Додаткові відомості
Освіта
У 2003 році закінчила Київський міський педагогічний університет імені Б.Д. Грінченка за спеціальністю: «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська)». Перелік місць роботи
не встановлено
Теми дисертацій (захищених)
Сучасні тенденції розвитку освіти дорослих в ІрландіїГромадська активність
не встановлено
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 0 | 0 | 2025.10.27 06:05:45 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (1)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 535 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | ISN-6830-2023 | 1 | 0 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/46176418 |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 38 | 3 | 0 | 2025.10.27 10:24:00 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 30 | 3 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 114 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 30.00000 | 2 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Olga_Sytnyk |
Конференції (20)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 7510 | X Міжнародна науково-практична конференція «SCIENCE FOUNDATIONS OF MODERN SCIENCE AND PRACTICE» | МНЕМОТЕХНІКА ЯК ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | Афіни, Греція |
|
|
| 7513 | НОВА СТРАТЕГІЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ: СУСПІЛЬНІ ЗАПИТИ ТА НОВІ ВИКЛИКИ | Формування навичок іншомовного монологічного мовлення студентів педагогічних спеціальностей у процесі виконання завдань із самостійної роботи | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
| 7426 | III Міжнародна науково-практична конференція «Interaction of society and science: problems and prospects», 05-08 жовтня 2021р., | ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА З РАННЬОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | Лондон, Англія |
|
|
| 7512 | III Международная научно-практическая конференция RECENT SCIENTIFIC INVESTIGATION | МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОІ КОМПЕТЕНТНОСТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ | Осло, Норвегия | document.pdf | |
| 7511 | XVI Міжнародна науково-практична конференція “Science and society, patterns and trends of development” | ФОРМУВАННЯ НАВИЧКИ ІНШОМОВНОГО МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ | Відень, Австрія |
|
|
| 4922 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції | Формування навички іншомовного монологічного мовлення у студентів педагогічних спеціальностей | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 4923 | Reforming Higher Education in Ukraine | Students' Monologue Speaking Development | Pearson in Ukraine | document.pdf | |
| 4924 | 24th Annual National IATEFL Ukraine Conference | Monologue Spaking Development | Kyiv |
|
|
| 4925 | III International Conference on Social, economic and academic leadership (ICSEAL 2019) | Formation of Future Teachers' Leadership Qualities through Learning a Foreign Language | Czech Republic, Prague | document.pdf | |
| 3640 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти | Неперервна професійна підготовка учителя в Ірландії: андрагогічний аспект | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 3638 | Міжнародна науково-практична інтернет-конференція«ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА: ВИМІРИ МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА» | Особливості організації роботи педагогів у системі освіти дорослих в Ірландії | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 3639 | Annual National IATEFL Ukraine conference | - | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 2865 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи | Зміст та форми освіти дорослих в Ірландії | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 4943 | Інновації у професійній підготовці педагогі в умовах Євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків. | Формування навичок іншомовного монологічного мовлення у студентів педагогічних спеціальностей: змістовий аспект | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 701 | Вища освіта україни у контексті інтеграції до європейського освітнього простору | Історичні тенденції розвитку освіти дорослих в Ірландії | Східно-європейський інститут психології |
|
|
| 700 | Форум 'Європейський Союз - Україна: освіта дорослих' | Сучасні тенденції розвитку освіти дорослих на початку ХХІ століття | Національна академія педагогічних наук України |
|
|
| 699 | Освіта дорослих у контексті сталого розвитку | Сучасні тенденції розвитку освіти дорослих в Ірландії | Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих |
|
|
| 698 | Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу | Розвиток особистості в системі освіти дорослих на прикладі Ірландії | Національ-ний університет імені Тараса Шевченка |
|
|
| 697 | Комунікація і глобалізація: лінгводидактичний та лінгвокультурний аспекти | Основні документи в галузі освіти дорослих: короткий огляд | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 696 | Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки | Історія становлення та розвитку системи освіти дорослих в Ірландії | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (3)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 46956 | An adaptive system of teaching a foreign language to students of pedagogical specialties: European experience | |
| 45605 | Digital and multimedia technologies in teaching foreign languages to students of pedagogical specialties | |
| 36234 | Іншомовна професійна компетентність студентів у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (7)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 43073 | Іншомовна підготовка студентів педагогічних спеціальностей у змісті дисципліни «Лінгвокраїнознавство» | |
| 38824 | Організаційно-педагогічні умови підготовки професійної діяльності педагога з раннього навчання іноземної мови у закладі дошкільної освіти | |
| 38822 | Методичний супровід формування іншомовноі компетентності: теоретичний аспект | |
