО МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ | Відень, Австрія | ||
4922 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції | Формування навички іншомовного монологічного мовлення у студентів педагогічних спеціальностей | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4923 | Reforming Higher Education in Ukraine | Students' Monologue Speaking Development | Pearson in Ukraine | document.pdf | |
4924 | 24th Annual National IATEFL Ukraine Conference | Monologue Spaking Development | Kyiv | ||
4925 | III International Conference on Social, economic and academic leadership (ICSEAL 2019) | Formation of Future Teachers' Leadership Qualities through Learning a Foreign Language | Czech Republic, Prague | document.pdf | |
3640 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти | Неперервна професійна підготовка учителя в Ірландії: андрагогічний аспект | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
3638 | Міжнародна науково-практична інтернет-конференція«ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА: ВИМІРИ МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА» | Особливості організації роботи педагогів у системі освіти дорослих в Ірландії | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
3639 | Annual National IATEFL Ukraine conference | - | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2865 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи | Зміст та форми освіти дорослих в Ірландії | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4943 | Інновації у професійній підготовці педагогі в умовах Євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків. | Формування навичок іншомовного монологічного мовлення у студентів педагогічних спеціальностей: змістовий аспект | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
701 | Вища освіта україни у контексті інтеграції до європейського освітнього простору | Історичні тенденції розвитку освіти дорослих в Ірландії | Східно-європейський інститут психології | ||
700 | Форум 'Європейський Союз - Україна: освіта дорослих' | Сучасні тенденції розвитку освіти дорослих на початку ХХІ століття | Національна академія педагогічних наук України | ||
699 | Освіта дорослих у контексті сталого розвитку | Сучасні тенденції розвитку освіти дорослих в Ірландії | Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих | ||
698 | Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу | Розвиток особистості в системі освіти дорослих на прикладі Ірландії | Національ-ний університет імені Тараса Шевченка | ||
697 | Комунікація і глобалізація: лінгводидактичний та лінгвокультурний аспекти | Основні документи в галузі освіти дорослих: короткий огляд | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
696 | Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки | Історія становлення та розвитку системи освіти дорослих в Ірландії | Київський університет імені Бориса Грінченка |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46956 | An adaptive system of teaching a foreign language to students of pedagogical specialties: European experience | |
45605 | Digital and multimedia technologies in teaching foreign languages to students of pedagogical specialties | |
36234 | Іншомовна професійна компетентність студентів у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (7)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43073 | Іншомовна підготовка студентів педагогічних спеціальностей у змісті дисципліни «Лінгвокраїнознавство» | |
38824 | Організаційно-педагогічні умови підготовки професійної діяльності педагога з раннього навчання іноземної мови у закладі дошкільної освіти | |
38822 | Методичний супровід формування іншомовноі компетентності: теоретичний аспект | |
39328 | Мнемотехніка як технологія навчання англійської мови дітей дошкільного віку | |
33403 | Особливості формування лексичної компетенції дітей старшого дошкільного віку засобом мультимедійних технологій | |
30579 | Формування лідерських якостей майбутніх вчителів у межах вивчення іноземної мови | |
22861 | Зміст та форми освіти дорослих в Ірландії |
Фахові видання, що затверджені МОН (10)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48990 | Лінгвокраїнознавство англомовних країн у підготовці майбутніх педагогів: міждисциплінарний підхід | |
43073 | Іншомовна підготовка студентів педагогічних спеціальностей у змісті дисципліни «Лінгвокраїнознавство» | |
39325 | Застосування методу Case Study у проектній діяльності студентів у процесі формування навички іншомовного монологічного мовлення | |
29801 | Розвиток освіти дорослих в Ірландії крізь призму освітніх документів ЮНЕСКО | |
25771 | Професійна підготовка вчителя до роботи в системі освіти дорослих в Ірландії | |
22862 | Пріоритетні напрями розвитку освіти дорослих у сучасній Україні | |
14896 | Освіта дорослих в Ірландії і Україні: спільне та відмінне у тенденціях розвитку | |
1845 | Основні документи в сфері освіти дорослих Ірландії: короткий огляд | |
1844 | Професійна підготовка вчителя в системі неперервної освіти Ірландії | |
3279 | Сучасні тенденції розвитку освіти дорослих в Ірландії |
Заявки на колективні гранти (1)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
180 | Підготовка вчителів початкових класів по викладанню іноземних мов:західно-європейські практики до українських реалій | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
203 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)
Підвищення кваліфікації (18)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
858 | Модуль з ІКТ | - | nakaz_sert_11_16.pdf | 11.11.2016 |
1867 | Інше | - | 31.10.2017 | |
2137 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 20.03.2018 | |
3581 | Інше | Інший модуль | 06.09.2019 | |
3587 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 06.09.2019 | |
3784 | ІКТ | Інший модуль | Наказ_серт_ЕНК_27_12_19-1.docx | 28.12.2019 |
3946 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_212_02.04.2020.pdf | 02.04.2020 |
4474 | інше | Інший модуль | 31.03.2020 | |
5215 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_181_05.03.21.pdf | 05.03.2021 |
6493 | Лідерський модуль | Інший модуль | 07.06.2022 | |
7236 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_599_15.11.2022.pdf | 15.11.2022 |
7341 | Дослідницький (базовий) | Інший модуль | 22.12.2022 | |
7834 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 17.05.2023 | |
8190 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_308_06.06.2023_compressed (1).pdf | 06.06.2023 |
9279 | Медіаосвіта: європейські практики | Дидактичний модуль | 21.03.2024 | |
9349 | ЦХ+ШІ | Цифровий модуль | Ситник О_m.pdf | 01.04.2024 |
9683 | Застосування травма-інформованого підходу в навчанні здобувачів освіти | Дидактичний модуль | 01.04.2024 | |