| 39328 | Мнемотехніка як технологія навчання англійської мови дітей дошкільного віку | |
| 33403 | Особливості формування лексичної компетенції дітей старшого дошкільного віку засобом мультимедійних технологій | |
| 30579 | Формування лідерських якостей майбутніх вчителів у межах вивчення іноземної мови | |
| 22861 | Зміст та форми освіти дорослих в Ірландії |
Фахові видання, що затверджені МОН (10)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 48990 | Лінгвокраїнознавство англомовних країн у підготовці майбутніх педагогів: міждисциплінарний підхід | |
| 43073 | Іншомовна підготовка студентів педагогічних спеціальностей у змісті дисципліни «Лінгвокраїнознавство» | |
| 39325 | Застосування методу Case Study у проектній діяльності студентів у процесі формування навички іншомовного монологічного мовлення | |
| 29801 | Розвиток освіти дорослих в Ірландії крізь призму освітніх документів ЮНЕСКО | |
| 25771 | Професійна підготовка вчителя до роботи в системі освіти дорослих в Ірландії | |
| 22862 | Пріоритетні напрями розвитку освіти дорослих у сучасній Україні | |
| 14896 | Освіта дорослих в Ірландії і Україні: спільне та відмінне у тенденціях розвитку | |
| 1845 | Основні документи в сфері освіти дорослих Ірландії: короткий огляд | |
| 1844 | Професійна підготовка вчителя в системі неперервної освіти Ірландії | |
| 3279 | Сучасні тенденції розвитку освіти дорослих в Ірландії |
Заявки на колективні гранти (1)
| ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 180 | Підготовка вчителів початкових класів по викладанню іноземних мов:західно-європейські практики до українських реалій | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
Завершені наукові дослідження (1)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 203 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 09.06.2021 00:00 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації/доктора філософії (1)
Підвищення кваліфікації (20)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12147 | ЦХ+ШІ у діяльності викладача | Цифровий модуль |
|
21.04.2025 00:00 |
| 11443 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль |
|
19.03.2025 00:00 |
| 10056 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 330.pdf | 02.04.2024 00:00 |
| 9683 | Застосування травма-інформованого підходу в навчанні здобувачів освіти | Дидактичний модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 9349 | ЦХ+ШІ | Цифровий модуль | Ситник О_m.pdf | 01.04.2024 00:00 |
| 9279 | Медіаосвіта: європейські практики | Дидактичний модуль |
|
21.03.2024 00:00 |
| 8190 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_308_06.06.2023_compressed (1).pdf | 06.06.2023 00:00 |
| 7834 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
17.05.2023 00:00 |
| 7341 | Дослідницький (базовий) | Інший модуль |
|
22.12.2022 00:00 |
| 7236 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_599_15.11.2022.pdf | 15.11.2022 00:00 |
| 6493 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
07.06.2022 00:00 |
| 5215 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_181_05.03.21.pdf | 05.03.2021 00:00 |
| 4474 | інше | Інший модуль |
|
31.03.2020 00:00 |
| 3946 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_212_02.04.2020.pdf | 02.04.2020 00:00 |
| 3784 | ІКТ | Інший модуль | Наказ_серт_ЕНК_27_12_19-1.docx | 28.12.2019 00:00 |
| 3587 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) |
|
06.09.2019 00:00 |
| 3581 | Інше | Інший модуль |
|
06.09.2019 00:00 |
| 2137 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
20.03.2018 00:00 |
| 1867 | Інше | - |
|
31.10.2017 00:00 |
| 858 | Модуль з ІКТ | - | nakaz_sert_11_16.pdf | 11.11.2016 00:00 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 7414 | Практика усного та писемного мовлення |
Навчальні та методичні матеріали (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 45335 | Іноземна мова з методикою |
Сертифіковані ЕНК (15)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1901 | Іноземна мова професійного спрямування (1 курс, 2р ВО, ОДКОД) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 861 | 05.11.2024 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1831 | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 03:00 | – |
| 1743 | Іноземна мова (1-2 курс, СС, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 330 | 02.04.2024 03:00 | – |
| 1520 | Іноземна мова професійного спрямування (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 308 | 06.06.2023 00:00 | 23/24 н.р. |
| 1370 | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 00:00 | 23/24 н.р. |
| 1349 | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2-3 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1302 | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2-3 курс, ДО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 599 | 15.11.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1042 | Іноземна мова за професійним спрямуванням (5 курс, КОРП, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2021 | 385 | 04.06.2021 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 947 | Лінгвокраїнознавство (2 курс, ПО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 181 | 05.03.2021 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 907 | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2-3 курс, ДО, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 00:00 | 21/22 н.р. |
| 906 | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2 курс, ДО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 00:00 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 786 | Професійно-педагогічна культура (5 курс, ПВШ, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 464 | 01.09.2020 00:00 | 21/22 н.р. |
| 719 | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2 курс, ДО, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 212 | 02.04.2020 00:00 | - |
| 660 | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2 курс, ПО, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 902 | 28.12.2019 00:00 | 21/22 н.р. |
| 283 | Практичний курс англійської мови (3 курс, ПО) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2016 | 611 | 11.11.2016 00:00 |
Використання ЕНК (40)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14626 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова професійного спрямування (5 курс, ОДКОД, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 12 | 5 | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14451 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова (1-2 курс, 1р ВО, СС, очна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 14 | 5 | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14316 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 14 | 5 | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14151 | Факультет педагогічної освіти | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2-3 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 14 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14149 | Факультет педагогічної освіти | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 14 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14095 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ГД) | Бакалавр | Очна/Заочна | 14 | 4 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13868 | Факультет педагогічної освіти | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2 курс, ДО, спп) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13681 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова професійного спрямування (5 курс, ОДК, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 13519 | Факультет педагогічної освіти | Лінгвокраїнознавство (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13386 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова за професійним спрямуванням (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13329 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 13141 | Факультет педагогічної освіти | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2-3 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13140 | Факультет педагогічної освіти | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13067 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ГД, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 12693 | Факультет педагогічної освіти | Лінгвокраїнознавство (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12588 | Факультет педагогічної освіти | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12579 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова за професійним спрямуванням (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12554 | Факультет педагогічної освіти | Професійно-педагогічна культура (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 02:00 |
| 12519 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12390 | Факультет педагогічної освіти | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2022 02:00 |
| 12324 | Факультет педагогічної освіти | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2-3 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12323 | Факультет педагогічної освіти | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 11473 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10751 | Педагогічний інститут | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 10658 | Педагогічний інститут | Іноземна мова за професійним спрямуванням (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 10 | 30.11.2021 00:00 |
| 10598 | Педагогічний інститут | Професійно-педагогічна культура (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 10490 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10104 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 30.11.2021 00:00 |
| 9906 | Педагогічний інститут | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2-3 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 9905 | Педагогічний інститут | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 9193 | Педагогічний інститут | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ХОР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 9050 | Педагогічний інститут | Лінгвокраїнознавство (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 30.11.2021 00:00 |
| 8509 | Педагогічний інститут | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2-3 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 31.12.2020 02:00 |
| 8508 | Педагогічний інститут | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8450 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8278 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 7816 | Педагогічний інститут | Професійно-педагогічна культура (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 6560 | Педагогічний інститут | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (4 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 02:00 |
| 6559 | Педагогічний інститут | Лінгвокраїнознавство (англійська мова) (2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 434 | Педагогічний інститут | Практичний курс англійської мови (3 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 00:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (9)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7477 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,83 | 31.12.2024 00:00 |
| 6564 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,65 | 30.12.2023 00:00 |
| 5688 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,66 | 30.12.2022 00:00 |
| 4509 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,80 | 28.12.2021 00:00 |
| 4041 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,79 | 28.12.2020 00:00 |
| 2914 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,87 | 28.12.2019 00:00 |
| 2261 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,94 | 27.12.2018 00:00 |
| 1421 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,79 | 12.01.2017 02:00 |
| 607 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,64 | 30.12.2016 00:00 |