10056 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 330.pdf | 02.04.2024 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
7414 | Практика усного та писемного мовлення |
Навчальні та методичні матеріали (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
45335 | Іноземна мова з методикою |
Сертифіковані ЕНК (15)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
283 | Практичний курс англійської мови (3 курс, ПО) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2016 | 611 | 11.11.2016 | |
660 | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2 курс, ПО, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 902 | 28.12.2019 | 21/22 н.р. |
719 | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2 курс, ДО, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 212 | 02.04.2020 | - |
786 | Професійно-педагогічна культура (5 курс, ПВШ, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 464 | 01.09.2020 | 21/22 н.р. |
906 | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2 курс, ДО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
907 | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2-3 курс, ДО, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 | 21/22 н.р. |
947 | Лінгвокраїнознавство (2 курс, ПО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 181 | 05.03.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1042 | Іноземна мова за професійним спрямуванням (5 курс, КОРП, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2021 | 385 | 04.06.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1302 | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2-3 курс, ДО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 599 | 15.11.2022 | 23/24 н.р. |
1349 | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2-3 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 | 23/24 н.р. |
1370 | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 | 23/24 н.р. |
1520 | Іноземна мова професійного спрямування (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 308 | 06.06.2023 | 23/24 н.р. |
1743 | Іноземна мова (1-2 курс, СС, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 330 | 02.04.2024 | – |
1831 | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 | – |
1901 | Іноземна мова професійного спрямування (1 курс, 2р ВО, ОДКОД) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 861 | 05.11.2024 | – |
Використання ЕНК (34)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
434 | Педагогічний інститут | Практичний курс англійської мови (3 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
6559 | Педагогічний інститут | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | 10 | 10.12.2020 |
6560 | Педагогічний інститут | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (4 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7816 | Педагогічний інститут | Професійно-педагогічна культура (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
8278 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8450 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8508 | Педагогічний інститут | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8509 | Педагогічний інститут | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2-3 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 31.12.2020 |
9050 | Педагогічний інститут | Лінгвокраїнознавство (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9193 | Педагогічний інститут | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ХОР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9905 | Педагогічний інститут | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | 3 | 30.11.2021 |
9906 | Педагогічний інститут | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2-3 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
10104 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 30.11.2021 |
10490 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10598 | Педагогічний інститут | Професійно-педагогічна культура (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 3 | 30.11.2021 |
10658 | Педагогічний інститут | Іноземна мова за професійним спрямуванням (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
10751 | Педагогічний інститут | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | 3 | 30.11.2021 |
11473 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12323 | Факультет педагогічної освіти | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 31.12.2022 |
12324 | Факультет педагогічної освіти | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2-3 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12390 | Факультет педагогічної освіти | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
12519 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12554 | Факультет педагогічної освіти | Професійно-педагогічна культура (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 |
12579 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова за професійним спрямуванням (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12588 | Факультет педагогічної освіти | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12693 | Факультет педагогічної освіти | Лінгвокраїнознавство (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
13067 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ГД, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 31.12.2023 |
13140 | Факультет педагогічної освіти | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13141 | Факультет педагогічної освіти | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2-3 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13329 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2023 |
13386 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова за професійним спрямуванням (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13519 | Факультет педагогічної освіти | Лінгвокраїнознавство (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13681 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова професійного спрямування (5 курс, ОДК, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13868 | Факультет педагогічної освіти | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2 курс, ДО, спп) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
607 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,64 | 30.12.2016 |
1421 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,79 | 12.01.2017 |
2261 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,94 | 27.12.2018 |
2914 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,87 | 28.12.2019 |
4041 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,79 | 28.12.2020 |
4509 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,80 | 28.12.2021 |
5688 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,66 | 30.12.2022 |
6564 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,65 | 30.12.2023 |